Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ben ik dan de enige die de lol van sos niet snapt :lol:. Ik voel er dus echt heel weinig van. Paar keer gebruikt nu maar nu snap ik gewoon echt niet waarom mensen het überhaupt gebruiken. Het effect is minder dan de schadelijkheid voor mij


Nee je bent niet de enige. Ik gebruik het liefsf 4mmc/mephedrone. Helaas is dat niet op straat te bestellen. Dat bestel ik dus via de UK. Duurt altijd eventjes en sos is dan even de dure vervanger.

RTM93 schreef:
En 1 kon het niet betalen. Heeft 2000 euro erfenis in een half jaar tijd weg gesnoven. .


2000 in 6 maanden valt nog heel erg mee voor een echte verslaafde. Een goede verslaafde snuift/rookt/spuit 3-5 gram per dag. Dan is 2000 euro binnen twee weken op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je hoor t jongens, beter je best doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Uniforce schreef:
Laatste keer op Fatality iets mindere ervaring gehad in vergelijking met andere. Weet niet of het komt omdat het te snel na het vorige festival (WiSH) was, te weinig of geen goede? Hopen dat op Decibel en Q-Base beter gaat.


Zou handig zijn dat je ook vermeld over welke stof(fen) het gaat.

Beide keren 4Fmp en halve pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:59 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Remi schreef:
Uniforce schreef:
Laatste keer op Fatality iets mindere ervaring gehad in vergelijking met andere. Weet niet of het komt omdat het te snel na het vorige festival (WiSH) was, te weinig of geen goede? Hopen dat op Decibel en Q-Base beter gaat.


Zou handig zijn dat je ook vermeld over welke stof(fen) het gaat.

Beide keren 4Fmp en halve pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sos is geweldig, scheelt dat ik te arm ben om verslaafd te worden dus dat scheelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Sos is bij de eerste 2 snuifjes fijn. Daarna is het gewoon net zoveel pakken om op hetzelfde level te komen als de eerste 2 snuifjes. Althans, dat zijn mijn ervaringen. Plus dat het fijne gevoel heel erg kort duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sos vind ik wel lachen op een after met bepaalde mensen om wat diepgaande gesprekken te voeren. Tijdens het uitgaan zou ik het zelf nooit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar vergeleken met pep is het effect van sos natuurlijk 5 keer zo minder sterk. Daarom zie ik ook geen reden om zo'n dure drug te gaan gebruiken die je de vernietiging in kan helpen. Van pep voel ik me altijd best kut als het uitwerkt en daar ben ik opzich wel blij mee :P. Bij sos heb je dat wat minder en moet je vaker bijdoseren wat weer slecht is.
Gebruik pep op feesten puur om even een tandje harder los te kunnen gaan. Met muziek die ik niet tof vind of andere situaties dan een feest vind ik pep echt verschrikkelijk :lol:. Niet goed voor mijn humeur dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar vergeleken met pep is het effect van sos natuurlijk 5 keer zo minder sterk. Daarom zie ik ook geen reden om zo'n dure drug te gaan gebruiken die je de vernietiging in kan helpen. Van pep voel ik me altijd best kut als het uitwerkt en daar ben ik opzich wel blij mee :P. Bij sos heb je dat wat minder en moet je vaker bijdoseren wat weer slecht is.
Gebruik pep op feesten puur om even een tandje harder los te kunnen gaan. Met muziek die ik niet tof vind of andere situaties dan een feest vind ik pep echt verschrikkelijk :lol:. Niet goed voor mijn humeur dan


Gewoon Mephedrone jongens, de beste vervanger voor alle drugs :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ga ik eens opzoeken ;). Ben niet zo van de designer drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat ga ik eens opzoeken ;). Ben niet zo van de designer drugs


Staat al sinds 2009 op opiumlijst 1, echte naam 4mmc/4-methylmethcathinon, ook wel miauw miauw genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 00:07 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
RoyAPO schreef:
Maar vergeleken met pep is het effect van sos natuurlijk 5 keer zo minder sterk. Daarom zie ik ook geen reden om zo'n dure drug te gaan gebruiken die je de vernietiging in kan helpen. Van pep voel ik me altijd best kut als het uitwerkt en daar ben ik opzich wel blij mee :P. Bij sos heb je dat wat minder en moet je vaker bijdoseren wat weer slecht is.
Gebruik pep op feesten puur om even een tandje harder los te kunnen gaan. Met muziek die ik niet tof vind of andere situaties dan een feest vind ik pep echt verschrikkelijk :lol:. Niet goed voor mijn humeur dan


Gewoon Mephedrone jongens, de beste vervanger voor alle drugs :loving:


Mee eens, die keer dat ik het toen "gewoon" kon aan komen heb ik er goed van genoten. Ik ga alleen niet de stap nemen naar het darknet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mee eens, die keer dat ik het toen "gewoon" kon aan komen heb ik er goed van genoten. Ik ga alleen niet de stap nemen naar het darknet.


Hoeft ook niet. Ik e-mail direct met een vendor :P Zonder darknet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond weer eens truffelen sinds een jaar. We gaan de zwaarste en nieuwste truffel uitproberen die op dit moment verkrijgbaar is in Nederland. De Valhalla truffel. Kan helaas weinig trip reportjes lezen maar het zal wel goed spul zijn. We gaan met z´n 4en voor de 15mg p.p. Zometeen even de paddenstoeltjes op gaan halen, boodschappen doen. En dan gaan we vanavond lekker op reis.
Als ik er aan denk en het de moeite waard vind, zal ik een report schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vanavond weer eens truffelen sinds een jaar. We gaan de zwaarste en nieuwste truffel uitproberen die op dit moment verkrijgbaar is in Nederland. De Valhalla truffel. Kan helaas weinig trip reportjes lezen maar het zal wel goed spul zijn. We gaan met z´n 4en voor de 15mg p.p. Zometeen even de paddenstoeltjes op gaan halen, boodschappen doen. En dan gaan we vanavond lekker op reis.
Als ik er aan denk en het de moeite waard vind, zal ik een report schrijven.

Doe een live verslag in de shout!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Hard4Us schreef:
Mee eens, die keer dat ik het toen "gewoon" kon aan komen heb ik er goed van genoten. Ik ga alleen niet de stap nemen naar het darknet.


Hoeft ook niet. Ik e-mail direct met een vendor :P Zonder darknet


Ik heb mephedrone 3 jaar geleden eens eenmalig gebruikt en was er wel tevreden over. Zag jou al eens ergens posten dat je het uit Engeland haalt? Ik kom er hier niet meer aan, nee.
Jammer dat het (volgens mij?) hier niet toegestaan is om vendors te delen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 13:39 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Hard4Us schreef:
Vanavond weer eens truffelen sinds een jaar. We gaan de zwaarste en nieuwste truffel uitproberen die op dit moment verkrijgbaar is in Nederland. De Valhalla truffel. Kan helaas weinig trip reportjes lezen maar het zal wel goed spul zijn. We gaan met z´n 4en voor de 15mg p.p. Zometeen even de paddenstoeltjes op gaan halen, boodschappen doen. En dan gaan we vanavond lekker op reis.
Als ik er aan denk en het de moeite waard vind, zal ik een report schrijven.

Doe een live verslag in de shout!


Hahaha nee ik ga lekker genieten van mn trip. Mits mn buikpijn vandaag nog wegtrekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
RoyAPO schreef:
Hard4Us schreef:
Vanavond weer eens truffelen sinds een jaar. We gaan de zwaarste en nieuwste truffel uitproberen die op dit moment verkrijgbaar is in Nederland. De Valhalla truffel. Kan helaas weinig trip reportjes lezen maar het zal wel goed spul zijn. We gaan met z´n 4en voor de 15mg p.p. Zometeen even de paddenstoeltjes op gaan halen, boodschappen doen. En dan gaan we vanavond lekker op reis.
Als ik er aan denk en het de moeite waard vind, zal ik een report schrijven.

Doe een live verslag in de shout!


Hahaha nee ik ga lekker genieten van mn trip. Mits mn buikpijn vandaag nog wegtrekt...


Anders gewoon een keertje nekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort weer 2C-P doen. Vond wat capsules (5x 12mg) terug die ik eigenlijk helemaal vergeten was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terrordrang schreef:
Binnenkort weer 2C-P doen. Vond wat capsules (5x 12mg) terug die ik eigenlijk helemaal vergeten was :P


ewa Stein :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 16:31 
 
Hardtraxx Elite

Helaas geen truffels genomen. We hebben het verplaatst naar aankomende week haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Morgenmiddag voor het eerst keta doen bij een maat thuis. Heb toch vakantie en dacht fuck it, wil het een keer proberen. Ben benieuwd haha :D


Lekker op de zondagmiddag, klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
yannickvk schreef:
Lekker op de zondagmiddag, klasse.


Na de kerkdienst direct door

T R O T S
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 17:46 
 
Hardtraxxer

Weet niet of je het echt drugs kan noemen maar op vakantie regelmatig lachgas gedaan in Albufeira. Blijft toch wel lachen om even 10 seconden te trippen na een dubbele ballon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Nooit gedaan en ook niet van plan. Gelukkig is die hype in de bus in ieder geval redelijk over. Met het festival seizoen niet veel last van gehad tenminste.

God wat is dat donders irritant. Eerst dat tyfus geluid van de spuit. Al die patronen die door de bus heen rollen en tot overmaat van ramp de zombiekop die sommigen kunnen trekken voor 30 seconden. En het dan ook nog helemaal geweldig vinden. Hops daar ging weer €50 aan patronen vertellen ze elkaar lachend en vol trots.

/rant.
Vorige  1 ... 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic