Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Scheidsrechter tegen hou op.man :lol:


Oke een cruciale beslissing tegen je hebben, whatever. Je hebt daar zelfs een extra scheidsrechter staan die toch niet durft in te grijpen. Dit soort momenten verneuken de sport als toeschouwer voor mij. Maarja dit wordt toch wel vaak recht gepraat als hoort erbij of 'charme van de sport'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijf het geweldig vinden wanneer je in een cafe naar de CL kijkt, zoals gisteravond en dat bijna iedereen Real uitkotst. De haat voor Real Madrid is bij sommige groter dan de liefde voor Barcelona. Toch staan we weer in de finale :yay:
Ik hoop op een finale Liverpool - Real Madrid, ik gun Liverpool een CL titel, maar daarnaast zou het echt te bizar zijn als Real gewoon 3 maal op rij de CL wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Blijf het geweldig vinden wanneer je in een cafe naar de CL kijkt, zoals gisteravond en dat bijna iedereen Real uitkotst. De haat voor Real Madrid is bij sommige groter dan de liefde voor Barcelona. Toch staan we weer in de finale :yay:
Ik hoop op een finale Liverpool - Real Madrid, ik gun Liverpool een CL titel, maar daarnaast zou het echt te bizar zijn als Real gewoon 3 maal op rij de CL wint.


Je kunt dat sowieso amper liefde noemen. Ik geloof niet dat 90% van de Barcelona en Real fanboys hier in Nederland verder komt dan wat CL potjes en via Teletekst La Liga volgen om bij het zien van een minder seizoen vervolgens weer hun liefde voor een van die clubs onder een steen te schuiven. Vaak is het ook meer de Messi kant tegen de Ronaldo kant dan dat ze ook echt om die clubs geven, denk dat ze zelfs maar amper het hele team op kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Praat a.u.b. niet over we als je het over Real hebt. Het is een club die 3000 km verderop ligt. Ook die Royston Drenthe als die over Real praat. Ook altijd in de 'we-vorm'. Vent, je hebt daar amper iets gepresteerd, praat gewoon over Real Madrid dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
PEPii schreef:
Blijf het geweldig vinden wanneer je in een cafe naar de CL kijkt, zoals gisteravond en dat bijna iedereen Real uitkotst. De haat voor Real Madrid is bij sommige groter dan de liefde voor Barcelona. Toch staan we weer in de finale :yay:
Ik hoop op een finale Liverpool - Real Madrid, ik gun Liverpool een CL titel, maar daarnaast zou het echt te bizar zijn als Real gewoon 3 maal op rij de CL wint.


Je kunt dat sowieso amper liefde noemen. Ik geloof niet dat 90% van de Barcelona en Real fanboys hier in Nederland verder komt dan wat CL potjes en via Teletekst La Liga volgen om bij het zien van een minder seizoen vervolgens weer hun liefde voor een van die clubs onder een steen te schuiven. Vaak is het ook meer de Messi kant tegen de Ronaldo kant dan dat ze ook echt om die clubs geven, denk dat ze zelfs maar amper het hele team op kunnen noemen.


Barcelona kijk ik zelf al jaaaaaaren, is wel voortgekomen uit gloryhunting, maar ben blijven hangen en kijk zo goed als elke wedstrijd van ze, soms blijf ik er zelfs voor thuis of neem ik de wedstrijden op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Basshunterzz schreef:
PEPii schreef:
Blijf het geweldig vinden wanneer je in een cafe naar de CL kijkt, zoals gisteravond en dat bijna iedereen Real uitkotst. De haat voor Real Madrid is bij sommige groter dan de liefde voor Barcelona. Toch staan we weer in de finale :yay:
Ik hoop op een finale Liverpool - Real Madrid, ik gun Liverpool een CL titel, maar daarnaast zou het echt te bizar zijn als Real gewoon 3 maal op rij de CL wint.


Je kunt dat sowieso amper liefde noemen. Ik geloof niet dat 90% van de Barcelona en Real fanboys hier in Nederland verder komt dan wat CL potjes en via Teletekst La Liga volgen om bij het zien van een minder seizoen vervolgens weer hun liefde voor een van die clubs onder een steen te schuiven. Vaak is het ook meer de Messi kant tegen de Ronaldo kant dan dat ze ook echt om die clubs geven, denk dat ze zelfs maar amper het hele team op kunnen noemen.


Barcelona kijk ik zelf al jaaaaaaren, is wel voortgekomen uit gloryhunting, maar ben blijven hangen en kijk zo goed als elke wedstrijd van ze, soms blijf ik er zelfs voor thuis of neem ik de wedstrijden op xd


Dan behoor jij tot die 10% die er wel fanatiek in is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond hun filosofie ook geweldig met alle jeugd die er steeds door kwam, toen ze de finale van 2009 met 9 eigen opgeleide spelers de finale wonnen. Maar die tijd lijkt helaas voorbij, want er moet gepresteerd worden, dus worden spelers voor enorme bedragen gekocht, wat ik erg jammer vind, omdat ik hun filosofie zo geweldig vond :(

Geweldige pot gezien net trouwens, stuk voor stuk waren de kwart en halve finale geweldige potjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het maar kut, 2 niet gegeven penals en een onterecht gegeven penal in de laatste minuut. Ik was voor Liverpool maar wat word ik schijtziek van dit soort momenten.
/saltoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 07:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel duidelijk dat die VAR er moet komen. Ongelooflijk dat de UEFA dat nog niet heeft ingevoerd met zulke miljoenen en belangen op het spel, poppenkast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel opmerkelijk dat iedereen nu moord en brand schreeuwt over die 2 niet gegeven penals voor Roma, terwijl Liverpool in de eerste helft toch ook wel 1 a 2 penals had kunnen/moeten krijgen. Natuurlijk is het wel zuurder voor Roma zo, aangezien ze hierdoor gewoon een verlening/finale plaats is afgenomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel prachtig 6-7 over 2 wedstrijden. Zo is voetbal toch het leukst. Vergeleken met dit was Real - Bayern echt 2 keer kut. Hoop dat Liverpool het onmogelijke kan doen tegen Real Madrid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wel duidelijk dat die VAR er moet komen.


Mee eens! Maar dan was het gister wel een hele rare wedstrijd geworden :D Het moet goed uitgewerkt worden en daarna snel overal toepassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt een heerlijke wedstrijd vol strijd gisteren. Jammer dat ik de finale wsl mis omdat ik dan als het goed is niet thuis ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vind het wel opmerkelijk dat iedereen nu moord en brand schreeuwt over die 2 niet gegeven penals voor Roma, terwijl Liverpool in de eerste helft toch ook wel 1 a 2 penals had kunnen/moeten krijgen. Natuurlijk is het wel zuurder voor Roma zo, aangezien ze hierdoor gewoon een verlening/finale plaats is afgenomen :D


Die heb ik gemist, maakt het alleen erger op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ook wel schriftelijk afgedaan kunnen worden...................
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Bale :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karius :surrender:

Zo een fouten op zo een bepalend moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Karius beland nu in een eindeloze depressie volgens mij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Bale :surrender:

Sow zeg die omhaal zat er wel lekker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gun het Bale ook wel. Altijd wel een sympathieke speler gevonden, denk alleen dat die niet helemaal met de druk van het prijskaartje van 100 miljoen om kon gaan. En dat hij op een positie moest spelen waar hij van tevoren nooit had gespeeld.

Had het Liverpool wel het meest gegund om te winnen. Altijd wel fan van de underdog, en Real heeft de afgelopen 2 jaar ook al gewonnen. Maar ja, als je keeper zo gaat blunderen, en je absolute sterspeler al na 20 minuten van het veld moet wordt het wel erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topic afstoffen..

Goed dat Ajax toch van Standard heeft gewonnen! Goed voor het Nederlandse voetbal. Is Kiev goed? Klinkt als een typische ploeg voor overschatting namelijk. Aan de andere kant heeft Ajax nu wel geleerd dat op halve kracht ze er niet gaan komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Topic afstoffen..

Goed dat Ajax toch van Standard heeft gewonnen! Goed voor het Nederlandse voetbal. Is Kiev goed? Klinkt als een typische ploeg voor overschatting namelijk. Aan de andere kant heeft Ajax nu wel geleerd dat op halve kracht ze er niet gaan komen..

Ik heb de selectie van Kiev bekeken en ik zie geen bekende. Beter overschatting dan onderschatting. Oekraïners zijn altijd wel stugge ploegen en krijgen altijd kansen. Dezelfde instelling als gisteren en je maakt een goede kans op CL.
Hopelijk kan PSV Bate opzij zetten. Zou in deze tijd heel mooi zijn als er twee Nederlandse ploegen actief zijn in de CL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde eigenlijk onderschatting, nog niet helemaal wakker denk ik :P. In any case, ik hoop dat ze door hebben dat ze er nog niet zijn.

Zelfde voor PSV. Bate is de laatste jaren toch wel met enige regelmaat in de CL te vinden. Gelukkig lijkt PSV zijn zaken aardig op orde te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als we weer een keer 2 ploegen in de CL hebben, zeker nu AZ (en waarschijnlijk Feyenoord en wellicht Vitesse) de EL al uitgeknikkerd is. Dan alleen hopen dat ze niet beide kansloos 4e worden, anders hebben we er voor de coëfficiënten weer geen klote aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij krijg je al redelijk wat punten als je de CL haalt
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic