Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer voor de Nederlandse hockeysters, toch wel onterecht verloren :( . Hele wedstrijd bovenliggende partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6862353 ... trots.html

^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4 medailles op dag 1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17 Jarige knul heeft goud gewonnen op het Snowboarding Slopestyle onderdeel.



Dit is zijn winnende run. Echt vet wat deze gasten kunnen zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, vandaag weer twee keer zilver en een keer goud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Fantastische spelen tot nu toe :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen beste rit van Kramer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De druk stond er enorm op mede door de tijden van Bloemen & Bergsma. Zelf al was Kramer in de best mogelijke vorm aan de start verschenen dan was het nog steeds een erg moeilijke opgave om goud te behalen.

Dus helaas geen Olympische 10 kilometer op zijn conto, Vancouver wordt nu nog zuurder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
De druk stond er enorm op mede door de tijden van Bloemen & Bergsma. Zelf al was Kramer in de best mogelijke vorm aan de start verschenen dan was het nog steeds een erg moeilijke opgave om goud te behalen.


Weet het niet. Heb er verder ook de ballen verstand van hoor maar elke ronde werd ie trager :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaf zelf aan een slechte rit gereden te hebben, mooi dat hij er niet om heen draait met allerlei smoesjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dat interview was me een partijtje baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ontwikkeling bij de 3000m aflossing Shorttrack voor de Dames. Brons met een gouden randje voor 5 leuke/spontane dames. :loving:
Alleen echt balen voor Rianne De Vries dat ze niet kan/mag meedelen in de vreugde, ga je mee naar Korea voor spek en bonen...

Eigenlijk wordt Canada nog zwaar gehinderd door de val van de Zuid-Koreanen dan vond ik de penalty voor Canada nog een strenge beslissing, des te beter voor Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simon, dit is geen diss he, maar er doen toch wel weinig Belgen mee aan de Spelen, of niet? Heb zelf een enkele schaatser gezien maar that's it. Of mis ik iets? Zijn er medailles gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Simon, dit is geen diss he, maar er doen toch wel weinig Belgen mee aan de Spelen, of niet? Heb zelf een enkele schaatser gezien maar that's it. Of mis ik iets? Zijn er medailles gewonnen?


153 atleten. 0 medailles. :(

https://olympic.be/nl/spelen/olympische ... chang-2018
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai, teleurstellend. Maar die 153 atleten klopt niet hoor. Ik klik 3 namen aan en kom hockeyers en wielrenners tegen. En bij sporten zie ik ook onder andere ook roeien. Dat lijken me alle Belgische atleten o.i.d.

Anyway: jullie missen good old Bartje Veldkamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar die 153 atleten klopt niet hoor.


Ik heb het zelf niet gecontroleerd. Het is een officiële website dus ik ging er wel vanuit dat het correct zou zijn.

EDIT: Die 153 atleten lijkt van het volledige Olympische team te zijn, zowel zomer- als winterspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja Belgie is gewoon een flop op het gebied van (top)sportorganisatie, zeker bij wintersporten. Bijna elk jaar sluit hier een schaatsbaan. En de dichtste 400 meterbanen zijn in Breda en Eindhoven.

Verder heb ik mooie prestaties gezien van Mathias Vosté & Jens Almey, deze jongens hadden vroeger al een hoop talent maar zijn vaak op zichzelf aangewezen wat betreft finaciele ondersteuning. Swings is altijd wel een vaste waarde maar helaas lijkt hij niet meer het absolute topniveau te bereiken.

Ik heb zelf nog op jonge leeftijd geshorttrackt in Gent. Er was/is best een grote instroom maar het is een erg moeilijke sport om de top te bereiken.

Helaas is de infrastructuur voor Shorttrack op veel banen onvoldoende, de matten zijn vaak erg stug en van slechte kwaliteit. Plus je komt eigelijk gewoon op de bording gevlogen, wat nare blessures kan opleveren.

Heb zelf helaas mijn scheenbeen gebroken toen ik met mijn schaats onder de mat door ging en met mijn mes op de bording knalde. Nadien nooit meer op het ijs gestaan. :cry:

Ik heb altijd een zwak gehad voor Nederlandse sporters. Toen we in de basisschool naar Belgie - Nederland keken in de klas was ik ook de enige die voor Nederland was. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wat een ontwikkeling bij de 3000m aflossing Shorttrack voor de Dames. Brons met een gouden randje voor 5 leuke/spontane dames. :loving:
Alleen echt balen voor Rianne De Vries dat ze niet kan/mag meedelen in de vreugde, ga je mee naar Korea voor spek en bonen...

Eigenlijk wordt Canada nog zwaar gehinderd door de val van de Zuid-Koreanen dan vond ik de penalty voor Canada nog een strenge beslissing, des te beter voor Nederland.


De reactie van de dames plus het commentaar van de NOS hierbij waren tot nu toe denk ik wel de mooiste beelden die ik deze spelen gezien heb, wat een ontlading :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat was inderdaad prachtig
https://nos.nl/pyeongchang2018/artikel/ ... inale.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simon, ben jij eigenlijk niet in het verkeerde land geboren?
Je kunt ook verhuizen, he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 13:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Schulting :worship: Toch wel de mooiste medaille van Nederland deze spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, gaaf om te zien voor haar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk hoe blij iemand kan zijn haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
heerlijk hoe blij iemand kan zijn haha :thumbsup:


Vooral ook zo lekker oprecht, niet zo ''kapot'' media getraind :thumbsup: Net als Esmee Visser vorige week
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Schulting :worship: Toch wel de mooiste medaille van Nederland deze spelen.

Ook wel een van de mooiste meisjes die mee doet. :loving: Echt een onschuldig dotje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic