Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Genoten van het spel van Ajax gisteren, ook de eerste helft wel alleen kwamen daar geen kansen van. Werd weer lekker gestrooid met crosspasses door o.a. de Jong en Ziyech. Had aan het begin niet het vertrouwen dat Schöne in dit spel mee kon komen, maar toch voetbalt hij weer alleraardigst mee zoals altijd eigenlijk wel. Mazraoui is in de korte tijd als RA trouwens ook wel echt een felle en goede verdediger geworden zeg!

Eerdere jaren had ik bij Ajax nog wel een aantal spelers waarvan ik dacht: oh jee hij heeft de bal als dat maar goed gaat. Dit jaar eigenlijk niet echt, alleen lijkt Huntelaar het kwijt te zijn (en kan ook niet echt meekomen in dit beweeglijke spel voorin, springen ook veel ballen van z'n voet etc.) en vind ik Blind een beetje klungelig. En ja, Onana zal altijd wel wat rare capriolen houden.

@ Rode kaart Ronaldo, zwaar onterecht natuurlijk. Desondanks kan ik wel genieten dat hij jankend van het veld loopt :lol: Geeft wel zijn liefde voor het spel/werklust weer, maar tussen al dat overdreven gedoe van hem door vind ik dit wel eens een mooie tegenhanger.


wat is dit voor een raar bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Bayern klapt er ook meteen een in, migado :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 21:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ajax valt me niks tegen vooralsnog :) Maar Bayern blijft zo levensgevaarlijk met die individuele klasse en spelhervattingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de kansen die je mist worden je straks fataal...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Manmanman heb geen nagels meer over. Ondanks dat je hier gezien de kansen had moeten winnen, kan ik prima leven met die 1-1. Vaak zat gebeurd dat we het in de slotminuten nog weggaven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt genoten van Ajax, enorm veel lef getoond en dikverdiend een punt meegenomen, gezien de kansen komt Bayern eigenlijk gewoon goed weg. Wel jammer dat AEK het nog weggeeft tegen Benfica, maar als we de volgende speelronde thuis van Benfica winnen zijn we al een heel eind op weg naar de volgende ronde.

PS: Ziyech :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou Europa League niet gunstiger zijn eigenlijk? 2e worden in de poule en dan tegen een groepswinnaar zoals Real Madrid of Juventus spelen zie ik ook niet echt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik achtte ze op voorhand kansloos, ben ik ff op m'n bek gegaan zeg. Je hebt daar gewoon onterecht niet gewonnen, wat een presetatie!

Ziyech en De Ligt fenomenaal, die tonen wel aan de absolute top te kunnen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zou Europa League niet gunstiger zijn eigenlijk? 2e worden in de poule en dan tegen een groepswinnaar zoals Real Madrid of Juventus spelen zie ik ook niet echt zitten.


Voor de Europese coëfficiënten waarschijnlijk wel, voor de kas van Ajax niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een heel goed Ajax gezien gisteren. Helaas niet met 3 punten weggegaan, want het zat er in.

En trouwens ook:
chas1n schreef:
De Ligt fenomenaal


Wat is dat een beest :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Ajax fan maar genoten van wat ik heb gezien gisteren, die Ziyech heeft me toch een partij ijzeren longen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heracles, Bayern, toch wel beetje zelfde niveau ja..

Nee fantastisch gedaan door Ajax. Ziyech speelde echt heel goed. Als ik Bayern was dan had ik gewoon een poging gedaan hem te halen in de winter. Die kunnen wel wat nieuwe frisse spelers gebruiken. Die crosspass van hem de eerste helft. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heracles, Bayern, toch wel beetje zelfde niveau ja..

Nee fantastisch gedaan door Ajax. Ziyech speelde echt heel goed. Als ik Bayern was dan had ik gewoon een poging gedaan hem te halen in de winter. Die kunnen wel wat nieuwe frisse spelers gebruiken. Die crosspass van hem de eerste helft. :drool:


Bayern heeft eigenlijk wel genoeg aanvallende middenvelders of middenvelders die in de aanval ook goed meekunnen :P (James, Thiago, Tolisso, Goretzka, Muller (soms)).

Bayern moet naar nieuwe flankspelers gaan kijken, achter en voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:19 
 
Hardtraxx Elite

Moet je nagaan als PSV in die groep zat, dan werden ze fluitend eerste! :whistle: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me een beetje denken aan onze poule met United 3 jaar geleden. Je had Bayern niet op een beter moment kunnen treffen. Die zijn echt nodig toe aan verfrissing. Nadeel is nu wel dat je dure punten laat liggen en het zomaar mogelijk is dat je er uiteindelijk helemaal niets aan hebt gehad. Ben benieuwd naar de confrontatie met Benfica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een pot he! Jammer dat die grote kansen er niet in gingen, hadden ze zeker verdiend. Vond Neres ook sterk spelen, constant gevaarlijk en die bal ophalen. De complete rechterkant kapot gespeeld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van tevoren verwacht je hier gewoon te verliezen. Dat je uiteindelijk een punt pakt wat er eigenlijk 3 hadden moeten zijn is jammer, maar uiteindelijk moet je hier gewoon dik tevreden mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat je vooral als coach en team hier niet heel tevreden mee moet zijn.

Je had inderdaad kunnen winnen (al denk ik dat Bayern bij een achterstand wel meer gas was gaan geven). Dan moet je er ook voor zorgen dat je dit volgende pot wel doet.

Het is goed, zeker, maar het is een kwakkelend Bayern. Als je volgende week tegen een sterk Benfica staat is dat gelijk een stuk moeilijker. Ik denk daarom dat je juist bij je spelers er in moet hameren dat dit een degelijk resultaat is maar het spel niet goed genoeg was, wil je vooruit blijven gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Wat een pot he! Jammer dat die grote kansen er niet in gingen, hadden ze zeker verdiend. Vond Neres ook sterk spelen, constant gevaarlijk en die bal ophalen. De complete rechterkant kapot gespeeld :worship:


Inderdaad, die stond ook een paar keer fantastisch mee te verdedigen. Eigenlijk niemand van ajax onder de 7 wat mij betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit leek me toch rood voor die keepert van Inter... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke goal van Rosario zeg, beste speler aan PSV zijde vandaag. Als die omhaal van Malen ook had gezeten, pfoee..

Verder jammer van de blunder van Zoet, gelijkspelletje had wel terecht geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Moet je nagaan als PSV in die groep zat, dan werden ze fluitend eerste! :whistle: :D


echt jammer dat ze daar niet zitten, want dit is niet te doen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sund dat de scheidsrechter een overtreding van Handanovic niet beoordeeld. Toch wederom geen slechte pot voetbal vanuit PSV Kant...

En ja, uitkomen zoet wordt keihard afgestrafd.

Ben benieuwd of we 2x van spurs kunnen winnen... Of in iedergeval wel de Europa League veilig kunnen stellen. Maar ben er bang voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 20:18 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Wat een heerlijke goal van Rosario zeg, beste speler aan PSV zijde vandaag. Als die omhaal van Malen ook had gezeten, pfoee..

Verder jammer van de blunder van Zoet, gelijkspelletje had wel terecht geweest.


Handanovic had die wel lekker eruit getikt ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke overwinning zeg. Sowieso leuke pot van beide kanten.
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic