Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 04:36 
 
Hardtraxx Newbie

3mmc kristallen zagen er hier mooi uit. Nog mensen bekend met het stofje? Was een lichte dip op kwaliteit maar schijnt nu weer in orde te zijn aangezien snuiven 2 x 50 prima zijn werk doet.

Jammer dat de goeie ouwe mephe onvindbaar geworden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ketaeend en GHB is zo'n beetje hetzelfde als wat Corneel met gated kicks heeft.

Onafscheidelijk, ze vinden elkaar altijd, onvoorwaardelijke liefde, de een kan niet zonder de ander, zoiets? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Etekz schreef:

Jammer dat de goeie ouwe mephe onvindbaar geworden is.


Valt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 04:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Etekz schreef:
Jammer dat de goeie ouwe mephe onvindbaar geworden is.


Zoek goed en gij zult vinden ^^ 1,5 jaar terug even een crisis gehad. Maar tegenwoordig goede kwaliteit via bepaalde bronnen te vinden. :P In Nederland is het inderdaad niet te krijgen. Of je krijgt 3mmc/3mec/4mec voorgeschoteld onder de naam Meph. Maar alleen de echte kenners weten gelijk dat het geen meph is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 21:38 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Etekz schreef:
Jammer dat de goeie ouwe mephe onvindbaar geworden is.


Zoek goed en gij zult vinden ^^ 1,5 jaar terug even een crisis gehad. Maar tegenwoordig goede kwaliteit via bepaalde bronnen te vinden. :P In Nederland is het inderdaad niet te krijgen. Of je krijgt 3mmc/3mec/4mec voorgeschoteld onder de naam Meph. Maar alleen de echte kenners weten gelijk dat het geen meph is.


Alleen dat het zoveel moeite kost jammer genoeg... Wil voor de zomer wel weer wat gaan inslaan eigenlijk, ook al gaat dat spul veelste snel op haha. Dr moet gewoon een goeie dealer in Nederland wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 07:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Alleen dat het zoveel moeite kost jammer genoeg... Wil voor de zomer wel weer wat gaan inslaan eigenlijk, ook al gaat dat spul veelste snel op haha. Dr moet gewoon een goeie dealer in Nederland wonen.


Tja.. in mijn ogen een stuk minder moeite dan ergens geheim afspreken met je dealertje. Vind je online shoppen ook meer moeite dan naar de winkelstraat gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf zaterdag 4F officieel illegaal volgens de wet

Zijn er nog mensen die flink inslaan voordat de prijzen bij de dealer omhoog schieten en de puurheid waarschijnlijk verminderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het werd sowieso al steeds moeilijker om nog aan goede 4f te komen. Zuiverheden rond de 40-50%, waar het normaal 70%+ is, waren eind vorig jaar al geen uitzondering meer. En dat heeft helemaal niets met het aanstaande verbod te maken. Het is al sinds oktober 2015 verboden in china, en de productie is daardoor helemaal stil komen te vallen. De voorraden beginnen simpelweg op te raken, en dat is te merken aan de kwaliteit en prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vanaf zaterdag 4F officieel illegaal volgens de wet

Zijn er nog mensen die flink inslaan voordat de prijzen bij de dealer omhoog schieten en de puurheid waarschijnlijk verminderd?

De nederlandse staat heeft het verbod te laat aangevraagd bij de Europese unie, dus het verbod gaat niet 1 april in. Wanneer het wel ingaat is onduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Het werd sowieso al steeds moeilijker om nog aan goede 4f te komen. Zuiverheden rond de 40-50%, waar het normaal 70%+ is, waren eind vorig jaar al geen uitzondering meer. En dat heeft helemaal niets met het aanstaande verbod te maken. Het is al sinds oktober 2015 verboden in china, en de productie is daardoor helemaal stil komen te vallen. De voorraden beginnen simpelweg op te raken, en dat is te merken aan de kwaliteit en prijs.


Nou dan weet ik niet waar je het zelf haalt maar heb echt 0 problemen, ook met een zuiverheid van 65% (vorige maand) geen enkel probleem :huh:

paperclip schreef:
De nederlandse staat heeft het verbod te laat aangevraagd bij de Europese unie, dus het verbod gaat niet 1 april in. Wanneer het wel ingaat is onduidelijk.


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook moeilijker, niet onmogelijk :P er is heus nog wel kwaliteit te verkrijgen, maar voor de grote jongens wordt het al lastiger goede partijen in te kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
De nederlandse staat heeft het verbod te laat aangevraagd bij de Europese unie, dus het verbod gaat niet 1 april in. Wanneer het wel ingaat is onduidelijk.


ErikZ schreef:
Bron?

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2164430 ... ug-wel-zin

laatste alinea.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
paperclip schreef:
De nederlandse staat heeft het verbod te laat aangevraagd bij de Europese unie, dus het verbod gaat niet 1 april in. Wanneer het wel ingaat is onduidelijk.


ErikZ schreef:
Bron?

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2164430 ... ug-wel-zin

laatste alinea.

Dit was voor dat de datum 1 april bekend was toch?? Volgens mij is en blijft 1 april toch echt de datum.

Ik heb nog 20gram thuis liggen 78% schoon als voorraad voor mij en mijn vriendin en heb gelukkig nog wel een contact waar ik altijd voor een prima prijs terecht kan Maar tegen de tijd dat die 20 op is hoop ik al in een stadium te zitten dat ik er geen zin meer heb om aan te beginnen. Doe nu al de meesten feesten af met de auto en zonder alcohol of andere middelen en het bevalt me prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
paperclip schreef:
paperclip schreef:
De nederlandse staat heeft het verbod te laat aangevraagd bij de Europese unie, dus het verbod gaat niet 1 april in. Wanneer het wel ingaat is onduidelijk.


ErikZ schreef:
Bron?

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2164430 ... ug-wel-zin

laatste alinea.

Dit was voor dat de datum 1 april bekend was toch?? Volgens mij is en blijft 1 april toch echt de datum.

Ik heb nog 20gram thuis liggen 78% schoon als voorraad voor mij en mijn vriendin en heb gelukkig nog wel een contact waar ik altijd voor een prima prijs terecht kan Maar tegen de tijd dat die 20 op is hoop ik al in een stadium te zitten dat ik er geen zin meer heb om aan te beginnen. Doe nu al de meesten feesten af met de auto en zonder alcohol of andere middelen en het bevalt me prima.


Dit nieuwsitem is zeer recent en het is afgelopen week geloof ik ook op het nieuws geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

20 gram voor 2 personen xd Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Hard4Us schreef:
Alleen dat het zoveel moeite kost jammer genoeg... Wil voor de zomer wel weer wat gaan inslaan eigenlijk, ook al gaat dat spul veelste snel op haha. Dr moet gewoon een goeie dealer in Nederland wonen.


Tja.. in mijn ogen een stuk minder moeite dan ergens geheim afspreken met je dealertje. Vind je online shoppen ook meer moeite dan naar de winkelstraat gaan?


Nou ja, de combinatie van thuis wonen, vertrouwelijkheid en lastig te vinden. Beperkt het mij er van om zoiets uit het buitenland te bestellen. Liever dan gewoon iemand uit Nederland haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 19:10 
 
Hardtraxxer

Maandje terug nog gewoon prima kwaliteit 4-FA sample bij een Nederlandse vendor gehaald, was gewoon 80% volgens het testcentrum. 4-FA pillen kon ik dan weer niet krijgen bij mijn standaard dealer/online, dus dat er voorraden op raken werd voor mij ook wel duidelijk.

Ik vind het trouwens wel echt zeer frappant dat media in al hun berichten over 4-FA eerst standaard zeiden dat het 'XTC-light' is, en vervolgens er een verbod komt op 4-FA omdat iedereen denkt dat het een XTC-light is en de media hier dan gelijk voor gaat waarschuwen. Hoe scheef wil je het hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
20 gram voor 2 personen xd Held!

Je wil toch gewoon zeker weten dat je genoeg hebt voor een tijd hé :$ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Maandje terug nog gewoon prima kwaliteit 4-FA sample bij een Nederlandse vendor gehaald, was gewoon 80% volgens het testcentrum. 4-FA pillen kon ik dan weer niet krijgen bij mijn standaard dealer/online, dus dat er voorraden op raken werd voor mij ook wel duidelijk.

Ik vind het trouwens wel echt zeer frappant dat media in al hun berichten over 4-FA eerst standaard zeiden dat het 'XTC-light' is, en vervolgens er een verbod komt op 4-FA omdat iedereen denkt dat het een XTC-light is en de media hier dan gelijk voor gaat waarschuwen. Hoe scheef wil je het hebben.

Ik heb het niet gezien maar het schijnt in undercover Nederland zelfs als zware psychotische trip middel te zijn bestempeld :lol:

Ik heb dus al die 100x zwaar psychische lopen trippen :cool:

Wie heeft nog LSD nodig als je 4f hebt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil 4FA zeker geen XTC-light noemen. Naar mijn idee zijn de effecten en de gevolgen voor je lichaam vele malen groter voor je lichaam dan XTC zelf. Als ik 4FA heb genomen heb ik soms de volgende avond rond 18:00 nog een hart wat soms flink tekeer gaat. Kan niet gezond zijn, vandaar had ik het gebruik van 4FA zoveel mogelijk probeer te beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik wil 4FA zeker geen XTC-light noemen. Naar mijn idee zijn de effecten en de gevolgen voor je lichaam vele malen groter voor je lichaam dan XTC zelf. Als ik 4FA heb genomen heb ik soms de volgende avond rond 18:00 nog een hart wat soms flink tekeer gaat. Kan niet gezond zijn, vandaar had ik het gebruik van 4FA zoveel mogelijk probeer te beperken.

Onderzoek heeft al aangetoond dat de receptoren in de hersenen al na 48 uur weer op normaal niveau zijn (waarbij dit met x minimaal 4 weken is).

Wat betreft de hogere hartslag ben ik het het er wel mee eens maar dit is vaak een combinatie van lange periode wakker waardoor je hart ook sneller klopt om je nog wakker te kunnen houden. En niet puur van het stofje zelf.

Wel hoop ik dat ze in de toekomst betere testen doen mbt gebruik van 4f en ik hoop dat er ook al onderzoeken gaande zijn die het effect op lange termijn bijhouden.

Ikzelf ben in ieder geval al 4 jaar bezig met 4fa en heb ook zelf samen met een dokter hierover gesproken. Heb ook wel een paar keer de maandag erna bloed en andere gezondheids testen gehad en oa getest op lever waarde. ( ik ben een lever patiënt)
En de ene keer deed ik wel eens 3 weekenden achter elkaar en soms ook met 2 maand pauze. De lever waarden waren altijd gemiddeld en er zijn nooit complicaties gevonden (trouwens nooit garantie dat het altijd 100% goed gaat.)

Al met al 'zweer' ik bij 4f als keuze voor een partydrug. Zonder het te combineren met andere middelen. (ook genoeg geprobeerd, alleen resultaat is altijd extreem lang brak). Al doe ik het wel steeds minder want ook ik wordt ouder en bij mij is het nadeel echt lang wakker blijven. Tot wel 18u na inname. Laatste keer was ergens in februari ofzo en eerst volgende keer waarschijnlijk mei.

Maar ik hou er niet van om vaag op een feest te zijn, dus X valt echt af voor mij. En snuiven houd ik niet van.
Ik had altijd na X wel dat ik altijd best snel heel fijn sliep.

Zo, sorry voor het lange verhaal pff :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:23 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
Ik wil 4FA zeker geen XTC-light noemen. Naar mijn idee zijn de effecten en de gevolgen voor je lichaam vele malen groter voor je lichaam dan XTC zelf. Als ik 4FA heb genomen heb ik soms de volgende avond rond 18:00 nog een hart wat soms flink tekeer gaat. Kan niet gezond zijn, vandaar had ik het gebruik van 4FA zoveel mogelijk probeer te beperken.

Onderzoek heeft al aangetoond dat de receptoren in de hersenen al na 48 uur weer op normaal niveau zijn (waarbij dit met x minimaal 4 weken is).

Heb je hier een bron voor?

En voor de rest, heb je al eens 6-APB geprobeerd? Schijnt dat je hierbij zo helder blijft als dat je zelf wilt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
Ik wil 4FA zeker geen XTC-light noemen. Naar mijn idee zijn de effecten en de gevolgen voor je lichaam vele malen groter voor je lichaam dan XTC zelf. Als ik 4FA heb genomen heb ik soms de volgende avond rond 18:00 nog een hart wat soms flink tekeer gaat. Kan niet gezond zijn, vandaar had ik het gebruik van 4FA zoveel mogelijk probeer te beperken.

Onderzoek heeft al aangetoond dat de receptoren in de hersenen al na 48 uur weer op normaal niveau zijn (waarbij dit met x minimaal 4 weken is).

Heb je hier een bron voor?

En voor de rest, heb je al eens 6-APB geprobeerd? Schijnt dat je hierbij zo helder blijft als dat je zelf wilt. :)

Ja moet ik even zoeken. kom ik op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

In de tijd op PF ben ik dit tegen gekomen.
Citaat:
"All three 4-haloamphetamines reduced the activity of tryptophan hydroxylase and lowered the levels of serotonin and 5-hydroxyindoleacetic acid in the whole brain initially. With 4-chloroamphetamine and 4-bromoamphetamine, the depletion lasted for at least a week. 4-fluoroamphetamine, in contrast, lowered serotonin and 5-hydroxyindole acid levels for only short times (2-6 hr) after drug injection, and 5-hydroxyindole levels were essentially back to normal within 24 hr. [..] The failure of 4-fluoroamphetamine to produce a long-lasting depletion of brain serotonin like that produced by 4-chloroamphetamine or 4-bromoamphetamine may reflect the inability of the fluoro-compound to be metabolized in the same way."

En tevens, daaropvolgend:

"4-fluoroamphetamine lowers serotonin initially to about the same degree as 4-chloro-amphetamine at the 0.1 mmol/kg dose, but the effect is transient. This finding indicates that 4-fluoroamphetamine shares with the 4-chloroamphetamine the action that is responsible for the short term [serotonin] depletion but lacks the property required for the long term effect. Perhaps a neurotoxic metabolite can be formed from 4-chloro and 4-bromo amphetamines but not from 4-fluoroamphetamine."

Beide uit de volgende studie:

R.W. Fuller, J.C. Baker, K.W. Perry, B.B. Molloy, Comparison of 4-chloro-, 4-bromo- and 4-fluoroamphetamine in rats: Drug levels in brain and effects on brain serotonin metabolism, Neuropharmacology, Volume 14, Issue 10, October 1975, Pages 739-746, ISSN 0028-3908, http://dx.doi.org/10.1016/0028-3908(75)90099-4.
(http://­www.­sciencedirect.­com/­science/­article/­pii/­0028390875900994)

Met andere woorden, er is 1) zeer waarschijnlijk een gebrek aan neurotoxische metabolieten in 4fa. In tegenstelling tot bijvoorbeeld mdma, waar we wéten dat er genoeg schadelijke metabolieten zijn. Maar ook 2) wederom i.t.t. mdma, zorgt 4fa totaal niet voor een lange termijn depletie van serotonine (na 24u waren de niveaus weer volledig hersteld) en is de verlaging in serotonine niveaus veel minder (de exacte cijfers of het volledige onderzoek kan ik hier plaatsen indien gewenst). Over de gevoeligheid van de receptoren en axonen wordt geen woord gerept, maar je kan beredeneren dat dit flink lager ligt. We weten ook dat 4fa niet zo erg werkt op serotonine (sterker nog, bij de 0.1 mmol/kg dosering is er geen statistisch significante verlaging tov de controle groep, die dus überhaupt geen 4fa kreeg). Er is dus ook geen reden om aan te nemen dat het de receptoren en axonen naar de klote helpt.

Anecdotaal kan ik ook stellen dat om de week 4fa 180/200mg gebruik geen tolerantie met betrekking tot het 'blije gevoel' geeft. De speedy effecten worden wel iets minder, maar goed, dat is inherent aan amfetamine tolerantie en heeft geen drol te maken met serotonine.


Bovendien staat er in het rapport van RIVM dat er alleen acute risico's zijn (dus op het moment zelf) maar op lange termijn en op gebied van verslaving er vrijwel geen ernstige risisco's zijn op dit moment.
Download link rapport RIVM

PS de links zijn dood in het originele bericht maar met een google search kom je vast wel bij de juiste studies terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Ik vind het trouwens wel echt zeer frappant dat media in al hun berichten over 4-FA eerst standaard zeiden dat het 'XTC-light' is, en vervolgens er een verbod komt op 4-FA omdat iedereen denkt dat het een XTC-light is en de media hier dan gelijk voor gaat waarschuwen. Hoe scheef wil je het hebben.

Kreeg met al die overagressieve berichtgevingen in de media bijna het idee dat ze probeerden aan te sturen op een verbod. Stond op een gegeven moment meerdere keren per week een artikel in de krant met precies dezelfde bangmakerij. Dan is het natuurlijk niet gek dat mensen die verder niet bekend met drugs zijn zich vanzelf zorgen beginnen te maken. Maar goed, ik zal wel gewoon paranoïde zijn van al die 'zware psychotische tripmiddelen'. Anyway, heb zelf in ieder geval nog een gram of 11 onder de vriendengroep te verdelen, dus ik zal voorlopig nog niet zo veel last hebben van dat verbod.
Vorige  1 ... 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic