Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde geldt voor de losse verkoop van Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
Zal wel weer een uittripje worden naar barca en/of londen... Wat een gedoe om in Nederland aan tickets te komen zeg voor de wedstrijd psv - tottenham. Iemand nog tips?


Ik geef je 0% kans. Seizoenskaarthouders hebben kans gehad om hun plaats terug te kopen, daarvan zijn al 24.000 passe-partouts verkocht. Volgens mij krijgt morgen of donderdag de rest (met o.a. Club Card) de kans om ook passe-partouts te kopen, dan blijven er geen losse tickets meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, zal morgen uitverkocht gaan door enkel passe partouts. Met uitwedstrijden weet ik eerlijk gezegd niet precies hoe het werkt maar mensen met loyaliteitspunten zullen wss voorrang hebben. https://www.psv.nl/psv/kaartverkoop/uitkaart/loyaliteitspunten.htm
DerBeuker schreef:
Zal wel weer een uittripje worden naar barca en/of londen...

Maar die heb je zo te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 08:35 
 
Hardtraxx Elite

Geen zin om een PP te halen voor PSV, had wel de mogelijkheid maar ik steek m'n geld liever in een awayday. We hebben gekozen voor de Spurs, makkelijk te bereiken met de auto, bus of vliegtuig. Sommige gaan ook nog naar Milaan maar daar ga ik niet heen.

Om als een van de eerste uit-tickets te kunnen kopen zul je wel rond de 15 á 20 loyaliteitspunten moeten hebben gok ik. Tenminste bij Bayern en Wolfsburg was het toen iets van 12-15 punten.

Ik vind het wel nice dat PSV met zo'n systeem werkt, al is het natuurlijk lastig om als "nieuwe" supporter in te stappen omdat het bijna altijd uitverkocht is als iemand mag bestellen met weinig of geen punten. Blij dat ik toen onder de mindere jaren veel gegaan ben naar uitwedstrijden, toen had je nog geen punten nodig en heb ik mooi een saldo op kunnen bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 10:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een raar systeem. Het feit dat je een seizoenskaart hebt toont toch je loyaliteit, totaal overbodig om dan ook nog eens te kijken hoeveel punten je hebt verzameld door de jaren heen. Dan heb je alleen maar elke keer dezelfde groep supporters die aan kaarten kunnen komen. Niet echt netjes tegenover de nieuwere supporters, die misschien wel net zo loyaal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik vind het maar een raar systeem. Het feit dat je een seizoenskaart hebt toont toch je loyaliteit, totaal overbodig om dan ook nog eens te kijken hoeveel punten je hebt verzameld door de jaren heen. Dan heb je alleen maar elke keer dezelfde groep supporters die aan kaarten kunnen komen. Niet echt netjes tegenover de nieuwere supporters, die misschien wel net zo loyaal zijn.


SSC heeft er niks mee te maken qua loyaliteit. Mensen kunnen een SSC hebben maar nooit gaan, bovendien krijg je meer respect van de supver/club als je een wedstrijdje bezoekt in het hoge noorden bijvoorbeeld. Weet niet echt hoe ik het goed kan verwoorden. Denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Het puntensysteem is gewoon een uitstekende manier om gloryhunters tegen te houden die er alleen zijn in goeie tijden. En ja, wat ik al zei, als nieuwe supporter (aannemend dat het geen gloryhunter is) is het inderdaad wat lastiger om er bij te komen, maar onmogelijk is het zeker niet. Hoe meer wedstrijden het lukt om kaartjes te scoren, hoe makkelijker het later gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Barpsv is een minimum van 4 punten nodig Dus dat valt mee. Verder kost het 53 euro en zijn er 4600 tickets beschikbaar. Valt niks ergs over te zeggen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 12:00 
 
Hardtraxx Elite

RvD schreef:
Barpsv is een minimum van 4 punten nodig Dus dat valt mee. Verder kost het 53 euro en zijn er 4600 tickets beschikbaar. Valt niks ergs over te zeggen vind ik.


Inderdaad! Ben benieuwd naar de voorwaarden voor de spurs uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke, ging er vanuit dat degene met de meeste punten als eerst mochten kopen, maar als het minimum 4 is is het wel prima idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Spanning is alweer aanwezig voor vanavond! Ik ga er met 0 verwachtingen in, je weet gewoon dat als Barca het op hen heupen krijgt het gewoon heel erg lastig gaat worden. Ik teken voor een gelijkspel of een kleine nederlaag. Hopelijk dat Lozano & Bergwijn er een aantal keer razendsnel uit zullen gaan komen, wellicht dat dat voor wat opschudding kan gaan zorgen in Camp Nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
je weet gewoon dat als Barca het op hen heupen krijgt het gewoon heel erg lastig gaat worden. Ik teken voor een gelijkspel


Dit, hopelijk kunnen ze verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten dat de CL weer terug is. Ik ben bang dat PSV vanavond op hun kloten krijgt, hopelijk kunnen ze een beetje weerstand bieden. Wel toch fijn dat je om de 2 weken weer een volle week van voetbal hebt. Van weekend tot weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Barcelona geeft even 20 minuten gas, staat het 4-0 en daar blijft het bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Haha Barcelona geeft even 20 minuten gas, staat het 4-0 en daar blijft het bij ^^


Overdrijven is ook een vak. Barcelona is nu niet in grootse vorm. Hiermee wil ik absoluut niet de indruk wekken dat ik vertrouwen heb in een punt, laat staan meer. Maar "Barcelona geeft wel even gas", dan neem ik aan dat ze dat gaan doen ook ;) ben benieuwd of er na 20 minuten 4-0 op het scorebord staat.
PSV gaat er gewoon vol op klappen vanavond en Barcelona verliest altijd wel 2 á 3 keer per jaar een thuiswedstrijd, dus daar moeten we op hopen, anders had PSV net zo goed thuis kunnen blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes vanavond PSV! Hopen dat ze de schade kunnen beperken. Misschien een bevlieging van Lozano waardoor op miraculeuze wijze een 1-1 eruit gesleept kan worden :P ?

En dan om 21:00 ook nog eens Liverpool - PSG, heerlijk :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Een gelijkspel zou al een mooie stunt zijn. Maar een balletje kan raar rollen en als PSV er opeens 1 of 2 inlegt en daarna weet te overleven, je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Succes vanavond PSV! Hopen dat ze de schade kunnen beperken. Misschien een bevlieging van Lozano waardoor op miraculeuze wijze een 1-1 eruit gesleept kan worden :P ?

En dan om 21:00 ook nog eens Liverpool - PSG, heerlijk :drool: .

Op ziggo alleen schakelprogramma, dat is wel een beetje balen. Wil die wedstrijd gewoon helemaal zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Messi en Suarez vs. Schwaab en Viergever lijkt op papier een aardige mis-match, maar ik hoop dat ik het fout heb. Succes PSV!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Messi en Suarez vs. Schwaab en Viergever lijkt op papier een aardige mis-match


Dat is zacht uitgedrukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Unknown schreef:
Haha Barcelona geeft even 20 minuten gas, staat het 4-0 en daar blijft het bij ^^


Overdrijven is ook een vak.


Nja laatste 20 minuten vind ik ook goed hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Au. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Tjah. Van te voren hou je er rekening mee, maar toch is het zuur dat je die grote kansen niet goed benut. Veel te gehaast af en toe. Uiteindelijk weinig om je voor te schamen, het is een wereldteam waar je tegen speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV weer met beide beentjes op de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psv was niet slecht, maar meer viel er denk ik niet te halen. Helaas blijft het toch dat wanneer barca even gas geeft het te veel wordt. En ja, dit had ook voor ajax gegolden/
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic