Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joepie 2e grootste militant. raw to the k0r3 maatden!!1!11 :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil graag iedereen van het forum bedanken. Zowel de Grootste Militant (Raw) als de David Guetta Award (Beste Forum DJ) prijs in ontvangst mogen nemen is niet niks. Met de eerste trofee ben ik het zeker eens, en deze wil ik graag opdragen aan hardstylboy. We missen hem hier nog dagelijks. Hij was iemand waarvan ik veel geleerd heb. Hardstyle heet niet voor niks HARDstyle. Het moet je dieper in de put brengen. Happystylez zijn voor mietjes :cool:

Tja, de David Guetta Award. Wat moet ik hier over zeggen? M'n PWS Re-run zal hier vast aan bijgedragen hebben.
Op dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar). Toch ben ik hier echt ontzettend blij mee. Het is een eer om zo ontzettend veel stemmen te krijgen van echte kenners. Ik zal deze maand een leuke mix uploaden als dank. Nu ga ik dit eerst even vieren natuurlijk :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De titel als grootste feestbeest prolongeren, wat een eer! Al die rondjes die ik gelopen heb, al die schoenen die versleten zijn. Tranen in mn ogen als ik terugdenk aan al die blaren. :cry: In the end, its all worth it.

Iedereen die op mij gestemd heeft, hardtdtstikke bedankt, en ik zal ook komend jaar laten zien dat ik terecht die titel heb verdiend!

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt jongens, word ik toch nog ergens gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

s/o naar me fans
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en corneel, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?

Citaat:
dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar)


Maar ook tussen member of the year staan had ik echt niet zien aankomen hahaha hoe krijg ik dit voor mekaar dan :$


Love you to (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 4 mijn fans bedankt :worship:

Nuracore schreef:
Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en voorbeeld, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?

Citaat:
dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar)



I'm in
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou nog best een leuk idee zijn, maar dan moeten Miwer & Hardstylboy ook komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Woohoo, Hardstyle Bitches award! Past prima bij m'n manboobs dacht ik zo :cool:

maar serieus, dank, vind het vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Alle 4 mijn fans bedankt :worship:

Nuracore schreef:
Wat fijn om toch weer genoemd te worden in de David Guetta award. Bedankt :) en voorbeeld, gefeliciteerd natuurlijk. Leuk lijstje trouwens haha hardtraxx fissa ?

Citaat:
dit forum zitten zeker meer prima dj's (Blear, Chroman, Broken Balance, Charon, Mani, Nuracore en nu vergeet ik er zeker nog een paar)



I'm in

Dat zou serieus een best leuk idee zijn Nura :D
- Mani en Charon voor de early hardstyle :)
- Blear voor de hardtrance/Therabyte/oudere TC? (vond die Theracords Classics warm up mixjes toen echt vet)
- Chroman voor de melodieuze soep met ballen
- Nuracore die een speciale tribute set doet? (specialiteit)
- Ik zou best een raw setje willen doen (militant award :cool: )
- D-Verze een Hardstyle Bitches award special set?
- Broken Balance lijkt me uitstekend geschikt voor een hardcore set (wellicht heeft Ordinary Joe/Ascend hier ook zin in? zware kost set aub :$)
- MelvinFR als mc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
- MelvinFR als mc?


Ben altijd beschikbaar moat. Mijn eerste opwachting als MC op Ctrl Alt Delete was namelijk een groot succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
- MelvinFR als mc?


Ben altijd beschikbaar moat. Mijn eerste opwachting als MC op Ctrl Alt Delete was namelijk een groot succes!

Ik heb daar een hoop goede dingen over gehoord inderdaad! Dit gaat vast een succes worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Corneel,

Ik vind het prima hoor haha klinkt vet :P Locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HET GELREDOME?!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
HET GELREDOME?!!!!!

En dan noemen we het Hard Traqz want het word dikke dan Hard Bass en Qlimax gecombineerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
@Corneel,

Ik vind het prima hoor haha klinkt vet :P Locatie?

Niet te groot (+/- 200 man, lekker intiem jwt), grootste gedeelte van het budget naar goed geluid, even een polletje in het 'Algemeen' gedeelte in welke stad men het liefst een feest heeft. Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
- D-Verze een Hardstyle Bitches award special set?


En op het einde van de set wordt een dj-set t.w.v. 1500 euro verloor onder de aanwezigen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Grootste Fanboy
1. yannickvk, Wootum & Seeker of Fire (4)


Citaat:
Ik ben tevreden met hoe mijn leven
nu verloopt
Gevuld met kleine ditjes en datjes
waarop je stiekem soms wat hóópt...


Iedereen bedankt voor het bereiken van deze mijlpaal. Mijn jaar kan al niet meer stuk. :cry: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 22:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

GODVERDOMME BEDANKT VOOR DE AWARDS GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D

JA HERTOG JAN BIER VAN DE TAP IK BEN VOOR IK KOM
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Altijd al zo goed willen zijn als Geert Wilders, thanks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk idee, draai zelf alleen nooit met CDJ's :P

Gebruik altijd gewoon een controllertje en VDJ en dan gewoon maar goan. 3/4 keer doe ik dat dan ook gewoon zonder sync of muis interventie. Maar als ik lui ben doe ik dat gewoon als ik meer zin heb om het setje te maken dan te draaien.

Draai jaarlijks een keer op CDJ's op de HT BBQ wat meestal goed gaat maar meer ook niet dus dat wordt eerst oefenen weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het precies andersom. Draai wekelijks met CD spelers en mixer, en heel af en toe op een controller. Maarja, als je eenmaal redelijk kunt draaien met CD spelers/mixer dan verleer je het ook niet gauw meer :P En een controller is alleen nog maar makkelijker omdat je dan kan spieken op waveforms e.d. (vind ik dan)

Joey schreef:
corneelwr schreef:
Hertog Jan bier van de tap zodat Norther66 ook komt, dan is alles voor elkaar lijkt me :D

JA HERTOG JAN BIER VAN DE TAP IK BEN VOOR IK KOM

Gezellig Sjowie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
En een controller is alleen nog maar makkelijker omdat je dan kan spieken op waveforms e.d. (vind ik dan)


Op een CDJ kun je ook spieken op waveforms hoor. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus, wie heeft zin en tijd om dit te organiseren? :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic