Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:

Nou ben ik wel benieuwd welke combi's wel een leuk effect kunnen hebben :)

Afbeelding
Deze kaart is voor zover ik weet aardig accuraat. Weet zelf overigens niet het fijne van de meeste van deze combinaties, maar ik heb deze afbeelding op Reddit in ieder geval regelmatig voorbij zien komen.

Wat betreft een combi met mdma is 2cb normaliter aan te raden. Of je daar overigens op een hardstyle feest op zit te wachten is nog de vraag, veel mensen vinden dat niet echt de muziek voor een dergelijke combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ketamine en GHB, dat zou wat wezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dangerous, challenge accepted. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dus echt niet waarom mdma en amfetamine een goede combi zou zijn en mdma/coke en mdma/cafeïne niet :/. Je hartslag verhogen via serotonine en noradrenaline lijkt me nou niet echt gezond. Daarnaast wordt de noradrenaline afgifte dubbel gestimuleerd lijkt mij en is het dus een dubbele belasting van het hart. Raaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik snap dus echt niet waarom mdma en amfetamine een goede combi zou zijn en mdma/coke en mdma/cafeïne niet :/. Je hartslag verhogen via serotonine en noradrenaline lijkt me nou niet echt gezond. Daarnaast wordt de noradrenaline afgifte dubbel gestimuleerd lijkt mij en is het dus een dubbele belasting van het hart. Raaar


Ik zou ook wel graag de beredenering voor sommigen weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel van de symbolen zullen wel kloppen maar ook enkelen zeker niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dat vind ik ook wel opmerkelijk inderdaad. Beredeneringen zijn hier te lezen, maar ben het zelf ook niet overal mee eens: http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations. Vind het op zich een handig overzicht, maar zou sommige dingen met een korrel zout te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ketamine en GHB, dat zou wat wezen :lol:


Jordy schreef:
Dangerous, challenge accepted. :cool:

Staat bij mij vrijwel altijd gelijk aan kotsen :thumbdown: . is dus een no-go geworden.

MDMA en 2C-B op een feest vind ik zelf (mits 2C-B) in lage dosis wel goed te doen, maar dit geldt voor alle varianten van de 2C-*, overigens met uitzondering van 2C-P of 2CT-7.

Amfetamine en MDMA combineren zou mijn keuze niet zijn, zie het verhaal van 4-FA en MDMA.

Als ik iets combineer is dat pep met alcohol en/of GHB, 4-FA en Methylone, 4-FA en iets van een 2C-*, sinds kort weer eens (na jaren) 6-APB en MDMA gedaan en die wil ik er ook wel weer inhouden.
Ik let er trouwens met bovenstaande combi's wel op dat ik deze niet 3 keer in 2 maanden gebruik ;) Ook is het gebruik van de vele RC's misschien discutabel maar daar kan niemand iets zinnigs over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Zo zie je maar dat alcohol in dit lijstje best gevaarlijk is, je kunt het met bijna niets combineren volgens die lijst. Meestal ontstaat drugs gebruik bij mij juist uit alcohol gebruik.

Binnenkort maar weer eens een keer truffels nemen en op q-base staat 4fmp weer eens op de planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Laatste keer op Fatality iets mindere ervaring gehad in vergelijking met andere. Weet niet of het komt omdat het te snel na het vorige festival (WiSH) was, te weinig of geen goede? Hopen dat op Decibel en Q-Base beter gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Zo zie je maar dat alcohol in dit lijstje best gevaarlijk is, je kunt het met bijna niets combineren volgens die lijst. Meestal ontstaat drugs gebruik bij mij juist uit alcohol gebruik.

Binnenkort maar weer eens een keer truffels nemen en op q-base staat 4fmp weer eens op de planning.

Bij mij is dat de enige reden van gebruik. Nuchter hoef ik geen enkele drugs. De enige keer wanneer ik er voor af aan denk is als ik naar een festival ga en weet dat ik bier ga drinken, dan maak ik 4f caps.

Alcohol was ook een lange tijd trigger voor heel wat andere foute stoffen. Maar goed ik drink vrijwel nooit zomaar meer. En ik mis het niet. Voel me ook een stuk beter nu ik zo gezond mogelijk leef. Af en toe misdragen voelt dan ook meer als een traktatie dan als misbruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Alcohol was ook een lange tijd trigger voor heel wat andere foute stoffen.


Dit.
Ik ben gewoon verslaafd aan drugs als ik alcohol nuttig. Na 10 bier willen mijn hersenen gewoon coke of iets anders. Gelukkig drink ik niet zo heel vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik hier geen last van :lol:. Al gebruik ik wel standaard elk feest laatste tijd maar xtc doe ik bijv max 8x per jaar. Dat is de enige drug waar je echt hinder van kan ondervinden denk ik al gebruik je dat elk feest. 200 mg speed (dat wss geen eens puur is) maximaal ongeveer op een feest vind ik verwaarloosbaar :P

Drugs met uitgaan is wel een No go
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik ben gewoon verslaafd aan drugs als ik alcohol nuttig.

Dit had ik ook heel erg, avondje kroeg of stappen in de stad was eigenlijk ook standaard een avondje sos want dat kon ik echt niet afslaan als ik gedronken had. Toen ik eenmaal tegen mezelf zei dat ik ging stoppen met gebruiken viel het eigenlijk reuze mee hoe moeilijk het was om nee te zeggen. Ik had er wel heel veel zin in, maar kon mezelf telkens wel in de hand houden als het me aangeboden werd o.i.d.
Misschien eens een idee om voor het zuipen tegen jezelf te zeggen 'vandaag ga ik helemaal niks gebruiken', zul je zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Misschien eens een idee om voor het zuipen tegen jezelf te zeggen 'vandaag ga ik helemaal niks gebruiken', zul je zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is.


Ja maar ik vind het niet eens zo erg om lekker te snuiven bij alcoholconsumptie. Hangt natuurlijk wel af van de locatie dat ik het doe. Het is net zo slecht als zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Misschien eens een idee om voor het zuipen tegen jezelf te zeggen 'vandaag ga ik helemaal niks gebruiken', zul je zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is.


Ja maar ik vind het niet eens zo erg om lekker te snuiven bij alcoholconsumptie. Hangt natuurlijk wel af van de locatie dat ik het doe. Het is net zo slecht als zuipen.


Ik denk, en weet denk ik wel zeker, dat elk weekend sos snuiven schadelijker is dan elk weekend gewoon wat biertjes drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Laatste keer op Fatality iets mindere ervaring gehad in vergelijking met andere. Weet niet of het komt omdat het te snel na het vorige festival (WiSH) was, te weinig of geen goede? Hopen dat op Decibel en Q-Base beter gaat.


Zou handig zijn dat je ook vermeld over welke stof(fen) het gaat.
Broken Balance schreef:
Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Misschien eens een idee om voor het zuipen tegen jezelf te zeggen 'vandaag ga ik helemaal niks gebruiken', zul je zien dat het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is.


Ja maar ik vind het niet eens zo erg om lekker te snuiven bij alcoholconsumptie. Hangt natuurlijk wel af van de locatie dat ik het doe. Het is net zo slecht als zuipen.


Ik denk, en weet denk ik wel zeker, dat elk weekend sos snuiven schadelijker is dan elk weekend gewoon wat biertjes drinken.


Allicht wel. Maar je verhouding is i.m.o. wel scheef. Sos snuiven <-> wat biertjes komt op mij over als: veel sos of een paar biertjes. Wie weet is elk weekend veel bier t.o.v. een klein beetje sos ook wel schadelijker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die de lol van sos niet snapt :lol:. Ik voel er dus echt heel weinig van. Paar keer gebruikt nu maar nu snap ik gewoon echt niet waarom mensen het überhaupt gebruiken. Het effect is minder dan de schadelijkheid voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb bij een aantal instanties navraag gedaan omtrent Kleaner, middel wat bij speekseltesten bepaalde stoffen maskeert. Wordt ongenadig met de grond gelijk gemaakt, haha.
Ik kreeg onderstaande reactie terug:

Drugsinfo schreef:
Bedankt voor je bericht. Er zijn bij ons geen onderzoeken naar de werking van deze zogenaamde "anti drugs-test" bekend. Voor zover mijn professionele inzicht strekt zou ik het gebruik van deze spray afraden omdat ik mij geen effectief mechanisme kan voorstellen. Daarnaast staan er in de beschrijving van het product verschillende zinnen die ronduit misleidend zijn en feitelijk onjuist.

Ten eerste wekken zij de indruk dat het gebruik van medicatie een probleem kan geven bij speekselcontrole, wat niet altijd het geval is. Op deze website van het CBR is daar meer informatie over te vinden. Sommige medicijnen vereisen een rijtest (en leiden tot een ontheffing: iemand mag dan wel rijden onder invloed van het middel), andere medicatie is in principe gewoon toegestaan in het verkeer.

Ten tweede stellen zij: "We weten allemaal dat er speekseltesten worden afgeno men en dat er na lange tijd nog steeds aantoonbaar stoffen in je lichaam zitten die de wetgever niet toestaat. Ontdekt is nu dat deze spray ervoor zorgt dat de laatste restjes vernietigd worden en niet meer aantoonbaar zijn bij een test." Er zijn ons geen stoffen bekend die "de restjes" van (alle verschillende) middelen, dat wil zeggen zowel de actieve stoffen als de metabolieten, vernietigt. Sterker nog: dat zou een enorme ontdekking zijn die gevierd zou worden in de medische wetenschap daar overdosering plotsklaps een probleem van het verleden zou worden. De stoffen zouden immers psychoactieve stoffen en de afbraak stoffen vernietigen. Dit is dus misleidende informatie en enige verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek ontbreekt dan ook.

Overigens is de laatste zin dan ook veelzeggend: "uit het gebruik van Kleaner kunnen geen rechten worden ontleend en garanties op de werking ervan kunnen niet worden gegeven".

Als er ee n artikel geschreven zou worden over dit middel dan zou het wat mij betreft moeten gaan over hoe misleidend de tekst bij dit product is en ik zou uitzoeken of dat niet strafbaar is.

Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb kunnen beantwoorden. Mocht je nog vragen hebben of een persoonlijk gesprek willen hebben met een van onze medewerkers, dan kun je op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur bellen naar onderstaand nummer.

Met vriendelijke groet,


Jammer maar helaas. Was ook te mooi om waar te zijn. Zou nu betekenen dat je na het gebruik van bijvoorbeeld amfetamine 3 dagen niet zou mogen autorijden. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Allicht wel. Maar je verhouding is i.m.o. wel scheef. Sos snuiven <-> wat biertjes komt op mij over als: veel sos of een paar biertjes. Wie weet is elk weekend veel bier t.o.v. een klein beetje sos ook wel schadelijker ;)


Ik bedoel het meer als elk weekend een gewone hoeveelheid bier tegenover elk weekend een gewone hoeveelheid sos. Dan is sos wel schadelijker denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Remi, wel een mooi en duidelijk antwoord. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
@Remi, wel een mooi en duidelijk antwoord. :D


Vond het ook wel netjes van ze. Het gaat me overigens niet zozeer om het ontlopen van een test tijdens onder invloed zijn, dat is over het algemeen gewoon niet goed ;) . Het gaat me er meer om dat je een aantal dagen na gebruik nog bestraft kan worden. Daarnaast bekijk ik het ook praktisch: mensen die medisch gezien afhankelijk zijn (bijvoorbeeld in geval van ADHD). https://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/ Hier staat veel informatie over autorijden met medicatie, benzodiazepinen etc, best interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Gelukkig heb ik hier geen last van :lol:. Al gebruik ik wel standaard elk feest laatste tijd maar xtc doe ik bijv max 8x per jaar. Dat is de enige drug waar je echt hinder van kan ondervinden denk ik al gebruik je dat elk feest. 200 mg speed (dat wss geen eens puur is) maximaal ongeveer op een feest vind ik verwaarloosbaar :P

Drugs met uitgaan is wel een No go

Vroeger riepen we dat ook. Waarom sos, pep is goedkoper en werkt langer. Maar dan wordt je ouder en wil je eigenlijk niet de hele nacht wakker blijven. Maar met bier wil je wel iets nemen. Ik kan eigenlijk niet meer normaal bier drinken. Omdat je lichaam altijd zal onthouden hoe het ook is met spul. Sos en bier maken ook een nieuw stofje aan in je hersenen. Dat maakt het ook zo verslavend. De synergie van bier en sos is echt gewoon eng zo goed als dat samen lijkt te gaan voor je gevoel.

Maar ik denk dat iedereen zo'n periode heeft of zal krijgen als ze nieuwsgierig zijn. De mensen met een sterke persoonlijkheid zullen er ook niet veel last van hebben. Helaas heb ik wel 2 mensen in mijn directe omgeving die geen hulp meer willen accepteren en zwaar coke verslaafd zijn (geweest.). En 1 kon het niet betalen. Heeft 2000 euro erfenis in een half jaar tijd weg gesnoven. En leeft nu op de pep. Heel sneu allemaal. Iemand die voor kort tot een van mijn beste maten hoorde is paranoïde geworden. En beschuldigd mij van een complot om zijn leven kapot te maken. Heeft me bedreigd enzo.
Dat zorgt er ook wel voor dat je zelf voorzichtig blijft.
Ze noemde het vroeger de stille witte killer. Kon me er geen voorstelling bij maken.. Nou bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Grim schreef:
@Remi, wel een mooi en duidelijk antwoord. :D


Vond het ook wel netjes van ze. Het gaat me overigens niet zozeer om het ontlopen van een test tijdens onder invloed zijn, dat is over het algemeen gewoon niet goed ;) . Het gaat me er meer om dat je een aantal dagen na gebruik nog bestraft kan worden. Daarnaast bekijk ik het ook praktisch: mensen die medisch gezien afhankelijk zijn (bijvoorbeeld in geval van ADHD). https://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/ Hier staat veel informatie over autorijden met medicatie, benzodiazepinen etc, best interessant.


De drugstest in het verkeer bestaat hier in België al enkele jaren. Daar is toen ook een hele heisa rond geweest. Onder andere met het risico op false positives wanneer je ADHD medicatie neemt en als je 's avonds een jointje rookt voor het slapen gaan dat je de volgende ochtend gewoon nog positief kunt testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heftig verhaal man! Drugs kan zeker als je niet lekker in je vel zit, een grote invloed op je leven krijgen. Elke keer weer willen ontsnappen aan de werkelijkheid die zo naar is. Daarom is het belangrijk om altijd blijven na te denken over je drugsgebruik en het simpelweg gewoon plannen. Niet plotseling wat nemen als je het niet gepland heb.

Bij mij werkt het op een of andere manier andersom. Toen ik me een periode wat minder voelde, blowde ik zelfs helemaal niet meer. Had er simpelweg geen behoefte aan, heel raar. Doe het normaal 2 avonden per week, alleen nu vanwege vakantie wat meer

Ik heb ook een vriend die zijn hele school verneukt heeft afgelopen jaar omdat ie elke dag aan t blowen is en gewoon niks doet voor school. Erg zonde van je toekomst. Had daarnaast ook wat pep probleempjes waar die nu wel vanaf is (denk ik)
Vorige  1 ... 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic