Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wat is waar
Oude kicks zijn beter, nieuwe kicks zijn overgeproduceerd en draaien om hoe moeilijk het is om te maken. 68%  68%  [ 26 ]
Nieuwe kicks zijn beter gemaakt en hebben meer kwaliteit dan de simpele oude kicks. 32%  32%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede optie.

Ik stoor me persoonlijk wel harder aan mensen die tegen je tent lopen of zelfs vallen op je tent. Ik snap dit echt niet. Zelfs al heb ik meer dan 20 bier in m'n kraag, raak ik niemand anders zijn tentje aan. Hoe moeilijk kan het zijn. Ook wel een pesthekel aan mensen die hun vuil tegen de achterkant van je tent gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar defqon stoorde ik me meer aan de muziek zelf (dezelfde lijst van 10 nummers continu op repeat, het hele weekend lang), dan aan het volume van die muziek. Zolang ik maar niet letterlijk mn hele tent door tril van de bass dreunen, mogen mn buren doen wat ze willen qua muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Optie 2. Ook op Intents geƫrgerd aan de buren met harde muziek van zondag op maandag. Gelukkig waren ze wel lief want toen ik vroeg of het zachter mocht deden ze daar wel aan mee. Is ook wel eens anders geweest.. (kuch defqon).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Alvast een suggestie voor een volgende ronde :

Op een weekend festival al je zooi opruimen
Zooi laten liggen, het is immers je vakantie en opruimen hoort daar niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende dilemma suggestie

Elk feest, ongeacht binnen buiten overdag of 's nachts wordt een weekend festival
Geen enkel feest is meer een weekend festival.

Voor mij heel makkelijk want ben nooit naar weekend geweest of van plan te gaan, maar veel mensen vinden 't blijkbaar geniaal meerdere dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volgende dilemma suggestie

Elk feest, ongeacht binnen buiten overdag of 's nachts wordt een weekend festival
Geen enkel feest is meer een weekend festival.

Voor mij heel makkelijk want ben nooit naar weekend geweest of van plan te gaan, maar veel mensen vinden 't blijkbaar geniaal meerdere dagen


Easy, weekend festival natuurlijk. Ook voor een weekend festival kun je losse dagkaarten kopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd Melvin, dan moet toegevoegd worden "maar je moet ook alle dagen gaan"

vrijdag tot zondag Qlimax :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar staat tl;dr nou voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
waar staat tl;dr nou voor

To long; didn't read

Heb gestemd op die asociale tokkie optie, maar het gaat niet erom of de muziek hard staat, maar meer wat het genre is. Frenchcore/Terror is gewoon ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank. Ik kan weer verder met mijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump. Nieuwe stelling please :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelling:
De muziek van tegenwoordig is niet zo goed als dat van vruuger ?

A. Nee, dat is volledig een kwestie van smaak
B. Ja, vroeger hadden platen meer gevoel en betekenis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al hoewel ik sommige nieuwe kicks toch wel erg vet vind, zoals in The Spirit Of Hardstyle. Heb ik toch wel liever de oude kicks, gated kicks of bijv. Hardkick10.
Met name door die oude tijd in de hardstyle beland, het was toen niet rauw rauwer rauwst en toch gingen die kicks veel harder dan veel kicks nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh ben het met beide wel eens eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even mezelf te quoten uit het Q&A topic van Josh & Wesz.

Citaat:
Vroeger was een kick alsof je op een dikke trom sloeg, terwijl je tegenwoordig op een kleine trom slaat en deze met kunstingrepen op het niveau van de dikke trom wilt krijgen. Dat is een beetje het idee dat ik erbij krijg.


Dus ja, voor mij bevatten de oude kicks meer kwaliteit dan de huidige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier kan ik niet echt een uitspraak over doen. Al vind ik de kwalitatieve kicks van nu beter klinken dan de kwalitatieve kicks van vroeger. Sound design vind ik sws tegenwoordig beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Al hoewel ik sommige nieuwe kicks toch wel erg vet vind, zoals in The Spirit Of Hardstyle. Heb ik toch wel liever de oude kicks, gated kicks of bijv. Hardkick10.
Met name door die oude tijd in de hardstyle beland, het was toen niet rauw rauwer rauwst en toch gingen die kicks veel harder dan veel kicks nu.

Hier ben ik het volledig mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound design is belangrijk maar maakt het naar mijn idee wel wat softer. Vroeger was de afmix namelijk niet altijd even spannend waardoor veel frequenties elkaar in de weg lagen en het veel voller/overstuurd/harder klonk. Tegenwoordig is dat niet zo en wordt er ruimte gecreeerd zodat het niet in elkaars weg ligt.

Duidt ook op meer layers in je kick maar toch, vroeger klonk harder dan heden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stelling klopt toch ook niet :P Nieuwe kicks zijn sowieso beter gemaakt, of ze beter klinken is een ander verhaal. In dat geval kies ik toch voor nieuwe kicks, die gated kicks in bijvoorbeeld What We Are, EVP en Just Getting Started gaan minstens net zo hard als de kicks van vroegah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te vaag, genoeg lelijke en geweldige oude kicks, genoeg lelijke en geweldige huidige kicks. Gaat toch alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat (de meeste) kicks van nu productie wijs beter zijn dan kicks van vroeger, maar of ze beter in het algemeen zijn valt moeilijk te zeggen. Dan kan ik niet kiezen, want dat ligt natuurlijk ook aan track en artiest. Ligt ook aan je smaak, lijkt me. Zo is de kick van Cocaine MF teringdik, maar vind ik de kick van bijvoorbeeld Spirit of Hardstyle ook heel vet en goed klinken. En er zijn ook kicks die echt kut klinken van vroeger en nu (kuch Rebelion kuch). Maar goed dat is mijn mening en daar moet je het mee doen

Toch heb ik voor oude kicks gekozen, omdat deze wat imperfecter klinken en daardoor vaak ook wat vetter. Ik ben wel van mening dat veel kicks tegenwoordig op elkaar lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschilt echt per artiest. Ik vind bijvoorbeeld de oude kicks van Wildstylez echt 1000x keer beter dan nu (Clubbin, Maneater snoeihard en gewoon te lekker :love: ), maar kijk ik naar Delete bijvoorbeeld, dan vind ik zijn huidige kicks beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BUMP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antwoord D, schoenen.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic