Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 02:41 
 
Hardtraxx Elite

Anderson was baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je dit eigenlijk ergens streamen? Ik heb deze week de nachtshift maar er valt hier niet veel te doen.
EDIT: laat maar is al gedaan blijkbaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 09:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chill topic, ik kijk echt uit naar de halve finales en hoop dat er sowieso 1 Nederlander in de finale staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, lekker op tijd ja :P ach iig open laten voor de premier league zometeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deelnemers premier league zijn trouwens bekend:
- Michael van Gerwen
- Phil Taylor
- Gary Anderson
- Adrian Lewis
- Raymond van Barneveld
- James Wade
- Peter Wright
- Dave Chisnall
- Kim Huybregts
- Stephen Bunting

Wat vinden we ervan? Namen die missen of hier niet thuis horen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:18 
 

Geen simon, ook niet zo verrassend als je ziet wat die dit jaar gepresteerd heeft. Kim is dan mss nog de grootste verrassing, al had ik die ook al wel verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van der Voort had ik misschien ook nog verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Van der Voort had ik misschien ook nog verwacht.


Ik niet eerlijk gezegd, is veel te wisselvallig om hier een plekje te krijgen, en je kan op 1 goed WK niet teren. Ik ben wel blij met dit deelnemersveld, vooral goed dat Newton weg is, was vorige keer behoorlijk ongemakkelijk om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Opzich een prima lijst hoor, niets op aan te merken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk WK gezien en terechte winnaar imo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderson was inderdaad een terechte winnaar, wist bijna zeker dat de winnaar van Anderson - Van Gerwen zou winnen en dat was dus ook zo. Ik gun het hem ook veel meer dan Taylor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ja Taylor is echt een kwal. >.<

Ik heb nu het darten in mijn kamer ook weer een beetje opgepakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Hahaha, lekker op tijd ja :P ach iig open laten voor de premier league zometeen

Is bijna altijd wel darten he :P
Op dit moment is Lakeside ook aan de gang (weliswaar een wat lager niveau :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Mervyn King ipv Chisnall was ook wel leuk geweest imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.

Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.

Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.


Ik zit zo ongeveer bij elk toernooi te twijfelen om een setje aan te schaffen, binnenkort maar eens een plekje zoeken en wie weet toch iets degelijks aanschaffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit wk genieten zeg, Anderson de terechte winnaar! :drool:
(wel jammer dat Mighty Mike niet z'n tweede wk-titel op rij heeft weten te pakken..)

Lakeside vind ik niet erg boeiend, gelukkig begint 5 februari de Premier League alweer!

Ook wel leuk, interview tussen die kerel van RTL 7 Darts die in Londen zat en de grote baas van de PDC: in 2016 komt de Premier League voor één speelronde naar Nederland toe! Wil daar eigenlijk wel bij zijn! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dart zelf wel vaak. Heb zelf een bord hangen in mijn kamer en vaak in de kroeg een potje. Heb ook een maat die altijd kijkt en een bord heeft dus vaak gaan we naar het dartscafe en avondje smijten. Hij is wel wat beter moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:20 
 

Andromeda schreef:
Pommer schreef:
Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.

Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.

Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.

Ik dart inmiddels bijna 5 jaar. Probeer er iedere dag wel een uurtje of anderhalf voor vrij te maken.
Deze week nog 8 keer 180 gegooid dus kan het best aardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Pommer schreef:
Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.

Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.

Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.


Heb twee weken lang met vrienden gekeken en tussen de partijen door zelf staan gooien, maar ben niet echt beter geworden.. Trippels/dubbels is voor mij ook een groot drama, verloor zowat elk potje haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:33 
 
Hardtraxx Elite

RoelofBerltsum schreef:
Andromeda schreef:
Pommer schreef:
Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.

Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.

Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.


Heb twee weken lang met vrienden gekeken en tussen de partijen door zelf staan gooien, maar ben niet echt beter geworden.. Trippels/dubbels is voor mij ook een groot drama, verloor zowat elk potje haha..

Ik kan wel dubbels gooien, maar dan heb ik zeker 5/6 pijlen nodig, niet zo best dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds vorig jaar weer begonnen met darten. Zit in een kroegteam en we spelen elke dinsdagavond in de competitie. Hopelijk volgend jaar promoveren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hobby thuis wel wat, maar geen tijd om het actiever op te pakken helaas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het wel op een redelijk niveau gespeeld, als 14/15 jarige in ieder geval :P toen begon ik met draaien en is het wat verwaterd. Gooi nog af en toe in de kroeg met maten en her en der een toernooitje meepakken, maar meer ook niet.
1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic