Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loopt je tentje veel gevaar dan? Ik heb echt geen zin om telkens zo'n doorgesnoven anabolen bennie van mijn tentje af te moeten plukken. Helemaal niet als er sos in het spel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Had het vorig jaar op Defqon gecombineerd met 4-FA (20mg 2C-B met 175mg 4-FA), de 4-FA overheerste wel, maar als ik mijn ogen sloot had ik best wel leuke visuals (allerlei mooie, felle kleuren). Dus als je het gaat doen, combineer dan een wat hogere dosis 2C-B met een beetje pep of 4-FA oid om de benen los te krijgen, maar wel nog wat van het effect van 2C-B te behouden.

20 Mg is een redelijk hoge dosering toch? Ik was op deze dosis iedergeval goed aan het trippen met een zware bodyload. Mij lijkt 12 mg op een feest een leukere dosering als je niet combineert.

En niet genoeg ervaring om te zeggen dat intents heftiger is dan Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Loopt je tentje veel gevaar dan? Ik heb echt geen zin om telkens zo'n doorgesnoven anabolen bennie van mijn tentje af te moeten plukken. Helemaal niet als er sos in het spel is.


Neejoh, zorgen dat je ver genoeg van t pad af zit en niet te dicht bij de bezienswaardigheden. Liefst ook fransen vermijden. Wij zaten vorig jaar camping 6 helemaal achteraan tegen de hekken. Wel fransen om ons heen maar daar hadden alleen onze Haagse buren problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 02:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
20 Mg is een redelijk hoge dosering toch? Ik was op deze dosis iedergeval goed aan het trippen met een zware bodyload. Mij lijkt 12 mg op een feest een leukere dosering als je niet combineert.

Muah, ligt er maar net aan hoe gevoelig je ervoor bent en wat je erbij doet. Zit op een feest zelf het liefst rond de 30mg, maar neem dan ook verder niets anders dan een paar biertjes. Ben ook een keer iets onder de 40 gaan zitten, maar dat was me dan weer wat te veel van het goede voor op een feest. Moet verder wel zeggen ik 2-CB hoofdzakelijk op deep house/techno feesten gebruikt heb. Denk dat op een hardstyle feest 20 tot 25 wel een prima dosis is als je ook nog een beetje los wil kunnen gaan, maar daar heb ik zelf helaas (nog) geen ervaring mee. In de regel zit je volgens mij vaak wel goed als je ongeveer twee derde pakt van wat je normaal thuis zou nemen. Mocht dat dan te mild zijn dan kan er de volgende keer altijd nog meer worden gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na het bekijken van de drugslab aflevering over DMT gisteren werd ik er erg nieuwsgierig naar. Na even zitten rondneuzen op Google vroeg ik me af of er hier mensen zijn met ervaring?

Ook vroeg ik me af hoe makkelijk DMT te verkrijgen is en hoe duur het is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Iemand die weet hoe je in contact kan komen met sense aromatic? Ik dacht slim te zijn, hoorde nog al eens van mensen dat pakketjes niet aan kwamen... dus aangetekend laten bezorgen. Je raadt het al: niet bezorgd... en nu kan ik dus niet in contact komen met SA of de afzender (zogenaamd een electronicagroothandel :lol: ) en PostNL zegt dus dat het de zorg van de afzender is, niet van de geadresseerde...

Iemand een idee? Ik kan nergens een telefoonnr of email adres vinden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee maar zag dit toevallig voorbij komen in een nieuwsbrief:

Citaat:

Dear Customer and Trusted Partner,

The POSTNL Delivery Method is temporarily closed.

As part of our April promotion . We are giving you another discount on all products.

If you use the coupon:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

afgelopen nacht na 7 maand weer eens keer X geprobeerd.

eerste kwartje en uur later weer kwartje (pil van 200mg)


Zoals verwacht snapte ik er 3 uur lang niks van. Van wat dan ook.
De uren die erop volgden waren minder intens maar nog steeds warrig genoeg om door te gaan voor een opname in een psychiatrische inrichting.

Al met al best wel weer een keer leuk om te ervaren, maar ook precies een reden waarom ik het al tijden niet neem. Niet meer interessant. in de laatste 2 jaar 5 keer . terwijl de 2 jaar daarvoor ik het regelmatig deed tijdens of vooral na het feest.


Maar ach, eens in de zoveel tijd zo spontaan.. moet je ook niet al te kritisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg echt de kriebels van die chick van drugslab :lol: iets in de manier hoe ze praat en haar manier van doen vind ik echt super cringey haha.

maar zou d'r wel doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik krijg echt de kriebels van die chick van drugslab :lol: iets in de manier hoe ze praat en haar manier van doen vind ik echt super cringey haha.

maar zou d'r wel doen

Dat maakt het juist zo leuk vind ik haha. Begin haar nog leuker te vinden dan Geraldine xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik kan die filmpjes dus niet afkijken omdat ik niet langer dan 5 minuten naar haar stem kan luisteren >.< in combinatie met dat wazige gelul trek ik dat heel slecht haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
haha ik kan die filmpjes dus niet afkijken omdat ik niet langer dan 5 minuten naar haar stem kan luisteren >.< in combinatie met dat wazige gelul trek ik dat heel slecht haha


Precies. In het begin valt het nog wel mee, maar haar stem gaat zo hoog dat ik bang ben dat ze begint te miauwen. Heel hinderlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:
haha ik kan die filmpjes dus niet afkijken omdat ik niet langer dan 5 minuten naar haar stem kan luisteren >.< in combinatie met dat wazige gelul trek ik dat heel slecht haha


Precies. In het begin valt het nog wel mee, maar haar stem gaat zo hoog dat ik bang ben dat ze begint te miauwen. Heel hinderlijk

Helemaal mee eens ja, zo ongemakkelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ik kende die Nellie niet. Maar volgens mij hebben haar ouders traagzaad door de Brinta gedaan vroeger.
En:
Rickzel schreef:
maar zou d'r wel doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 16:39 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Sjaakie P schreef:
Had het vorig jaar op Defqon gecombineerd met 4-FA (20mg 2C-B met 175mg 4-FA), de 4-FA overheerste wel, maar als ik mijn ogen sloot had ik best wel leuke visuals (allerlei mooie, felle kleuren). Dus als je het gaat doen, combineer dan een wat hogere dosis 2C-B met een beetje pep of 4-FA oid om de benen los te krijgen, maar wel nog wat van het effect van 2C-B te behouden.

20 Mg is een redelijk hoge dosering toch? Ik was op deze dosis iedergeval goed aan het trippen met een zware bodyload. Mij lijkt 12 mg op een feest een leukere dosering als je niet combineert.

En niet genoeg ervaring om te zeggen dat intents heftiger is dan Defqon

Is ook een goeie dosis, alleen als je iets van 4-FA/pep (of een ander oppeppend middel) erbij neemt dan wordt het effect (veel) minder sterk (afhankelijk van de genomen dosis). Dus bij 20mg 2C-B en 175mg 4-FA voelde ik de 2C-B nauwelijks, maar na het bijnemen (nogmaals 20mg) van de 2C-B om 20:30 (eerste dosis was om 12:30/13:00) en alleen de nastimulatie van 4-FA nog bezig was, merkte ik wel dat alles een beetje begon te golven (verder geen visuals/moodchange/bodyload oid), bijnemen van 4-FA (87,5mg) veranderde dit niet. Blijkbaar is 2C-B ook nog vrij actief nadat het effect over is, want toen ik rond 3:30 wat ging blowen om in slaap te komen, begon alles weer te golven (toen overigens wel visuals wanneer ik mijn ogen sloot).

Tl;dr: 2C-B met oppepper vermindert sterkte 2C-B aanzienlijk dus kan je in dat geval hoger doseren. Meer oppepper = minder 2C-B dus dat is ook handige info in het geval van een te sterke trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat geldt dus wel voor pep, maar niet voor MDMA, dat versterkt elkaar juist! Het verbaast me eigenlijk dat 4-FA een net zo remmende werking heeft.

Blowen en trippen versterkt elkaar ook natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs met remmende werking vind ik 20mg best wel aan de hoge kant voor op een feest. Werkt voor jou misschien goed, maar voor veel anderen denk ik dat richting de 15mg wel fijner is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:33 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Dat geldt dus wel voor pep, maar niet voor MDMA, dat versterkt elkaar juist! Het verbaast me eigenlijk dat 4-FA een net zo remmende werking heeft.

Dat wist ik dan weer niet haha. Als ik het zo vergelijk met een keer 2C-B een tijdje terug, toen ik slechts 12mg op had maar wel aardig wat alcohol, was ik echt véél verder heen dan toen met 4-FA op. 4-FA is ook bijna letterlijk pep alleen dan met een wat euforischer randje, dus dat was ook wel een beetje te verwachten (natuurlijk is het wel anders maar het lijkt wel echt op elkaar, ik vind het ook veel meer een pep deluxe dan 'xtc light', zoals overal werd gezegd).

Norther66 schreef:
Zelfs met remmende werking vind ik 20mg best wel aan de hoge kant voor op een feest. Werkt voor jou misschien goed, maar voor veel anderen denk ik dat richting de 15mg wel fijner is.

Er is een verschil tussen remmen en het effect bijna helemaal weghalen, ik weet niet of je eerder een soortgelijke combi hebt geprobeerd maar pep(-achtige) met een psychedelicum staat er om bekend om je trip minder zwaar te maken (wat dan ook handig kan zijn om de bodyload weg te halen op een festival), en des te meer je neemt des te zwakker het effect wordt. 175mg 4-FA is ook niet niks, dus dan is het logisch dat er nauwelijks effect is.

Dus als je een goeie dosis 2C-B (bijvoorbeeld 20mg) naar binnen werkt en vervolgens een klein puntje pep neemt, voel je nog zowat het hele effect maar heb je iets meer energie en een iets kleinere bodyload. Werk je twee Himalaya gebergtes naar binnen dan zal je niet veel meer van de 2C-B voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?


sws
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?


sws


Snelle reactie op Fuzzy, bericht van mei 2013... of wil je aandacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?


sws


Snelle reactie op Fuzzy, bericht van mei 2013... of wil je aandacht?


Nog wat meph in je vagina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee plug meph liever anaal :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
MelvinFR schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?


sws


Snelle reactie op Fuzzy, bericht van mei 2013... of wil je aandacht?


Leuke woordgrap ook. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 03:16 
 
Hardtraxx Elite

Rustaagh, huuf wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen ervaring met 6-APB van SA?
Vorige  1 ... 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic