Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds kort wel redelijk serieus aan het darten. Soms een score boven de 100 maar vaak genoeg ook niet. Ben er gisteren ook achter gekomen dat ik beter lijk te gooien met goedkope kut pijltjes dan mijn eigen pijltjes van 35 euro. Ik heb met mijn eigen pijlen vaak een afwijking terwijl ik dat gisteren amper had. Misschien toch een setje kopen met een iets dikkere en ook rechte barrel :P. Of nouja, kan zo'n afwijking echt met je barrel te maken hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Sinds kort wel redelijk serieus aan het darten. Soms een score boven de 100 maar vaak genoeg ook niet. Ben er gisteren ook achter gekomen dat ik beter lijk te gooien met goedkope kut pijltjes dan mijn eigen pijltjes van 35 euro. Ik heb met mijn eigen pijlen vaak een afwijking terwijl ik dat gisteren amper had. Misschien toch een setje kopen met een iets dikkere en ook rechte barrel :P. Of nouja, kan zo'n afwijking echt met je barrel te maken hebben?


Weet niet waar je woont, maar je hebt in amsterdam een darts winkel waar je pijl kan laten maken naar wens. Heb dat ook gedaan, betaalde wel 70€ ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik denk dat ik morgen in Utrecht even naar de dartswinkel ga en daar wat pijltjes ga testen. Nu ga ik het ook wat langer testen want de vorige keer was ik zo klaar. Geen goede zet dus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hmm ik denk dat ik morgen in Utrecht even naar de dartswinkel ga en daar wat pijltjes ga testen. Nu ga ik het ook wat langer testen want de vorige keer was ik zo klaar. Geen goede zet dus :$

ik heb ook wel eens een 180 gegooid met een simpele setje pijlen van de kroeg zelf en zo vaak gooi ik die niet :P
dus vooral niet na 1 keer goed te hebben gegooid met van die goedkope pijltjes denken dat je eigen pijlen niet goed zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WK weer van start! :D Altijd flink vermaak in de kerstvakantie. Benieuwd naar de Nederlanders en natuurlijk of van Gerwen weer de titel pakt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dit jaar mee aan de scorito poule, dat maakt het altijd extra leuk. Zie Cross en Gurney als de enige die MvG kunnen verslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scorito doe ik ook aan mee dit jaar, maakt het idd extra leuk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb er weer zin in! De kleuren van de graphics en het podium zijn alleen behoorlijk vervelend om naar te kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michael Smith tegen Rob Cross. :worship: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy moly wat een pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Was erg nice om te zien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi avondje voor de boeg zeg! Kijk erg uit naar de pot tussen Van der Voort en Barney, zou lachen zijn als Van der Voort Barney naar huis stuurt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mooi avondje voor de boeg zeg! Kijk erg uit naar de pot tussen Van der Voort en Barney, zou lachen zijn als Van der Voort Barney naar huis stuurt. :)

Idd, kan Barney gelijk met pensioen die zeiksnor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die Jamie Lewis aan doen joh. :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 22:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Wat is die Jamie Lewis aan doen joh. :surrender: :surrender:

Wat een pot :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MvG leek gisteren wel wat gepikeerd en deerde ook nog een sneer uit naar Price én RvB in een interview na de wedstrijd. Ben benieuwd hoe het met die pot zal gaan. Ergens gun ik het Raya eigenlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
MvG leek gisteren wel wat gepikeerd en deerde ook nog een sneer uit naar Price én RvB in een interview na de wedstrijd. Ben benieuwd hoe het met die pot zal gaan. Ergens gun ik het Raya eigenlijk wel.


Moet heel eerlijk bekennen dat ik het beide nl'ers niet meer zo gun. Raya klaagt vaak en MvG deelt alleen maar sneertjes uit heb ik t idee. Price was overigens wel een beetje vervelend gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het stijgt hem idd een beetje naar die bolle kop van hem. En Price speelt altijd zo, met dat juichen en doen (waar MvG trouwens zelf net zo hard aan mee doet normaal gesproken, maar als iemand anders het doet boehoe) en verder deed ie echt niet veel verkeerd of onsportiefs. Vind het wel een mooie kerel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het stijgt hem idd een beetje naar die bolle kop van hem. En Price speelt altijd zo, met dat juichen en doen (waar MvG trouwens zelf net zo hard aan mee doet normaal gesproken, maar als iemand anders het doet boehoe) en verder deed ie echt niet veel verkeerd of onsportiefs. Vind het wel een mooie kerel eigenlijk.


mwa heb toch wel t idee dat het iets meer was gister, anyhow was het wel een leuke spannende pot om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje raar van Van Gerwen.. Gaf in een interview voor de wedstrijd nog aan dat hij Price een energieke gozer vindt door het vaak uitbundig juichen en dat hij daar zelf ook extra energie uit haalt en Price hem daardoor goed ligt (de 10-0 track record die hij tegen hem had voor de pot van gister).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dag suljovic. slechte pot van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 18:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
dag suljovic. slechte pot van hem.

Er blijven weinig toppers over zo, ik geloof uit de top 10 alleen MvG, RvB, Anderson en Taylor nog. En dan moeten die laatste 2 nog hun 3e ronde partij spelen. Op zich leuk die verrassingen, maar de kwartfinales en halve finales kunnen wel eens hele eenzijdige wedstrijden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
pim__ schreef:
dag suljovic. slechte pot van hem.

Er blijven weinig toppers over zo, ik geloof uit de top 10 alleen MvG, RvB, Anderson en Taylor nog. En dan moeten die laatste 2 nog hun 3e ronde partij spelen. Op zich leuk die verrassingen, maar de kwartfinales en halve finales kunnen wel eens hele eenzijdige wedstrijden worden.


Mvg vs Barney in de kwartfinale is wel een hele mooie pot, gun het Mvg alleen al een tijdje steeds minder. Na zijn interview tegen Price sta ik al helemaal voor Barney. Als topsporter heb je wat arrogantie nodig, zeker bij een mentaal spel als darten maar hij is de laatste tijd gewoon respectloos tegenover al zijn collega darters. :sick:

Heel benieuwd hoe jonge spelers zoals vd Berg en Lewis verder gaan dit wk.
En Rob cross ook respect, tenslotte zijn eerste wk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Wat is die Jamie Lewis aan doen joh. :surrender: :surrender:

Was wel echt even een baal momentje. Peter Wright fanboy much. Mooi altijd die man xd

Hoop dat MVG wint, vind Barney niet om aan te zien op het podium :$. Krijg altijd het gevoel als ik hem zie gooien dat hij er totaal geen plezier in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lewis :worship:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic