Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wat geeft dat voor effect?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2017 18:26 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Vandaag voor op Tomorrowland ~10-12 mg 2-CI in mijn capsule 4FA gedaan (was heel erg kut afwegen want onder de 20mg doen die weegschaaltjes het niet zo goed, dus eerder te weinig dan te veel gedaan denk ik). Nog nooit 2-CI gebruikt, dus erg benieuwd naar het effect.

Maar je kan toch gewoon een extra gewichtje erbij doen zodat ie boven de 20mg uit komt? Lijkt mij, zeker met dat soort stoffen, veel handiger omdat het dan een stuk nauwkeuriger is.

En trouwens, vanwaar deze combi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Ben blij dat ik zelf nooit last heb van zo'n erge dip :lol:


Ik heb ook nooit last van bijwerkingen/kut gevoel of een dip na gebruik van uppers :clap: maar das ook wel een beetje het 'gevaar' omdat ik redelijk vaak gebruik
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 13:01 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Sjaakie P schreef:
Ben blij dat ik zelf nooit last heb van zo'n erge dip :lol:


Ik heb ook nooit last van bijwerkingen/kut gevoel of een dip na gebruik van uppers :clap: maar das ook wel een beetje het 'gevaar' omdat ik redelijk vaak gebruik

Het ligt er natuurlijk ook volkomen aan wat je gebruikt, welke hoeveelheid en hoe vaak. Ik heb met mijzelf bijvoorbeeld de afspraak om in het ergste geval minstens 2-3 maanden pauze tussen XTC en/of 6-APB gebruik te hebben, en minstens een paar weken bij pep. In de werkelijkheid gebruik ik maar een paar keer per jaar iets wegens gebrek aan tijd/gelegenheden om het te gebruiken. Als de hoeveelheid dan ook nog binnen de perken is, dan valt zo'n dip over het algemeen dus wel mee.

Aangezien je over jezelf aangeeft dat je redelijk vaak gebruikt, ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar hoe vaak dit dan daadwerkelijk is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
RomanAnthony schreef:
Vandaag voor op Tomorrowland ~10-12 mg 2-CI in mijn capsule 4FA gedaan (was heel erg kut afwegen want onder de 20mg doen die weegschaaltjes het niet zo goed, dus eerder te weinig dan te veel gedaan denk ik). Nog nooit 2-CI gebruikt, dus erg benieuwd naar het effect.

Maar je kan toch gewoon een extra gewichtje erbij doen zodat ie boven de 20mg uit komt? Lijkt mij, zeker met dat soort stoffen, veel handiger omdat het dan een stuk nauwkeuriger is.

En trouwens, vanwaar deze combi?


Niet aan gedacht. Voor de volgende keer eens proberen.

Vanwaar deze combi: aangezien we een dagje andere muziek uit gingen proberen op Tomorrowland, hoefde ik niet heel de dag te knallen. Ik wilde graag een beetje een trippy effect van de 2-ci, maar ook de energie van de 4FA. Ook moest de 4FA helpen om de bodyload een stuk minder te maken van de 2-ci. Uiteindelijk (helaas) net iets te weinig 2-ci achteraf gepakt, zodat ik niet de visuals had van de 2-ci maar alleen iets minder helder was. Ook had ik wel last van een beetje bodyload, waardoor ik het niet zo snel zou doen op een hardstyle feest waar ik gewoon heel de dag voll'n bak wil gaan. Voor een volgende keer weet ik nu dat ik er iets meer in kan doen (~15mg).
Vrienden hebben dit al eens eerder gedaan en vonden het een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Tomorrowland 180mg 6-apb gedaan en daarna nog zo'n 180mg mdma, verdeeld in 3x. Was echt meer dan lekker. Zat een aantal uur lekker op een plateau door de 6-apb maar merkte wel zo'n 5 uur na inname dat het effect wat verzwakte. Zat vlug weer op niveau door de mdma. Lekker heel de dag bij de deephouse en techno gestaan en 's avonds een uurtje Delete. Kon er lekker rustig op dansen of zoals bij Delete stevig op beuken. Laatste beetje mdma iets te laat bijgenomen waardoor ik nog wel aardig knetter op de terugweg was maar was ook wel weer prima. Uurtje of 6 geslapen die nacht, maandag vrijwel helemaal fit. Van te voren goed en gezond gegeten, nadien goed gegeten. Maandag gesport, goede nachtrust gehad en dinsdag en woensdag fopfit. Voor herhaling vatbaar.

De laatste 3 of 4 jaar maar twee keer mdma gebruikt maar dit was wel voor herhaling vatbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verveelde me :$

Afbeelding

https://shop.spreadshirt.nl/echtketa/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Op vakantie in El Arenal vorige week hadden vrienden van mij al na 1 dag M weten te bemachtigen. Nu is het woord ruggengraat mij compleet vreemd wanneer ik gezopen heb, dus ik moest daar uiteraard weer gebruik van maken. Had voorheen wel eens een lik M genomen waar ik niks van voelde, dus ik dacht met m'n stomdronken hasses: weet je wat, ik pak het goed aan en neem meteen drie 3 volle vingers.

Zo geschiedde dan ook in de wc van kroeg 2/5 van de kroegentocht van die avond. Kroeg 2 en 3 waren ineens helemaal geweldig, ik voelde me ongelofelijk chill en heb met iedereen staan lullen en dansen. Heel wazig voelde ik me op dat moment niet. In de 4e toko van die avond verliep het allemaal wat minder naar wens. Ik stond lekker te dansen met personen waarvan ik dacht dat het m'n maten waren. Plotseling drong het besef tot het me door dat het allemaal vreemden waren en toen wilde ik m'n vrienden weer gaan opzoeken, die blijkbaar niet meer in die tent aanwezig waren.

Dat ging alleen niet helemaal vanzelf; ik kon namelijk de uitgang niet vinden. Het gevolg is dat ik als Indiana Jones in een schatkamer de muren ben langs gewandeld op zoek naar een geheime switch. Uiteindelijk vond ik een gordijn, waarbij ik eigenlijk doodsbang was om doorheen te gaan. Toch besloten om de doorgang te maken, waarna ik een kamer vond die schitterde in het licht. Na even een paar keer met m'n ogen te knipperen werd godzijdank alles weer een stuk helderder en ben ik de trap opgelopen naar de barstrip, om vervolgens meteen naar de kroeg te lopen waar de rest van m'n vriendengroep zat. Voortaan toch maar iets verstandiger met drugs omgaan, zeker in combi met drank. :x

Had volgens m'n vrienden nog wel een komisch moment gemist: Radicale Joey was toevallig ook in die laatste kroeg en werd daar even keihard afgewezen door een jongedame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 21:31 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Dat ging alleen niet helemaal vanzelf; ik kon namelijk de uitgang niet vinden. Het gevolg is dat ik als Indiana Jones in een schatkamer de muren ben langs gewandeld op zoek naar een geheime switch. Uiteindelijk vond ik een gordijn, waarbij ik eigenlijk doodsbang was om doorheen te gaan. Toch besloten om de doorgang te maken, waarna ik een kamer vond die schitterde in het licht. Na even een paar keer met m'n ogen te knipperen werd godzijdank alles weer een stuk helderder en ben ik de trap opgelopen naar de barstrip, om vervolgens meteen naar de kroeg te lopen waar de rest van m'n vriendengroep zat.

Die kroeg met dat gordijn, dat is toch Shooters?

Uberhout schreef:
Had volgens m'n vrienden nog wel een komisch moment gemist: Radicale Joey was toevallig ook in die laatste kroeg en werd daar even keihard afgewezen door een jongedame.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Marks schreef:
Sjaakie P schreef:
Ben blij dat ik zelf nooit last heb van zo'n erge dip :lol:


Ik heb ook nooit last van bijwerkingen/kut gevoel of een dip na gebruik van uppers :clap: maar das ook wel een beetje het 'gevaar' omdat ik redelijk vaak gebruik

Het ligt er natuurlijk ook volkomen aan wat je gebruikt, welke hoeveelheid en hoe vaak. Ik heb met mijzelf bijvoorbeeld de afspraak om in het ergste geval minstens 2-3 maanden pauze tussen XTC en/of 6-APB gebruik te hebben, en minstens een paar weken bij pep. In de werkelijkheid gebruik ik maar een paar keer per jaar iets wegens gebrek aan tijd/gelegenheden om het te gebruiken. Als de hoeveelheid dan ook nog binnen de perken is, dan valt zo'n dip over het algemeen dus wel mee.

Aangezien je over jezelf aangeeft dat je redelijk vaak gebruikt, ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar hoe vaak dit dan daadwerkelijk is :$



Ehm ik (en veel vrienden van me) gebruiken altijd de combi 4f en xtc. Eerst capsule van 180 mg en daarna meestal een hele pil over de avond verdeelt (3x een derde). Ik gebruik zo'n 3x deze combi in 2 maanden, wat dus best veel is :P maar zoals verteld dus helemaal nooit ergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verhaal van Uberhout :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Verhaal van Uberhout :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik gebruik zo'n 3x deze combi in 2 maanden, wat dus best veel is :P


Dit moet je niet willen. Lekker je hersens frituren. Ik zou deze combi sowieso niet doen en al helemaal niet 3x in 2 maanden.

Marks schreef:
maar zoals verteld dus helemaal nooit ergens last van


Komt misschien nog wel. Is het niet nu dan wel over 30 jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Marks schreef:
Ik gebruik zo'n 3x deze combi in 2 maanden, wat dus best veel is :P


Dit moet je niet willen. Lekker je hersens frituren. Ik zou deze combi sowieso niet doen en al helemaal niet 3x in 2 maanden.

Marks schreef:
maar zoals verteld dus helemaal nooit ergens last van


Komt misschien nog wel. Is het niet nu dan wel over 30 jaar ^^


Waarop is dat gebaseerd dan? En vooral over zo'n lange tijd?

Ik geloof uiteraard dat het niet goed voor je hersenen is (ik ken het verhaal over de schade/neurotoxiciteit). Maar er is ook zo'n mega massa oldschool feestgangers (nu rond de 40 - 50) die zoveel drugs hebben gebruikt (coke, xtc, noem maar) en ook gewoon functioneren in de maatschappij en geen klachten/problemen hebben.

Net zo goed dat er mensen een paar keer per week gruwelijk veel alcohol drinken (of vroeger), welke klachten hebben zij na 20/30 jaar wekelijks drank gebruik dan (m.u.v. alcoholisme)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Remi schreef:
Marks schreef:
Ik gebruik zo'n 3x deze combi in 2 maanden, wat dus best veel is :P


Dit moet je niet willen. Lekker je hersens frituren. Ik zou deze combi sowieso niet doen en al helemaal niet 3x in 2 maanden.

Marks schreef:
maar zoals verteld dus helemaal nooit ergens last van


Komt misschien nog wel. Is het niet nu dan wel over 30 jaar ^^


Waarop is dat gebaseerd dan? En vooral over zo'n lange tijd?

Ik geloof uiteraard dat het niet goed voor je hersenen is (ik ken het verhaal over de schade/neurotoxiciteit). Maar er is ook zo'n mega massa oldschool feestgangers (nu rond de 40 - 50) die zoveel drugs hebben gebruikt (coke, xtc, noem maar) en ook gewoon functioneren in de maatschappij en geen klachten/problemen hebben.

Net zo goed dat er mensen een paar keer per week gruwelijk veel alcohol drinken (of vroeger), welke klachten hebben zij na 20/30 jaar wekelijks drank gebruik dan (m.u.v. alcoholisme)


Dat ze 10-20 jaar eerder dood gaan meestal of al veel eerder mentale achteruitgang krijgen.

Plus, in de jaren 80-90 en vroege 2000's hadden ze nog geen of niet zo veel designer drugs.

Bekende gaat ook al enorm lang naar feesten (Thunderdome e.d.) en heeft zijn deel ook gebruikt, niet extreem maar heeft vrienden die tot de dag van vandaag nog steeds zijn doorgegaan en hij zegt dat ze enorm zijn veranderd, vooral mentaal. Ze zijn gewoon een stuk simpeler geworden t.o.v. hoe ze eerst waren en hebben vaker klachten met hun organen (vooral alvleesklier en lever). En dan hebben we het niet over 1 a 2 personen maar een groep van 20 - 30.

Een bekende van hier is zelfs nog in een gesticht beland door verkeerd gebruik.

Er zijn minder wonderen van de medische wereld dan jij denkt. Ja sommigen zullen het overleven. Maar er zijn zo veel mensen die misschien nog functioneren en van buiten er nog normaal uit zien maar wel hun eigen hersencapaciteit en andere organen enorm hebben verneukt door domme combinaties van drugs of te veel hebben genomen.

Dat zie jij niet op het eerste gezicht.

Maar goed, het is bewezen in de medische wereld, en als jij ze het tegendeel wilt bewijzen moet je het vooral doen. Maar dan moet je niet opkijken dat niemand het vreemd vindt dat jij opeens zoveel jaar eerder dood bent of nog eerder serieuze hersenschade oploopt.

Ignorance is bliss niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja en je hoort de mensen nooit waar het wel gewoon goed mee gaat, aangezien dat niet boeiend is/die lopen er niet zo te koop mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap sowieso de meerwaarde van combineren niet. Ik gebruik nu 1,5 jaar zo'n 6-8 keer x per jaar en heb nog nooit gecombineerd op wiet/alcohol na. Het idee dat je je hart via twee wegen belast, staat me al niet aan en dan heb ik het nog geen eens over de hersenen :P

Ik vraag me zelf heel erg af of drugs zoveel effect heeft op je IQ en denkvermogen. Procentueel ligt het drugsgebruik onder hoger opgeleiden namelijk hoger dan bij lager opgeleiden. Ook in mijn studentelijke omgeving ken ik zat mensen die vaker x gebruiken per jaar. Zal het vaak gebeuren dat mensen hun studie niet redden door drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja en je hoort de mensen nooit waar het wel gewoon goed mee gaat, aangezien dat niet boeiend is/die lopen er niet zo te koop mee


Misschien dat die mensen dan ook wel weten hoe ze moeten gebruiken en wel weten hoe ze zichzelf niet half om zeep helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh ik bedoel ook echt niet de betweterige koppige vent uit te hange :lol:! Ik bedoel eigenlijk dat elke week drinken of 1x per maand drugs gebruiken (al is het een slechte combi) mij geen misbruik lijkt. En misbruik als in meerdere keren per week. In dat geval zou ik schade/klachten of iets dergelijks logisch vinden. Maar jullie hebben gelijk, ik ben zelf geen medici dus ik ga het ook echt niet ontkennen. Als je 30 jaar lang gebruikt vind ik het 'logisch' dat je verandert of klachten krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoe erg die combi is, of het ter plekke bij gebruik gewoon je hersens aantast of dat het niet sterk genoeg is om direct (een klein) je hersens aan te tasten maar dat het alleen zo is wanneer je het meer frequent gebruikt dan 1x per maand.

Daar kan iemand anders vast wel een antwoord op geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem met hersenschade is dat het zich maar heel langzaam opbouwt, je zal er niks van merken op korte termijn, omdat het daar simpelweg te weinig voor is. Zie het als een emmer vol met water, waar je steeds een theelepeltje water uit schept. Die eerste paar lepeltjes merk je ook niks van aan het waterpeil, 100 lepeltjes verder zul je wel een kleine daling zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxxer

Dus lang verhaal kort: gewoon die 3 maanden regel respecteren en geen gekke combinaties doen, dan is de kans dat je er op latere leeftijd niks van merkt een stuk groter dan als je het omgekeerde doet.

Oh ja en dan heb je ook nog iets om naar uit te kijken, als je erop moet wachten. Ik zou het zelf liever ook een stuk vaker gebruiken, maar nu blijft het toch wel echt een 'speciaal' iets als ik het slechts een paar feesten per jaar doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
f 1x per maand drugs gebruiken (al is het een slechte combi) mij geen misbruik lijkt.


1x per maand drugs gebruiken / af en toe een pilletje ben ik zelf meer voorstander van dan elke week (veel) alcohol drinken. En volgens mij is de medische wereld hier ook wel over uit. Maar er is wel een verschil tussen 1x per maand drugs gebruiken of (regelmatig) zware neurotoxische cocktails naar binnen werken.

Mocht je toch drugs willen gebruiken, wissel het dan af. Gebruik dan niet elke maand mdma maar zoek alternatieven.
In het verleden heb ik ook wel eens iets te vaak het e.e.a. gebruikt en op het moment zelf denk je: yolo, kan geen kwaad. Maar wanneer je je er wat meer in verdiept zie je wel dat het gewoon niet goed is. Door de jaren heen vergaar je gewoon steeds meer informatie en leer je ook meer over het gebruik van vitamines en supplementen rondom drugsgebruik. En je leert weer nieuwe stofjes kennen die je kunt gebruiken. Er is zoveel meer dan zulke slechte combi's dus verdiep je daar in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Marks schreef:
f 1x per maand drugs gebruiken (al is het een slechte combi) mij geen misbruik lijkt.


1x per maand drugs gebruiken / af en toe een pilletje ben ik zelf meer voorstander van dan elke week (veel) alcohol drinken. En volgens mij is de medische wereld hier ook wel over uit. Maar er is wel een verschil tussen 1x per maand drugs gebruiken of (regelmatig) zware neurotoxische cocktails naar binnen werken.

Mocht je toch drugs willen gebruiken, wissel het dan af. Gebruik dan niet elke maand mdma maar zoek alternatieven.
In het verleden heb ik ook wel eens iets te vaak het e.e.a. gebruikt en op het moment zelf denk je: yolo, kan geen kwaad. Maar wanneer je je er wat meer in verdiept zie je wel dat het gewoon niet goed is. Door de jaren heen vergaar je gewoon steeds meer informatie en leer je ook meer over het gebruik van vitamines en supplementen rondom drugsgebruik. En je leert weer nieuwe stofjes kennen die je kunt gebruiken. Er is zoveel meer dan zulke slechte combi's dus verdiep je daar in. :D


Nou ben ik wel benieuwd welke combi's wel een leuk effect kunnen hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hóeft natuurlijk niet te combineren, je kunt het prima bij 1 stofje houden ;)
Als ik tijd heb zal ik hier wel eens een post aan wijden maar in de tussentijd kan men hier wel aanvullen, denk ik.
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic