Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
jahwel

pil moet je slikken en zit minder in.

Poeder moet je snuiven en slaat sneller in en moet je snuiven dus fijn :loving:

Neehoor...in een gemiddelde 2cb pil zit 25 mg.
Als ik dit snuif dan ga ik snoeihard.
Dus geen verschi.


Uh, als je 25mg snuift ga je veel harder dan wanneer je 25mg dropt. ;)
Maar de werkzame stof is inderdaad precies hetzelfde :yes:


Verschil in 'piek' toch? ;) Via je maag heb je toch meer een soort van 'time-released' opname en via je neus bamt het er toch zo allemaal in.. Of zit ik hier mis.. :P

Wat wel jammer is, dat ik m'n spulletjes nog niet binnen heb voor empo :( Wilde vandaag even naar testservice zodat ik van pep aantal % wist! Kon ik mooie afgewogen capsules maken waarvan ik zelf weet dat ze lekker gaan :P

Nu wss weer aangewezen om met de neus te doen zodat het makkelijker te doseren is! Lekker op gevoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog 268 pagina's te gaan en we zitten weer op schema jongens !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Uh, als je 25mg snuift ga je veel harder dan wanneer je 25mg dropt. ;)
Maar de werkzame stof is inderdaad precies hetzelfde :yes:


Verschil in 'piek' toch? ;) Via je maag heb je toch meer een soort van 'time-released' opname en via je neus bamt het er toch zo allemaal in.. Of zit ik hier mis.. :P

Wat wel jammer is, dat ik m'n spulletjes nog niet binnen heb voor empo :( Wilde vandaag even naar testservice zodat ik van pep aantal % wist! Kon ik mooie afgewogen capsules maken waarvan ik zelf weet dat ze lekker gaan :P

Nu wss weer aangewezen om met de neus te doen zodat het makkelijker te doseren is! Lekker op gevoel :D


Heb je gedeeltelijk gelijk in. Het komt met snuiven harder op en de piek is harder. Daarentegen duurt snuiven 2x zo kort. Je hebt ook maar half de dosis nodig van wat je normaal gesproken zou slikken. Dus 12,5mg snuiven als je 25mg wilt droppen. En verder heb je geen last van een bodyload met droppen, of in ieder geval minder last, veel minder last.

En ik snap je problemen ook. Ik heb ook te horen gekregen dat mijn Mephie nog niet overgevlogen is uit Engeland :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Uh, als je 25mg snuift ga je veel harder dan wanneer je 25mg dropt. ;)
Maar de werkzame stof is inderdaad precies hetzelfde :yes:


Verschil in 'piek' toch? ;) Via je maag heb je toch meer een soort van 'time-released' opname en via je neus bamt het er toch zo allemaal in.. Of zit ik hier mis.. :P

Wat wel jammer is, dat ik m'n spulletjes nog niet binnen heb voor empo :( Wilde vandaag even naar testservice zodat ik van pep aantal % wist! Kon ik mooie afgewogen capsules maken waarvan ik zelf weet dat ze lekker gaan :P

Nu wss weer aangewezen om met de neus te doen zodat het makkelijker te doseren is! Lekker op gevoel :D


Heb je gedeeltelijk gelijk in. Het komt met snuiven harder op en de piek is harder. Daarentegen duurt snuiven 2x zo kort. Je hebt ook maar half de dosis nodig van wat je normaal gesproken zou slikken. Dus 12,5mg snuiven als je 25mg wilt droppen. En verder heb je geen last van een bodyload met droppen, of in ieder geval minder last, veel minder last.

En ik snap je problemen ook. Ik heb ook te horen gekregen dat mijn Mephie nog niet overgevlogen is uit Engeland :cry:
Ow meren, hier wachten we nu al zo lang op
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag op Fusion of Dance gaan we weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zo hij is er weer. Beetje hectisch allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Zo hij is er weer. Beetje hectisch allemaal!


Jaja, we mogen weer xd

Maar idd Chukkels, over body load wist ik trouwens niet.. Maar mijne moet niet eens vanaf Engeland komen, hoe ernstig.. Maar alles zit hier tegen, zou vandaag ook nieuwe mobiel krijgen en loon krijgen en ga zo maar door, en ik zit hier met helemaal NIETS :P Zoveel beloftes, zo weinig waargemaakt vandaag :thumbdown: waarvan ik drugs natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg mis :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:28 
 

Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:
Zo hij is er weer. Beetje hectisch allemaal!


Jaja, we mogen weer xd

Maar idd Chukkels, over body load wist ik trouwens niet.. Maar mijne moet niet eens vanaf Engeland komen, hoe ernstig.. Maar alles zit hier tegen, zou vandaag ook nieuwe mobiel krijgen en loon krijgen en ga zo maar door, en ik zit hier met helemaal NIETS :P Zoveel beloftes, zo weinig waargemaakt vandaag :thumbdown: waarvan ik drugs natuurlijk heeeeeeeeeeeel erg mis :cry:


Dan pak je een biertje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier = duur
Bier = minder lekkah
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bier = duur
Bier = minder lekkah


Echte schultenbrau pils is niet duur! :D

Enne minder lekker.. qua smaak vindt ik bier beter dan de gemiddelde drugs! :P

Hopelijk vang ik morgen alles dan wat me vandaag belooft was, heb ik iig nog mooi weekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niks mis met een lekkere ijskoude pils uit de tap :love: peukie erbij... genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Niks mis met een lekkere ijskoude pils uit de tap :love: peukie erbij... genieten!


Zo en hoe (zonder peukie dan ik rook niet xd ) maar koud bier gaat er altijd in :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Niks mis met een lekkere ijskoude pils uit de tap :love: peukie erbij... genieten!


Volgens mij ben ik echt de enige die dat geen lekkere combinatie vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:42 
 

hoelang kan je op 1pil blijven stampen? ga naar Ground Zero weet alleen niet hoeveel ik mee moet nemen om 12uur lang v.d.k te zijn :P
enig idee??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
dawasiknie schreef:
Niks mis met een lekkere ijskoude pils uit de tap :love: peukie erbij... genieten!


Volgens mij ben ik echt de enige die dat geen lekkere combinatie vind :D


Goed lezen :lol: ik hou niet van peuken, wel van koud bier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
hoelang kan je op 1pil blijven stampen? ga naar Ground Zero weet alleen niet hoeveel ik mee moet nemen om 12uur lang v.d.k te zijn :P
enig idee??


12uur lang vdk wil zijn? als jij dat leuk vind moet je dat vooral doen

maarja het verschilt heel erg per persoon, als ik er 2 neem op een avond dan ben ik in totaal misschien een uurtje een beetje vdk, maar ik heb ook een maat die na een halfje al de halve avond vdk is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gast je bent 16... ik zou er sowieso ff mee wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met vdk bedoelt ie natuurlijk lekker space ;). 12 uur lang gaat je niet lukken zonder bizarre hoeveelheden te nemen, doe gewoon lekker de eerste uurtjes nuchter en dan om een uur of 3/4 je eerste halfje droppen. Ook leuk joh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:59 
 

dawasiknie schreef:
Met vdk bedoelt ie natuurlijk lekker space ;). 12 uur lang gaat je niet lukken zonder bizarre hoeveelheden te nemen, doe gewoon lekker de eerste uurtjes nuchter en dan om een uur of 3/4 je eerste halfje droppen. Ook leuk joh :)

nee wil niet meer dan 3 slikken maar weet totaal niet hoe dat werkt :P
en anders ga ik gwn aan het bier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dawasiknie schreef:
Met vdk bedoelt ie natuurlijk lekker space ;). 12 uur lang gaat je niet lukken zonder bizarre hoeveelheden te nemen, doe gewoon lekker de eerste uurtjes nuchter en dan om een uur of 3/4 je eerste halfje droppen. Ook leuk joh :)

nee wil niet meer dan 3 slikken maar weet totaal niet hoe dat werkt :P
en anders ga ik gwn aan het bier :P


Je pakt je zakje, doet em open, haalt er 1tje uit (evt. afbreken), doet je mond open, doe je hand richting je mond, leg de pil op je tong, slik hem door (evt. met behulp van vloeistof), space em hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dawasiknie schreef:
Met vdk bedoelt ie natuurlijk lekker space ;). 12 uur lang gaat je niet lukken zonder bizarre hoeveelheden te nemen, doe gewoon lekker de eerste uurtjes nuchter en dan om een uur of 3/4 je eerste halfje droppen. Ook leuk joh :)

nee wil niet meer dan 3 slikken maar weet totaal niet hoe dat werkt :P
en anders ga ik gwn aan het bier :P


3 op je 16e.. Dat zou ik helemaal niet doen ;) Drugs en alcohol zijn het schadelijkst voor mensen die nog in groei zijn van lichaam en brein! En dat is toch echt tot je in de 20 bent.. En dan nog is het niet goed voor je!

Dus ik zou lekker beginnen met wat fris en de laatste paar uurtjes op 1 proberen te doen (weet niet welke je hebtg (?)).. Bij een 130+ neem je lekker halfje en pakt in kwartjes bij met max op 1.5 :D 3 is fors op die leeftijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:09 
 

Pommer schreef:
DarkestSymphony schreef:
dawasiknie schreef:
Met vdk bedoelt ie natuurlijk lekker space ;). 12 uur lang gaat je niet lukken zonder bizarre hoeveelheden te nemen, doe gewoon lekker de eerste uurtjes nuchter en dan om een uur of 3/4 je eerste halfje droppen. Ook leuk joh :)

nee wil niet meer dan 3 slikken maar weet totaal niet hoe dat werkt :P
en anders ga ik gwn aan het bier :P


Je pakt je zakje, doet em open, haalt er 1tje uit (evt. afbreken), doet je mond open, doe je hand richting je mond, leg de pil op je tong, slik hem door (evt. met behulp van vloeistof), space em hard

oww echt?? zo slim was ik nog wel ^^
maarja hoelang werkt zo pil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:18 
 

Wacht gewoon lekker tot je minstens 18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Neem er gewoon een stuk of 6 en je weet zeker dat je de volgende ochtend wakker word in het ziekenhuis, ben je igg een keer van de kaart geweest en kun je stoer doen tegenover je maten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pil werkt 2,5 tot 4 uur (meestal rond de 3) vanaf het moment van de eerste tekenen van opkomst. 2e pil die je neemt, duurt al minder lang, 3e nóg minder en 4e werkt meestal niet. 12 uur lang spacen gaat je waarschijnlijk niet lukken dus. Met 3 drops (lees: 3 halfjes) heb je veelal 7 á 8 uur plezier. Pak hem beet 4 uur halfje, half 7 halfje en half 9 halfje. Moet je het wel uithouden tot 11 uur ;)

Maar idd, weet echt waar je aan begint. Je bent 16 en nou zijn er hier op dit forum wel meer 16-jarigen die gebruiken, maar je neemt wel veel risico. Je hersenen en je lichaam zijn nog niet volgroeid en XTC remt (tijdelijk) een beetje de groei, omdat de aanmaak stokt (of iets dergelijks). Het is dus veel gevaarlijker om als tiener een pil te nemen dan als volwassen vent/vrouw. Maar als je je daarvan bewust bent en je bent bereid om het risico te nemen, dan zullen wij proberen om je van zo goed mogelijk advies te voorzien. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic