Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008 ... 1061  Volgende

Ik heb wel eens harddrugs gebruikt op school of voor tentamens
Ja, heb ik 1 keer gedaan 5%  5%  [ 14 ]
Ja, heb ik meerdere keren gedaan 13%  13%  [ 41 ]
Nee, maar ik wil het wel gaan doen 4%  4%  [ 11 ]
Nee, en dat ga ik ook nooit doen 78%  78%  [ 238 ]
Totaal aantal stemmen : 304
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2017, 19:22 

Hardtraxx Veteran

Kan ik je zo wel vertellen, hoef ik geen poll voor in te vullen.

Miauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-01-2017, 15:46 

Donateur

Unknown schreef:

Dit. Gisteren weer de hele nacht genoten van mephedrone
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 10:26 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

Ja? Heb dat nog nooit gehad.

Is dat een andere variant van x of hoe moet ik dat zien.

Gaat het door je neus of is er ook een pil vorm verkrijgbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 12:08 

Donateur

Wildstylerz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

Ja? Heb dat nog nooit gehad.

Is dat een andere variant van x of hoe moet ik dat zien.

Gaat het door je neus of is er ook een pil vorm verkrijgbaar?

https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/rese ... ephedrone/

Het is een drug uit de cathionengroep.

Alles wat door je neus kan, kan je ook in je reet stoppen of slikken. Het is aan jezelf hoe je het neemt. Toen het nog legaal was was het ook in pilvorm in de omloop (swirls). Tegenwoordig zie ik het alleen nog maar in poedervorm. Het spul is in Nederland niet populair en dus ook nauwelijks te verkrijgen. Als je het kan krijgen in Nederland is het vaak een soortgelijke stimulant (4mec/4cmc ipv 4mmc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 21:33 

Hardtraxx Elite

Dus, afgelopen weekend een flink avontuur beleefd. Ik heb zitten twijfelen om een report te schrijven, maar ga het toch proberen. Ik ga gewoon flink ratelen, en proberen zoveel mogelijk op papier te zetten. Mocht het dus een beetje rommelig of onlogisch zijn geschreven, alvast mijn excuses. Dit report schrijf ik niet alleen om te lachen. Het was best een heftige trip, en ik vind het belangrijk om dit juist te verwerken. Dit door het dus op te schrijven en over te praten. Daarnaast wil ik met behulp van dit report ook een soort waarschuwing geven. Tijdens de nacht hebben we best onverstandige keuzes gemaakt, en had het ook goed fout kunnen gaan. Ik hoop dus dat het mensen "triggert", en help om te beseffen dat hoe ervaren je bent, het drugs blijft, en je toch altijd goed moet blijven oppassen en nadenken. Maar genoeg introductie nu. Ik wens iedereen veel leesplezier, en kijk uit naar jullie reacties!

Het was zaterdagmiddag toen ik aankwam bij mijn maat (in dit verhaal noem ik hem T). Ik had T al een tijdje niet gezien, en het was dus erg gezellig om weer bij te kletsen. We hadden geen concrete plannen wat we gingen doen, maar het werd al snel duidelijk dat we keuze genoeg hadden. T vind het ook super interessant om te leren over nieuwe drugs, en deze ook uit te proberen. Hij had pep, keta, 2CB en 2C-E, wat pammetjes, en nog wat spul in huis liggen. Terwijl we op onze 3 maat (in dit verhaal noem ik hem W) wachten, pakten T al een lijntje ket. Ik wachtte even tot na het eten, omdat ik nog best suf was van The Funky Cat. Toen W binnenkwam hebben we eten besteld, en heb ik ook een klein lijntje ket gepakt terwijl we wachten. Het was supergezellig, en de sfeer zat er al goed in.

Na het eten ben ik begonnen met 100 mg pep, om een beetje door mijn sufheid te geraken. Dit werkte goed. Ik voelde me een stuk fitter, en begon goed zin te krijgen om van het padje te gaan. Ook bleek maar weer hoeveel ik ga lullen van amfetamines. Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka ( :lol: ), en wat ket. We vermaakten ons met filmpjes van achterlijke mensen uit de schilderswijk, en wat chille muziek. rond kwart voor 9 besloten we naar de winkel te gaan, om nog wat lekkers te halen voor de nacht. Om het wat spannender te maken, hadden we toch wel redelijk wat ket gesnoven voordat we door gingen. Onderweg naar de winkel kwam de ket flink opzetten. Dit zorgde natuurlijk voor de meest achterlijke gesprekken onderweg. In de winkel was ik echt ontzettend wazig. Wat zijn supermarkten toch een bizarre plek als zo waus bent :lol: . We waren aan het discussieren wat we allemaal gingen halen, terwijl ik met mijn mongolische motoriek een pak raketjes uit het vriesvak haalde. (Ik had de deur geopend naast de deur waar de raketjes achter zaten, dus het ging niet heel soepel. Na nog wat snoep te hebben gehaald, heb ik afgerekend, wat me eigenlijk best goed af ging. Ik deed natuurlijk mijn best, maar we gedroegen ons vast niet heel erg snugger. We waren als laatste de winkel uit, en het personeel zat ons toch wel te bekijken volgens mij.

Onderweg genoten van mijn welverdiende raketje. Toen we weer eenmaal thuis kwamen gingen we kiezen wat we gingen pakken. T en ik zaten te twijfelen, tussen 2CE, en al-lad (wat W had meegenomen). Beide hadden we beide middelen nog nooit geprobeerd. Echter zat ik toch lekker in mijn vel (mede door de pep), en maakte het me niet zoveel uit. T had zin om al-lad te proberen, dus was de keuze gemaakt. We hebben nog een lijntje ket gepakt, waarna T en ik (nadat de ket beetje was uitgewerkt) om half 11 allebei een halve zegel al-lad hebben gepakt. W wilde niet te van de kaart gaan, en ging voor 2CB.

Ik denk dat dit de eerste "fout" is die we hebben gemaakt die avond. W dacht namelijk naar eigen ervaring dat het al-lad was. Maar had het toen ook gecombineerd met kalmeringsmiddelen. Het was hem verkocht als LSD, door iemand die er volgens hem niet al teveel verstand van had. Maar omdat we redelijk in de flow zaten, waagden we er toch op. Ik weet niet of ik deze keuze had gemaakt als ik nog nuchter was geweest).

We zaten met zn 3en te chillen, en na anderhalf uur voelden we nog amper iets van de al-lad. We baalden wel beetje, omdat we er toch wel zin in hadden. Maar we waren toch verstandig genoeg om geen andere psychedelia bij te pakken, mocht het nog opkomen. Dit ook omdat het mogelijk dus lsd was. We hebben nog wat ket gepakt, waarna er 2 vrienden van W langskwamen. Het was toen 12 uur, en ik was toch wel goed onder invloed van de ket en pep, en lichte trip van de al-lad op de achtergrond. Ondanks dat T en ik die 2 maten die gasten niet kenden, was het enorm gezellig. Die 2 gasten gebruikten geen drugs, maar wilden even een jointje roken. Voordat we naar buiten gingen, ging ik even plassen. Toen ik op de wc zat, zag ik tot mijn verbazing de muren en vloer bewegen. Blijkbaar kwam die al-lad nu toch wel goed opzetten. Ook T voelde de trip nu echt opkomen. Buiten zaten we erover te discussieren, en kwamen tot de conclusie dat het wrs toch lsd was, door de late opkomst. Ondertussen werd de trip steeds heftiger. Kleuren kwamen tot leven, zag overal patronen, en hoofden vervormden. Toen we terug binnen waren was ik toch wel echt aan het trippen. De vloer en muren draaiden en bewogen, en zag overal de typische patronen. Ook aan de gesprekken was het goed te merken. Hevige discussies over politiek, wetenschap en het universum. Ook door de pep bleef ik maar ratelen, maar het was stikgezellig. Alles bewoog, en de trip was nu wel vollop bezig. Ik was best wel waus. Ik ratelde zo hard dat ik mezelf amper bij kon houden. En het ging natuurlijk helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 21:34 

Hardtraxx Elite

Rond uurtje of 2 heb ik nog 100mg pep bijgepakt. Rond half 3 gingen de 2 jongens weg, en werd het een stuk rustiger in de kamer. De visuals waren sterk aanwezig, maar ik voelde me mentaal superscherp. We zaten wat tv te kijken, en zaten wat te lullen. Op den duur hadden we thee gezet, en begon ik me zelfs beetje te vervelen. Echter moesten we nog wel even, door de lange duur van lsd. We voelden ons echt goed, wisten niet goed wat we moesten doen. Om 4 uur besloten we nog wat ket te doen, waarna we zouden gaan proberen om te slapen. En nu volgt denk ik het meest absurde wat ik ooit heb meegemaakt

We hadden er totaal niet bij stil gestaan dat we eigenlijk best aan het trippen waren. Ik was scherp (mede door pep), en ook T iets kalmerends op, en vond de LSD best mild. W zijn 2cb was ondertussen zo goed als uitgewerkt. T pakte best een grote lijn, ik een heel stuk minder. En toen begon de waanzin. LSD en keta hebben natuurlijk een enorme synergie. T staarde voor zich uit, en je kon er geen contact mee maken. Op den duur kijk hij richting ons, maar staarde dwars door ons heen. Je kon er niet mee communiceren. Na een minuut of 2 kwamen de eerste woorden eruit. "wooh, waar ben ik"? Hij wees met hele langzame bewegingen naar zijn meubels: "das mijn stoel, das mijn bank". "jij bent hier, en jij bent hier ook". W probeerde hem wat gerust te stellen. Toen kickte mijn keta ook in. Ik voelde als het ware mezelf opstijgen. Ik was nog in dezelfde ruimte, maar dacht dat ik toch ergens anders was. Ik was enorm verward. Ik voelde volledige rust in mijn lichaam. ik keek in het rond, terwijl madagascar 3 aan stond op de tv. Ik dacht dat de omgeving nep was, alsof ik in een alternatieve realiteit zat. Ondertussen was W even naar de wc, en staarde T nog zonder roeren voor zich uit. De TV ging verder. alles gebeurde in slow motion, en op den duur dacht ik dat de tijd stil stond. Ondanks dat de tv bewoog, dacht ik echt dat ik in een alternatieve wereld was waar de tijd stil stond. Heel maf, en amper te omschrijven. Mijn tijdsbesef was volledig weg. Hoe lang zit ik al vast in deze wereld, uren, dagen? Madagascar stelde me terust, de film was nog niet afgelopen, dus ik kon nooit heel lang al zo waus zijn. Ook was ik heel erg bezig met de tijd, omdat ik maandag weer gewoon naar stage moest. "in deze staat kan ik toch niet werken, hoe lang nog voordat ik moet beginnen? Ik was echt verward. De wereld was gewoon nep in mijn ogen.

T was nog steeds volledig van de kaart, en W kwam ondertussen terug van de WC. T en ik snapte er helemaal niks meer van, wat de fuck gebeurder er. Toen besefte ik wel dat het de keta was die zorgde voor dit effect, maar ik was nog steeds super verward. De bank waar ik op zat was ook enorm vervormd, alsof hij volledig plat was. Ik was blij dat ik niet teveel ket had gepakt, waardoor ik me vrij snel bewust werd dat de keta weer vanzelf zou uitwerken. Ook T werd weer aanspreekbaar, en zei dat hij de ballen uit zn broek tripte. Na 3 kwartier zei hij dat hij echt heel ver van de kaart was, en zei dat hij echt teveel ket had gesnoven. Hij vertelde dat hij dacht dat hij in griekenland was, in het colloseum. In de gaten zag hij 1000x mijn hoofd, en die van W. Als hij op de klok keek zag hij 1000 wijzers. Gewoon bizar.

Het was een ontzettend maffe, maar vette ervaring. Je denkt echt dat je niet meer op aarde bent. De realiteit lijkt nep. Dit was ook wel beangstigend, omdat ik dacht dat ik echt gek aan het worden was. Het is zo ontzettend realitisch, omdat je in de alternatieve wereld stapt. Terwijl dit met alleen psychedelia, alleen in je hoofd afspeelt.
We hebben vervolgens dit wel even moeten verwerken, en hier over gepraat. We kwamen tot de conclusie dat dit best gevaarlijk was. We zagen die klap van de keta totaal niet aankomen, terwijl we dit van te voren wel hadden kunnen verwachten. Ook was er niemand volledig nuchter, mocht er echt iets gebeuren. Gelukkig had W geen zegeltje gepakt, en heeft T redelijk gerust kunnen houden. Als ik alleen met T was geweest, was ik misschien in paniek geraakt, wat T ook niet zou kunnen handelen. Nadat we een beetje waren bijgekomen, zijn we gaan slapen. Het koste me veel moeite om in slaap te geraken, maar uiteindelijk ben ik toch wel paar uurtjes weg geraakt.

Ondertussen ben ik het schrijven beetje beu, dus ga het even kort houden. Het was een onzettend vette ervaring. Maar ook heel onverstandig. Het was mijn eerste keer lsd, en om dan gelijk te combineren met pep en keta was niet slim. Ik heb wel geleerd dat ik niet te overmoedig moet zijn, en voortaan goed moet blijven nadenken wat ik wel en niet naar binnen werk. Ik ben blij dat alles goed is gegaan, waardoor ik er toch een hele positieve ervaring aan heb over gehouden. Het valt me weer op dat het ontzettend moeilijk is om te verwoorden hoe je je voelt, omdat het zo onwerkelijk is. Ik zou het over een tijd (en dan praat ik over minimaal een half jaar) best nog eens willen proberen, maar dan wel in een gecontroleerde situatie.

Ik hoop dat het een beetje interessant was. Mocht je vragen hebben of dergelijke, stel ze gerust!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 21:46 

Hardtraxx Veteran

gooi ff een tl;dr die nog korter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-01-2017, 21:49 

Hardtraxx Elite

Leuk report om te lezen maat! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 13:08 

Hardtraxx Addict

Mooi verhaal eend! Kan het alleen maar aanmoedigen dat zulke ervaringen gedeeld worden, levert leuk leesvoer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 17:13 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Mooi verhaal eend! Kan het alleen maar aanmoedigen dat zulke ervaringen gedeeld worden, levert leuk leesvoer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 18:25 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk verhaal zeg! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 19:33 

Hardtraxx Veteran

Vind het echt prachtig om zulke dingen te lezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 20:36 

Hardtraxx Elite

Vet dat je je ervaring even deelt. Blijft leuk en best interessant om te lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 20:46 

Hardtraxx Elite

Volgend jaar van plan een literatuurstudie te doen mbt een of meerdere drug(s) voor mijn bachelorwerkstuk. Zeer benieuwd waar ik uiteindelijk wat over kan schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 21:14 

Hardtraxx Veteran

beardieroy schreef:
Volgend jaar van plan een literatuurstudie te doen mbt een of meerdere drug(s) voor mijn bachelorwerkstuk. Zeer benieuwd waar ik uiteindelijk wat over kan schrijven :)

Misschien is 4fmp wel leuk, omdat dat dat nu zo relevant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 21:33 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:
beardieroy schreef:

Misschien is 4fmp wel leuk, omdat dat dat nu zo relevant is.

Ik had zelf als idee om iets te schrijven over de mogelijkheden van toepassing van psychedelica als medicijn. Hier is namelijk denk ik redelijk wat onderzoek naar gedaan en dit kan ik dan mooi allemaal verwerken in een verslag. Vrees dat er naar 4F nog weinig onderzoek gedaan is maar een interessant vraagstuk daarbij is toch wel hoe 4F, in tegenstelling tot normale amfetamine, in sommige gevallen zo'n hoge bloeddruk en een stekende koppijn kan veroorzaken. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 21:48 

Hardtraxx Veteran

Of doe het over de opkomst van ketamine dat als antidepressivum
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 22:53 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:

Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 23:32 

Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
yannickvk schreef:

Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,

Zondag jouw report dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 00:08 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:
StevenvanKuijk schreef:
yannickvk schreef:

Zondag jouw report dus?

:x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 10:08 

Hardtraxx Elite

StevenvanKuijk schreef:
yannickvk schreef:

Ja. Zondag voelde ik me echt heel erg leeg, doordat je mentaal echt volledig bent uitgeput. Maandag voelde ik me al stuk beter, maar nog wel supermoe. Ondertussen wel weer hersteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 11:47 

Hardtraxx Elite

Wat een verhaal :thumbsup:
Ik heb nog nooit keta of ├╝berhaupt lsd gedaan, dus dat vind ik al spannend. Laat staan de combinatie er van. Gelukkig viel alles toch nog goed, weer een ervaring rijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 18:12 

Hardtraxxer

Zelf nog nooit LSD gedaan maar erg leuk om ervaringen te lezen, leuk report! :)

MeneerEend schreef:
. Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka ( :lol: ),

Xanax (vloeibare versie uit een flesje met druppels) wordt door ons gebruikt om in slaap te komen, waarom hadden je maten het opgelost in vodka voor/tijdens het trippen? Geeft het bij een lage dosis een ander effect?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 18:44 

Hardtraxx Veteran

Lang verhaal Eend, maar het klinkt wel vet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 20:13 

Hardtraxx Elite

mitch0162 schreef:
Zelf nog nooit LSD gedaan maar erg leuk om ervaringen te lezen, leuk report! :)

MeneerEend schreef:
. Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka ( :lol: ),

Xanax (vloeibare versie uit een flesje met druppels) wordt door ons gebruikt om in slaap te komen, waarom hadden je maten het opgelost in vodka voor/tijdens het trippen? Geeft het bij een lage dosis een ander effect?

W is zo'n luguber figuur dat hij aan pure xanax kon komen. Om dat normaal te doseren moet je het oplossen. Alleen lost het niet op in water, dus is het opgelost in vodka. In dit geval werd het gewoon als kalmeringsmiddel gebruikt (vinden T en W best chill). Ook tijdens het trippen blijf je er een stuk rustiger van, en ga je dus ook minders snel bad. T was achteraf best blij dat hij die xanax had, anders was er miss wel paniek ontstaan.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008 ... 1061  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic