Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Welke niet grote club moeten ze loten dan uit Bayern, Real, Barcelona, Dortmund, Juventus en wss Man City en Atletico Madrid.

Zit niet echt een mindere tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zou het juist fantastisch vinden als ze tegen Barca moeten en ze er dan alsnog uit knikkeren. En idd echt mindere clubs zitten er niet in. Ik ga er trouwens een betje op Juventus opgooien voor de CL winst, mooie quotering (9,00) en geef ze echt goeie kansen. Barca en Real zijn zeker niet ongenaakbaar, eigenlijk schat ik alleen Bayern nog echt iets te hoog in. Zul je zien dat ze die loten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leicester die Barca er uit gooit zou mooi zijn.

Ik hoop op een Barca - Leicester, Bayern - City, Dortmund - Atletico Madrid, Juve - Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Leicester die Barca er uit gooit zou mooi zijn.

Ik hoop op een Barca - Leicester, Bayern - City, Dortmund - Atletico Madrid, Juve - Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leicester - Atletico of Leicester - Dortmund, nog even wachten met de andere clubs graag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Champions League-debuut en gelijk de kwartfinale bereiken, ongekend toch weer :worship: .


Als ze Raineirie niet geditcht hadden had ik het leuker gevonden, dat was die man toch wel gegund... Die irritante commentator stak al veren in de reet van die nieuwe trainer die er nog geen 3 weken zat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die man was toch al assistent van Ranieri of zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Die man was toch al assistent van Ranieri of zoiets?


Craig Shakespeare was assistent manager idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk voor Leicester, maar eerlijk is eerlijk het spel is nou niet echt Champions League waardig imo. Zal vast wel Leicester - Real worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monaco ^^ Overigens wie er van de 2 ook door was gegaan, beide hebben gezorgd voor 2 geweldige wedstrijden. Het aanvallende voetbal heeft het in dit geval sowieso gewonnen, ook als City door was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 00:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuk dat ze door zijn, lopen echt wat fantastische spelers tussen. Hoop op deze wedstrijden: Bayern - Atletico, Leicester - Barca, Dortmund - Monaco en Real - Juventus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leicester - Barca, en dan Vardy die zn vorm herpakt en de winnende maakt in Camp Nou

VARDY PARTY BABYYYY

:lol:

bi-zar rijtje waar ze in staan ook, blijft prachtig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Leicester Barca eruit knikkert zou toch genieten zijn. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dortmund - Monaco


Dit zou schitterend zijn inderdaad, twee zeer leuke aanvallende ploegen. Overigens waren het sowieso geweldige 1/8 finales, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 13:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pommer schreef:
Dortmund - Monaco


Dit zou schitterend zijn inderdaad, twee zeer leuke aanvallende ploegen. Overigens waren het sowieso geweldige 1/8 finales, heerlijk.

Hoppa :cool:

Dortmund - Monaco
Barca - Juve
Atletico - Leicester
Bayern - Real

Wat een loting :love: Stuk voor stuk mooie wedstrijden. Hoop persoonlijk op Bayern, Juve, Dortmund en Leicester door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moet wel heel gek lopen als ik Leicester over 2 wedstrijden zie winnen van Atletico

Maar gvd wat hoop ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leicester gaat het bijzonder lastig krijgen idd. Verder denk ik dat Barca over twee wedstrijden wel van Juve moet kunnen winnen. Bayern en Real zou ik echt geen geld op durven zetten, kan zomaar weer een vernedering worden zoals een paar jaar geleden, maar hoop toch echt dat Bayern doorgaat. En Dortmund natuurlijk. De eerste wedstrijden zullen nu wel weer wat saaier worden en op safe gespeeld worden, maar kijk er in ieder geval al naar uit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had trouwens beter even kunnen wachten met m'n bet op Juventus. Stond voor de loting op 9.00, nu op 12.00 xd Wel vreemd dat Barca ook de laagste quotering heeft (voor de loting al). Schat zeker Bayern en ook Real hoger in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Leicester gaat het bijzonder lastig krijgen idd. Verder denk ik dat Barca over twee wedstrijden wel van Juve moet kunnen winnen. Bayern en Real zou ik echt geen geld op durven zetten, kan zomaar weer een vernedering worden zoals een paar jaar geleden, maar hoop toch echt dat Bayern doorgaat. En Dortmund natuurlijk. De eerste wedstrijden zullen nu wel weer wat saaier worden en op safe gespeeld worden, maar kijk er in ieder geval al naar uit :drool:


Dat vraag ik me ten zeerste af, Atletico is echt al lang niet meer het Atletico wat de finales van de CL haalden en kampioen werd. Ik dicht Leicester een redelijke kans om door te gaan tegen het huidige Atletico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Had trouwens beter even kunnen wachten met m'n bet op Juventus. Stond voor de loting op 9.00, nu op 12.00 xd Wel vreemd dat Barca ook de laagste quotering heeft (voor de loting al). Schat zeker Bayern en ook Real hoger in.


Hoeveel heb je hierop ingezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

20
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
20


Toch leuk als je dat gaat winnen, alleen wel balen dat je dan toch zo'n 60 euro mis loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
20


Toch leuk als je dat gaat winnen, alleen wel balen dat je dan toch zo'n 60 euro mis loopt.

Idd haha. Maar we gaan het zien, deze ronde doorkomen wordt al moeilijk genoeg. :P Als Dortmund er uiteindelijk met de CL vandoor gaat ben ik trouwens net zo tevreden, als er nou één club is die ik het gun. Ben er in december ook geweest en sindsdien toch wel een beetje fan geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Pommer schreef:
20


Toch leuk als je dat gaat winnen, alleen wel balen dat je dan toch zo'n 60 euro mis loopt.

Idd haha. Maar we gaan het zien, deze ronde doorkomen wordt al moeilijk genoeg. :P Als Dortmund er uiteindelijk met de CL vandoor gaat ben ik trouwens net zo tevreden, als er nou één club is die ik het gun. Ben er in december ook geweest en sindsdien toch wel een beetje fan geworden.


Ik heb liever ook zo'n club inderdaad dan weer de grotere ploegen. Al gun ik het Bayern ook wel. Real en Barca dit jaar maar eens ff niet. :whistle:
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic