Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zijn zeker ook goede spelers.

Maar het verschil tussen de spelers die ik noem en Ronaldinho qua "hoe goed ze zijn" is wel kleiner imo dan Messi + Ronaldo vs de groep die jij noemt. Dat zie je wel een beetje terug in de namen die genomineerd worden voor voetballer van het jaar + de Ballon D'Or in die jaren.

Alleen Neuer, Suarez, Buffon, Xavi, Modric en Ramos zou ik dicht bij plaatsen M&R plaatsen. De rest is goed, maar niet bij lange na niet zo consistent en lang als de genoemden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar het verschil tussen de spelers die ik noem en Ronaldinho qua "hoe goed ze zijn" is wel kleiner imo dan Messi + Ronaldo vs de groep die jij noemt.

Dat is wat ik probeer te zeggen :P Messi en Ronaldo zijn zo goed dat er niemand bij in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt, maar qua alles om Ronaldinho heen en hoe goed hij toen was met het voetbal dat hij liet zien, maakt hem voor mij de beste voetballer :P

Buiten dat ze goed zijn beiden heb ik ook niet veel met ze. Messi is goed qua voetbal maar in het oude Barca tikkie takkie voetbal vond ik het vetter om naar Messi te kijken. Ronaldo blijft gewoon een enorme kwal in mijn ogen, hij heeft veel goede dingen als mens gedaan hoor, maar zijn persoonlijkheid op het veld heb ik 10x niks mee, net zoals die "celebration" na die penal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Penalty was sowieso onterecht man. Heb hem gisteren wel 20x teruggekeken. In het begin was ik 'zeker', naarmate ik hem steeds vaker zag werd het toch 'onterecht'. Wel handig uitgelokt tho want hij hield gewoon in waardoor hij sowieso in de rug gelopen werd.


Hiermee spreek je jezelf toch tegen. De scheidsrechter moet op dat moment beslissen. Aangezien er nog geen videoref is in de CL zou jij dus exact hetzelfde hebben gedaan als de ref gedaan heeft en dat is een penalty toekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door het moment van de rode kaart van Buffon kreeg ik wel ontzettende flashbacks naar Zidane in de WK finale 2006.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ronaldinho sowieso voor mij de beste speler die ik ooit heb gezien, in zijn twee/drie topjaren kan niemand hem evenaren. Heeft alleen te weinig uit zijn carrière gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke loting :D
Bayern - Real
Liverpool - AS Roma


Liverpool - Bayern lijkt mij de leukste finale
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iig een nederlander in de finale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Liverpool - Bayern lijkt mij de leukste finale

Dit. Maar verwacht Real - Liverpool
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
iig een nederlander in de finale :D


Tussen Robben, Strootman en Wijnaldum was dat toch al gegarandeerd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Chroman schreef:
Zul je zien dat Real en Bayern elkaar ontlopen in de halve finales (mochten die doorgaan). Liverpool of Roma in de finale kan de UEFA natuurlijk niet maken

Sowieso dat Bayern & Real elkaar ontlopen. Dat gebeurt werkelijk altijd


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pipa schreef:
Chroman schreef:
Zul je zien dat Real en Bayern elkaar ontlopen in de halve finales (mochten die doorgaan). Liverpool of Roma in de finale kan de UEFA natuurlijk niet maken

Sowieso dat Bayern & Real elkaar ontlopen. Dat gebeurt werkelijk altijd


:whistle:

Tot mijn eigen verbazing ^^ Wel leuk dat Roma of Liverpool dus in de finale staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop Liverpool - Bayern als finale te zien. Heb de laatste tijd niet zoveel meer met Real en het gedrag van Ronaldo. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liverpool :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liverpool :worship: . Salah :worship: :worship: . Wat een heerlijke pot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

King Salah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond het middenveld van Liverpool zo goed spelen, ik genoot echt zo hard van die drie. Ze zaten overal tussen, zo vreemd dat Wijnaldum totaal niet uit de verf komt bij het Nederlands elftal. Die Robertson vind ik echt al heel het seizoen één grote baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Salah, wat een held.

Jammer dat Bayern niet vaker dan 1 keer wist te scoren vanavond. Onverdiende overwinning voor Real Madrid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bayern een penalty ontnomen, aii.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer Real in de finale, ik hoop zo dat ze alle hoeken van het veld krijgen te zien, zodra Liverpool - Real het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de Bayern die ik ken, de betere zijn over 2 wedstrijden maar gewoon verliezen door echt stomme fouten en scheidsrechter tegen je hebben.

inb4 maar de betere verliest niet hurrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 07:51 
 
Hardtraxx Veteran

Scheidsrechter tegen hou op.man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 08:48 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Scheidsrechter tegen hou op.man :lol:

Had een pingel kunnen/moeten zijn. Tegen Juve was een terechte pingel, dit zou ook een terechte geweest zijn. Maar wat ging Ulreich toch ongelofelijk de fout in zeg. Hopelijk vanavond op weer een show van Liverpool en dat zij Real in de finale helemaal wegcounteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Een beslissing (die met herhalingen makkelijk te zien is) is niet meteen de scheids tegen je hebben

/Standaardgesprek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Een beslissing (die met herhalingen makkelijk te zien is) is niet meteen de scheids tegen je hebben

/Standaardgesprek


Zonder herhaling was dit ook te zien. Zeker die kwibus die op de achterlijn staat had dit moeten waarnemen
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic