Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 06:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Norther66 schreef:
De meest gebruikte caps (ja ik heb verschillende maten in huis) past maximaal rond de 220-230mg 4f poeder in

Hmm oke, dan heb ik of kleinere of ik kan veel hebben xd


Ik heb caps waar 600mg in kan :P Dus kijk wel uit met op het oog vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weeg het wel af ja, iedereen heeft ook een ander persoonlijke voorkeur, van 140 tot 220 Max. Kan dat echt niet op het oog zien.
Zelf deed ik altijd begin met 160-180 en na 5u bijpakken met 100 en op festival na 4 u nog een laatste 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik weet niet wat voor capsules jullie hebben maar als ze niet al te groot zijn gooi je ze toch gewoon zo vol mogelijk? Ik ken ook niemand die er minder in wil ofzo.


Dan heb je dus eigenlijk geen idee hoeveel je neemt. Misschien is het 120. Misschien is het 220. Toch een groot verschil. Bij verantwoord gebruik hoort weten hoeveel je neemt. Hier kun je voor onder de €20 een weegschaal regelen op de mg nauwkeurig: http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... w0BhXF96Cp

Natuurlijk hoeft het voor 4-FA niet op de mg nauwkeurig, maar +/- 10mg is wel handig. Weeg het een keer na (lege capsule en volle capsule natuurlijk om de inhoud te weten), ik ben benieuwd hoeveel jullie nou eigenlijk nemen :P

Zijn natuurlijk nog een hoop redenen om zo'n weegschaal te nemen:
-Als de capsules in die maat op zijn, weet je alsnog hoeveel te nemen
-Weten hoeveel je nog van iets hebt
-Weten of je dealer je niet loopt te naaien op hoeveelheden (1g inclusief het zakje komt ook wel eens voor...)
-Eerlijk een zakje iets kunnen verdelen
-Afwegen van middelen die wel wat nauwer komen (sommige psychedelica, maar ook MDMA tenzij je van - letterlijk - natte vingerwerk houdt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja en dan heb ik dat ding in huis liggen ergens en vind m'n moeder hem :P Maar ben het wel met je eens dat het wel handig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij wie gebruik thuis allemaal bekend? Ben daar wel eens benieuwd naar. Gebruik zelf niet, even voor de record.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn hele familie weet dat ik wel eens gebruik. Denk dat ik het me kan veroorloven omdat ik het hoogst geleid van de familie ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen

Gebruik het voortaan niet meer. Valt me op dat altijd na 4f gebruik m'n carpaal tunnel syndroom weer opspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Woon bij m'n moeder en die weet van niks. Ga het haar ook niet zelf vertellen, want ik ken haar goed genoeg om te weten wat voor beeld zij bij het gebruik van drugs heeft (helemaal van de wereld, compleet verslaafd etc.). M'n vader zal wel z'n vermoedens hebben maar beiden hebben er nooit direct naar gevraagd. Ik kan bijzonder slecht liegen dus ik denk dat ik toe zou geven als m'n ouders er naar zouden vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen

Gebruik het voortaan niet meer. Valt me op dat altijd na 4f gebruik m'n carpaal tunnel syndroom weer opspeelt.

Interessant om te horen! Ik denk dat 4f best gevaarlijk spul is. Nooit gebruikt en ga het ook niet doen. Heb het idee dat de fluoride groep voor een erg grote affiniteit voor de receptoren zorgt waardoor bloedvaten erg samentrekken (meldingen van ernstige hoofdpijn) en spieren dus in jouw geval. Ga binnenkort even wat artikelen proberen te zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
kingxxl schreef:
RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen

Gebruik het voortaan niet meer. Valt me op dat altijd na 4f gebruik m'n carpaal tunnel syndroom weer opspeelt.

Interessant om te horen! Ik denk dat 4f best gevaarlijk spul is. Nooit gebruikt en ga het ook niet doen. Heb het idee dat de fluoride groep voor een erg grote affiniteit voor de receptoren zorgt waardoor bloedvaten erg samentrekken (meldingen van ernstige hoofdpijn) en spieren dus in jouw geval. Ga binnenkort even wat artikelen proberen te zoeken

Leuk dat je er zo mee bezig bent. Met zulke dingen blijft het moeilijk om iets over de langetermijneffecten te zeggen. Gezond zal het vast niet zijn :lol: Heb last van een beknelde zenuw trouwens. Heb er in periodes last van. Word dan midden in de nacht wakker met stekende pijn in m'n polsen. Viel me op dat deze periodes voornamelijk in een periode na 4f gebruik zijn. Of het verband met elkaar houdt weet ik niet maar het leek me verstandig om te stoppen met 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Bij wie gebruik thuis allemaal bekend? Ben daar wel eens benieuwd naar. Gebruik zelf niet, even voor de record.

Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij m'n moeder. Ze heeft wel eens XTC en 4F gevonden in m'n zakken, waar ik me de eerste keer nog enigszins onderuit kon lullen, maar heb het later wel eens vertelt. Ze vind ook nog wel eens een lege capsule hier en daar xd Ze zal niet gek zijn, denk dat ze gewoon niet meer wíl weten.

M'n vader vertel ik het absoluut niet, die maakt me dood denk ik. Misschien over een jaar of 10 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kan wel een verband in zitten. Tijdens gebruik knel je die zenuw nog verder af en zou het misschien daarna gevoeliger zijn dan normaal. Iedergeval verstandig dat je ermee stopt :P

Jaa ik ben een 'educated drug dealer' in opleiding he. Dan moet ik me er wel mee bezig houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Woon bij m'n moeder en die weet van niks. Ga het haar ook niet zelf vertellen, want ik ken haar goed genoeg om te weten wat voor beeld zij bij het gebruik van drugs heeft (helemaal van de wereld, compleet verslaafd etc.)

dit dus.. en een groot deel van mijn 'normale' vriendengroep weet ook niks aangezien ze er hetzelfde beeld bij hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Daar kan wel een verband in zitten. Tijdens gebruik knel je die zenuw nog verder af en zou het misschien daarna gevoeliger zijn dan normaal. Iedergeval verstandig dat je ermee stopt :P

Jaa ik ben een 'educated drug dealer' in opleiding he. Dan moet ik me er wel mee bezig houden :)

Fijn dat iemand zijn vak nog serieus neemt :thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Bij wie gebruik thuis allemaal bekend? Ben daar wel eens benieuwd naar. Gebruik zelf niet, even voor de record.

Iedereen weet wel van mijn 4F.
De een accepteert het meer dan de ander. Maar ik houd het daar ook bij en natuurlijk gewoon goed je eigen verstand blijven gebruiken en vooral op de hoogte zijn van alles.
RoyAPO schreef:
kingxxl schreef:
RoyAPO schreef:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die een slechte ervaring gehad hebben na het gebruik van 4f? Heb toch wel redelijk wat slechte verhalen erover gelezen

Gebruik het voortaan niet meer. Valt me op dat altijd na 4f gebruik m'n carpaal tunnel syndroom weer opspeelt.

Interessant om te horen! Ik denk dat 4f best gevaarlijk spul is. Nooit gebruikt en ga het ook niet doen. Heb het idee dat de fluoride groep voor een erg grote affiniteit voor de receptoren zorgt waardoor bloedvaten erg samentrekken (meldingen van ernstige hoofdpijn) en spieren dus in jouw geval. Ga binnenkort even wat artikelen proberen te zoeken


Als je pagina 1017 leest heb je voldoende informatie en leesstof om een goede wel overwogen beslissing te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja daar wordt inderdaad gesproken over de therapeutische breedte die bij mensen kan verschillen. Dit maakt het tot een vrij onbetrouwbare drug als dit echt wetenschappelijk is bewezen. Dat zou kunnen betekenen dat je bij gebruik van 4f meer risico loopt dan bij mdma (hoor hier vaak alleen verhalen over OD's, watervergiftiging en allergie). Dat 4f in mindere mate neurotoxisch is, zegt nog niks over het acute gevaar op het moment zelf dat je gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
omdat ik het hoogst geleid van de familie ben xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders weten het ook niet. Mijn ouders maken zich nu al een beetje zorgen als ik naar een festival ga, en zeggen nog elke keer: 'Let op je drinken, dat daar niks in komt'. Dus als ik zeg dat ik af en toe wel eens iets gebruik zullen ze er niet geruster op worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Oh ja daar wordt inderdaad gesproken over de therapeutische breedte die bij mensen kan verschillen. Dit maakt het tot een vrij onbetrouwbare drug als dit echt wetenschappelijk is bewezen. Dat zou kunnen betekenen dat je bij gebruik van 4f meer risico loopt dan bij mdma (hoor hier vaak alleen verhalen over OD's, watervergiftiging en allergie). Dat 4f in mindere mate neurotoxisch is, zegt nog niks over het acute gevaar op het moment zelf dat je gebruikt

Als je al op zo'n level gaat denken zou ik als ik jou was er ver van uit de buurt blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 19:13 
 
Hardtraxx Elite

Mijn ouders weten het niet. Althans niet van mij. M'n zusje weet het dan weer wel, die heeft wel eens wat van m'n stack gestolen en zelf geprobeerd. We houden wat dat betreft de handen boven elkaars hoofd.

Ik zou het ook niet uit mezelf vertellen, alleen als ze het ontdekken, horen van iemand, en met feiten komen. Zij denken echt bij drugs aan heroïne en dat soort heavy shit. Verder zou ik het later, als ik op mezelf woon etc. Het in een dronken bui echt wel een keer kunnen vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

2013, op vakantie met mijn ouders en zusje in Egypte:

We liggen lekker bij het strand op dag 2, zit een boek te lezen vraag mijn moeder plots: Erik, gebruik jij drugs?

Eeeeh :oh: ...

"Ja ik gebruik wel eens drugs op feesten ja''

Moeder: Je zusje toch niet he?
''Nee zij niet daar zorg ik wel voor''

De gehele dag heeft mijn zusje drinken voor mij gehaald aangezien ze in de ogen van mijn ouders nog een braaf engeltje is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us kom er maar in..Wat is de ''planning'' geworden uiteindelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders weten het niet. Niet van pillen in ieder geval. Jointje zo nu en dan vermoed ik dat ze wel weten, maar ik ga daar niet open over praten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Bij wie gebruik thuis allemaal bekend? Ben daar wel eens benieuwd naar. Gebruik zelf niet, even voor de record.

Mijn moeder weet ervan, heb het uit mezelf verteld de dag nadat ik voor het eerst gebruikt heb. Mede daardoor vindt ze het niet zo erg, denk ik. En 99% van de tijd ga ik er gewoon verstandig mee om, kan tegenwoordig (vroeger niet) ook altijd gewoon prima eten de dag na gebruik wat ook helpt haha. Ze tolereert het zelfs zo erg dat ze, in de beginperiode dat ik gebruikte, wel eens vroeg of ik ging gebruiken. Zei ik nee, was het "Oh kut dan moet ik morgen koken" :lol: (dit is daadwerkelijk gebeurd, Norther66 was erbij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic