Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Dit dus. Kan me ook niet voorstellen dat het goed voor je is om alles al van te voren zo exact uit te pluizen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Dit dus. Kan me ook niet voorstellen dat het goed voor je is om alles al van te voren zo exact uit te pluizen haha.


Want? Een slimme meid is juist voorbereid. Voorkomen is beter dan genezen. Als je door goede voeding de schade kan verminderen/beperken dan is dat in mijn ogen juist wel goed voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Dit dus. Kan me ook niet voorstellen dat het goed voor je is om alles al van te voren zo exact uit te pluizen haha.


Waarom zou het niet goed zijn om goede voeding voor te bereiden?
Ben zelf ook niet zó serieus, maar probeer wel gewoon te zorgen dat ik een goede maaltijd, vitamine en magnesium heb van tevoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Dit dus. Kan me ook niet voorstellen dat het goed voor je is om alles al van te voren zo exact uit te pluizen haha.


Want? Een slimme meid is juist voorbereid. Voorkomen is beter dan genezen. Als je door goede voeding de schade kan verminderen/beperken dan is dat in mijn ogen juist wel goed voor je.

Hier sta ik ook achter. Drugs gebruik is nooit zonder risico. Je kan bepaalde dingen niet tegen gaan. Maar je kan wel veel nadelige effecten beperken door heel simpel iets te eten.

Overigens snap ik dat niet iedereen dingen zo nauwkeurig gaat plannen maar zoveel eten is voor mij bijvoorbeeld de meest normale zaak van de wereld. ( ik heb alpha 1 Antitrypsine, stofwisseling ziekte oa).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik snap ook wel dat het beter is als op je eten let. Maar daar heb ik dus geen zin in. Ik eet elke dag gewoon waar ik zin in heb of wat de pot schaft, dus dat ga ik niet opeens zitten uitpluizen als ik drugs gebruik. Overigens gebruik heel weinig en maar 2 a 3x per jaar, dus zoveel schaadt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed eten en genoeg voedingsstoffen binnen krijgen, vooral anti oxidanten, kunnen zeker van pas komen om de hersenschade te beperken. Anti oxidanten pakken namelijk de schadelijke metabolieten aan van drugs die dan minder schade kunnen veroorzaken. Al doet dit natuurlijk weinig tegen degradatie (afbraak) van je serotonine receptoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Dit dus. Kan me ook niet voorstellen dat het goed voor je is om alles al van te voren zo exact uit te pluizen haha.


Waarom zou het niet goed zijn om goede voeding voor te bereiden?
Ben zelf ook niet zó serieus, maar probeer wel gewoon te zorgen dat ik een goede maaltijd, vitamine en magnesium heb van tevoren.


Stel dat iets niet helemaal volgens plan loopt kan ik me voorstellen dat sommige mensen hiervan in paniek kunnen raken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Jezus, jullie pakken het wel heel serieus aan. Ik eet thuis van tevoren gewoon wat de pot schaft. En tijdens het feest pak ik wel iets als ik honger krijg. Of niet.


Haha echt hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De opperkoning van het goed voorbereiden voor een feestje blijft bij mij toch Urban Designer. Hij heeft een eigen fruitkraam in de markthal Rotterdam. Voor het feest goed stuk vlees met zoete aardappel en groene asperges (veel groente met ijzer en dergelijke bouwstoffen). Daarna veel fruit (3 a 4 stuks). Op de heenweg nog 2 banaantjes meegenomen en die een half uur voor het feest gepakt en op het feest nog een banaantje. Deze tactiek daarna elke keer weer gebruikt en heb nooit last van lichamelijk problemen of extreme katers en kan op het feest zelf non stop blijven doorgaan zonder inkak moment.

Het scheelt gewoon heel veel als je normaal al goed eet (veel groenten, vis, biefstuk, zoete aardappel etc).
Op de avond voor een feest : Zoete aardappel. groene asperges/broccoli/haricots verts en zalm. Voor vertrek nog een heerlijk banaantje en een paar magnesiumpillen.

Tijdens het feest gewoon eten, frietje met gaat er altijd goed in en wat fruit doet ook wonderen. Na afloop ergens kokoswater/ jonge kokosnoot scoren, dit herstelt de vochtbalans perfect en bevat veel natuurlijke mineralen. Vitamine pil en nog wat fruit met vitamine C, veel eten en je bent weer als vanouds.

Op Defqon wel de halve kraam meegenomen idd :lol:. Leek The Green Happiness op Lowlands wel ;).

Maar door goed te eten ben je zo snel mogelijk weer de oude, en het scheelt ook echt veel gewichtsverlies. Denk dat je op een goed feest er zo 4000/5000 calorieen af kan stampen. En dan te bedenken dat er mensen zijn die heel Defqon weekend niks kunnen eten :/ :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast, ik kan net een ei bakken. Veel abracadabra voor mij dit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Gast, ik kan net een ei bakken. Veel abracadabra voor mij dit. xd


:lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnesiumpillen, vitaminepillen. Had je nog niet genoeg op op Defqon? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Magnesiumpillen, vitaminepillen. Had je nog niet genoeg op op Defqon? xd

Wat had ik op op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
verhaal


Exact. Natuurlijk altijd lachen, achteraf, als iemand op een weekend 4 kilo afgevallen blijkt te zijn maar helemaal gezond is het natuurlijk niet... Zeker niet als je nagaat dat je herstel daar gewoon mee te maken heeft. Oftewel: slecht eten zonder voedingswaarden = minder herstel, je lichaam is de dagen (zelfs weken) daarop gewoon bezig om weer in zijn ritme te komen. Als je dat dan een beetje kunt versnellen is dat mooi meegenomen, toch?

MelvinFR schreef:
Gast, ik kan net een ei bakken. Veel abracadabra voor mij dit. xd

Je bent al een aantal posts aan het bashen / haten op wat iemand hier eet. Wat maakt jou het uit? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie Melvin me niet bashen :)?

Wat ook topvoer is (Gouden Tip): Stamppot van zoete aardappel, Boerenkool en spekjes (op smaak maken met kruiden, boter en melk). Avocado en cashewnoten erbij en je bent lichamelijk verantwoord aan het knallen erna. Eet ook makkelijk weg na een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 23:03 
 
Hardtraxxer

Goed bord volkoren pasta voor de tijd, voor ieder nachtfeest hier een zekerheidje. Dan rond 23-24u een zak patat met een banaan en dan kan het feest beginnen :P

Op festivals eet je soms om 1600 voor het laatst wat, kan niet goed zijn wanneer je je bedenkt dat je soms 1600 de volgende dag pas weer wat eet. Zelf probeer ik er dan wel altijd voor te zorgen op een feest dat je flink wat eet zo rond 16-17u, vaak zo'n bruine sandwich ofzo met een bak pasta erna. Ben je 15,- lichter, maar zit je wel goed vol :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 02:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was al nooit de breedste. Maar in de periode dat het echt veel te heftig ging, zo ongeveer 4jaar geleden. Ging ik naar een weekend festival, woog ik vrijdag nog 61kg als lange slungel van 1m86. Woog ik die maandag nog 57. Best confronterend..

Gelukkig voel ik me ook snel schuldig en spijtig. Ik heb sinds 2 jaar fitness serieus opgepakt en let heel erg op dat ik goed en veel eet. Juist vanwege mijn stofwisselingsziekte was het lastig aankomen maar met een goed gevarieerd zelf gemaakt dieet en af en toe een whey isolate shake voor en na training sessies zie ik eindelijk een steigende lijn. Drugs gebruik is natuurlijk ook geminimaliseerd tot gemiddelde 1x per maand gezien over een heel jaar en heb ik pas geleden nog de 70kg aangetikt met minder dan 12% vet percentage. Op een lengte van 1.91.
Voor mij een wereld prestatie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je bent al een aantal posts aan het bashen / haten op wat iemand hier eet. Wat maakt jou het uit? :whistle:


Ik bash niet maat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat soort voorbereidingen zelf ook wel heel erg overdreven. Het lijkt wel een les hoe je het meest gezond drugs gaat gebruiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik was al nooit de breedste. Maar in de periode dat het echt veel te heftig ging, zo ongeveer 4jaar geleden. Ging ik naar een weekend festival, woog ik vrijdag nog 61kg als lange slungel van 1m86. Woog ik die maandag nog 57. Best confronterend..

Gelukkig voel ik me ook snel schuldig en spijtig. Ik heb sinds 2 jaar fitness serieus opgepakt en let heel erg op dat ik goed en veel eet. Juist vanwege mijn stofwisselingsziekte was het lastig aankomen maar met een goed gevarieerd zelf gemaakt dieet en af en toe een whey isolate shake voor en na training sessies zie ik eindelijk een steigende lijn. Drugs gebruik is natuurlijk ook geminimaliseerd tot gemiddelde 1x per maand gezien over een heel jaar en heb ik pas geleden nog de 70kg aangetikt met minder dan 12% vet percentage. Op een lengte van 1.91.
Voor mij een wereld prestatie :$


Hier precies hetzelfde, eraf gaat heel makkelijk maar erbij is een ander verhaal. woog eerst rond de 75kg en nu ik herstellende ben van een gebroken arm en al paar weken niet ben wezen fitnessen (ben in april begonnen dacht ik) weeg ik nu maar 72kg. en ben ook 1.91.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 10:56 
 
Hardtraxx Elite

Nou, kon ik maar ns 5kg afvallen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 11:46 
 
Hardtraxxer

Goede eiwitshake met havermout, stuk fruit is ook erg fijn voor het feest, of een bak kwark met havermout en kaneel. Omnomnom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of mephedrone ook een aanslag is op de serotonine receptoren?
probeer namelijk even een tijdje geen xtc te doen om het weer en beetje te laten herstellen van het festival seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nou, kon ik maar ns 5kg afvallen haha.


Meer drugs en minder eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Nou, kon ik maar ns 5kg afvallen haha.


Meer drugs en minder eten.


Beetje pep moet het wel doen ja
Vorige  1 ... 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic