Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope alleen met speed. Maar er zijn hier wel anderen op het forum die al ervaring hebben met bijvoorbeeld psychedelica op een feest/festival :)
En ja ik ben al de hele week verkouden en ik denk dat de xtc daar ook flink aan bijdraagt. Mijn hele keel droogt altijd uit van uppers waardoor ik ook de dag erna Strepfen in huis MOET hebben want als ik zonder strepfen wat ga eten, kan ik bijna wel schreeuwen van de keelpijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, tot nu toe niemand die toegeeft dat het feest ook om de drugs draait. Braaf hoor ;) .
Voor mijzelf gaat dat deels wel op. Af en toe en ik compleet nuchter op een feest, dus ook geen alcohol, en ik merk dan toch dat ik het na een paar uur wel beu raak. Dat komt deels omdat de mensen om me heen wel onder invloed zijn (van drank of drugs) en ik merk dan toch dat ze de hele gebeurtenis anders beleven. Voor mijn gevoel zit ik dan niet meer op hetzelfde level.

Voor mij is een feest een uitlaatklep en een ontmoetingsplek waar ik veel vrienden en bekenden zie. Over het algemeen komt de muziek voor mij niet op plaats 1: de muziek / setjes kunnen bedroevend zijn maar ik kan door de groep om me heen een topfeest hebben. En daar is vaak drank of drugs bij betrokken.
Het is misschien ook een kwestie van gewenning: ga de komende 10 feesten compleet nuchter en je weet niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wetenschappelijk gezien is alcohol officieel ook drugs maar ik wist niet of je dat zo bedoelde. Uitgaande van dit feit draait feesten ook zeker om de drugs. Helemaal compleet nuchter vind ik ook niks. Snap ook niet waarvoor dat nodig is. Zoals je zegt is feesten ook een uitlaatklep dus daar komen gewoon verdovende middelen bij kijken.
Feesten zijn gewoon geen concertzaal en dat gaan ze ook nooit worden. Als je 100% nuchter kan feesten, vind ik het wel knap iedergeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ah, tot nu toe niemand die toegeeft dat het feest ook om de drugs draait. Braaf hoor .


Scheelt ook wel dat ik de eerste 4 jaar dat ik naar feesten ging nog nooit drugs op had :P Mijn eerste feest was in 2007, en pas in 2011 ben ik voorzichtig eens begonnen met een pilletje.

En voordat ik naar feesten ging, ging ik al jaren naar metal concerten, en in die scene speelt harddrugs sowieso geen rol (onder het publiek ten minste, artiesten daarentegen :lol: ), daar wordt alleen wel veel geblowed.

Dus nee, ik doe feesten echt niet voor de drugs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
En ja ik ben al de hele week verkouden en ik denk dat de xtc daar ook flink aan bijdraagt.


Hier ook al hele week verkouden. Enkel (te veel) alcohol. Zal er ook wel aan bijgedragen hebben op een andere manier dan XTC dan.

RoyAPO schreef:
Als je 100% nuchter kan feesten, vind ik het wel knap iedergeval


Als de line-up echt goed is (spoontech area/feest bijvoorbeeld) heb ik er totaal geen problemen mee om zelfs niet eens 1 biertje te drinken. Voor mij komt dan ook altijd de muziek op de eerste plaats, gezelligheid en bekenden komt daarna pas. Zo heb ik er geen problemen mee om op mijn eentje naar een andere stage te gaan als er een artiest is die ik echt wil zien.

Maar goed, dit is drugs topic dus ik ga weer lurken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik zelf maar 2 a 3 keer per jaar en ik pak wel wat meer feestjes, dus drugs zijn zeker niet de reden dat ik ga. Voor een paar vrienden van me wel, maar dat vond ik alleen maar mooi, ik kon mooi onze timetable maken en zij vonden alles goed.

Dit jaar alleen op Defqon wat gebruikt, maar niet echt het gewenste effect. En aangezien ik mijn Qlimax kaart verkocht heb, denk ik dat ik er maar helemaal mee stop. Sowieso wat minder interesse in feesten, aangezien de line-ups vaak tegenvallen. Op bijvoorbeeld Loudfest en Fatality heb ik me nuchter (of een beetje aangeschoten) wel de hele dag uitstekend vermaakt. Muziek draagt daar dus meer aan bij dan drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik bier drink op feesten, ben ik ook vaak alleen aangeschoten. Ik val gewoon in slaap van teveel alcohol. Verbaas me er altijd over hoe sommige mensen totaal niet meer weten wat ze doen als ze heel bezopen zijn. Bij mij zal dat bij enkel gebruik van alcohol nooit gebeuren. Voor ik dat stadium bereik, slaap ik namelijk al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik zo terug kijk naar het gebruik en dosering van XTC ga ik denk ik voortaan met kwartjes verder. Eerste keer dat ik gebruikte viel dat prima. Als ik een halve neem dan is mijn energie in het begin heel hoog en ben ik actief maar daarna zakt het als een baksteen naar beneden en ga ik als zombie over het terrein lopen, wat eigenlijk zonde is. Kan mij daarna ook vrij weinig herinneren na die energie switch. Daarvoor wel, dan weet ik precies wat ik gedaan heb en waar we zijn geweest. Daarna weet ik stukjes en met wie we hebben lopen ouwehoeren.

Alcohol drink ik bijna niet meer. Misschien dat maar eens gaan doen als afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik plan gebruik op feesten ver van te voren en doe lang niet elk feest. En ik ga voor de muziek voor de volle 100%. Gezelligheid komt bij mij vaak pas op de 2e plaats. Dus in dat opzicht verschillen we dan sterk Remi. Maar dat is ook niet erg.

De muziek en het losgaan is mijn uitlaatklep, en de drugs is er pas later bij gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wetenschappelijk gezien is alcohol officieel ook drugs maar ik wist niet of je dat zo bedoelde. Uitgaande van dit feit draait feesten ook zeker om de drugs. Helemaal compleet nuchter vind ik ook niks. Snap ook niet waarvoor dat nodig is. Zoals je zegt is feesten ook een uitlaatklep dus daar komen gewoon verdovende middelen bij kijken.
Feesten zijn gewoon geen concertzaal en dat gaan ze ook nooit worden. Als je 100% nuchter kan feesten, vind ik het wel knap iedergeval


Ik heb defqon1 weekend helemaal nuchter gedaan. Was totaal geen probleem. Ken wel meer mensen die nuchter doen of alleen beetje alcohol. Niet iedereen is een type om drugs te gebruiken, en als je niet anders gewend bent is het echt makkelijk te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Niet iedereen is een type om drugs te gebruiken, en als je niet anders gewend bent is het echt makkelijk te doen :)


Zoveel waarheid dit, heb in de eerste 1,5 jaar dat ik feesten bezocht niet gebruikt en dat ging prima, maar nu merk ik toch dat ik wel moeite heb om niet te gebruiken (althans, wanneer er drank in de man zit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar ~30 feesten gehad en van deze 30 er slechts op 5 harddrugs (XTC) gebruikt. Best aardig gemiddelde dacht ik zo, alcohol niet meegerekend natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 02:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruik tegenwoordig ook slechts 2 tot 3 keer per jaar harddrugs op een feest, het gebruik wordt ook steeds minder met de jaren. Afgelopen weekend Defqon over het hele weekend 2 kwartjes gehad en dat ging prima; euforie en energie waren goed aanwezig, maar zonder het vaag worden na die tijd. Less = more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vriend van me waarmee ik vaak naar feesten ga, heeft nog nooit iets van drugs gebruikt. Het is ook zeker mogelijk. Ik drink ook niet overdreven veel alcohol als ik niet gebruik op een feest. Vind ik geen eens prettig.

Ik bedoelde meer van; je gaat naar een feest, waarom zou je je dan inhouden en helemaal geen bier drinken? (Tenzij je de Bob bent). 3 biertjes kunnen je toch even wat lekkerder erin laten komen en voor de rest ondervind je daarvan ook totaal geen hinder de dag erna. Dan zou je alleen uit het principe van ‘nuchter zijn op een feest is ook wel eens goed’ niet drinken. Dat gaat er bij mij niet in :P. Als ik moet werken is het een ander verhaal. Dan is het feest een leuke bijkomstigheid van het werk en accepteer ik het gewoon dat ik nuchter ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt klemzuipen doe ik niet, in ieder geval niet tot het punt waarbij ik in de rij voor het evenement al moet kotsen, maar ik vind het wel gewoon fijn om een beetje jolig te zijn bij aankomst. Maakt het net ook wat gemakkelijker voor me om gewoon ongegeneerd uit mijn plaat te gaan en lekker creatief te zijn met mijn dansmoves. Maar meestal kom ik aangeschoten aan op zo'n feest en dan in de loop van de avond word ik meestal wel wat nuchterder, maar dan zit ik er zo in dat het me ook geen fuck meer uitmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een beetje zuipen om los te komen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
makrooy schreef:
Niet iedereen is een type om drugs te gebruiken, en als je niet anders gewend bent is het echt makkelijk te doen :)


Zoveel waarheid dit, heb in de eerste 1,5 jaar dat ik feesten bezocht niet gebruikt en dat ging prima, maar nu merk ik toch dat ik wel moeite heb om niet te gebruiken (althans, wanneer er drank in de man zit).


Eerste 3 jaar nooit drugs gedaan, daarna af en toe op feesten en heel vaak thuis op afters. Maar doordat ik 3 jaar lang altijd nuchter (zelfs weinig alcohol) ben gegaan is de drempel om op feesten te gebruiken vrij hoog. Denk daarom ook dat ik me ook uitstekend op feesten kan vermaken zonder drugs. Ik heb van vrienden ook vaak gehoord toen ze voor het eerst naar feesten gingen al meteen drugs namen en dat de drempel om op elk feest drugs te gebruiken daarom heel erg laag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds juli vorig jaar gestopt met alle vormen van drugs uitgezonderd alcohol. Ik gebruikte tot die tijd eigenlijk op ieder feest wel. Heb sindsdien alleen Beat The Bridge en Fatality gepakt, maar merkte wel dat ik het qua energie veel zwaarder heb dan toen ik nog gebruikte. Beat The Bridge aardig wat alcohol gedronken en dat ging eigenlijk wel prima qua lichamelijke belasting/energie, maar Fatality was ik de Bob en heb ik dus niks gedronken, toen zat ik er op een gegeven moment wel helemaal doorheen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Tegenwoordig gebruik ik ook geen drugs meer om vdk te worden zoals vroeger nog wel eens wilde voorkomen. Tegenwoordig is het gewoon bier en eventueel een paar punten pep. Voor de energie.

T enige klote hieraan is dat ik altijd n gram bestel, best veel overhou, dus soms het weekend erop denk van, die zooi moet op anders gaat de werking er van af en da's zonde. Want dan kan het goed langer dan n maand liggen. Misschien voortaan de rest weg geven... Hebben jullie hier ook ervaringen mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je pep koel, donker en droog bewaart kunnen je kleinkinderen er over 40 jaar nog nagenoeg dezelfde werking van ondervinden als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als je pep koel, donker en droog bewaart kunnen je kleinkinderen er nog nagenoeg dezelfde werking van ondervinden als jij.

Precies. Ze kunnen het niet vroeg genoeg leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
En voordat ik naar feesten ging, ging ik al jaren naar metal concerten, en in die scene speelt harddrugs sowieso geen rol daar wordt alleen wel veel geblowed.

Hahahahahahahahahahhaajnaghjagvhjabahnmvahjva.hja sorry vriend ik moest heel hard lachen om deze comment. Ten eerste: softdrugs zijn beter dan harddrugs? Is dat wat je wilt zeggen? Want dan kan ik best even een boekje voor je open doen. Ten tweede: ik ging af en toe (vast niet zo vaak als jij) naar metalconcerten en daar wordt toch heel erg stevig bier doorgetankt. Het mag dan volgens de wet geen harddrug zijn maar dat laat ik voor het gemak even terzijde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dit jaar alleen op Defqon wat gebruikt, maar niet echt het gewenste effect. En aangezien ik mijn Qlimax kaart verkocht heb, denk ik dat ik er maar helemaal mee stop.

Hier toch even op inhaken. Aan de ene kant wil ik geen drugs promoten maar aan de andere kant: neem het eens thuis, met een goede vriend of met je vriendin (of vriend, like I care) en zie wat het dan doet. De diepste gesprekken, weggestopte emoties komen ineens naar boven en zijn SUPER bespreekbaar... en als het je partner betreft... sex is amazing xd

Ik ga het laatste jaar naar een STUK minder feestjes, maar mijn drugsgebruik is bijna niet gedaald... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhh... je legt de woorden gewoon bij Norther in z’n mond. Waar zegt hij dat hij soft drugs beter vindt dan hard drugs? Hij benoemt alleen de feiten

Enneh ik weet niet hoe jij seks wilt hebben als je xtc gebruikt maar dat is bij mij vrijwel onmogelijk. Kan ook niet klaarkomen dan dus ik vind seks eerder een vervelende bezigheid onder invloed xd. Beetje flik flooien is wel heel fijn daarentegen. Sws is het gewoon fijn om xtc te gebruiken met iemand waarvan je houdt. Geeft ook wat spanning in de relatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hier toch even op inhaken. Aan de ene kant wil ik geen drugs promoten maar aan de andere kant: neem het eens thuis, met een goede vriend of met je vriendin (of vriend, like I care) en zie wat het dan doet. De diepste gesprekken, weggestopte emoties komen ineens naar boven en zijn SUPER bespreekbaar... en als het je partner betreft... sex is amazing xd

Ik ga het laatste jaar naar een STUK minder feestjes, maar mijn drugsgebruik is bijna niet gedaald... :P

Heb ik ook niet echt behoefte aan. Sowieso de kater na het gebruik, het negatieve imago en de schuldgevoelens tegenover mezelf/ouders zijn voor mij genoeg reden om helemaal te stoppen. (En dan laat ik gebrek aan piekmoment maar even weg).
Ik wil trouwens ook niet beweren dat ik het nooit meer aanraak, maar ik heb er op dit moment ook geen behoefte aan.
Vorige  1 ... 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic