Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachgas op de terug weg in de bus lijkt me nog wel 'lachen'. Heen weg lijkt me wat minder omdat ik er toch altijd een beetje vaag/moe in Mn hoofd van wordt. Niet geheel prettig op een festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lachgas, altijd +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 08:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lachgas, altijd +1.


Moet dan wel een langere busrit zijn, te veel ballonnetjes in korte tijd word ik altijd traag/misselijk van. Niet goed voor je hersens ook door zuurstofgebrek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
Lachgas, altijd +1.


Moet dan wel een langere busrit zijn, te veel ballonnetjes in korte tijd word ik altijd traag/misselijk van. Niet goed voor je hersens ook door zuurstofgebrek.


Ik krijg ook altijd last van mijn maag. Zeker i.c.m. keta, heb dan na redelijk wat ballonnen altijd het gevoel dat er een bal in mijn maag zit. Een beetje een opgeblazen gevoel (pun intended). Misschien op Decibel weer eens doen maar het is al een tijdje geleden (ook omdat ik op Defqon mijn spuit vergeten was...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc? Ik had dat dus afgelopen keer op Defqon bij peacock in concert toen Now We Are Free gedraaid werd. Dat gevoel was zo ongelooflijk intens, dat het in een klap mijn favoriete nummer is geworden. Ik sta niet vaak met mijn handen in mijn nek maar ik kon die serotonine rush nauwelijks handelen :lol:. Leek wel alsof ik in de hemel was beland.

Was ook zo enthousiast daarna dat ik aan iedereen persoonlijk moest melden dat dat nummer gespeeld is Hahah

Benieuwd naar jullie ervaringen

Tweede nummer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc?


Bijna elke keer als ik x gebruik wel, meestal komt er wel zoon mooi moment juiste nummer kijk je zo eens om je heen staan al je vrienden ook heerlijk te genieten. En denk ik wel eens in me hoofd nou als ik nu dood neerval ga ik in elk geval op het mooiste moment van me leven. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gek genoeg heb ik mijn grootste kippenvel momenten gehad op de momenten dat ik nuchter was. B-Front en Project One afgelopen Qlimax. Remember stage op decibel vorig jaar. Sowieso heb ik van XTC nooit dat super euforische gevoel gehad, dus daarom ook maar besloten om daar mee te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Gek genoeg heb ik mijn grootste kippenvel momenten gehad op de momenten dat ik nuchter was.


Same, Chaos op XQ B-Front, Forgotten Moments Remix op Defqon 2010, Jan-ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:48 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc?]

Jep, of als er ineens een nummer op wordt gegooid/geteased dat je totaal niet had verwacht, weet dan vaak niet meer waar ik het moet zoeken van geluk :loving:

Overigens heb ik zaterdag op Dance Valley de combo 2C-B en pep voor het eerst gebruikt, zeker een aanrader. De energie en euforie van pep + de euforie en lichte visuals van 2C-B is echt héérlijk, leek alsof er echt een synergie was tussen die twee. Ik stond regelmatig ook met mijn ogen dicht los te gaan omdat die lichteffecten dan zo vet waren, was waarschijnlijk een beetje een raar gezicht. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc?


Al een jaar of 4 geen xtc gebruikt, maar vergeet nooit meer Knockout 2011 in het Silverdome. Toen B-front Inner Creativity erin gooide en de xtc insloeg tijdens de intro van dat nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
RoyAPO schreef:
Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc?


Al een jaar of 4 geen xtc gebruikt, maar vergeet nooit meer Knockout 2011 in het Silverdome. Toen B-front Inner Creativity erin gooide en de xtc insloeg tijdens de intro van dat nummer.

En daarna die rooie jonge die maak 'k kapot frontliner hakke remix.

Wat een feest was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hebben jullie eigenlijk ooit een ultiem kippenvel moment gehad op een feest dat heel erg versterkt werd door bijv xtc?]

B-Frontliner @ Hard Bass 2015, toen Become The Sky gedraaid werd, was één van m'n 1e keren 4f en had kippenvel op m'n kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Bijna de hele middag op Hardshore bij de Theracords stage kippenvel bij mn eerste keer 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om de ervaringen te lezen! Heb ook wel vaker kippenvel maar dat moment bij peacock in concert ging nergens over. Bijna bezweken aan serotonine syndroom denk ik :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4F piek tijdens een set van B-Front toen 'ie What We Are draaide :loving: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo allemaal, heeft wellicht iemand nog een bepaalde tactiek om +/- 100ml vloeibare drugs de Decibel camping op te krijgen aanstaande vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hallo allemaal, heeft wellicht iemand nog een bepaalde tactiek om +/- 100ml vloeibare drugs de Decibel camping op te krijgen aanstaande vrijdag?


In zo'n knijpflesje ranja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Hallo allemaal, heeft wellicht iemand nog een bepaalde tactiek om +/- 100ml vloeibare drugs de Decibel camping op te krijgen aanstaande vrijdag?


In zo'n knijpflesje ranja?

Goed idee! Kreeg aan de hand van jou een beter idee, ik denk dat ik het in twee van die shampooflesjes-voor-op-reis doe van de Kruidvat of iets dergelijks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nog mensen benaderd voor een interview met Trimbos dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Hallo allemaal, heeft wellicht iemand nog een bepaalde tactiek om +/- 100ml vloeibare drugs de Decibel camping op te krijgen aanstaande vrijdag?


In zo'n knijpflesje ranja?

Zou ik enorm mee oppassen. Ik neem ook wel eens flesjes mee naar binnen, in mijn broekzak, waar écht ranja in zit. Controleren ze heel vaak. En een flesje in je onderbroek is al tricky, vrienden van me zijn wel eens gepakt omdat ze onverwachts in hun zak gegrepen werden.
Ik zou het óf van te voren al afmeten met een spuit in ballonnen en die in je onderbroek stoppen óf inderdaad in flesjes in je toilettas. Liefst ondoorzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 11:45 
 
Hardtraxxer

Iemand wel is het idee last te hebben van een gevoelige lever .o.i.d? Voornamelijk op festivals, meerdere dagen, te vaak bijpakken of iets dergelijks. Exact op de plek van je lever, midden/rechts net onder je /achter je ribben.. Tis geen pijn maar een zeurderig/dof/zwaar gevoel van 'hallo ik ben er'.. net alsof er iets een beetje klem zit. wordt erger wanneer je zit.

Ergens zal het wel niets zijn behalve overbelasting, maar het doet je toch denken.. Dit is overigens i.c.m. met alcohol en andere stimulerende middelen, denk aan de Fjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Hallo allemaal, heeft wellicht iemand nog een bepaalde tactiek om +/- 100ml vloeibare drugs de Decibel camping op te krijgen aanstaande vrijdag?


In zo'n knijpflesje ranja?

Zou ik enorm mee oppassen. Ik neem ook wel eens flesjes mee naar binnen, in mijn broekzak, waar écht ranja in zit. Controleren ze heel vaak. En een flesje in je onderbroek is al tricky, vrienden van me zijn wel eens gepakt omdat ze onverwachts in hun zak gegrepen werden.
Ik zou het óf van te voren al afmeten met een spuit in ballonnen en die in je onderbroek stoppen óf inderdaad in flesjes in je toilettas. Liefst ondoorzichtig.


Ik bedoel die geconcentreerde spuitflesjes ranja.

Afbeelding
Was op Defqon vrij populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
Iemand wel is het idee last te hebben van een gevoelige lever .o.i.d? Voornamelijk op festivals, meerdere dagen, te vaak bijpakken of iets dergelijks. Exact op de plek van je lever, midden/rechts net onder je /achter je ribben.. Tis geen pijn maar een zeurderig/dof/zwaar gevoel van 'hallo ik ben er'.. net alsof er iets een beetje klem zit. wordt erger wanneer je zit.

Ergens zal het wel niets zijn behalve overbelasting, maar het doet je toch denken.. Dit is overigens i.c.m. met alcohol en andere stimulerende middelen, denk aan de Fjes.

Ik heb dit wel eens aan het einde van de dag ja. Ik ben eerder al behandeld voor infectie eraan (door alcohol misbruik) en sta nog steeds onder controle. Als je het niet vertrouwd moet je het zeker niet doen. Of het houden bij kleinere dosissen. Als je gewoon goed water blijft drinken zal er niet zo snel wat gebeuren maar zorg wel dat je drugs gebruik probeert te compenseren met iets gezonds tijdens het festival. (fruithapjes, voedsel, smoothies ed.

Vooralsnog is mijn lever nog kern gezond (zelfs met controlers op de maandag na een feest) Dus het kan best veilig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik bedoel die geconcentreerde spuitflesjes ranja.

Was op Defqon vrij populair.


Ja, die bedoel ik inderdaad. Gesealed mag je die mee naar binnen nemen maar bij mij controleren ze altijd wel of die daadwerkelijk nog gesealed is. Is dat niet het geval dan heb je best kans dat ze er eens even in knijpen en komt er iets 'transparants' uit dan heb ik zo'n vermoeden dat je met een goed verhaal mag komen wat dat dan wél is.
Vorige  1 ... 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic