Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:39 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us kom er maar in..Wat is de ''planning'' geworden uiteindelijk ;)


Haha, ehhm... Zoals ik al zei toch maar gewoon op "gevoel" gedaan. Dus begonnen met een aantal lauwe Heineken uit blik in de bus. Heerlijk... Had me maar pis gegeven, dat was hetzelfde geweest. Afijn, op Rebirth zelf ook gewoon bier, toen ik wat lammer begon te worden wat punten naar binnen gemikt, die rotzooi was nog half nat... Voelde hem wel redelijk. Uiteindelijk 5 punten voor de hele dag gebruikt. Toen kwam ik een oude bekende tegen die me een punt sos aan bood, hiervan een punt genomen, niks van gevoeld.

Binnenkort weer eens een 4fje gaan doen, ik denk op beat the bridge, alhoewel dat wel weer redelijk vroeg is na rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
ErikZ schreef:
Hard4Us kom er maar in..Wat is de ''planning'' geworden uiteindelijk ;)


Haha, ehhm... Zoals ik al zei toch maar gewoon op "gevoel" gedaan. Dus begonnen met een aantal lauwe Heineken uit blik in de bus. Heerlijk... Had me maar pis gegeven, dat was hetzelfde geweest. Afijn, op Rebirth zelf ook gewoon bier, toen ik wat lammer begon te worden wat punten naar binnen gemikt, die rotzooi was nog half nat... Voelde hem wel redelijk. Uiteindelijk 5 punten voor de hele dag gebruikt. Toen kwam ik een oude bekende tegen die me een punt sos aan bood, hiervan een punt genomen, niks van gevoeld.

Binnenkort weer eens een 4fje gaan doen, ik denk op beat the bridge, alhoewel dat wel weer redelijk vroeg is na rebirth.


En daar was al die heisa voor nodig hier vooraf? Ik verwachte een mooi tripreport. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drank en keta, niet verstandig om op een hekje te gaan springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Drank en keta, niet verstandig.

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Drank en keta, niet verstandig om op een hekje te gaan springen.


Dit heeft oprecht mijn dag compleet gemaakt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 02:23 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Drank en keta, niet verstandig om op een hekje te gaan springen.

Vind het echt geweldig dat je het ook jouw profielfoto hebt gemaakt :lol: :lol:


Ohja, wanneer mensen mij vragen of ik iets heb gebruikt (of wat precies) dan geef ik daar gewoon eerlijk antwoord op, ook als het mijn ouders zijn en ook als ik weet dat het dan een lastig gesprek wordt (altijd leuk van die mensen die vertellen volledig anti-drugs te zijn... onder het genot van een biertje/wijntje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb t thuis ook verteld. M'n ouders vertrouwen me wel dat ik 'verstandig' gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit hier met mama op de bank, dus mooi moment om een kort terug te blikken op mijn 2-cb avontuur op rebirth

We wilden eigenlijk zaterdag na het festival afteren met 2-cb. Maar we waren best laat terug, en supermoe, dus besloten het niet meer te doen. Daarom er maar voor gekozen om het op zondagmiddag te doen, leek me wel eens een leuke ervaring :D

Zoals vorige keer heb ik een halfje gepakt, uur gewacht, en weer een halfje. Ik ga volgende keer gewoon meteen hele doen, want dit had in mijn ogen weer weinig zin. Het is achteraf allemaal best een grote waas, dus ga mn best doen om het beetje te omschrijven. Volgens mij begon het een beetje in te kicken tijdens B-front en Phuture Noize. De muziek komt dan echt lekker binnen, en heb heerlijk naar de lampjes gekeken. Echt keihard losgaan zat er niet in, had daar op een of andere manier geen kracht voor. Daarnaast moest ik ook goed mijn best doen om te focussen op te muziek, want mn gedachten vlogen echt alle kanten uit. De lichtshow was totaal niet te heftig, behalve als die stroboscopen gingen flitsen. Werd er echt enorm gedesorieënteerd van, en moest ik even zoeken waar ik ook alweer was. Op den duur was er een chille plaat, gingen die stroboscopen aan voor de qlimax, en toen miste ik de eerste kicks gewoon omdat ik het niet kon volgen. Heb wel hard om mezelf staan lachen toen :lol: :lol:

Vervolgens gingen we even naar buiten, volgens mij was het oorspronkelijke idee om iets te gaan eten? (had echt al heel de dag zin in loempia's). Toen ik buiten kwam merkte ik dat ik wel echt aan het trippen was. De omgeving was allemaal wat wazig, omdat je niet echt alles kan verwerken. Toen zag ik dat kermisding staan, en werd echt superenthousiast om erin te gaan. Dus wij eerst bonnen halen, moest me toch wel concentreren om dat bord met prijzen te lezen en normaal te doen tegen dat mens achter de kassa. Dus ik met een vriendin vervolgens in dat kermisding. Heb me echt kapot gelachen, zeker toen hij extra snel ging. Merkte wel dat mijn lichaam het niet leuk vond om op te zitten gesloten in zon bakje, maar vond het zo mooi dat ik me er niet druk om kon maken. Toen ik eruit ging was ik ook echt gedesoriënteerd, moest even goed kijken waar ik precies stond op het terrein. Ik voelde me heel de tijd ook echt gewoon een klein kind, maar vermaakte me heerlijk.

Vervolgens gingen we terug naar Ran-d & Adaro. Heb hier heerlijk genoten van die perzikwijn, dat smaakte zo lekker toen :loving:. De muziek interesseerde me weinig, vond die standaard raw dikke prima. Beetje stom in de lucht slaan, slap ouwehoeren en lichtjes kijken. Voelde op dat moment een echte rauwdauwer, en heb dat denk ik ook wel 10x gezegd tegen naaD (sorry :lol: ).

Vervolgens tijd voor b-front. Die show was echt heel erg vet in zo'n trip. Zeker met die lange breaks en visuals. Op den duur zei ik tegen een maat: "ja dis opzich best wel vette show toch". Waarop hij antwoorde: " Jij tript echt de ballen uit je broek of niet?" En toen besefte ik dat ik echt minutenlang naar die stage heb staan kijken zonder enkele gedachte of afleiding. Was wel heel vet. Na B-front begon het langzaam uit te werken. Wilde niet meer bijpakken omdat ik volgende dag nog belangrijke dingen te doen had, en toch beetje fris wilde zijn.

Was een leuke ervaring! Volgende keer pak ik meteen een hele, en moet ik toch meer rekening houden met de tijd. Nu piekte ik te vroeg, omdat het wel leuker was geweest als het al donker was geweest (ondanks tent), al wist ik ook niet dat ik nog zou bijpakken. Zeker voor herhaling vatbaar, maar wel op een feest dat de muziek me niet heel erg boeit, want daar krijg je wel minder van mee.

Niet zo intens, maar wel leuke ervaring gehad! Feedback is altijd welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom den prima report haha. Zou het zelf niet zo snel doen op een feest, maar snap dat jij heerlijk hebt staa staren naar alles haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha mooi man, maar dit zou op zo'n feest niks voor mij zijn denk ik. Ik had trouwens al het gevoel dat de perzikwijn een plekje in het report zou krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Werd vorige defqon ook gevraagd: off-topic/drugs-offtopic-t16216-24675.html#p1606694
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je had trouwens halfjes gepakt ipv kwartjes nog steeds vdk zeker...

MeneerEend schreef:
Voelde op dat moment een echte rauwdauwer, en heb dat denk ik ook wel 10x gezegd tegen naaD (sorry :lol: ).
Elke 5 minuten naar me toelopen met 'Wow ik weet nu precies hoe een echt rauwdauwer zich voelt' :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Wat ik de afgelopen jaren op weekendfestivals doe:
Vrijdag lekker bier drinken. 's Nachts vliegen er wel eens wat puntjes keta in
Zaterdag 4FA + Methylone (de godencombi, bewaar ik exclusief voor de weekendfestivals). 's Nachts keta.
Zondag is pep dag. En 's nachts keta.

En dan is het wel wat dagen bijkomen. Ik pak nooit twee dagen achter elkaar serotonine verbruikers. Of de keta elke dag nou zo verstandig is in een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Je had trouwens halfjes gepakt ipv kwartjes nog steeds vdk zeker...

MeneerEend schreef:
Voelde op dat moment een echte rauwdauwer, en heb dat denk ik ook wel 10x gezegd tegen naaD (sorry :lol: ).
Elke 5 minuten naar me toelopen met 'Wow ik weet nu precies hoe een echt rauwdauwer zich voelt' :lol: :lol:


Klopt ja, heb het aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha, prachtig om te lezen weer. Die blije harsens van jou vergeet ik niet snel meer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eend wat ben je toch ook een rare vogel :lol:

Maar uiteraard alleen maar positief bedoelt natuurlijk (je kent me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Op Defqon 2016 had ik vrijdags wat pilsjes, maar goed, zodra ik wat bier op heb, begint de zin in drugs.
Had de mephedrone in de tent gelaten en de pilletjes ook, alleen de pep zat nog in m'n zak, hier dus 1 of 2 punten van gepakt. Niet echt heel erg lekker geslapen toen.

De zaterdag toch redelijk fit wakker, begonnen met wat biertjes en mephedrone. Wat heerlijk was dat.

De zondag besloten om niks te pakken en alles in de tent te laten liggen. Ook omdat we van plan waren om ff bij de Legends te gaan kijken en daarna gelijk spullen pakken en wegwezen, maar toen kwam dus ineens Headhunterz etc. Dus toen maximaal staan snoeien en toch nog n beetje pep van n vriend naar binnen gewerkt.


Dit jaar Intents weekend en Defqon weekend op de planning. Beide weekenden starten met bier op vrijdag. Zaterdags 4F + methylone/mephedrone, ligt er aan wat ik het makkelijkst aan kan komen en zondags bier + pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Op Defqon 2016 had ik vrijdags wat pilsjes, maar goed, zodra ik wat bier op heb, begint de zin in drugs.
Had de mephedrone in de tent gelaten en de pilletjes ook, alleen de pep zat nog in m'n zak, hier dus 1 of 2 punten van gepakt. Niet echt heel erg lekker geslapen toen.

De zaterdag toch redelijk fit wakker, begonnen met wat biertjes en mephedrone. Wat heerlijk was dat.

De zondag besloten om niks te pakken en alles in de tent te laten liggen. Ook omdat we van plan waren om ff bij de Legends te gaan kijken en daarna gelijk spullen pakken en wegwezen, maar toen kwam dus ineens Headhunterz etc. Dus toen maximaal staan snoeien en toch nog n beetje pep van n vriend naar binnen gewerkt.


Dit jaar Intents weekend en Defqon weekend op de planning. Beide weekenden starten met bier op vrijdag. Zaterdags 4F + methylone/mephedrone, ligt er aan wat ik het makkelijkst aan kan komen en zondags bier + pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Drie dagen lang aan de mephedrone :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Wat ik de afgelopen jaren op weekendfestivals doe:
Vrijdag lekker bier drinken. 's Nachts vliegen er wel eens wat puntjes keta in
Zaterdag 4FA + Methylone (de godencombi, bewaar ik exclusief voor de weekendfestivals). 's Nachts keta.
Zondag is pep dag. En 's nachts keta.

En dan is het wel wat dagen bijkomen. Ik pak nooit twee dagen achter elkaar serotonine verbruikers. Of de keta elke dag nou zo verstandig is in een tweede.



Wat is Methylone? Loop toch al wat jaartjes mee, ken de benaming maar hoor er weinig tot niets over in het feest & festival leven.. Doe regelmatig de ongezonde combi 4f + X, tenzij 4f + methylone dezelfde ongezonde combi is? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Wat is Methylone?

https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/rese ... methylone/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit jaar ook naar Defqon en ook een weekend. In mijn eigen omgeving gebruik ik in de weekenden vaak ook 3 dagen. Vaak de vrijdagavond wat pep + bier. Zaterdag wakker worden en gelijk goed eten, dan vaak aan de pep zonder wat bier gedronken te hebben. Tegen de avond aan bier drinken en opnieuw wat pep naar binnen gooien om vervolgens aan de mdma of xtc of keta te gaan. Verschilt per weekend. Zondag hou ik het vaak alleen bij de pep en dan kan ik maandags weer een week naar school. Vaak geen last van een dinsdagdip of wat dan ook. Heb wel de dag na het gebruiken last van dat ik heel erg in mezelf bezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering, is dat een normaal weekend voor jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ben je nog 19? Dit kan niet waar zijn
Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic