Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik 1 keer gehad :p maar wel na een olifantje knalde er nog wel goed op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Had ook voor het eerst lichte hallucinaties! Best wel leip om mee te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heb ik 1 keer gehad :p maar wel na een olifantje knalde er nog wel goed op :lol:


Hmm ik doe het na pep! "s middags op empo beginnen met wat amfetamientjes om vervolgens de avond in te knallen met AH'tjes!

We gaan kijken of het bevalt :P

En idd hoofdcoach, hallucineren is grappig ja :P Al hoewel iedereen zegt dat het slecht is wat ik ook wel geloof, maar dat neemt niet weg dat het leuk is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hallucineren is slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
En idd hoofdcoach, hallucineren is grappig ja :P Al hoewel iedereen zegt dat het slecht is wat ik ook wel geloof, maar dat neemt niet weg dat het leuk is xd


Idd, ik vond het geniaal :P En ja het zal echt niet gezond zijn, maar dat is XTC zelf ook niet dusja... boeit me niet zoveel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Scheelt 10mg, maar de Eekhoorn is zachter gedrukt, waardoor hij sneller in slaat (en harder).

Dat vond ik wel meevallen. Op Scantraxx duurde het een uur voor dat ding insloeg, nou ja inslaan... hij kwam zo geleidelijk op dat t niet eens door had dat er wat aan het inwerken was :/ Op Loudness ook niet echt zwaar ingeslagen ofzo. Wat dat betreft waren die Q-dance een stuk heftiger qua inslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Lol eekhoorn snel inslaan? :lol:
Ik had 2/3 genomen, na anderhalf uur nog niks. Toen maar de andere 1/3 erachter aan. Na een half uur voelde ik eindelijk wat :) maarja, had wel veel gegeten van te voren. Dus dat speelde ook wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Scheelt 10mg, maar de Eekhoorn is zachter gedrukt, waardoor hij sneller in slaat (en harder).

Dat vond ik wel meevallen. Op Scantraxx duurde het een uur voor dat ding insloeg, nou ja inslaan... hij kwam zo geleidelijk op dat t niet eens door had dat er wat aan het inwerken was :/ Op Loudness ook niet echt zwaar ingeslagen ofzo. Wat dat betreft waren die Q-dance een stuk heftiger qua inslag.


Jaa q-dance klapt er harder in! ;) Heb ik laatst nog op XXLerator gemerkt.. met 3/4 eekhoorn heb ik altijd een lekker begin en hoef ik niet te zitten of iets dergelijks.. bij 3/4 q-dance had je me zitten hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij sloeg anders vorige week een 1/2 eekhoorntje heel wat sneller en harder in dan een q-dance. Het leek wel of ik tijdens de inslag ff op een andere planeet zat voor een uur ofzo, dat uurtje is nu ook nagenoeg één zwart gat. (Was gelukkig tijdens Headie vs Pp op Bassleader. :P ) Maar weet wel dat ik op dat moment me nog nooit te voren zo goed gevoeld heb. :love:

Heb nog paar q's liggen maar ik wil nog gauw wat nieuwe eekhoorntjes regelen voor Intents, die gingen zo veel lekkerder dan de q's! :loving: Probleem is, aardig lastig om er hier nog aan squirrels te komen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 18:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nog 2 eekhoorntjes voor Defqon en dan niks meer, kan altijd wel wat regelen hier in de buurt maar je weet nooit welke het zijn, maar naar Wish ga ik denk ik gewoon nuchter, dus die 2 zijn wel genoeg voorlopig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:17 
 
Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Kettingzaag schreef:
Dan doe je toch iets niet goed hoor maat :')

Ik volgende week misschien weer (twijfel nog) na 2 maanden op emporium.


Uiteraard op empo! :D Lekker vd kaart zijn op berendonck :thumbsup:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister weer lekker gespaced. Had rode dollars, om 10 uur 3/4 gedropt. Kwam echt heerlijk op, na een kwartier voelde ik al iets en drie kwartier daarna zat ie op z'n max, dus in drie kwartier echt heerlijk langzaam opgekomen. Lekker gechilled op de bank en gewoon genieten. :loving: Ging niet té hard, gewoon net goed. Kaak ging wel hard tekeer en heb nu ook wel last van m'n tanden. :P Om 12 uur nog een halfje gepakt die ook wel werkte, maar wel minder dan de eerste drop. Toch was het nog wel lekker chill, maar niet heel speciaal. Rond half 3 was het volledig uitgewerkt ongeveer en toen werd ik nog ff misselijk. Dat was best kut, maar kwam omdat ik amper had gegeten gister. Al met al gewoon een lekkere space gehad en ik vind thuis spacen ook best lekker, het gevoel is hetzelfde, maar je ervaart het gewoon anders. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 20:44 
 

Nando schreef:
Gister weer lekker gespaced. Had rode dollars, om 10 uur 3/4 gedropt. Kwam echt heerlijk op, na een kwartier voelde ik al iets en drie kwartier daarna zat ie op z'n max, dus in drie kwartier echt heerlijk langzaam opgekomen. Lekker gechilled op de bank en gewoon genieten. :loving: Ging niet té hard, gewoon net goed. Kaak ging wel hard tekeer en heb nu ook wel last van m'n tanden. :P Om 12 uur nog een halfje gepakt die ook wel werkte, maar wel minder dan de eerste drop. Toch was het nog wel lekker chill, maar niet heel speciaal. Rond half 3 was het volledig uitgewerkt ongeveer en toen werd ik nog ff misselijk. Dat was best kut, maar kwam omdat ik amper had gegeten gister. Al met al gewoon een lekkere space gehad en ik vind thuis spacen ook best lekker, het gevoel is hetzelfde, maar je ervaart het gewoon anders. :)

alleen gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Gister weer lekker gespaced. Had rode dollars, om 10 uur 3/4 gedropt. Kwam echt heerlijk op, na een kwartier voelde ik al iets en drie kwartier daarna zat ie op z'n max, dus in drie kwartier echt heerlijk langzaam opgekomen. Lekker gechilled op de bank en gewoon genieten. :loving: Ging niet té hard, gewoon net goed. Kaak ging wel hard tekeer en heb nu ook wel last van m'n tanden. :P Om 12 uur nog een halfje gepakt die ook wel werkte, maar wel minder dan de eerste drop. Toch was het nog wel lekker chill, maar niet heel speciaal. Rond half 3 was het volledig uitgewerkt ongeveer en toen werd ik nog ff misselijk. Dat was best kut, maar kwam omdat ik amper had gegeten gister. Al met al gewoon een lekkere space gehad en ik vind thuis spacen ook best lekker, het gevoel is hetzelfde, maar je ervaart het gewoon anders. :)

alleen gedaan?


Volgens mij ging ie dat met een vrouwspersoon doen :thumbsup:

Over dat hard en niet hard opkomen. De bruine bomen zijn iig een stuk harder gedrukt dan de eekhoorns.. Duurden bij mij stuk langer voor ze opkwamen, maar wss zit de mdma er wel heeeeel fijn verpoederd in, want toen ze inmaal insloegen ging 't zeker dubbel zo hard als met eekhoorns xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SWIM ( >.< ) had op beat the bridge triforce...
Had hele kapot gebeten en de 2 halfjes meteen gedropt

Na niet al te lang wel wat gerommel in me maag. Denk dat na uurtje wel inklapte. En toen flink als een malle los staan gaan en voelde me zoooo mega lekker. Kreeg de smile niet van me gezicht af. En groter kon hij ook niet.

Dus ik zeg: Top dingen :drool: :love:

Hoop ze voor empo ook weer te krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor zaterdag uit de volgende een keuze maken:

Fast Forward
Groene eekhoorn
Groene canadees
Groene olifant

Laatste keer eekhoorntjes kwamen heel rustig op bij mij.. Duurde 3 kwartier en hield lekker lang aan en op een constant niveau.. Denk dat ik ze zaterdag weer ga nemen :) Top dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P

Ik zou keta nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P

Ik zou keta nemen.

Keta neem je niet op een feest! :list:

Dat neem je in de auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P

Ik zou keta nemen.

Keta neem je niet op een feest! :list:

Dat neem je in de auto ^^

Op feestje lijkt mij wel vet.
Tijdens Psyko Punkz ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Headhunterz :x

Hoi, jij ook hier?

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik zou keta nemen.

Keta neem je niet op een feest! :list:

Dat neem je in de auto ^^

Op feestje lijkt mij wel vet.
Tijdens Psyko Punkz ofzo.

Nah, moet je te veel nadenken. Je krijgt een overdosis aan vocals naar je kop toe gesmeten dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een belangstelling voor keta allemaal :D

Iemand nieuwe ervaring mee opgedaan ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P

Eerste batch was anders ook kick. Die deden hun naam wel eer aan gek, en bleven lekker lang doorwerken :D
Die 3e was wel absurd zwaar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Wat een belangstelling voor keta allemaal :D

Iemand nieuwe ervaring mee opgedaan ofzo? :P

:whistle:

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Fast Forward kiezen als het 2e of 3e batch is en anders de Eekhoorn :P

Eerste batch was anders ook kick. Die deden hun naam wel eer aan gek, en bleven lekker lang doorwerken :D
Die 3e was wel absurd zwaar haha.


Eerste batch was ook goed. Volgens mij 146 tot 165mg met gemiddelde van rond de 160. Tweede batch was iets breder, 140-205 met gemiddelde van 181mg. En de 3e batch... Tja, nog steeds de Messi, Maradona & Pele van de ecstasy met een gemiddelde van 202mg :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic