Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Nou, kon ik maar ns 5kg aankomen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Avondje bier drinken is ook funest als je actief bezig bent met aankomen trouwens. Gewoon weer kilo lichter of zo door het vochtverlies. Gelukkig is dat wel snel te herstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Avondje bier drinken is ook funest als je actief bezig bent met aankomen trouwens. Gewoon weer kilo lichter of zo door het vochtverlies. Gelukkig is dat wel snel te herstellen.

Is de dag erna weer normaal toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
RTM93 schreef:
Avondje bier drinken is ook funest als je actief bezig bent met aankomen trouwens. Gewoon weer kilo lichter of zo door het vochtverlies. Gelukkig is dat wel snel te herstellen.

Is de dag erna weer normaal toch?

Voor mij is het een verlies van 3-4 dagen om weer in te halen. Aangezien ik de dag erna ook al minder eet en totaal niet vooruit ben te branden. Dag 2 begin ik dan dikke vreetkicks te krijgen en op 3 is het meeste wel hersteld. Vroeger met sos erbij kon dat zo een week duren. Praat dan ook niet over 3-4 biertjes he, maar meer dan 10stks verdeeld over de avond/nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het lijkt wel een les hoe je het meest gezond drugs gaat gebruiken :lol:


Belachelijk idd, jezelf tegen schade willen beschermen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Echt voor pussies .... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 06:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Iemand enig idee of mephedrone ook een aanslag is op de serotonine receptoren?
probeer namelijk even een tijdje geen xtc te doen om het weer en beetje te laten herstellen van het festival seizoen.


Mephedrone is vele malen belastender voor je serotonine receptoren dan XTC. Volgens mij echt 20x... Had ooit een grafiek hiervan, zal deze nog eens zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat had ik niet verwacht aangezien het overal wordt benoemd als xtc vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Dat had ik niet verwacht aangezien het overal wordt benoemd als xtc vervanger.


Ja wegens het effect, niet wat het doet op je lichaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
urbandesigner schreef:
RTM93 schreef:
Avondje bier drinken is ook funest als je actief bezig bent met aankomen trouwens. Gewoon weer kilo lichter of zo door het vochtverlies. Gelukkig is dat wel snel te herstellen.

Is de dag erna weer normaal toch?

Voor mij is het een verlies van 3-4 dagen om weer in te halen. Aangezien ik de dag erna ook al minder eet en totaal niet vooruit ben te branden. Dag 2 begin ik dan dikke vreetkicks te krijgen en op 3 is het meeste wel hersteld. Vroeger met sos erbij kon dat zo een week duren. Praat dan ook niet over 3-4 biertjes he, maar meer dan 10stks verdeeld over de avond/nacht


Vocht verliezen is echt niet nadelig ofzo. Dat je minder eet dag erna wel ja, maar daar kun je jezelf gewoon overheen zetten. Of:
Cruelty schreef:
drink olijfolie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Melvin op Q-Base nog lekker gebabbeld over broccoli en zalm eten voor een feest, kom ik thuis na Q-Base en vlak voor de after begint bedenk ik me dat ik nog een bak pasta met zalm en broccoli heb staan die ik besluit op te eten. Direct Melvin de foto geappt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Met Melvin op Q-Base nog lekker gebabbeld over broccoli en zalm eten voor een feest, kom ik thuis na Q-Base en vlak voor de after begint bedenk ik me dat ik nog een bak pasta met zalm en broccoli heb staan die ik besluit op te eten. Direct Melvin de foto geappt :thumbup:


Tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bofkont die Melvin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I cried after the roll credits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat een bofkont die Melvin


Hij leek er wel blij mee, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met Melvin op Q-Base nog lekker gebabbeld over broccoli en zalm eten voor een feest, kom ik thuis na Q-Base en vlak voor de after begint bedenk ik me dat ik nog een bak pasta met zalm en broccoli heb staan die ik besluit op te eten. Direct Melvin de foto geappt :thumbup:


Prachtig inderdaad, vergeet niet goed te eten voor een feest jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het hier al een tijdje stiller is dacht ik eens wat te posten om een discussie op gang te brengen.

Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met het etiket 'drugsgebruiker'. Ik wil het niet hebben over de hypocrisie van drinkers (alcohol) die 'drugsgebruikers' veroordelen terwijl ze zichzelf 2 dagen per week klem zuipen. Het gaat me om het volgende: als ik naar een festival ga waar ik nuchter ben gebleven (van drugs, eventueel zelfs alcohol) voel ik me haast verplicht om er expliciet aan toe te voegen dat ik die dag ook daadwerkelijk nuchter ben gebleven. Als een soort verontschuldiging tegen bekenden die anders zouden oordelen over het feit dat je 'toch weer lekker van de kaart ben geweest'.

Iets anders maar in die strekking: ik luisterde muziek op mijn werk en een collega deed een oortje in om te luisteren naar wat er op stond. Als men er op mijn werk naar vraagt doe ik niet geheimzinnig over mijn hobby's in de weekenden, ook niet omdat er meerdere collega's zijn die wel eens wat tot zich nemen. Mijn collega hoorde dus mijn muziek en zei: "o ja, jij bent van die pillenmuziek". Om dan maar met een flauwe glimlach te antwoorden dat ik dat wel kan waarderen, ja. Maar toch word er, ook als is het een grapje, een bepaalde stempel op gedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Omdat het hier al een tijdje stiller is dacht ik eens wat te posten om een discussie op gang te brengen.

Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met het etiket 'drugsgebruiker'. Ik wil het niet hebben over de hypocrisie van drinkers (alcohol) die 'drugsgebruikers' veroordelen terwijl ze zichzelf 2 dagen per week klem zuipen. Het gaat me om het volgende: als ik naar een festival ga waar ik nuchter ben gebleven (van drugs, eventueel zelfs alcohol) voel ik me haast verplicht om er expliciet aan toe te voegen dat ik die dag ook daadwerkelijk nuchter ben gebleven. Als een soort verontschuldiging tegen bekenden die anders zouden oordelen over het feit dat je 'toch weer lekker van de kaart ben geweest'.

Iets anders maar in die strekking: ik luisterde muziek op mijn werk en een collega deed een oortje in om te luisteren naar wat er op stond. Als men er op mijn werk naar vraagt doe ik niet geheimzinnig over mijn hobby's in de weekenden, ook niet omdat er meerdere collega's zijn die wel eens wat tot zich nemen. Mijn collega hoorde dus mijn muziek en zei: "o ja, jij bent van die pillenmuziek". Om dan maar met een flauwe glimlach te antwoorden dat ik dat wel kan waarderen, ja. Maar toch word er, ook als is het een grapje, een bepaalde stempel op gedrukt.


Ik ben onderhand die stempel wel een beetje gewend en laat het beetje langs mij heen gaan. Mijn moeder laatst ook toen ik zei dat ik naar Headhunterz ging 30 april en dan een reactie krijgen van: "Ow dan ga je vast wel weer wat rotzooi slikken en door je neus halen". En ik heel cynisch dan van ja heb al 2 gram keta liggen voor de after, maar het blijft lastig voor mensen (vooral ouderen) om te begrijpen dat drugs helemaal niet zo schadelijk is als de media bestempeld. Mijn vader is daarin wel wat losser omdat hij zelf in de verslavingszorg werkt en weet dat het een veel schadelijker is dan de ander. Veel vrienden van mij moeten er ook niets van hebben, maar doen er niet moeilijk over dat ik af en toe iets gebruik (wat sowieso al vrij minimaal is met menig gebruiker).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het gaat me om het volgende: als ik naar een festival ga waar ik nuchter ben gebleven (van drugs, eventueel zelfs alcohol) voel ik me haast verplicht om er expliciet aan toe te voegen dat ik die dag ook daadwerkelijk nuchter ben gebleven. Als een soort verontschuldiging tegen bekenden die anders zouden oordelen over het feit dat je 'toch weer lekker van de kaart ben geweest'.


Nu je dit zo zegt merk ik dat ik dit (al dan niet bewust) ook altijd doe. Waarom weet ik echter niet, want ik heb nooit het gevoel dat ik me tegenover wie dan ook zou moeten verontschuldigen. Wel grappig om te zien dat anderen dat ook hebben.

Remi schreef:
Iets anders maar in die strekking: ik luisterde muziek op mijn werk en een collega deed een oortje in om te luisteren naar wat er op stond. Als men er op mijn werk naar vraagt doe ik niet geheimzinnig over mijn hobby's in de weekenden, ook niet omdat er meerdere collega's zijn die wel eens wat tot zich nemen. Mijn collega hoorde dus mijn muziek en zei: "o ja, jij bent van die pillenmuziek". Om dan maar met een flauwe glimlach te antwoorden dat ik dat wel kan waarderen, ja. Maar toch word er, ook als is het een grapje, een bepaalde stempel op gedrukt.


Al mijn collega's zijn op de hoogte van deze hobby, ook omdat ik draai natuurlijk. Niemand anders op mijn afdeling luistert hier naar en niemand heeft ooit iets genuttigd. Wel maken ze soms wel een 'pillen' of 'snuif' opmerkingen als ik weer eens een weekend naar een festival ga, maar dit lach ik dan ook maar een beetje van me af. Ik heb ook nooit een drugsgerelateerde opmerking gemaakt op het werk en zal er vanuit mezelf ook nooit iets over zeggen, maar wanneer een collega het direct aan mij zou vragen (wat overigens ook een keer is gebeurd in de afgelopen 2,5 jaar), dan ben ik hier heel open en eerlijk over (en die ene keer ben ik dat dus ook geweest). Echter heeft mijn baas het een keer aan me gevraagd toen ik weer een keer een huisje op Klein Vink wilde boeken voor Q-Base (Klein Vink is een park van de Roompot, waar ik werkzaam ben) en toen heb ik maar wel even een klein leugentje om bestwil gedaan ;) . Wel merk ik in mijn vriendengroep die niet naar feesten gaat dat er een hele grote stempel op wordt gedrukt en daar krijg ik dan ook regelmatig negatieve drugsgerelateerde opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, terwijl ik tegenover hen ook erg open en eerlijk ben wanneer ze er oprecht interesse in tonen.

Ik wijk wel een beetje af van jouw gemaakte punten, maar in de essentie vind ik het inderdaad jammer dat er blind een stempel op gedrukt wordt en het alleen maar 'pillenmuziek' of 'boemboemboemmuziek' is volgens 'buitenstaanders'. Overigens trek ik me er verder erg weinig meer van aan wat men er van vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iets anders maar in die strekking: ik luisterde muziek op mijn werk en een collega deed een oortje in om te luisteren naar wat er op stond. Als men er op mijn werk naar vraagt doe ik niet geheimzinnig over mijn hobby's in de weekenden, ook niet omdat er meerdere collega's zijn die wel eens wat tot zich nemen. Mijn collega hoorde dus mijn muziek en zei: "o ja, jij bent van die pillenmuziek". Om dan maar met een flauwe glimlach te antwoorden dat ik dat wel kan waarderen, ja. Maar toch word er, ook als is het een grapje, een bepaalde stempel op gedrukt.


ja hier kan ik me soms ook best aan ergeren. Maar om beetje offtopic te gaan. Ik vind het nog erger als familie vraagt van: "jaa ga je nog naar van die feestjes?" dan heb ik echt het idee dat ze mij daar frontrow zien staan springen met een biertje in mn hand, alsof ik zo'n 14-jarige koter ben die voor het eerst op stap mag. Die mensen zien totaal niet in met wat voor blik ik naar zo'n hardstyle feest ga, en wat het voor mij betekend.

om terug beetje ontopic te gaan: Ik praat eigk met niemand over drugs die zelf niet gebruikt, dus dan vind ik het helemaal niet erg om elkaar te belachelijk te maken als junk enzo. Tegen mensen die niet gebruiken praat ik er liever niet over, die snappen er toch niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooroordelen zullen altijd blijven bestaan. Daar heeft elke ‘subcultuur’ last van. Ik trek me er niet zoveel van aan. Ik verwacht ook niet dat mensen dat bij mij moeten doen want ik heb zelf ook wel eens mijn vooroordelen over bepaalde zaken. Vooroordelen betekent toch vaak dat je geen verstand van zaken hebt dus waarom zou ik diegene dan serieus moeten nemen of hij/zij mij

Ik accepteer dat vooroordeel ook gewoon omdat er natuurlijk wel enigszins een kern van waarheid in zit. Hoe hypocriet ook aangezien er in andere dance scenes veel drugs wordt gebruikt. Lekker laten lullen.

De uitspraak ‘hardstyle is herrie’ kan ik wat minder goed hebben aangezien ze dan wel helemaal los gaan op jebroer en dergelijken. Flink tekort aan een open mind hebben die mensen. Na zo’n uitspraak neem ik die persoon ook niet meer serieus op muziekgebied. Je mag het best niks vinden maar ga niet zo stom lopen lullen zonder dat je je er enigszins in hebt verdiept

Conclusie: het heeft geen nut om een gesprek te hebben over iets wat afwijkt van het normale als diegene niet open minded is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die negatieve stempel voor hardstyle en hardcore feesten zal ook wel komen door de media. De enige manier hoe dit in het nieuws komt is door berichten als, 'x aantal mensen opgepakt met drugs', 'bezoeker Defqon.1 overleden na innemen drugs', en dergelijke.

Nu in de supermarkt maak ik er nog grapjes over met mijn collega's, maar als ik daarna een serieuze baan heb zal ik dat niet meer zo snel doen. Die stempel van pillenmuziek moeten we maar voor lief nemen, je weet meestal ook wel wie het zegt en dat je het niet zo serieus moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van beide kanten heb je het.

Ik krijg de opmerkingen ook terwijl ik niet eens gebruik. Ik sta er echter wel open voor.
Aan de ene kant enorm irritant omdat het inderdaad door sommigen zo stelling wordt overdreven. Gebruik is schadelijk, ja. Echter is het bij lange na niet zo schadelijk wanneer het correct en over goede periodes wordt gedaan. Dan is vast roken en elk weekend compleet vdk van de alcohol en jezelf vol vreten met fatsig voedsel veel slechter.

Echter heb ik ook wel eens opmerkingen aan de andere kant van mensen die alles gebruiken onder het motto YOLO die de beeldvorming voor de andere kant juist geven. Mensen die altijd HU JA LEKKUR SNUIVUH roepen. Ze menen en doen het vaak dan ook en wijzen ook alles van de hand als "haat" en "hun weten niet hoe lekker het is" en "ik ga toch dood op mn 30e". Dat zijn dan ook de mensen die zichzelf compleet naar de klote helpen en vaak ook van die tokkies zijn of jongetjes van 17 die zich dan heel stoer voelen en iedereen afkraken die het niet doen. Mensen die het zelfde voor de grap roepen zijn imo net zo irritant (van tijd tot tijd even grappen boeit dan ook geen donder maar mensen die alleen maar die grappen maken, voortdurend).

Ik kan me aan die laatste groepen eerlijk gezegd veel meer irriteren dan de eerste groep. Ik sta neutraal tussen de twee in, ik gebruik niet maar ben niet tegen gebruik, sta open voor gebruik en zou het dan ook wel proberen met mate. Maar de tweede groep zorgt er juist voor dat die eerste groep überhaupt commentaar kan hebben op verstandige mensen die weten wat ze doen met drugs en wat het doet het hunzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Echter heb ik ook wel eens opmerkingen aan de andere kant van mensen die alles gebruiken onder het motto YOLO die de beeldvorming voor de andere kant juist geven.


Te classificeren onder de groep: KETA!!-roepers
Vorige  1 ... 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic