Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Fucking zonde, vooral omdat ik 1. sws altijd voor Juve ben en 2. ook nog eens had ingezet op 0-3. Gvd dubbele klap :lol: En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.

Maar wat een zieke pot weer jezus, na een paar magere (niet-spannende) jaren worden we nu toch wel verwend.


Butthurt nation :lol:

En daarbij, afgelopen twee jaar hebben ze alles gewonnen, cute dat jij bijhoudt van Real fans wat ze twee jaar geleden allemaal deden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Terechte penal.

Beide kanten janken. De een dat de penal onterecht weas, de andere alsof Real en zeker CR7 geweldig waren.

Beiden niet het geval, Juve had Real prima in toom en deden hun ding waardoor ze uberhaupt op 0-3 konden komen en als je iemand vastpakt en een voet op zijn borstkas legt in de 16, dan is het gewoon een penal. Hij mist de bal en dit lijkt me eveneens gevaarlijk spel. Die spelers van Juve eveneens, ik snap de frustratie maar dat ze zo aan hem zaten, daarvoor mochten ze stuk voor stuk geel voor krijgen.

Meest cringy blijft CR7, weer doen of hij het mannetje is na die penal. Goed ingeschoten penal hoor maar loopt dan gelijk weer zo stoer te doen naar het publiek alsof hij het allemaal weer gedaan heeft. Die kontkruipers bij Ronaldo slikken het allemaal ook nog eens :lol:.

Eveneens weer het tweekamp scheids te soepel/te streng. In beide gevallen waren er domme overtredingen van Juve en lag Real heel snel op de grond (zoals gewoonlijk).

Buffon had uit moeten komen en die bal af moeten stoppen, dan was er niks aan de hand geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke potjes deze CL. Vond afgelopen jaren de CL niet zo interessant meer. Dit keer wel.
Juventus, en vooral Buffon, had ik echt een CL finale gegund. Penalty was terecht. En wat bizar goed ingeschoten door Ronaldo. Doe het maar eens op zo'n moment. Kan best aardig voetballen die knaap. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fucking zonde, vooral omdat ik 1. sws altijd voor Juve ben en 2. ook nog eens had ingezet op 0-3. Gvd dubbele klap :lol: En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.

Maar wat een zieke pot weer jezus, na een paar magere (niet-spannende) jaren worden we nu toch wel verwend.

Die meelopende schapen heb je overal. Iedereen heeft toch wel een top 3 van clubs die hij/zij enigszins support.

Zo ben ik een Tottenham supporter maar vind Real ook een mooie club. Gisteren was ik dus echt voor Real wat ook gewoon te maken had dat Juve zo vuil heeft gespeeld tegen Tottenham... echt ongekend. Was zo boos toen :lol:

Iedereen zwaar haten op die penalty maar uiteindelijk maakt Benatia de fout door vanachter komen in te vliegen en profiteert Real daar gewoon slim van. Blijft toch een terechte penalty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Pommer schreef:
Fucking zonde, vooral omdat ik 1. sws altijd voor Juve ben en 2. ook nog eens had ingezet op 0-3. Gvd dubbele klap :lol: En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.

Maar wat een zieke pot weer jezus, na een paar magere (niet-spannende) jaren worden we nu toch wel verwend.


Butthurt nation :lol:

En daarbij, afgelopen twee jaar hebben ze alles gewonnen, cute dat jij bijhoudt van Real fans wat ze twee jaar geleden allemaal deden

Nou dit is niet zo moeilijk om op te merken hoor, ook in allerlei groepsapps waarin ik zit hoorde je 6/7 jaar geleden nooit iemand over Real en was het alleen maar Barca dit Man United dat, maar nu ze opeens weer zo groot zijn is iedereen opeens voor Real, rot toch op man. En dan dat achterlijke HALAAAAA Madrid roepen alsof ze die hard supporter zijn terwijl ze nog nooit een bal van dichtbij hebben gezien in hun leven.

Oh en ik vond het overigens wel gewoon een penalty voor de duidelijkheid :P Maar alsnog erg zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cristiano Ronaldo nu echt de beste speler ooit. Man wat bewijst die kerel zich weer op de belangrijke momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Cristiano Ronaldo nu echt de beste speler ooit. Man wat bewijst die kerel zich weer op de belangrijke momenten.


Geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar in het kort, oneens maar wel in de top 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdorie waarom reageer je zo redelijk? :cry: Dacht je hiermee wel uit de tent te lokken, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook wel opvallend, hoezo zou die na een verder belabberde wedstrijd maar zeer goed (fair enough ^^ ) ingeschoten penalty opeens de beste zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Spobbertiet schreef:
Pommer schreef:
Fucking zonde, vooral omdat ik 1. sws altijd voor Juve ben en 2. ook nog eens had ingezet op 0-3. Gvd dubbele klap :lol: En alle zogenaamde Real fans (lees: meelopende schapen die je alleen hoort als ze winnen) weer stoer doen man man man.

Maar wat een zieke pot weer jezus, na een paar magere (niet-spannende) jaren worden we nu toch wel verwend.


Butthurt nation :lol:

En daarbij, afgelopen twee jaar hebben ze alles gewonnen, cute dat jij bijhoudt van Real fans wat ze twee jaar geleden allemaal deden

Nou dit is niet zo moeilijk om op te merken hoor, ook in allerlei groepsapps waarin ik zit hoorde je 6/7 jaar geleden nooit iemand over Real en was het alleen maar Barca dit Man United dat, maar nu ze opeens weer zo groot zijn is iedereen opeens voor Real, rot toch op man. En dan dat achterlijke HALAAAAA Madrid roepen alsof ze die hard supporter zijn terwijl ze nog nooit een bal van dichtbij hebben gezien in hun leven.

Oh en ik vond het overigens wel gewoon een penalty voor de duidelijkheid :P Maar alsnog erg zuur.


Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, dacht meer dat het naar Real supporters in het algemeen was :P

Hala Madrid is wel echt cringewaardig ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Is ook wel opvallend, hoezo zou die na een verder belabberde wedstrijd maar zeer goed (fair enough ^^ ) ingeschoten penalty opeens de beste zijn? :D

Ronaldo speelde niet belabberd, vond hem de beste man van Real gisteren. Maar idd, was ook vrij gek geweest als iemand naar aanleiding van gisteren had gezegd dat ie de beste ooit was idd.

Ben zelf wel oprecht van mening dat ie er al een tijdje dichtbij zit. Voor mij sowieso top 2 ooit, maar ja, nutteloze discussies blijven t :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Godverdorie waarom reageer je zo redelijk? :cry: Dacht je hiermee wel uit de tent te lokken, maar helaas.

:lol: Zelfs BB wordt oud en seniel /poke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Godverdorie waarom reageer je zo redelijk? :cry: Dacht je hiermee wel uit de tent te lokken, maar helaas.


:kiss:

Nee persoonlijk zie ik hem wel op het zelfde of net iets boven het niveau zitten als R9 maar Ronaldinho staat er voor mij nog steeds boven.
Je hebt Pele nog maar vanwege het verschil in tijd kan je die vergelijking niet echt maken.

Mijn top 3 is dan wel R9, R7 en Ronaldinho. Zal hem in de naam zitten.

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Godverdorie waarom reageer je zo redelijk? :cry: Dacht je hiermee wel uit de tent te lokken, maar helaas.

:lol: Zelfs BB wordt oud en seniel /poke


Wil je je smerige rotbek wel 'eem dichthouwn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Penalty was sowieso onterecht man. Heb hem gisteren wel 20x teruggekeken. In het begin was ik 'zeker', naarmate ik hem steeds vaker zag werd het toch 'onterecht'. Wel handig uitgelokt tho want hij hield gewoon in waardoor hij sowieso in de rug gelopen werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Denk je nou echt dat die niet liever gewoon hem erin schoot :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Mijn top 3 is dan wel R9, R7 en Ronaldinho. Zal hem in de naam zitten.


Waarom geen Messi :P De jaren dat ik fanatiek voetbal volgde vond ik hem de beste speler die ik heb zien spelen. Ronaldinho koos het feest leven, vind het dan lastig om te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:

Mijn top 3 is dan wel R9, R7 en Ronaldinho. Zal hem in de naam zitten.


Waarom geen Messi :P De jaren dat ik fanatiek voetbal volgde vond ik hem de beste speler die ik heb zien spelen. Ronaldinho koos het feest leven, vind het dan lastig om te vergelijken.

Heel makkelijk te vergelijken juist. Door een paar jaar geweldig voetballen word je niet de beste ooit. Ronaldinho was misschien wel de mooiste voetballer ooit, maar heeft ook maar 1 Ballon D'or op z'n naam staan. Op geen enkele manier te vergelijken met Messi en Ronaldo. Messi en Ronaldo zijn nu al meer dan 10 jaar lang geweldig en duidelijk de besten op aarde.

In het verleden heeft ook nog nooit iemand vergelijkbare statistieken gehad als de topjaren van Messi en Ronaldo, daarom zijn zij voor mij de beste ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
makrooy schreef:
Broken Balance schreef:

Mijn top 3 is dan wel R9, R7 en Ronaldinho. Zal hem in de naam zitten.


Waarom geen Messi :P De jaren dat ik fanatiek voetbal volgde vond ik hem de beste speler die ik heb zien spelen. Ronaldinho koos het feest leven, vind het dan lastig om te vergelijken.

Heel makkelijk te vergelijken juist. Door een paar jaar geweldig voetballen word je niet de beste ooit. Ronaldinho was misschien wel de mooiste voetballer ooit, maar heeft ook maar 1 Ballon D'or op z'n naam staan. Op geen enkele manier te vergelijken met Messi en Ronaldo. Messi en Ronaldo zijn nu al meer dan 10 jaar lang geweldig en duidelijk de besten op aarde.

In het verleden heeft ook nog nooit iemand vergelijkbare statistieken gehad als de topjaren van Messi en Ronaldo, daarom zijn zij voor mij de beste ooit.


Ja maar dat is dus maar net vanuit wat voor perspectief je bekijkt. Als je hele loopbaan erbij pakt dan kan niemand tippen aan Messi/Ronaldo inderdaad, maar als je de top jaren van ieder speler gaat vergelijken dan ziet het er weer anders uit zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet. Messi scoorde 91 doelpunten in 2012. ÉÉN-EN-NEGENTIG. Ronaldo heeft er inmiddels weer 15 in liggen in deze Champions League na 12 doelpunten vorig jaar en 16 doelpunten het jaar daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook niet. Messi scoorde 91 doelpunten in 2012. ÉÉN-EN-NEGENTIG. Ronaldo heeft er inmiddels weer 15 in liggen in deze Champions League na 12 doelpunten vorig jaar en 16 doelpunten het jaar daarvoor.


Statistieken :P Ook al vind ik Messi ook beter dan Ronaldinho hoor. Maar ik heb genoeg mensen Ronaldinho zien verdedigen met nog redelijke argumenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vieze vetflikker ronaldo. Na die goal gaan doen alsof je de man of the kkmatch bent. Ben echt laaiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zit nog diep, dus Juve mag er van mij zo lelijk mogelijk uitvliegen. Verder heb ik ook niks met Real, Van wat er nu over is heb ik het liefst Liverpool-Bayern in de finale, met een lichte voorkeur voor Liverpool
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
voor Liverpool

Aangezien Barca er uit ligt, geldt dit ook voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ook niet. Messi scoorde 91 doelpunten in 2012. ÉÉN-EN-NEGENTIG. Ronaldo heeft er inmiddels weer 15 in liggen in deze Champions League na 12 doelpunten vorig jaar en 16 doelpunten het jaar daarvoor.


Klopt, Qua statistieken zijn zij zeker de besten.

Maar dan zou je bijvoorbeeld al alle spelers behalve aanvallers buiten de equatie laten. Want dan moet je verdedigende prestaties/goals schoon houden/assists/aangekomen passes enz enz enz met goals moeten vergelijken.

Echter kijk ik ook naar de manier waarop zij voetballen, stijl, rol in het team, en de rest van het team, de competitie (spelers bedoel ik dan), de standaard toen e.d. Niet allemaal even makkelijk te achterhalen hoe verder je terug gaat in de tijd. Niet dat zij daar slecht in zijn.

Ronaldinho had in die tijd dus ook competitie van Shevchenko, Raul, Deco, Henry, Kaka, Cannavaro, Nedved, R9, Zidane, Figo, Rui Costa e.d. Tussen zo enorm goede voetballers raak je natuurlijk ook een beetje verdrongen voor de Ballon. Dezer dagen is er geen twijfel dat Messi en Ronaldo de besten zijn.

Ballon D' Or neem ik maar half serieus, hoewel zij de beste voetballers zijn, hebben ze ook wel eens de prijs gekregen terwijl andere voetballers nog meer een topjaar hebben gehad (zelfs onderling Ron tegen Mes), want ze kijken per jaar bij de ballon, niet over de jaren. Over de jaren zouden ze altijd winnen.

Dus ja, qua statistieken zij ze zeker de besten. Maar voor mij blijft de stijl, de goals, het teamwork en de teamspirit, hoe belangrijk hij was op het middenveld en nog vele andere dingen die Ronaldinho had toch hetgene wat hem voor mij de beste speler maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ronaldinho had in die tijd dus ook competitie van Shevchenko, Raul, Deco, Henry, Kaka, Cannavaro, Nedved, R9, Zidane, Figo, Rui Costa e.d. Tussen zo enorm goede voetballers raak je natuurlijk ook een beetje verdrongen voor de Ballon. Dezer dagen is er geen twijfel dat Messi en Ronaldo de besten zijn.

En nu heb je de afgelopen jaren Lewandowski, Neymar, De Bruyne, Hazard, Robben, Ramos, Pique, Neuer, Buffon, Marcelo, Suarez, Kroos, Modric, Iniesta, Xavi en ga zo maar door. Jij denkt altijd dat die spelers die jij noemt grotere legendes zijn/worden, maar dat komt waarschijnlijk omdat die gasten in jouw 'jeugd' speelden.
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic