Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 00:37 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Millard Fillmore schreef:
Thera op 10 :lol:

Te laag / te hoog?

Voor hem te hoog. Hij kan alleen wat met Frontliner.

Inderdaad te hoog ja. Frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 00:39 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Millard Fillmore schreef:
Thera op 10 :lol:

Je had als superfan natuurlijk gehoopt op in de top 5 natuurlijk xd :lol:

Ieder zn smaak toch, das t mooie van zo'n stemgebeuren :thumbsup:

Liefst op 1 natuurlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Inderdaad te hoog ja. Frontliner?

Dat is toch meer de 'kwaliteit' die jij kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Thera deze lijn doorzet staat 'ie volgend jaar nog wel wat hoger denk ik :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 11:47 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Inderdaad te hoog ja. Frontliner?

Dat is toch meer de 'kwaliteit' die jij kan waarderen.

Ik heb echt geen idee waar je dit vandaan haalt. Er is maar 1 producer die er toe doet in de hardstyle en dat is Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
RTM93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Inderdaad te hoog ja. Frontliner?

Dat is toch meer de 'kwaliteit' die jij kan waarderen.

Ik heb echt geen idee waar je dit vandaan haalt. Er is maar 1 producer die er toe doet in de hardstyle en dat is Wildstylez.


Ok ik zal de lijst gelijk voor je aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
RTM93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Inderdaad te hoog ja. Frontliner?

Dat is toch meer de 'kwaliteit' die jij kan waarderen.

Ik heb echt geen idee waar je dit vandaan haalt. Er is maar 1 producer die er toe doet in de hardstyle en dat is Wildstylez.

En die staat, terecht onder Thera. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nou terecht, niet vergeten dat wildstylez een geslaagde qlimax anthem gemaakt heeft. Dat is voor mij al bijna genoeg om boven Thera te eindigen. Maar ieder zijn eigen mening I guess ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 17:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wauw op 13! ^^

Was het maar de echt dj mag haha. Bedankt voor jullie stemmen en support!!! Word zeer gewaardeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Er is maar 1 producer die er toe doet in de hardstyle en dat is Wildstylez.

Specifieke smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Thera op 10 :lol:


Wat is daar mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

PN is de nieuwe B-Front? #hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
PN is de nieuwe B-Front? #hype

Phuture Noize is de leerling die zijn leermeester overstijgt. of zo iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder de nieuwe Noisecontrollers. Loopt ver voorop de rest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthoud wel dat dat jullie mening is, want ik vind dat bijvoorbeeld totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Eerder de nieuwe Noisecontrollers. Loopt ver voorop de rest :D

Totaal niet met elkaar te vergelijken qua stijl. Noisecontrollers is altijd wel goede kwaliteit maar het onderscheid zich niet van de rest ofzo de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RoyAPO schreef:
Eerder de nieuwe Noisecontrollers. Loopt ver voorop de rest :D

Totaal niet met elkaar te vergelijken qua stijl. Noisecontrollers is altijd wel goede kwaliteit maar het onderscheid zich niet van de rest ofzo de laatste tijd.

Maar vroeger deed ie dat wel :). Vandaar de vergelijking
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RoyAPO schreef:
Eerder de nieuwe Noisecontrollers. Loopt ver voorop de rest :D

Totaal niet met elkaar te vergelijken qua stijl. Noisecontrollers is altijd wel goede kwaliteit maar het onderscheid zich niet van de rest ofzo de laatste tijd.


Ga je mond spoelen! "niet onderscheiden van de rest" kijk eens naar wat die man dit jaar heeft uitgebracht. Hij onderscheidt zich met kwaliteit. Eenzame hoogte. /rant :x >.<

Alleen Spirit of Hardstyle en You Know I Like It zijn toch al unieke platen geweest? En dan doe ik z'n andere platen nog tekort
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind zijn euforische platen wel sterk, maar niet heel vernieuwend. Hij is wel de grootste van zijn soort op dit moment. IK vind euforisch alleen de laatste jaren niet vernieuwend. Tracks worden vaak nergens interessant hoewel ze op hoog niveau geproduceerd kunnen worden. Meer elementen in je track is niet altijd beter.

En ik vind dat Phuture noize wel die vernieuwing te weeg heeft gebracht en zijn tracks zitten vol spanning en nemen je helemaal mee. Enige echte track waar ik dit jaar dat mee had van Noisecontrollers is spirit of hardstyle. Maar Phuture noize poept die tracks uit alsof het dagelijkse keutels zijn. Natuurlijk is dit ook gewoon smaak dus ik ga je m'n mening niet opdringen Rick. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind Noisecontrollers nog steeds wel echt een pionier in de hardstyle. Nu ook weer met Spirit of Hardstyle en You know I like it etc, loopt geowon altijd een stapje voor op de rest. Phuture Noize is momenteel ook een van mn favoriete producers. Heeft gewoon een eigen stijl die enorm dik is, maar vind nou niet dat hij echt een voor loopt op de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
slap gelul


Haha ik vind je een wereldgozer maar ik kan je echt niet meer serieus nemen nu sorry

geintje natuurlijk

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
slap gelul


Haha ik vind je een wereldgozer maar ik kan je echt niet meer serieus nemen nu sorry

geintje natuurlijk

:kiss2:


Gelukkig weet je beter. :beer: zie je dit maar even door de vingers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik vind zijn euforische platen wel sterk, maar niet heel vernieuwend. Hij is wel de grootste van zijn soort op dit moment. IK vind euforisch alleen de laatste jaren niet vernieuwend. Tracks worden vaak nergens interessant hoewel ze op hoog niveau geproduceerd kunnen worden. Meer elementen in je track is niet altijd beter.

En ik vind dat Phuture noize wel die vernieuwing te weeg heeft gebracht en zijn tracks zitten vol spanning en nemen je helemaal mee. Enige echte track waar ik dit jaar dat mee had van Noisecontrollers is spirit of hardstyle. Maar Phuture noize poept die tracks uit alsof het dagelijkse keutels zijn. Natuurlijk is dit ook gewoon smaak dus ik ga je m'n mening niet opdringen Rick. :D


Hoewel Phuture Noize sinds PoT ook vooral het zelfde maakt.. zit geen vernieuwing meer in vriend. Je kan ook echt iemand te ver ophemelen want wat PN deed heeft NC al jaren geleden in de mainstream teweeg gebracht. Dat het vette platen zijn staat daar buiten.

En ik heb eerder geen platen als You Know I Like It of Spirit Of Hardstyle gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind juist dat Phuture Noize helemaal niet hetzelfde maakt. Vind elke plaat weer echt anders. Vooral qua melodielijnen. Ik vind daarnaast dat PN vooral met platen als The Aftershock en The Worlds Beyond voorop loopt. Waarom heb ik al vaker uitgelegd maar dr is niemand in de scene die een verhaal zo goed weet om te zetten naar gevoel in de muziek. Dat is wat mij betreft echt iets unieks. De meesten zullen het wel zo niet zien maar dit is hoe ik erover denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vind juist dat Phuture Noize helemaal niet hetzelfde maakt. Vind elke plaat weer echt anders. Vooral qua melodielijnen. Ik vind daarnaast dat PN vooral met platen als The Aftershock en The Worlds Beyond voorop loopt. Waarom heb ik al vaker uitgelegd maar dr is niemand in de scene die een verhaal zo goed weet om te zetten naar gevoel in de muziek. Dat is wat mij betreft echt iets unieks. De meesten zullen het wel zo niet zien maar dit is hoe ik erover denk


Niemand die mij nog steeds dat verhaal kan vertellen maar goed. En een melodielijn die anders is.. zo ook niet goed zijn als die het zelfde zijn. Het is niet zo exact hetzelfde natuurlijk als de ene Brennan Heart plaat na de andere bijvoorbeeld. Maar er zijn genoeg artiesten die net zo veel verschil in hun nummers gooien als PN op het moment, sommigen ook meer zoals Clockartz.

Met zijn stijl is hij zeker een frisse wind door de scene en hij verdient het om een hoge plek in de scene te hebben en imo zijn zijn platen voor het grootste deel vet. Maar ik heb soms echt het idee dat mensen hem zo ver ophemelen zonder dat ze zelf weten waarom of vergelijken met wat anderen doen/deden, gaat soms zo ver dat het lijkt alsof hij hardstyle heeft uitgevonden lijkt wel.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic