Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Misschien gewoon bijpakken met kwartjes en nog iets meemaken van de avond? ^^


Die ga ik proberen :thumbup: Hoeveel tijd zit er tussen bij jou met die kwartjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennid schreef:
paperclip schreef:
Misschien gewoon bijpakken met kwartjes en nog iets meemaken van de avond? ^^


Die ga ik proberen :thumbup: Hoeveel tijd zit er tussen bij jou met die kwartjes?


Vaak begin ik met een kwartje en gooi er na een uur nog eentje bij. De rest van de tijd doe ik op gevoel.
Ik heb over het algemeen zeer weinig nodig om lekker te gaan, dus valt denk ik niet te vergelijken. verdeelt over het feest gebruik ik bijna nooit meer dan 1 en 1/4 en sta vaak nog te hallucineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
sennid schreef:
paperclip schreef:
Misschien gewoon bijpakken met kwartjes en nog iets meemaken van de avond? ^^


Die ga ik proberen :thumbup: Hoeveel tijd zit er tussen bij jou met die kwartjes?


Vaak begin ik met een kwartje en gooi er na een uur nog eentje bij. De rest van de tijd doe ik op gevoel.
Ik heb over het algemeen zeer weinig nodig om lekker te gaan, dus valt denk ik niet te vergelijken. verdeelt over het feest gebruik ik bijna nooit meer dan 1 en 1/4 en sta vaak nog te hallucineren.


Thanks :thumbup: Komende paar feesten even experimenteren wat het beste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Thanks :thumbup: Komende paar feesten even experimenteren wat het beste is.


Beste tip die ik kan geven is dat je genoeg pauze houdt tussen het xtc gebruik in. Ideaal is 2-3 maanden, maar daar zullen veel mensen zich niet aan houden. Wanneer je elke week gebruikt verdwijnt het gewenste effect heel snel, plus je moet je hersenen tijd geven om zich te herstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Precies, dit is allesbehalve verstandig wat je nu doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
sennid schreef:
Thanks :thumbup: Komende paar feesten even experimenteren wat het beste is.


Beste tip die ik kan geven is dat je genoeg pauze houdt tussen het xtc gebruik in. Ideaal is 2-3 maanden, maar daar zullen veel mensen zich niet aan houden. Wanneer je elke week gebruikt verdwijnt het gewenste effect heel snel, plus je moet je hersenen tijd geven om zich te herstellen.


Firetrap schreef:
Precies, dit is allesbehalve verstandig wat je nu doet.


Zaterdag is ook de laatste keer. Daarna zit er een gat van een paar maanden tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit echt het juiste topic is, maar laat ik de vraag toch maar stellen. Ik heb de laatste paar feesten meegepakt zonder enige vorm van drugs, afgezien van alcohol, en het beviel me prima. Nu wil ik komend weekend waarschijnlijk naar Q-base heen gaan en ik vraag me af wat jullie doen om zonder drugs toch fit te blijven en door te kunnen stampen tot het einde. Ik ben zelf namelijk aan het eind van een traditioneel festival al vaak vrij dichtbij het einde van mijn Latijn en ik vraag me echt af hoe ik een feest dat zo lang als Q-base duurt vol kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja ik ben eigenlijk niet anders gewend, als ik eenmaal op een festival ben krijg ik al een adrenaline kick, kan ik gewoon langer door gaan. Maar ik regulier wel hoe los ik ga, af en toe pauze tussen door doet wonderen. Goed slapen is ook belangrijk, op defqon hield ik mn oortjes in, werkte super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te gek doen de eerste helft van het feest, om de paar uur ff rust pakken, goed eten, niet teveel alcohol en suikers de eerste paar uren en af en toe aan een picknicktafel chillen of in t gras liggen/zitten. Dan red je t wel relatief makkelijk naar mijn mening/ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, nu ik jullie antwoorden lees is het eigenlijk ook niks meer dan logisch. Alleen merk ik wel vaak aan mezelf dat zodra ik aankom op een feest/festival en ik een nummer hoor dat ik tof vind dat ik gelijk wil knallen. Ik kan niet rustig losgaan of zo, als ik iets vet vind moet ik gelijk de zesde versnelling in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoeg eten is voor mij dan echt veruit het belangrijkste. Ook op het begin van de dag (reis + eerste paar uur) niet te gek doen met alcohol: als je dan al meer dan 10 bier in je kraag hebt krijg je het later op de nacht vrij taai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 00:06 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Ja, nu ik jullie antwoorden lees is het eigenlijk ook niks meer dan logisch. Alleen merk ik wel vaak aan mezelf dat zodra ik aankom op een feest/festival en ik een nummer hoor dat ik tof vind dat ik gelijk wil knallen. Ik kan niet rustig losgaan of zo, als ik iets vet vind moet ik gelijk de zesde versnelling in.


Zet m in zn zes dan.
Nee maar, koffie/redbull kan je wel een tijdelijke energieboost geven, ook dextro en bananen geven je energie. Zou hier alleen niet te vroeg mee beginnen. Zo rond een uur of 2 een banaantje met n redbull en rond 5u nog n bakkie koffie ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Verder vraag ik me eigenlijk nog af wat jullie aanraden qua voedsel op festivals om fit te blijven en eventueel drinken. Ik heb namelijk een fructose allergie dus ik kan niet tegen oa. fruit en cafeïne.

Zelf krijg ik wel altijd best veel energie van alcohol, maar dan is de stap naar drugs zo gemaakt.

Zaterdag overigens na een dikke maand weer eens wat pep gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Verder vraag ik me eigenlijk nog af wat jullie aanraden qua voedsel op festivals om fit te blijven en eventueel drinken. Ik heb namelijk een fructose allergie dus ik kan niet tegen oa. fruit en cafeïne.

Zelf krijg ik wel altijd best veel energie van alcohol, maar dan is de stap naar drugs zo gemaakt.

Zaterdag overigens na een dikke maand weer eens wat pep gebruiken.


Fit als in fitness of fit als in ik wil wakker blijven.

Broodjes gezond en water bij het eerste, voor het tweede heb je zelf al antwoord gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Verder vraag ik me eigenlijk nog af wat jullie aanraden qua voedsel op festivals om fit te blijven en eventueel drinken. Ik heb namelijk een fructose allergie dus ik kan niet tegen oa. fruit en cafeïne.
.


Op een dagfestival zorg ik er voor dat ik al flink wat gegeten heb voordat we er überhaupt zijn (standaard dagelijks ontbijten met 4 boterhammen, onderweg een grote zak pasta met kip en groenten die ik de dag ervoor gemaakt heb, meestal nog een mass-bar) en qua eten op festivals probeer ik zoveel mogelijk calorieën binnen te krijgen, aangezien je die er nogal hard vanaf ramt op zo'n dag. Het is maar net wat je lekker vindt. Ik zou persoonlijk eerder voor een grote dönnerstaaf gaan dan voor een klein broodje hamburger bijvoorbeeld.

Het eerste half uur ofzo na het eten kak je misschien nog iets verder in, maar daarna kan ik er altijd weer volle bak tegenaan.

Maar goed. Komende zaterdag gaat bovenstaande weer wat minder op, want ja. Dan komt de energie wel weer ergens anders vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 08:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb inderdaad wel dat wanneer ik te veel of te vullend eten neem, ik weer een uur inkak juist.

Daarom heb ik het liefst iets met veel suiker op dat moment. Gezien hij geen cafeïne mag, dan kan je kiezen voor vitaminewater (gewoon suikerwater) 7up e.d. maar qua eten zou ik juist minder vullend eten zoals pizza's e.d. doen. Eerder gewoon loempia's, kroketten e.d. niet groot eten. En als je dan toch extra suiker/calorieen wilt dan vreet je veel saus er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat mij het meest actief houd is juist goede muziek ^^ Ik kan keihard inkakken, maar als ik dan echt dikke muziek hoor kan ik daar zo heerlijk doorheen schieten. Zeker als je inkakt, en je staat niet op een chille plek, of je wilt liever naar een andere stage, gewoon verplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Wat mij het meest actief houd is juist goede muziek ^^ Ik kan keihard inkakken, maar als ik dan echt dikke muziek hoor kan ik daar zo heerlijk doorheen schieten. Zeker als je inkakt, en je staat niet op een chille plek, of je wilt liever naar een andere stage, gewoon verplaatsen.


Als ze de hele tijd door de (in mijn ogen dan) goede muziek zouden draaien dan gaat het voor mij ook in een stuk door. Helaas is dat vaak niet heel realistisch ivm artiesten die ook wel is een veel gedraaide plaat draaien of een plaat draaien die je wat minder ligt, vrienden die ergens anders heen willen, matig geluid, matige sfeer e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 10:14 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik heb inderdaad wel dat wanneer ik te veel of te vullend eten neem, ik weer een uur inkak juist.

Daarom heb ik het liefst iets met veel suiker op dat moment. Gezien hij geen cafeïne mag, dan kan je kiezen voor vitaminewater (gewoon suikerwater) 7up e.d. maar qua eten zou ik juist minder vullend eten zoals pizza's e.d. doen. Eerder gewoon loempia's, kroketten e.d. niet groot eten. En als je dan toch extra suiker/calorieen wilt dan vreet je veel saus er bij.


Helaas zit in vitaminewater bomvol fructose haha. T zit echt in zoveel producten... Denk dat ik inderdaad een flink broodje gezond naar binnen ga werken voortaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De opperkoning van het goed voorbereiden voor een feestje blijft bij mij toch Urban Designer. Hij heeft een eigen fruitkraam in de markthal Rotterdam. Voor het feest goed stuk vlees met zoete aardappel en groene asperges (veel groente met ijzer en dergelijke bouwstoffen). Daarna veel fruit (3 a 4 stuks). Op de heenweg nog 2 banaantjes meegenomen en die een half uur voor het feest gepakt en op het feest nog een banaantje. Deze tactiek daarna elke keer weer gebruikt en heb nooit last van lichamelijk problemen of extreme katers en kan op het feest zelf non stop blijven doorgaan zonder inkak moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
De opperkoning van het goed voorbereiden voor een feestje blijft bij mij toch Urban Designer. Hij heeft een eigen fruitkraam in de markthal Rotterdam. Voor het feest goed stuk vlees met zoete aardappel en groene asperges (veel groente met ijzer en dergelijke bouwstoffen). Daarna veel fruit (3 a 4 stuks). Op de heenweg nog 2 banaantjes meegenomen en die een half uur voor het feest gepakt en op het feest nog een banaantje. Deze tactiek daarna elke keer weer gebruikt en heb nooit last van lichamelijk problemen of extreme katers en kan op het feest zelf non stop blijven doorgaan zonder inkak moment.

Als ik ga naar een dag festival, dan begin ik altijd met een heerlijk kop thee + Hero drinkontbijt voor de vitamine. Vervolgens een kant en klaar lasagne verde uit de oven. Vervolgens maak ik een weightgainer shake met 800ml melk . Bij de stop onderweg altijd een broodje (kaas/gezond/frikande) wat ze dan ook hebben. Op het feest zelf, of ik gebruik of niet, altijd 2x frikandel speciaal en iets van een fruit hapje/smoothie. zodra ik in de bus zit is het weer tijd voor een whey isolate shake en 2 breakers. Als ik thuis ben staat er een bak kwark (mona aardbei zonder stukjes) 700gr klaar die ik ook vrijwel altijd leeg eet en voor ik in bed ga liggen neem ik nog een shake night protein.
Door het eten heb ik ook vrijwel nooit last van inkak momenten en ben ik de dag erna super fit.

Ohja: mocht je het missen in mijn dieet; Fuck boterhammen.. ranzige zooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voeding is sowieso key. Ik heb hier in het verleden al hele epistels over geschreven, weet alleen niet of ik die hier ook eens gepost heb. Maar ik ben enorm voorstander van veel, gevarieerd en gezond eten met name voor feesten. Tijdens schiet het er soms wel bij in maar even een kwartiertje vrij maken om wat te eten lukt iedereen. Zeker met de shakes die ze tegenwoordig op feesten hebben. Voedzaam en makkelijk weg te werken. Ik snap ook niet dat mensen fruit halen op feesten, m.u.v. bananen wat nog enigszins voedzaam is. Een fruithapje zit behalve wat vitamines vrijwel geen voedingswaarde in. En als je dat eet tijdens drugsgebruik ben je in mijn ogen al te laat want de vitamines wil je op voorhand al binnen krijgen.

Ik ben voorstander van:
- veel koolhydraten als bodem
- veel fruit en groente
- antioxidanten, liefst op voorhand. Dit haal je uit fruit en groente (paprika, broccoli), walnoten, pure cacao
- vette vis (zalm)
- aanvullen met supplementen (vitamines, magnesium etc).

Ik heb eens ergens een lijst gevonden waar uitvoerig beschreven wordt hoe het zit met voeding, daarop heb ik ook mijn eigen eetschema gebaseerd. Ik zal hem hieronder posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Prepair
XTC/Speed
Zeker wanneer je stimulerende middelen gaat gebruiken, zoals XTC of speed, zul je tijdens en vlak na gebruik weinig eten en is het leggen van een goede en gezonde bodem dus een goed idee.
Je blijft vaak namelijk wel langer wakker, verbruikt meer energie doordat je opgepept bent en vaak ook nog gaat dansen of behoorlijk wat kilometers maakt op een groot festival.


Party, tijdens gebruik
Eet je na inname van een drug dan heeft het vaak een 'nuchter makend' effect. Je wordt niet echt nuchterder in de zin dat er minder actieve stof in je lichaam is. Maar je kunt wel het idee hebben nuchterder te zijn.

XTC/Speed
Tijdens en na het gebruik van XTC/MDMA, speed en cocaïne heb je (door toename serotonine en dopamine in je brein) meestal geen honger en kun je door de verlaagde speekselproductie moeilijk eten. Dat zorgt ervoor dat je ook minder of geen zouten (natrium) binnenkrijgt. MDMA zorgt er ook nog eens voor dat je nieren minder water uitscheiden via de urine (je kunt moeilijk of niet plassen). Wanneer je dan veel water drinkt gaat je natriumgehalte in je bloed omlaag. Je kunt dit natrium tekort al voorkomen door een zout patatje of wat zoute drop te eten, of bijvoorbeeld een kopje cupasoup of bouillon te drinken.

Repair
Na een weekend feesten en drugsgebruik kun je last hebben van een kater. Alcohol en drugs bevatten giftige stoffen die door je lichaam afgebroken moeten worden en dat kost tijd. Slaapgebrek, vochtverlies door bijvoorbeeld alcoholgebruik, een XTC-dip of verminderde eetlust dragen bij aan dat katerige gevoel. Door drugs te gebruiken put je de energievoorraad van je lichaam als het ware uit, waardoor deze extra hard moet werken om die giftige stoffen te verwerken. Je kunt je lichaam helpen herstellen door voldoende water te drinken, voldoende te slapen en bepaalde voedingsstoffen te eten

Helpende stoffen
Anti-oxidanten
Anti-oxidanten helpen bepaalde schadelijke stoffen (zogenaamde ‘vrije radicalen’) in je lichaam te neutraliseren. Uit dieronderzoek blijkt dat anti-oxidanten de oxidatieve stress en eventuele hersenschade veroorzaakt door XTC, speed en overmatig alcoholgebruik, kunnen verminderen. Vitamine C en E zijn bekende voorbeelden van anti-oxidanten. In groenten en fruit zit vitamine C. In noten en plantaardige olie zit vitamine E. Deze hebben mogelijk een levensverlengend effect en gaan veroudering van je lichaam tegen.
Bovenaan staan pruimen, rozijnen en blauwe bessen. Wat ook kan is groene thee of kurkuma (koenjit of Indiase geelwortel, zit in curry). Daarnaast kunnen ook omega-3-vetzuren.

Omega-3 vetzuren zijn meervoudig onverzadigde vetzuren die je lichaam zelf niet aanmaakt. Daarnaast zijn ze de grondstof voor bepaalde hormonen en vormen een belangrijk bestanddeel van de wanden van alle cellen in je lichaam. Hierdoor zijn ze belangrijk voor de ontwikkeling en het gezond houden van je hersenen. Omega-3 heeft een beschermende werking op je immuunsysteem en tegen hart- en vaatziekten. Er zijn aanwijzingen dat het ook een beschermende werking heeft tegen depressies. Omega-3 vetzuren vind je in vis als zalm en haring, pecannoten, walnoten en plantaardige olie.

Maar het is wel belangrijk dat je deze stoffen binnen krijgt voordat je je XTC-pil inneemt. Die vrije radicalen hebben hun werk al lang gedaan voordat jij dan een boterham met omega-3-vetzuren naar binnen werkt. Het is belangrijk dat je schade voorkomt door juist die radicalenscavengers (antioxidanten en dergelijke) op peil te hebben op het moment dat de radicalen worden gevormd. Anders is het echt te laat!

Vet
Vet heb je nodig: het geeft je energie, houdt je warm en is een belangrijke bouwstof in je lichaam. Maar er is een belangrijk verschil tussen gezond vet en ongezond vet.
Onverzadigde vetten zijn de gezonde vetten, omdat dit het cholesterolgehalte in het bloed kan verlagen. Een laag cholesterolgehalte verlaagt de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet vind je o.a. in olijfolie, noten, lijnzaden en avocado's.
Verzadigde vetten zijn de ongezonde vetten, omdat deze het cholesterolgehalte in het bloed verhogen. Een hoog cholesterolgehalte vergroot de kans op hart- en vaatziekten. Verzadigd vet vind je in vet vlees, volle melkproducten, roomboter, frituurvet, kaas, koek, roomijs, chocolade en snacks.

Voedingssupplementen
Het is natuurlijk het beste om voedingsstoffen uit verse voeding te halen. Als je geen vis lust of eet kun je ook een omega-3 voedingssupplement gebruiken. Let bij de laatstgenoemde op dat er GEEN omega-6 of omega-9-vetzuren inzitten! Ook vitamine C en E kun je als supplement nemen. Als je een feest gepland hebt is het aan te raden voor, tijdens en na het feest een voedingssupplement te slikken. Het op dagelijkse basis nemen van hoge doseringen supplementen wordt niet aangeraden.

Andere geschikte supplementen zijn coenzyne Q10 (Kruidvat 100 mg), alfa-liponzuur (De Tuinen) en mariadistel (naast antioxidant ook een beschermer van de lever) (De Tuinen). Melatonine kan ook als supplement geslikt worden. Maar let op: melatonine is een hormoon dat het bioritme bepaalt. Het is dus van belang dat alleen ’s avonds in te nemen!
L-tryptofaan kan de serotonine huishouding op peil houden en zorgen dat je extacy kater iets minder wordt. Neem 1 of 2 capsules in de dagen na gebruik. Zorg er wel voor dat je niet tijdens ecstacy gebruik L-tryptofaan neemt omdat dit het serotonine-syndroom kan bevorderen

Voeding die rijk is aan anti-oxidanten en/of omega-3 vetzuren:

Fruit
Papaja’s
Blauwe bessen
Sinaasappels
Citroenen
Aardbeien
Frambozen
Bramen
Druiven
Bananen
Kiwi’s
Zwarte bessen

Groenten
Broccoli
Paprika
Koolsoorten
Knoflook
Tomaten

Vis
Haring
Zalm
Makreel
Sardines
Forel

Kruiden
Chilipeper
Rode peper
Cayennepeper
Kurkuma
Peterselie

En verder
Zwarte thee
Groene thee
Rozijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voeding is sowieso key. Ik heb hier in het verleden al hele epistels over geschreven, weet alleen niet of ik die hier ook eens gepost heb. Maar ik ben enorm voorstander van veel, gevarieerd en gezond eten met name voor feesten. Tijdens schiet het er soms wel bij in maar even een kwartiertje vrij maken om wat te eten lukt iedereen. Zeker met de shakes die ze tegenwoordig op feesten hebben. Voedzaam en makkelijk weg te werken. Ik snap ook niet dat mensen fruit halen op feesten, m.u.v. bananen wat nog enigszins voedzaam is. Een fruithapje zit behalve wat vitamines vrijwel geen voedingswaarde in. En als je dat eet tijdens drugsgebruik ben je in mijn ogen al te laat want de vitamines wil je op voorhand al binnen krijgen.

Ik ben voorstander van:
- veel koolhydraten als bodem
- veel fruit en groente
- antioxidanten, liefst op voorhand. Dit haal je uit fruit en groente (paprika, broccoli), walnoten, pure cacao
- vette vis (zalm)
- aanvullen met supplementen (vitamines, magnesium etc).

Ik heb eens ergens een lijst gevonden waar uitvoerig beschreven wordt hoe het zit met voeding, daarop heb ik ook mijn eigen eetschema gebaseerd. Ik zal hem hieronder posten.


Wat raadt jij aan als je wat wilt eten. Is het verstandig om om het uur ff wat te eten of om de 2 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.
Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic