Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1026  Volgende

Ik heb wel eens harddrugs gebruikt op school of voor tentamens
Ja, heb ik 1 keer gedaan 5%  5%  [ 14 ]
Ja, heb ik meerdere keren gedaan 13%  13%  [ 37 ]
Nee, maar ik wil het wel gaan doen 4%  4%  [ 10 ]
Nee, en dat ga ik ook nooit doen 78%  78%  [ 217 ]
Totaal aantal stemmen : 278
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 11:53 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Iemand ervaring met truffels op een hardstyle feest? xd

Vrienden van mij hebben het thuis gedaan, maar als ik die verhalen hoor lijkt het me niet verstandig om het op een feest te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 13:22 

Hardtraxx Elite

Ik heb t al wel eens gedaan, niet op een hardstyle feest natuurlijk, maar je krijgt inderdaad echt heel veel prikkels, dus lijkt mij eigenlijk ook niet slim op een hardstyle feest, maar ben toch benieuwd of iemand het een keer gedaan heeft haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 13:25 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Iemand ervaring met truffels op een hardstyle feest? xd

Yes, paddo's (vrijwel hetzelfde) op Loudness Klokgebouw 2012 en 2013. Ik vond het geweldig! Maar het verschilt nogal hoe mensen die dingen aan kunnen op feesten. Zorg ervoor dat je een dosering neemt die niet al te heftig is. Je hebt minder nodig op een feestje dan thuis, zou ik zeggen. En alcohol versterkt, dus let daar ook op.

Verder zou ik het alleen doen op een feest waar:
1) Je de line-up echt goed vindt
2) Het geluid goed is
3) De sfeer op z'n minst oké is
4) Je met een leuk groepje bent (nuchter / iets anders dan truffels is prima)

En laat het achterwege als je die dag niet lekker in je vel zit of je lichamelijk ongemakkelijk voelt. Trippen op een feest met bijv. maag/darmpijn is echt niet leuk.

Wat heb je eraan:
1) De muziek wordt echt 5x zo heftig. Ik heb hele goede herinneringen aan Adaro - The Italian Tribute, Theracords Live, Wavolizer (NC - Creatures :oh: ).
2) De drugskoppies worden hilarisch

Wat zijn de risico's:
1) Als je mensen kwijt bent, en het moeilijk vindt om normaal te functioneren, zou dat best wel eens eng kunnen zijn (nooit meegemaakt)
2) Je kan met je gedachten in de knoop raken. Sterker nog, waarschijnlijk heb je dat wel een paar keer op de avond
3) Als het uitwerkt, vind ik zelf alles echt retesaai. Zorg ervoor dat je genoeg bij je hebt om bij te kunnen pakken

EDIT: Aan de ene kant is hardstyle wel goed geschikt hiervoor, aan de andere kant niet. Als je gauw overprikkeld raakt, is hardstyle niet de juiste muziek. Als je op zoek bent naar een echt heftige muzikale ervaring, dan wel. Andere feesten hebben vaak meer "chillheid", wat de boel zeker ten goede kan komen, maar dan ben je er ook met een andere insteek. Trippen kan uitstekend zijn voor keihard gaan, hoe contraïntuïtief dat ook lijkt. 2C-B + PRSPCT is inmiddels vaste prik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 13:51 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Trippen kan uitstekend zijn voor keihard gaan, hoe contraïntuïtief dat ook lijkt. 2C-B + PRSPCT is inmiddels vaste prik ;)

Zo is voor mij de Gashouder+2CB garant voor een geweldige avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 17:57 

Hardtraxxer

Omdat de meeste die ik ken alleen engels kunnnen schrijf ik nu in het Engels, de Nederlandse versie komt in het weekend :thumbsup:

Trip report from Stealsyourpizza, I will call the 4 people including me M, J,R and N
at around 9:30PM me and my mate arrived and parked our car, we both had different entrances so I followed mine a he followed his one,
At around 9:50PM I was inside, didn't get a locker cause we left everything in the car including wallet and coats etc, when we finally got inside the dome we looked for a good spot, we eventually went upstairs and waited for our whatsapp friends who were also coming to arrive, the first one to arrive was R, gave me a hug and walked to my friend and shooked there hands, we kept on whatsapping in the group until M and K arrived, when they arrived we went down the stairs and looked for a good spot where we could dance well and have enough space to do our thing, M,J and R were already doing some XTC while I was waiting at around 1AM to take my Ketamine, at around 1:20AM R asked me if I wanted to share half a XTC pill with her, as I already had experience with XTC I thought why not, I didn't take any Ketamine yet and I knew it was better to do XTC then Ketamine anyway, especially when you are at a event like Hard bass, I made a small mistake, I thought she already broke it it into a half piece so I asked for the water from M, he gave me his water I swallowed the pill like it was nothing ( :lol: ) , R turned around and asked where the pill was. I was like "Fuck I took the entire pill" She sorta laughed and ticked the shoulder of M and told him that I took the entire pill instead of breaking into it a half piece, I didn't feel anything yet, I kept on dancing and having a good time. until the clock did hit 2:40AM, I felt quite energized and I knew the pill was kicking in, I felt happy and was having the time of my life, did feel quite different though, everyone around me looked so weird, like I was the only one around, I kept on dancing, M was complaining that his foot was hurting so we went to sit a bit, it was the turn to Team yellow, we were still sitting and I felt I was peaking like heaven, I was bouncing my head back and forward to the kicks and I was having so much fun, we went to the dance floor and I did feel like I had all the energy in the world, I was quite dancing my feets off, not even joking, Next it was it the turn to Team red, I still felt so good, I could't stop dancing and I didn't feel the pain of my foot which I would usually feel after 2 hours of working :lol: , so at last it was the turn to Minus Militia, I still felt like I had the world at my feet, quite seriously I thought I was in a different universe :lol: , the time flew by and before I knew Hard bass 2017 was over, I had the time of my life xd , me and my mate both went home and the comedown wasn't as bad as I honestly expected.

Copyright © Stealsyourpizza, all rights reserved to this amazing trip report :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 18:47 

Hardtraxx Veteran

Per ongeluk te veel m/xtc nemen... nog nooit in m'n leven gebeurd :lol: :lol: :lol: Oh wacht wel dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 19:16 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Per ongeluk te veel m/xtc nemen... nog nooit in m'n leven gebeurd :lol: :lol: :lol: Oh wacht wel dus

Was uiteindelijk wel goed afgelopen dus had er geen spijt van ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 19:18 

Donateur

Heeft er eigenlijk wel eens iemand per ongeluk te weinig genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 19:46 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Heeft er eigenlijk wel eens iemand per ongeluk te weinig genomen?

Wel ooit mijn laatste halfje laten vallen toen ik wilde bijpakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-02-2017, 22:06 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ivey Jones schreef:
MeneerEend schreef:
Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb? :$

Feestje op zaterdag nacht is pas zondag avond ergens slapen.

Vorige week voor het eerst thuis keta gedaan. Niet te veel maar ent genoeg voor de eerste keer. Prima spul, na 2 uur was voor mij het effect weg en was weer normaal genoeg om te kunnen slapen. Dag er na ook nergens last van gehad.

Zelfs met keta op kun je "goed" slapen. Ik iig, alleen met goed slapen bedoel ik zelf dat ik wel soort van hele gare dromen ervaar xd

Oh ik heb trouwens even een compleet andere vraag die te maken heeft met uppers. Ik heb altijd als ik aardig wat gebruikt heb na een halve dag of in de avond altijd heel erg last van een soort trekkerig lichaam. Alsof het voelt dat je lichaam slaapt zoals je dat kunt hebben met slapende benen of handen. Maar het voelt alsof het een soort van verkramping oid is. Ik ben toch wel benieuwd wat dat kan zijn.

Ik heb het gevoel zo goed mogelijk proberen uit te leggen, maar ik weet niet of men weet wat ik precies bedoel. Ik vind het ook een heel naar en vervelend gevoel.

Toch nog een keer vragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-02-2017, 13:34 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Unknown schreef:

Zelfs met keta op kun je "goed" slapen. Ik iig, alleen met goed slapen bedoel ik zelf dat ik wel soort van hele gare dromen ervaar xd

Oh ik heb trouwens even een compleet andere vraag die te maken heeft met uppers. Ik heb altijd als ik aardig wat gebruikt heb na een halve dag of in de avond altijd heel erg last van een soort trekkerig lichaam. Alsof het voelt dat je lichaam slaapt zoals je dat kunt hebben met slapende benen of handen. Maar het voelt alsof het een soort van verkramping oid is. Ik ben toch wel benieuwd wat dat kan zijn.

Ik heb het gevoel zo goed mogelijk proberen uit te leggen, maar ik weet niet of men weet wat ik precies bedoel. Ik vind het ook een heel naar en vervelend gevoel.

Klopt, ik ervaar dat trekkerige en slapende lichaam ook wel. Heeft volgens mij te maken met de spanning die op je spieren komt te staan door het gebruik van amfetamines en de doorbloeding in het lichaam. Volgens mij heb ik zoiets ooit ergens gelezen. Wellicht even Google'en?

Dromen na keta, herkenbaar! Ik heb er deze week "last" van. Gelukkig zijn het geen nachtmerries, maar debiel is het wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-02-2017, 18:56 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
Unknown schreef:
Unknown schreef:

Klopt, ik ervaar dat trekkerige en slapende lichaam ook wel. Heeft volgens mij te maken met de spanning die op je spieren komt te staan door het gebruik van amfetamines en de doorbloeding in het lichaam. Volgens mij heb ik zoiets ooit ergens gelezen. Wellicht even Google'en?

Dromen na keta, herkenbaar! Ik heb er deze week "last" van. Gelukkig zijn het geen nachtmerries, maar debiel is het wel. ^^

Juist, zeg maar de bloedvatvernauwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-02-2017, 20:03 

Hardtraxxer

Heb wel eens pep gebruikt op school echter beviel mij dit niet zo goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-02-2017, 23:50 

Hardtraxx Veteran

Yellowflash52 schreef:
Heb wel eens pep gebruikt op school echter beviel mij dit niet zo goed xd

Ben wel benieuwd naar het verhaal hierachter. Waarom zou je dat doen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-02-2017, 21:44 

Hardtraxx Newbie

Ik heb even een vraagje. Ik vind het af en toe chill om op een wat langer feestje wel eens een pilletje naar binnen te gooien, gebruik er meestal 1 tot 2 maximaal op een feest. Alleen merk ik de laatste paar keren dat zodra het uit begint te werken dat ik ontzettend misselijk wordt. Ik eet meestal niet zoveel en drink daarnaast wel veel cola/red bull en flikker soms een dextro naar binnen. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, en zo ja, hoe kan ik dit in het vervolg voorkomen?

Ik vind het nogal vreemd aangezien ik hier nog nooit eerder last van gehad heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-02-2017, 23:45 

Hardtraxx Veteran

Probeer ergens wat fruit te regelen. Paar banaantjes zouden er gewoon goed in moeten gaan. 2 pillen is trouwens best veel (ook al lijkt het misschien niet zo als je naar je omgeving kijkt?). Je kunt evt. ook later beginnen en het bij 1 houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2017, 10:03 

Hardtraxx Addict

Ik zou sowieso het drinken van koolzuurhoudende dranken mijden wanneer je gebruikt. Hier werd m'n vriendin een aantal keren ook goed misselijk van. Het niet eten kan op zich geen kwaad, daar zal het (denk ik) niet aan liggen. Tot slot is het binnenkrijgen van suiker (dit zit zowel in Cola, Redbull en al helemaal in Dextro) niet verstandig. Ofja, is wel verstandig (als je minder wilt dat die shit uitwerkt), maar dit werkt in principe averechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2017, 10:20 

Hardtraxx Newbie

Dat zou misschien een hoop verklaren. Ik was juist in de veronderstelling dat aangezien je gigantisch veel energie aan het verbranden bent dat je juist veel suikers binnen moet krijgen. Zal er in het vervolg aan denken. Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2017, 14:19 

Hardtraxx Veteran

Je moet ook wel suikers binnen krijgen hoor, hij bedoelt puur dat het de werking van de drug ietsje vermindert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2017, 19:17 

Hardtraxx Veteran

Belangrijkste is imo goed en veel eten!
Vooraf: Zoete Aardappel, Zalm en Broccoli (voordat je gaat nog een banaantje).
Tijdens het feest: Banaan en/of ander fruit, en als je je hongerig voelt gewoon frietje met/loempia etc. eten. Dat dit noet lukt zit echt tussen iedereens oren.
Na het feest: Drinken: Pak Kokoswater/young coconut, dit hydrateert je lichaam goed en hier zitten veel goede suikers en mineralen in. Groene thee voor de anti oxidanten!
Probeer dan nog havermout met verse vijgen(vezels) en passion fruit en dragonfruit voor de vitamines te eten.
Ik eet hierna ook altijd nog groene asperges met zoete aardappel(anti oxidant) en evt vlees/vis/shake voor de eiwitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-02-2017, 19:43 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Je moet ook wel suikers binnen krijgen hoor, hij bedoelt puur dat het de werking van de drug ietsje vermindert.

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2017, 01:42 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Tijdens het feest: Banaan en/of ander fruit, en als je je hongerig voelt gewoon frietje met/loempia etc. eten. Dat dit noet lukt zit echt tussen iedereens oren.
Na het feest: Drinken: Pak Kokoswater/young coconut, dit hydrateert je lichaam goed en hier zitten veel goede suikers en mineralen in. Groene thee voor de anti oxidanten!
Probeer dan nog havermout met verse vijgen(vezels) en passion fruit en dragonfruit voor de vitamines te eten.
Ik eet hierna ook altijd nog groene asperges met zoete aardappel(anti oxidant) en evt vlees/vis/shake voor de eiwitten.

Dit is me echt te veel moeite. :surrender: Maar goed, dit jaar hoef me ik hier niet meer druk om te maken, ik ga me voorbeeldig gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2017, 09:55 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Je vergeet het bloed van een maagd. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2017, 09:58 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Hahahaha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-02-2017, 11:45 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Uberhout schreef:

Hahahaha. :lol:

:lol: :lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010 ... 1026  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic