Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wat is waar
Oude kicks zijn beter, nieuwe kicks zijn overgeproduceerd en draaien om hoe moeilijk het is om te maken. 68%  68%  [ 26 ]
Nieuwe kicks zijn beter gemaakt en hebben meer kwaliteit dan de simpele oude kicks. 32%  32%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onmogelijk om hier een antwoord op te geven.

Edit: Omdat ik nog geen Zatox classics set heb bijgewoond btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Onmogelijk om hier een antwoord op te geven.

Edit: Omdat ik nog geen Zatox classics set heb bijgewoond btw.

Wees blij, iedereen die daar bij was heeft nu dood zaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het 10 minuten volgehouden bij de Brennan Heart 'Classics' set op Fantasy Island 2016 :sick: Van Zatox en Alpha2 (gelukkig) nog geen classics set bijgewoond.

Daarom; Berend Hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe slecht de classics sets van BH zijn valt alles mee. Hij draait vrijwel standaard Lose My Mind, maar dat was hét hitje van 2011, wat binnen redelijk wat classics concepten prima past (meestal -2011). Verder heeft hij op Wake Up na wat mij betreft altijd prima classics setjes gedraaid, met platen als One Blade, We Speak Music en Till U Believe It. Omdat hij (bij mijn weten 1x) Banaan remix gedraaid heeft, wordt er hier vaak heel negatief over z'n classics setjes gedaan. Naar mijn idee behoorlijk overdreven.

Alpha² is ook zo standaard als de pest, maar houden zich doorgaans gewoon aan 't concept.

Afgaande op wat ik hier verder hoor / lees wordt 't dan toch Zatox. Als hij voornamelijk nieuwe platen draait en dus compleet schijt heeft aan 't concept dan is hij daarmee meteen de slechtste van de drie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Ik kan me altijd prima vermaken op BH en A2's classics setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 brennan heart classic sets bijgewoond en waren echt meer dan prima. Ook af en toe onverwachte plaatjes gehoord (boys interface remix bijv.) Alpha2 alleen op oude jongens krentenbrood en dan reputation game draaien (plaat uit 2009). Zatox nog geen classic set horen draaien dus deze poll kan ik met geen mogelijkheid beantwoorden, maar omdat het moet zou ik Alpha2 zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NIEUW
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch maar voor (extremistische) religies gegaan, omdat ik hebzucht niet perse negatief zie uitdraaien voor je omgeving. En ik religie best wel een naar gegeven vind :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zelf dat je in de nabije omgeving meer last hebt van hebzucht dan van extremistische religies. Denk dat ik dus daarvoor kies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Als semi Geschiedenis docent weet ik wat geloof de wereld heeft aangedaan dus ik ga voor religie dat mag verdwijnen.

Niet dat hebzucht de wereld nou zo'n mooie plek maakt maar History is Watching!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extremistische religie gekozen, oorzaak nummer 1 wat betreft oorlogen et cetera. Heb zucht is naar mijn mening makkelijker om te buigen naar iets positiefs, bijvoorbeeld gedrevenheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Extremistische religie gekozen, oorzaak nummer 1 wat betreft oorlogen et cetera. Heb zucht is naar mijn mening makkelijker om te buigen naar iets positiefs, bijvoorbeeld gedrevenheid.

Keurig antwoord. Dit kwam ook het dichtst bij mij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extremistische religie!

Hebzucht kan aanzetten tot dingen die je anders niet zou doen, ook positieve dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 08:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aan de ene kant inderdaad Extremistische Religie, omdat zonder deze religie de wereld nu zo veel jaar verder zou zijn qua technologie. Dit zou betekenen dat gewone religie blijft , dan hou je wel enigszins de normen en waarden die religie ook bracht.

Alleen zie je in de huidige wereld dat hebzucht ook enorm veel schade brengt. Kijk naar de hebzucht waardoor het broeikaseffect is ontstaan en de wereld sloopt. Hebzucht moordt dieren uit, hebzucht veroorzaakt oorlogen, de hebzucht naar meer macht en dergelijke.

Commerciële hebzucht kan tot technologische vorderingen leiden ja, maar als je kijkt hoe die kindslaven in Azië er bij lopen, werknemers steeds meer worden uitgebuit e.d.

Dan denk ik toch dat ik hebzucht kies. Ik denk dat over de laatste 100 jaar hebzucht een grotere tol heeft geeist dan extremistische religie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na gisteren maar weer eens extremistische religie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Na gisteren maar weer eens extremistische religie


Vuile teringlijers... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Aan de ene kant inderdaad Extremistische Religie, omdat zonder deze religie de wereld nu zo veel jaar verder zou zijn qua technologie. Dit zou betekenen dat gewone religie blijft , dan hou je wel enigszins de normen en waarden die religie ook bracht.

Alleen zie je in de huidige wereld dat hebzucht ook enorm veel schade brengt. Kijk naar de hebzucht waardoor het broeikaseffect is ontstaan en de wereld sloopt. Hebzucht moordt dieren uit, hebzucht veroorzaakt oorlogen, de hebzucht naar meer macht en dergelijke.

Commerciële hebzucht kan tot technologische vorderingen leiden ja, maar als je kijkt hoe die kindslaven in Azië er bij lopen, werknemers steeds meer worden uitgebuit e.d.

Dan denk ik toch dat ik hebzucht kies. Ik denk dat over de laatste 100 jaar hebzucht een grotere tol heeft geeist dan extremistische religie.


Dit is de reden dat ik ook hebzucht heb gekozen. Extreme religies kunnen deze aarde en de maatschappij nooit kapot maken, Hebzucht wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe stelling:
A. Mensen die op een weekend-festivalcamping gaan klagen over muziek van de buren zijn sfeerbedervers en horen niet op zo'n camping te staan
B. Mensen die harde muziek draaien op een weekend-festivalcamping zijn asociale tokkies en horen niet op zo'n camping te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Done, en na vorig jaar Defqon sowieso de 2e optie. Al wil ik daar bij zeggen dat het overdag geen kut uit maakt en tot een uur of 2/3 s'nachts ook niet maar na 3 tot aan 9 uur oid wil ik liever toch echt eem pittn.

Niet zoals vorig jaar van 4 uur nachts tot half 7 s'ochtends door die downsyndroompjes van een tokkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom altijd zo een extreme opties xd

Verder akkoord met Broken Balance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2de optie, maar vooral eens met Broken Balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen mag zijn eigen ding doen, dus als jij tot 's morgens vroeg wakker wilt blijven geen probleem. Wil je muziek luisteren ook geen probleem, maar zet het dan op een lager volume.

Zelf afgelopen Defqon geen last van gehad, maar aan de andere kant van de groep was het toch een groep (hoe kan het ook anders) Fransen die tot het 's morgens doorgingen met het pompen van Hardcore en Frenchcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik behoor vaak tot groepjes van de tweede categorie die gewoon geen f*ck geven :$ en ik stoor me bijna nooit aan andere groepjes die dit doen (oordoppen altijd handig). Het is eigenlijk wel een goed idee om de muziek niet te hard te zetten voor de buren. Zo heb ik me ooit eens kapot geërgerd aan een meid die vrolijk over de camping van The Qontinent liep omstreeks 4u met haar fietsbel in d'r hand en best luidruchtig was, ja ik verzin dit niet xd

optie 1 dus: verdragen en niet te veel klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als ik paar uurtjes slaap heb is t goed. En meestal lukt dat wel, ook al is het luidruchtig. Van mij mogen ze best frenchcore knallen, ga ik ergens aan de andere kant van de camping wel keta snuuve ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2e optie, Muziek prima overdag maar ik hoef om 4 uur snachts geen terror te horen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic