Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hopen dat Feyenoord Real, Barca, of Paris loot. Dat wordt smullen geblazen hehehe :corn:


6 punten voor Feyenoord. 1 echte topclub zou een mooi affiche zijn en dan een tegenstander uit pot 3 waar je uit en thuis nog kans tegen maakt, maar het gaat een zware kluif worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 19:52 
 
Hardtraxx Elite

24 Augustus weten we het, dan is de loting van de groepsfase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Manchester is geboekt, zelfde hotel als vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlucht + hotel naar Manchester geboekt voor maar liefst €93,-! :thumbsup: Had graag een tripje gemaakt naar Spanje/Portugal aangezien ik vorig jaar ook al in Manchester ben geweest maar het mocht niet baten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.


Zal er echt vanaf hangen hoe we het thuis gaan doen, als we daar veel punten laten liggen kunnen we plek 3 al wel vergeten. In sportief opzicht had het wel veel slechter gekund naar mijn mening dus geheel kansloos acht ik ons ook weer niet. Kans is wel nihil uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja iig full support voor Nederlandse clubs in Europa :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Oekraine is minimaal een punt haalbaar, in Italie ook thuis moet je ze pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Gaaf, wat denken jullie, is overwintering haalbaar in CL als je echt heel objectief kijkt? En anders overwinteren in EL, dat moet me wel mogelijk lijken.


Overwinteren in de CL niet. Met wat stuntjes in een kolkende kuip moet plek 3 wel haalbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Plek 3 denk ik het hoogst haalbare. Tegen Man city verlies je denk ik 2x. Napoli ga je ook niet winnen. Dan moet het tegen Shakhtar gebeuren, maar ik denk dat Feyenoord het niet gaat redden. Shakhtar natuurlijk niet meer zo goed als eerst, maar toch schat ik ze hoger in dan Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Plek 3 denk ik het hoogst haalbare. Tegen Man city verlies je denk ik 2x. Napoli ga je ook niet winnen. Dan moet het tegen Shakhtar gebeuren, maar ik denk dat Feyenoord het niet gaat redden. Shakhtar natuurlijk niet meer zo goed als eerst, maar toch schat ik ze hoger in dan Feyenoord.


Ik denk juist wel dat een kansje hebt tegen Man City, kun je echt wel beter hebben dan Real, Barça, Bayern of Juventus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die kan je inderdaad beter hebben dan die teams. Maar die zijn gewoon een stap te groot voor alle Nederlandse ploegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 21:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat 2 wel haalbaar is. Als je ziet wat voor team Napoli en shaktar heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Ik denk dat 2 wel haalbaar is. Als je ziet wat voor team Napoli en shaktar heeft :lol:


? Ik weet niet wat voor Napoli jij voor ogen hebt, maar die hebben echt een sterk elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Als je zegt dat Napoli geen goed team heeft, heb je er duidelijk 0 verstand van. Ontzettend sterk team met snelheid, kracht en spelers met veel techniek in de klein ruimtes. Op iedere positie hebben ze betere spelers dan Feyenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf? :lol: Mertens en Callejon voorin. Hamsik als aanvallende middenvelder. Kijk eerst eens naar een selectie voordat je hier commentaar komt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mertens, Callejon, Insigne, Hamsik, Rabiol, Reina, Koulibaly, Tonelli, Jorginho, Allan, Albiol. Zat kwaliteit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 15:52 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd wat de stand gaat worden, en hoe erg Feyenoord weggespeeld wordt door Manchester City.
Die willen vanavond de sterkste opstelling van hun neer zetten met 487 miljoen euro moet het wel een nulletje of 2/3 worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Ben benieuwd wat de stand gaat worden, en hoe erg Feyenoord weggespeeld wordt door Manchester City.
Die willen vanavond de sterkste opstelling van hun neer zetten met 487 miljoen euro moet het wel een nulletje of 2/3 worden


00 - 000 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 - 1 vanavond. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 18:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:


Dat is knap in de Kuip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:


Dat is knap in de Kuip.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Ik zeg 4-0 voor Man City :corn:


Dat is knap in de Kuip.


ai
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pijnlijk zeg, vooral dat eerste doelpunt >.<
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic