Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#hoehelpikmijnjongehersentjesfinaalnaardeklote :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik het maar niet over The Qontinent 2014 hebben :lol: . Maandlang gedipt daarna dus m'n lesje wel geleerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik ga dit jaar ook naar Defqon en ook een weekend. In mijn eigen omgeving gebruik ik in de weekenden vaak ook 3 dagen. Vaak de vrijdagavond wat pep + bier. Zaterdag wakker worden en gelijk goed eten, dan vaak aan de pep zonder wat bier gedronken te hebben. Tegen de avond aan bier drinken en opnieuw wat pep naar binnen gooien om vervolgens aan de mdma of xtc of keta te gaan. Verschilt per weekend. Zondag hou ik het vaak alleen bij de pep en dan kan ik maandags weer een week naar school. Vaak geen last van een dinsdagdip of wat dan ook. Heb wel de dag na het gebruiken last van dat ik heel erg in mezelf bezig ben.


Jezus tering gast, ik dacht dat ik extreem was met mijn periode van minimaal een feestje per maand met pillen. Je bent hier wel echt je hersenchemie de tyfus in aan het helpen volgens mij. Ik hoop echt van harte dat jij later niet met een of andere sicke depressie komt te zitten. Kijk echt uit man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij moeten we hier soms een poster van Tharec ophangen als voorlichting tegen te veel gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook wel te merken aan het gemiddelde niveau van zijn comments. Doen niet veel onder voor Tharec :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 00:17 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Ik ga dit jaar ook naar Defqon en ook een weekend. In mijn eigen omgeving gebruik ik in de weekenden vaak ook 3 dagen. Vaak de vrijdagavond wat pep + bier. Zaterdag wakker worden en gelijk goed eten, dan vaak aan de pep zonder wat bier gedronken te hebben. Tegen de avond aan bier drinken en opnieuw wat pep naar binnen gooien om vervolgens aan de mdma of xtc of keta te gaan. Verschilt per weekend. Zondag hou ik het vaak alleen bij de pep en dan kan ik maandags weer een week naar school. Vaak geen last van een dinsdagdip of wat dan ook. Heb wel de dag na het gebruiken last van dat ik heel erg in mezelf bezig ben.


Teringjantje... ik heb ook een periode gehad dat ik ieder weekend wel iets deed, of om het weekend. Maar niet zo erg als dit.

Ik weet niet hoelang je dit al volhoudt, maar op een gegeven moment worden de katers steeds erger en op n gegeven moment ben je er zo klaar mee dat je gewoon een paar maanden clean bent zonder dat je t mist of door hebt haha.

En komt dit moment niet, zou ik toch maar eens goede, duidelijke afspraken met jezelf maken, maar ja, wie ben ik om dit te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heb wel de dag na het gebruiken last van dat ik heel erg in mezelf bezig ben.

Joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowan, strijder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha kanonnen. Lekker bezig pik. Over niet al te lange tijd lekker geen neustussenstukje meer ook. Kun je wel leuk kleine kinderen bang mee maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dan ook wel benieuwd of hij zo'n kluis als dagobert duck heeft met die shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, dit is niet elk weekend zo hoor. Ik heb het denk ik wat verkeerd gebracht. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
In mijn eigen omgeving gebruik ik in de weekenden vaak ook 3 dagen.


ja best wel verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komt namelijk wel eens voor dat ik ook een weekend niks doe hoor. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Er komt namelijk wel eens voor dat ik ook een weekend niks doe hoor. :whistle:


Het zou andersom moeten zijn :$ het zou af en toe voor kunnen komen dat het wél gebeurt... Zou wel echt eens overwegen om na te denken waar je mee bezig bent... Reacties op je verhaal zeggen al genoeg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Er komt namelijk wel eens voor dat ik ook een weekend niks doe hoor. :whistle:


Het zou andersom moeten zijn :$ het zou af en toe voor kunnen komen dat het wél gebeurt... Zou wel echt eens overwegen om na te denken waar je mee bezig bent... Reacties op je verhaal zeggen al genoeg denk ik.


Klopt zeker en ik weet het ook wel. Maar, eerder was het nog wel erger. Komt ook dat het in de vriendengroep er hetzelfde aan toe gaat. Helpt niet echt mee hehe.. Langzaam de weg weer naar boven aan het vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jouw verhaal komt me wel echt zeer bekend voor. Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik nagenoeg elke week aan de zooi zat. 1 keer flink verkeerd gegaan, of ja het had erg fout kunnen aflopen als ik geen waarschuwing gehad had van mijn eigen lichaam. Ook vrienden die me waarschuwden, maar dat was aan dovemansoren gericht, dus ik ben blij dat het bijna een keer flink verkeerd ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:34 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.

Zou geen meerdere dagen achter elkaar pillen doen, na een dag (vaak al na een halve dag) werkt het niet meer echt en heb je alleen nog energie/gigantische vaagheid, beter gewoon zaterdag een pil gebruiken, proberen in de avond/nacht nog een beetje slaap te pakken en dan zondag aan de pep ofzo.

Zelf ga ik op vrijdagavond gewoon aan het bier, zaterdag 6-APB en indien nodig zondag aan de pep. Ik ga 6-APB nog even binnenkort uitproberen op Koningsdag om te kijken hoelang die nasleep eigenlijk is, zodat ik weet of ik dan op zondagochtend nog kan slapen (wel zo 'gezond') of dat ik zondag overdag aan de pep moet. 6-APB had een lange nasleep toch, of ben ik nou in de war? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe doen jullie gasten het eigenlijk met drugs op meerdaagse festivals? Ik ga dit jaar naar Defqon en ik zie mezelf bijvoorbeeld echt geen drie dagen lang aan de pillen gaan. De kans is aanwezig dat ik het twee van de drie dagen ga doen, maar ik wil eerst eigenlijk best weten hoe het valt als je twee dagen achter elkaar gebruikt of twee dagen in een heel weekend.


Voor zulke weekenden is het handig om "bekend te zijn" met verschillende soorten drugs, maar is het ook handig om bekend te zijn met feesten zonder drugs. 3 dagen gebruiken is sowieso écht niet nodig en levert zowel in de week erna als op termijn alleen maar problemen op. 3 dagen MDMA werkt ook niet, zoals anderen zeggen. Hetzelfde geldt voor soortgelijke drugs als 4-FA, 6-APB, Methylone, die ook op je serotonine werken.

Kies 1 drug uit die op je serotonine werkt. Kies evt. 1 drug uit waar je je op je gemak bij voelt of die je voorzichtig uit wil proberen zoals G, keta of 2C-B. En blijf dan 1 of 2 dagen "nuchter" / alleen alcohol. Het is misschien even wennen als je het nooit doet, maar je went er sowieso wel aan en het brengt meteen ook een hoop vrijheid met zich mee. Je zit dan niet vast aan altijd maar iets moeten gebruiken als je naar een feestje gaat en het scheelt een hoop in je gezondheid.

Als je écht per se 3 dagen iets wil doen, kun je ook 1 andere upper uitkiezen, zoals pep of coke, maar ik zou het zelf niet doen. 2x uppers in een weekend is een behoorlijke aanslag op je hart, hersenen en de rest van je lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang niet zo hard als andere middelen die hier worden besproken, maar een guarana tablet/pil kan op een lang festival echt een lifesaver zijn :P vooral als je moet rijden. ben benieuwd of andere ht'ers wel eens een guarana of soortgelijke energie tablet/pil hebben genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Lang niet zo hard als andere middelen die hier worden besproken, maar een guarana tablet/pil kan op een lang festival echt een lifesaver zijn :P vooral als je moet rijden. ben benieuwd of andere ht'ers wel eens een guarana of soortgelijke energie tablet/pil hebben genomen.


Ervaar jij een sterker effect dan van bijv. cola drinken? Wat voor dosering? En hoe lang werkt het ongeveer? Klein beetje hulp op zo'n manier kan nooit kwaad, lijkt me zeker wel handig voor af en toe :)

Maarja, die shit moet je dan alsnog gaan verstoppen lijkt me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ervaar jij een sterker effect dan van bijv. cola drinken?


Zeker sterker dan cola, vergelijkbaar met energydrank, maar veel geleidelijker. Dus niet dat je een soort hyperactieve energieboost krijgt, maar meer continue energie die lekker aanvoelt.

PNXRMX schreef:
Wat voor dosering?

Ik heb meestal Gogo Guarana van Rio, die je ook online kan kopen. Per capsule zit er 500mg guarana in, dus meestal gewoon 1 in het begin en later nog 1 nemen als het eenmaal uitgewerkt is.

PNXRMX schreef:
En hoe lang werkt het ongeveer?

Ik denk zo'n 2-3 uur. Het is voornamelijk bedoeld om moeheid tegen te gaan, beetje hetzelfde als caffeïne, waardoor een dag lang feesten makkelijker vol te houden is. Ik heb het gedaan op Extrema Outdoor afgelopen jaar. We kwamen rond 2 uur binnen en rond 4 uur de eerste capsule genomen. Om 11 uur was het feest afgelopen dus rond 10 uur de tweede capsule genomen, zodat ik op m'n gemak het laatste uurtje kon meepakken en naar huis kon rijden.

PNXRMX schreef:
Maarja, die shit moet je dan alsnog gaan verstoppen lijkt me xd


ja dat hebben wij ook maar gedaan voor de zekerheid :P

Zeker niet heftig, maar wel beter dan energydrank wegslurpen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe je in contact kan komen met sense aromatic? Ik dacht slim te zijn, hoorde nog al eens van mensen dat pakketjes niet aan kwamen... dus aangetekend laten bezorgen. Je raadt het al: niet bezorgd... en nu kan ik dus niet in contact komen met SA of de afzender (zogenaamd een electronicagroothandel :lol: ) en PostNL zegt dus dat het de zorg van de afzender is, niet van de geadresseerde...

Iemand een idee? Ik kan nergens een telefoonnr of email adres vinden ofzo
Vorige  1 ... 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic