Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond! Liverpool en Roma door! :loving:

Hoe Roma druk zette op Barca was echt ontzettend knap. Vol erop! Zo zie je maar dat je het dan zelfs Barca moeilijk kan maken. Wat vind ik trouwens die Džeko een goeie spits. Had ik niet verwacht, maar hij is echt heel sterk aan de bal en maakt het verdedigen voor Barca heel moeilijk. Voor de rest gewoon een knappe prestatie, van zowel Roma als van Liverpool. Top avond! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja denk ik dat Juventus absoluut kansloos is, ik zou Real het toch wel gunnen. Ik ben sowieso enorm Spaans voetbal fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op een andere winnaar dan Real voor de CL. Maar hoe het er nu voor staat zijn ze weer torenhoog favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 00:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Roma :worship: Helaas alleen het laatste half uur gezien toen ik zag dat het 2-0 stond, maar ook toen bleven ze maar gaan. En idd de vorige wedstrijd waren ze al niet veel minder, geweldige prestatie! En ik denk dat het toch ook een beetje arrogantie was van Barca, die dachten er al te zijn.

Toch zie je nu ook weer dat voetbal voor zo'n enorm groot deel mentaal is. Dit zijn dezelfde spelers die dit weekend nog thuis van Fiorentina verloren en op een straatlengte achter 4e staan in Italië, maar nu kunnen ze dit opeens. Eigenlijk best wel erg xd

Ik word ook een beetje moe van dat eindeloze gelul en gezever over tactiek en systemen en weet ik het wat allemaal door trainers en analitici. Strijd, mindset en natuurlijk wat kwaliteit op het veld, dat is toch het enige dat echt telt.

chas1n schreef:
Hoop op een andere winnaar dan Real voor de CL. Maar hoe het er nu voor staat zijn ze weer torenhoog favoriet.

Idd, de enige die ik het ze nog moeilijk zie maken is Liverpool in bloedvorm zoals vorige week tegen City. Roma en ook Bayern zie ik niet van Real winnen.

Duimen voor Liverpool dan maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zul je zien dat Real en Bayern elkaar ontlopen in de halve finales (mochten die doorgaan). Liverpool of Roma in de finale kan de UEFA natuurlijk niet maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 08:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoop het wel eerlijk gezegd. Ik zie liever Bayern alles op alles gooien om van Real in de finale te winnen en Roma in de halve finale te treffen.

Mooiste zou halve en finale tegen Roma en Liverpool zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Zul je zien dat Real en Bayern elkaar ontlopen in de halve finales (mochten die doorgaan). Liverpool of Roma in de finale kan de UEFA natuurlijk niet maken

Sowieso dat Bayern & Real elkaar ontlopen. Dat gebeurt werkelijk altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een prestatie van Roma zeg! Ook ontzettend blij met Liverpool ipv dat kut City. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker weer een wedstrijd kijken van Real en Ronaldo. Heb er weer zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.latlmes.com/sports/players-as-roma-and-juventus-test-positive-on-speed-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En we hebben een match :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het zo doorgaat dan gaan alle favorieten eruit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een Champions League ronde.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

jjjjjezus wat een wedstrijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd wat spannend! Jammer van Buffon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Prachtig (L)

Scheids :worship: gejank van die spelers altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flikker toch op man, geef ons gewoon verlenging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke kwartfinales zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 22:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking zonde, vooral omdat ik 1. sws altijd voor Juve ben en 2. ook nog eens had ingezet op 0-3. Gvd dubbele klap :lol: En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.

Maar wat een zieke pot weer jezus, na een paar magere (niet-spannende) jaren worden we nu toch wel verwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.



Pfff wat strontvervelend deze types. Op Facebook van die 15 jarige Marrokaantjes met hun pikkie in de hand voor CR7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Toch jammer. Had graag een andere winnaar van de CL gezien dan de Spaanse hoofdmachten.
Toch zie ik wel kansen voor een Liverpool tegen Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de penalty had je kunnen geven, maar vind het wel erg makkelijk. Hij gaat erg makkelijk naar de grond. Rode kaart daarna wel terecht, maar Juve speelde gewoon echt veruit beter. De verdediging was een grote gatenkaas bij real.
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic