Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk man die J. Lewis :D ! Hoop verder op Van Gerwen en Anderson in de finale. Al zou tegen Taylor ook wel vet zijn. Hem dan helemaal van het podium vegen in z'n laatste finale :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Mooi, Lewis in de finale. Van den Bergh lijkt nogal last van zenuwen te hebben. Man, wat kijk ik uit naar vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cross :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Cross :worship:

Idd. Wel me kapot geërgerd aan t publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde voor Vd Bergh, gunde hem wel een plek in de halve finale! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke partij. Jammer dat het publiek in de 9e set ook nog tegen Cross was. Des te knapper dat hij het toch af weet te maken, maar had het ze beide wel gegund. Vanavond hopelijk Barney en Anderson die winnen. Vond het interview van Van Gerwen na zijn partij tegen Price wel erg arrogant, dus dan mag die ook wel op zijn bek gaan van mij. Ga er in ieder geval eens goed voor zitten dadelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Heerlijke partij. Jammer dat het publiek in de 9e set ook nog tegen Cross was. Des te knapper dat hij het toch af weet te maken, maar had het ze beide wel gegund. Vanavond hopelijk Barney en Anderson die winnen. Vond het interview van Van Gerwen na zijn partij tegen Price wel erg arrogant, dus dan mag die ook wel op zijn bek gaan van mij. Ga er in ieder geval eens goed voor zitten dadelijk.


Eens, zeggen dat die er niks van kan...
Ben vol voor Van Barneveld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Tis me n partijtje wel hoor, kom op MVG!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een prachtige partij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 23:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste 2 sets waren dramatisch, daarna heerlijk! Blij dat MvG aan het langste eind heeft getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prachtige partijen gister (MvG - RvB en Taylor - Anderson). De arrogantie en kleinzerigheid van zowel v Gerwen als v Barneveld trek ik echter slecht.

Het interview met v Gerwen na de partij met Price (die een meer dan prima pot speelde) was pijnlijk, net als de reactie van v Barneveld na de pot van gisteren: 'Om met een rotgevoel ’Ally Pally’ te verlaten. ,,De hele week word ik overladen met honderden sms’jes en nu: misschien twintig, niet meer. Simpelweg, omdat ik nu de loser ben.”'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 18:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, het is dat ik zo chauvinistisch als de pest ben maar als het geen Nederlanders waren had ik ook niet voor ze gejuicht. Heb meer sympathie voor bijvoorbeeld een Peter Wright of Gary Anderson. Anyway, wel een prachtige pot gister, lang geleden dat ik met zoveel spanning naar een dartwedstrijd heb gekeken.

Nu gewoon hopen op MvG - Taylor in de finale, ook al gun ik het Lewis en Cross zeker ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van Barney... bleef zo lekker rustig en toonde niet veel qua emotie. MvG stoorde zich aan Price met t gejuich en gisteren deed hij t 2x zo erg. Echt afgrijselijk om aan te zien...

LEWIS KAMPIOEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taylor even heel zakelijk Lewis van het podium gegooid.

Come on Shrek van Gerwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een zenuwslopende pot was dat. Helaas dat MvG niet door is maar Cross verdiend gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo wtf, wat een pot zeg! Van Gerwen zeer slecht op z'n dubbels, wat 'm de kop heeft gekost. Nu hoop ik dat Cross het wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was puur genieten, toffe winnaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat iedereen zo over MVG's interviews valt. Snap en herken zijn reactie wel, is gewoon een combi van adrenaline, opluchting en vooral frustratie. Als het interview een paar uur later was afgenomen, was er waarschijnlijk niks aan de hand, maar omdat ze hem zo snel voor de camera trekken, krijg je dit soort reacties.

Wat een bizarre pot gister tussen MvG en Cross, 1 van de spannendste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Had natuurlijk gehoopt op MvG, maar gun het Cross ook van harte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bizar hoe het kan lopen inderdaad. Was een mooie spannende pot. Vind het echt nog steeds jammer van Lewis. Had ook gehoopt op een wat betere pot, werd gewoon weggespeeld...

Cross als winnaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lewis werd de eerste 5 a 6 sets echt niet weggespeeld. Was gewoon minder goed op de dubbels op de belangrijke momenten. Eerste 5 sets waren ook allemaal 3-2 of 2-3 geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad, met de term "weggespeeld" doe je Lewis echt veel te kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een prestatie van Cross zeg, daar gaan we nog vele mooie momenten mee beleven! Ook een ontzettend chille gast die de sport waardeert en niet uit de hoogte doet, top vent! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet normaal waar ik naar heb zitten kijken. 8 maanden geleden stond die nog draden en stopcontacten te monteren. En nu staat die een finale te spelen alsof die op zijn zolderkamer aan het oefenen is tegen de grootste darter die er tot nu toe is geweest. Echt bizar dit. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 01:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Écht ongelooflijk :worship: Zou een mooie rivaal van MvG kunnen worden a la Taylor vs Barney.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo goed dat ik me gewoon afvraag of die niet stiekem iets gebruikt heeft xd. Dit kan toch bijna niet dat je op je eerste WK en ook nog eens eerste finale zo staat te gooien... :surrender:.

Hopen dat hij dit niveau vasthoud, wordt wel weer tijd voor een echte concurent van MVG.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic