Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, daar gaan ze weer. Geweldige speler die Dybala!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dybala wordt echt een hele grote, nu al zo goed he. Maar hoe vrij staat hij steeds, ik vind het echt schrijnend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dybala :drool: . Zielige vertoning van Barca weer, wat een verdediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barça :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook niet heel tactisch om Mascherano (1.74) Chiellini (1.87) te laten verdedigen.
Klasse prestatie van Juve!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 23:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Juve :loving: Zo'n vechtmachine met een paar fantastische spelers kijk ik echt veel liever naar dan naar dat eindeloze rondtikken van Barcelona. Blijkt ook maar weer dat de spelers achter MSN gewoon enorme middelmaat zijn. Iniesta is niet meer top, Rakitic is hopeloos uit vorm en alles wat erachter staat mist gewoon het niveau. Die keeper wint ook geen wedstrijden voor je, als je dat dan tegenover Buffon zet. Ja die voetbalt dan niet goed mee zouden ze bij Barca zeggen. Who the hell cares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh wederom een heerlijke pot gezien, Monaco wel 2 keer aardig geholpen bij die 0-1 en 0-2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus christus wat een krachtsverschil nog tussen Real en Bayern. Kwam natuurlijk deels door de rode kaart, maar daarvoor liet Real toch ook wel zien dat het nog een klasse boven Bayern staat.

Had eigenlijk gehoopt op geen Real en Barca in de halve finales, maar het ziet ernaar uit dat Real er weer bij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh ik dacht toch echt dat het mazzelen en geluk met de scheids bij Barça een incident was tegen PSG, maar dit geloof ik toch niet echt meer. Spaanse clubs worden bevoordeeld :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel heel erg schandalig ja, 2 onterechte goals en rood .... :thumbdown:
Toch maf dat ze nog steeds geen videoscheidsrechters willen, zelfs niet na dit soort wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Dit is wel heel erg triest ja, 2 onterechte goals en rood .... :thumbdown:
Toch maf dat ze nog steeds geen videoscheidsrechters willen, zelfs niet na dit soort wedstrijden.


Ach voor die 2 buitenspelgoals van Ronaldo heb je echt geen videoref nodig, bij die eerste staat Ronaldo een meter buitenspel, als die grensrechter op 1 lijn staat, ziet ie dat gewoon, maar hij loopt er 10 meter achter (ja ik weet ik overdrijf). Echt die 2e rode kaart voor Vidal was niet eens een overtreding :x Casemiro schoffelt 100 keer iemand onderuit en krijgt niks. Imo zijn daar echt geen videorefs voor nodig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, 't ging me ook meer om het punt dat ze er dan in ieder geval iets tegen kunnen doen als er zo slecht gefloten wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Klopt, 't ging me ook meer om het punt dat ze er dan in ieder geval iets tegen kunnen doen als er zo slecht gefloten wordt.


Ja true.

Afbeelding

:lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is toch niet leuk meer, die scheidsrechters bepalen gewoon de uitslagen van al die Europese wedstrijden de laatste tijd, ongelooflijk. En het zijn idd wel héél vaak de Spaanse clubs die hem nee hebben. Ik klaag nooit meer over de Nederlandse arbritage in ieder geval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus de reden dat ik voetbal niet zo hard meer volg als vroeger. Gebruik die beelden nu toch eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens wel zeer knap hoe Atletico steeds al 3 van de 4 jaar de halve finale van de CL haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barça ligt er vanavond gewoon uit, 3+ keer scoren zonder tegengoal tegen Juve zie ik echt niet gebeuren. Vooral als Kuipers gewoon enigszins capabel genoeg fluit. En als je dacht dat Barça - PSG niet erger kon, krijg je het arbitrale falen van gister, man man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Barça ligt er vanavond gewoon uit, 3+ keer scoren zonder tegengoal tegen Juve zie ik echt niet gebeuren.


Exact dit en ik zou het niet eens erg vinden als Juve net als PSG volledig inzakt en niks doet, ik bedoel Juve is een Italiaanse ploeg met een Italiaanse coach, dus de parkeer-de-bus tactiek zou voor hen echt geen schande zijn zoals PSG toen. Ik hou niet van dat principe, maar ik zou het wel accepteren van een Italiaanse ploeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus omdat het een Italiaanse ploeg is mag het, terwijl een Franse ploeg dat niet mag? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dus omdat het een Italiaanse ploeg is mag het, terwijl een Franse ploeg dat niet mag? :lol:


Ik zeg niet dat het niet mag. Ik vind het alleen een schande dat een ploeg (PSG) zoals in de eerste wedstrijd compleet van de mat vaagt, dan ineens zo laf voor de dag komt, terwijl ze juist de week ervoor hebben laten zien dat ze het wel kunnen. Italiaanse ploegen spelen haast altijd zo, dus vind ik dat toch anders. Maar ik zeg nergens dat PSG niet zo mag spelen en Juve wel zo mag spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Juventus juist helemaal niet zo verdedigend spelen? Normaal is dit wel 1 van de normaalste zaken in de Italiaanse competitie maar vind dat Juventus dat echt niet doet. Heb er wel vertrouwen in vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Plus Barca had ook de nodige hulp van de arbitrage bij de return.

Maar Bayern is gewoon over twee wedstrijden uit de CL geneukt door de arbitrage. Daarbij wel dat de eerste penal in de heenwedstrijd onterecht was en dat Robben ook best wel een schwalbe maakte deze wedstrijd.

Maar het overwicht ligt toch echt bij tweemaal over twee wedstrijden onterecht rood. Nu komt er in de return nog het matsen van Casemiro er bij en die twee enorme buitenspel doelpunten.

Het overwicht van de fouten was zeker tegen Bayern maar daarbij heeft de arbitrage in beide wedstrijden ook fouten gemaakt in voordeel van Bayern. Zeggende als Bayern fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat Barca vanavond ook weer met wat arbitrale hulp de volgende ronde gaat halen...

Is er trouwens al een statement van de UEFA (of FIFA) naar buiten gekomen over de blunders van gisteravond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tuurlijk niet, of ze staan hun arbiters bij of ze zeggen niks.

Beetje handje boven het hoofd houden he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, die scheids die toen Barça - PSG floot is ook geschorst of iig mag ie dit seizoen geen wedstrijden meer fluiten.
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic