Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik het gedrag van taylor niet echt geweldig vond. Die jongen staat daar z'n belangrijkste wedstrijd uit z'n leven te gooien en taylor neemt het met een korreltje zout. Lijkt me zelf geen fijn gevoel als je daar vol spanning zo'n pot gaat spelen en je tegenstander loopt maar te geinen en te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 02:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die man is zo nep en nagemaakt als wat, dat hebben die tegenstanders ook wel in de gaten. Een beetje darter trekt zich daar niks van aan en speelt gewoon zijn wedstrijd, wat Cross ook perfect deed. Blij dat we van Taylor af zijn in ieder geval, eng mannetje. Als het gewoon gelijk was op gegaan had ie het waarschijnlijk ook niet gedaan, maar omdat ie al vanaf het begin af aan afgedroogd werd maakte hij er maar een grapje van zoals altijd als ie verliest. Walgelijke vent echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die man is zo nep en nagemaakt als wat, dat hebben die tegenstanders ook wel in de gaten. Een beetje darter trekt zich daar niks van aan en speelt gewoon zijn wedstrijd, wat Cross ook perfect deed. Blij dat we van Taylor af zijn in ieder geval, eng mannetje. Als het gewoon gelijk was op gegaan had ie het waarschijnlijk ook niet gedaan, maar omdat ie al vanaf het begin af aan afgedroogd werd maakte hij er maar een grapje van zoals altijd als ie verliest. Walgelijke vent echt.


precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wij waren hierbij, was meuiiii :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PDC voegt extra speelronde in Rotterdam toe aan Premier League-kalender

De PDC heeft een extra speelronde in Rotterdam toegevoegd aan de Premier League Darts-kalender. Ahoy mag op 18 en 19 april twee dagen op rij als gastheer fungeren voor de beste darters ter wereld. Dat is een gevolg van de afgelaste speelronde van vorige week in Exeter.
Code rood in het zuidwesten van Engeland maakte het afgelopen donderdag onmogelijk om de vijfde speelronde doorgang te laten vinden in de Westpoint Arena, oordeelde de PDC.

De partijen die aanvankelijk in Exeter op het programma stonden, worden op 5 april al ingehaald in Liverpool. De PDC maakte maandag bekend dat die avond als 'Judgement Night' geldt, wat inhoudt dat de twee laagst geklasseerde spelers na die avond worden geëlimineerd.

Door een extra avond in Rotterdam aan de kalender toe te voegen, is het speelschema weer in ere hersteld. De ingelaste speelronde wordt afgewerkt op woensdag 18 april, daags voor de oorspronkelijke datum waarop Nederland aangedaan wordt.

Kaarten
PDC-baas Barry Hearn is blij dat de in het water gevallen trip naar Exeter ingehaald kan worden in de Rotterdamse evenementenhal. "We hebben verschillende opties om er weer een uit zestien speelrondes bestaand seizoen van te maken bekeken en het is geweldig dat we voor een tweede avond in Ahoy terecht kunnen."

"De kaarten vliegen over de toonbank sinds we Rotterdam in 2016 voor het eerst aandeden en dit is een prachtige gelegenheid voor de Nederlandse dartsliefhebbers om de beste darters ter wereld weer in levenden lijve aan het werk te zien", verklaart Hearn.

Na de dubbele speelronde in Rotterdam volgen nog bezoeken aan Manchester (26 april), Birmingham (3 mei) en Aberdeen (10 mei), waarna de vier overgebleven spelers op 17 mei om de eindzege strijden in de O2 Arena in Londen.

Titelverdediger Michael van Gerwen staat na vier speelrondes met zes punten tweede in de stand. Met acht punten gaat Michael Smith vooralsnog verrassend aan de leiding. Raymond van Barneveld is met drie punten de nummer zeven in het Premier League-klassement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de kaarten zijn nu al uitverkocht? :/

Ik wil hier graag met mijn pa heen voor z’n verjaardag

Oh wacht dit is voor woensdag 18 april. Vrijdag om 11 uur start de kvk. Daar gaan we dan maar even voor zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:11 
 
Hardtraxxer

Ik ga het ook maar proberen vrijdag, lijkt me machtig mooi om is een keer mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele afgelopen weekend waren Ted Hankey, Andy Fordham, Tony O'Shea en Daryl Fitton nog in de kroeg hier in Aalten xd Ted Hankey is me een baas jongen, op tv lijkt het een chagrijn maar het is een erg grappige en normale kerel. Ze kwamen allemaal over als normale en gezellige gasten trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Legends
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zal de prijs zijn voor zaaltafels en zal er een minimum aantal personen zijn tijdens het bestellen voor je daar in aanmerking voor komt ? Wij willen met 4 man heen (misschien 6) maar zitten niet te wachten op tribune plaatsen aan de zijkanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 09:43 
 
Hardtraxxer

Ik snap sowieso niet zoveel van de verschillende optie qua plaatsen.
Op TS staat; zitplaatsen, arena vloer tribune en tafels arena vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Ik snap sowieso niet zoveel van de verschillende optie qua plaatsen.
Op TS staat; zitplaatsen, arena vloer tribune en tafels arena vloer.

Zitplaatsen zijn de plaatsen op de tribune aan de zijkanten. Tafels aan de vloer zullen wel de viptafels zijn op de vloer aan de zijkanten en lijkt me dat arena vloer gewoon de picknicktafel plaatsen zijn die ze daar altijd hebben voor het podium. Echter vind ik persoonlijk de prijs wat aan de hoge kant dus ik twijfel heel erg om ze aan te schaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vader ziet zich daar toch niet zitten dus helaas xd. Scheelt wel weer geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zijn de prijzen dan? (kan ze nergens vinden bij de ticketsale)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 11:44 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Kwami schreef:
Ik snap sowieso niet zoveel van de verschillende optie qua plaatsen.
Op TS staat; zitplaatsen, arena vloer tribune en tafels arena vloer.

Zitplaatsen zijn de plaatsen op de tribune aan de zijkanten. Tafels aan de vloer zullen wel de viptafels zijn op de vloer aan de zijkanten en lijkt me dat arena vloer gewoon de picknicktafel plaatsen zijn die ze daar altijd hebben voor het podium. Echter vind ik persoonlijk de prijs wat aan de hoge kant dus ik twijfel heel erg om ze aan te schaffen.


Dus meest gangbaar (goeie plek recht voor podium) zijn de tafels arena vloer? (Of naja, in mijn mening meest gangbaar)

Denk dat ik toch voor de donderdag nog kaarten ga fixen via TS oid. Scheelt dat daarna weekend heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

sorry, er zijn geen tickets beschikbaar.
Verminder het aantal tickets en probeer het nogmaals
Klik hier voor meer opties


Dit kreeg ik voor vloer tickets. kosten waren trouwens €53 ex service fee van 4,50 per ticket.


Vip tafels staan recht voor het podium, zijn er 6, kosten €180 en zijn zo goed als uitverkocht.

Op de eerste en tweede ring zijn nog wel tickets beschikbaar maar als je er 3-4 naast elkaar wilt moet je goed zoeken. Nee dankje ik pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ging even snel ja :oh: 6 tribune tickets weten te fixen voor €35,- p/s. Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:29 
 
Hardtraxxer

Tickets binnen! Zit alleen wel helemaal rechtsachter op de eerste ring, hopelijk krijg ik nog enigszins iets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig al een tijdje kaarten binnen voor donderdag de 19e. Wel tribuneplaatsen, maar dat maakt even geen reet uit. Wordt mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Gelukkig al een tijdje kaarten binnen voor donderdag de 19e. Wel tribuneplaatsen, maar dat maakt even geen reet uit. Wordt mooi!


Same hier! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

inb4 HT darts meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
sorry, er zijn geen tickets beschikbaar.
Verminder het aantal tickets en probeer het nogmaals
Klik hier voor meer opties


Dit kreeg ik voor vloer tickets. kosten waren trouwens €53 ex service fee van 4,50 per ticket.


Vip tafels staan recht voor het podium, zijn er 6, kosten €180 en zijn zo goed als uitverkocht.

Op de eerste en tweede ring zijn nog wel tickets beschikbaar maar als je er 3-4 naast elkaar wilt moet je goed zoeken. Nee dankje ik pas.


Viste ook achter het net :( kwam er om 11:03 door en de tafels waren al uitverkocht. Tribune hoeft van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
RTM93 schreef:
sorry, er zijn geen tickets beschikbaar.
Verminder het aantal tickets en probeer het nogmaals
Klik hier voor meer opties


Dit kreeg ik voor vloer tickets. kosten waren trouwens €53 ex service fee van 4,50 per ticket.


Vip tafels staan recht voor het podium, zijn er 6, kosten €180 en zijn zo goed als uitverkocht.

Op de eerste en tweede ring zijn nog wel tickets beschikbaar maar als je er 3-4 naast elkaar wilt moet je goed zoeken. Nee dankje ik pas.


Viste ook achter het net :( kwam er om 11:03 door en de tafels waren al uitverkocht. Tribune hoeft van mij niet.

Voor ons ook geen tribune. Dan liever met een pot bier thuis op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.rtl7darts.nl//video/3323/
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic