Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ga het ook zeker een keer los of andersom doen, maar op een feestje heb ik tegenwoordig toch liever energie dan een spacerig gevoel, vandaar de keuze om eerst 4f te nemen :) Maar goed ik heb nog over dus wie weet de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In mijn vriendenkringen is de drug miauw al erg populair.. de meesten zitten er elk weekend aan.. kan met niet voorstellen dat dat bepaald goed voor je is. Maargoed, vraag me ook af of het wel echt mephedrone is gezien de zeldzaamheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
In mijn vriendenkringen is de drug miauw al erg populair.. de meesten zitten er elk weekend aan.. kan met niet voorstellen dat dat bepaald goed voor je is. Maargoed, vraag me ook af of het wel echt mephedrone is gezien de zeldzaamheid.


Is het dan niet gewoon 3mmc ipv 4mmc? Heel gemakkelijk te krijgen namelijk bij elke smartshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
paperclip schreef:
In mijn vriendenkringen is de drug miauw al erg populair.. de meesten zitten er elk weekend aan.. kan met niet voorstellen dat dat bepaald goed voor je is. Maargoed, vraag me ook af of het wel echt mephedrone is gezien de zeldzaamheid.


Is het dan niet gewoon 3mmc ipv 4mmc? Heel gemakkelijk te krijgen namelijk bij elke smartshop.

Dat is het ABSOLUUT niet als ik het aankaart, oftewel koppig gedrag. ik laat ze mooi in hun waan. Ze laten niet testen en halen het altijd bij een dealer die zegt dat het 4mmc is, kan best zo nu en dan 3mmc tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog over het vraagstuk van even terug; ik ga absoluut voor de muziek (en vooral ook line up) naar feesten, maar ik gebruik wel op nagenoeg elk feest. Ik vind de ervaring vele male vetter en de muziek nog veel beter klinken in vergelijking met wanneer ik thuis luister! En ik ken heeeeeeeel veel mensen die ook nooit 'nuchter' of met alleen alcohol op naar feesten gaan tbh :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik vind de ervaring vele male vetter en de muziek nog veel beter klinken in vergelijking met wanneer ik thuis luister!


Zelfs als je nuchter bent is de muziek en ervaring vele malen vetter op een feest dan thuis door je speakers. Daar hoef je niet per se drugs voor te gebruiken. Anders ter vergelijking een tiental vrienden thuis uitnodigen, wat dikke speakers huren en een drugsschaaltje in de woonkamer om een festival te simuleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Marks schreef:
Ik vind de ervaring vele male vetter en de muziek nog veel beter klinken in vergelijking met wanneer ik thuis luister!


Zelfs als je nuchter bent is de muziek en ervaring vele malen vetter op een feest dan thuis door je speakers. Daar hoef je niet per se drugs voor te gebruiken. Anders ter vergelijking een tiental vrienden thuis uitnodigen, wat dikke speakers huren en een drugsschaaltje in de woonkamer om een festival te simuleren.


Ik bied mij aan als vrijwilliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt mij ook wel wat.

Onder het mom van 'sociaal project'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Zamble schreef:
Volgens mij hebben de drugs hun werking gedaan, die gast zag er niet uit joh :P

En wat zegt dat wel niet over jou met alleen drank op :P

Nou dat mijn zicht van drank niet verslechterd en van drugs wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kruip ook graag in deze slachtofferrol :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een ander discussiepuntje wat ik wel bij dit topic vind passen:

Vind jij feesten en de muziek ook een soort drugs? Ben jij verslaafd aan het feesten? Wat betekent dat je niet zomaar kan stoppen en je jezelf kut gaat voelen als je dat wel doet

Ik vind dat wel redelijk van mezelf. Ik krijg altijd hele fijne en ook diepgaande gevoelens op feesten wat het gewoon een beetje verslavend maakt. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik niet zomaar kan stoppen als het moet. Dat moment gaat aanbreken als mijn master begint aangezien het dan allemaal wel wat serieuzer wordt met studeren en stages. Feesten zijn toch de plek waar ik me eigenlijk het gelukkigste van allemaal voel. Ik vergelijk het gevoel ook best vaak met wat je krijgt als je bij je vriendin bent xd. En dat kan ik al bereiken zonder drugs.

Ben benieuwd hoe het bij jullie zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee ik hou gewoon van de drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon vorig jaar best accepteren dat ik een maand geen feest had bijvoorbeeld, maar nu word ik al gek als ik twee weken geen feest heb haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke nu serieus dan: een paar jaar geleden moest ik overal bij zijn en ging ik ook naar bijna elk (groot) feest, maar ik hoef nu echt niet meer de hele nacht op een feest te staan. Met de nadruk op nacht, want festivals of dagfeesten zoals VWAB zie ik mezelf nog wel jaren doen en kan ik ook idd niet zonder, die horen bij de mooiste dagen van het jaar.

Maar ik heb geen zin meer om om 9 uur thuis te komen van een feest en de hele week fucking brak te zijn, waarbij vooral de maandag echt een pure hel is altijd. Vroeger vond ik dat niet zo erg toen ik nog makkelijk een vrij dagje kon nemen. Dus wie weet komt dat bij jou ook nog :P

PS: uitzonderingen als XQ BFront, Return of HHZ en Qlimax 2016 daargelaten, als het iets heel speciaals is wil ik nog wel gaan, maar dan moet ik hoe dan ook vrij hebben die maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Kon vorig jaar best accepteren dat ik een maand geen feest had bijvoorbeeld, maar nu word ik al gek als ik twee weken geen feest heb haha


Hier zowat hetzelfde. Even partyflock gekeken en heb sinds maart elke maand wel 2-3 feesten gedaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Nog over het vraagstuk van even terug; ik ga absoluut voor de muziek (en vooral ook line up) naar feesten, maar ik gebruik wel op nagenoeg elk feest. Ik vind de ervaring vele male vetter en de muziek nog veel beter klinken in vergelijking met wanneer ik thuis luister! En ik ken heeeeeeeel veel mensen die ook nooit 'nuchter' of met alleen alcohol op naar feesten gaan tbh :$


Ik vind bijvoorbeeld XTC vaak afbreuk doen aan de ervaring van muziek (bij hardstyle dan).

Je ervaart niet meer dat de muziek echt spanning opbouwt. Dat merkte ik weer donders goed toen ik afgelopen zaterdag een halfje erin had gegooid. Gelukkig raakte deze snel uitgewerkt en nam de dopamine het weer over. Ik vind muziek veel meer voldaan aanvoelen als ik er géén xtc bij gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 08:48 
 
Hardtraxx Veteran

Naar feesten gaan is verslavend. Erger dan de drugs die er af en toe bij komt kijken.
Maar het lukt me nu wel om te minderen. (gemiddeld 1,5 feest per maand momenteel) eerder was dit altijd hoger. Had per jaar 35 feesten ongeveer en dit jaar zit ik op 20 waar er waarschijnlijk nog 5 bij gaan komen.
Zolang mijn lichaam het leuk vindt en het aan kan zal ik wel altijd blijven gaan. Maar ik zoek de feesten wel wat beter uit.
Er zijn jaarlijkse zekerheidjes (zeker op festival gebied) en sommige concepten indoor die mij ook elk jaar wel weer trekken.
Maar het naar feesten gaan komt voort uit de passie voor de muziek die ik al meer dan 10 jaar heb. De muziek komt ook het best tot zijn recht op een feest met meerdere mensen die ook voor die muziek komen.

Het zal wel minder worden op den duur maar ik ga nog steeds liever 1x per maand uit dan dat ik wekelijks in het cafe zou zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke nu serieus dan: een paar jaar geleden moest ik overal bij zijn en ging ik ook naar bijna elk (groot) feest, maar ik hoef nu echt niet meer de hele nacht op een feest te staan. Met de nadruk op nacht, want festivals of dagfeesten zoals VWAB zie ik mezelf nog wel jaren doen en kan ik ook idd niet zonder, die horen bij de mooiste dagen van het jaar.

Maar ik heb geen zin meer om om 9 uur thuis te komen van een feest en de hele week fucking brak te zijn, waarbij vooral de maandag echt een pure hel is altijd. Vroeger vond ik dat niet zo erg toen ik nog makkelijk een vrij dagje kon nemen. Dus wie weet komt dat bij jou ook nog :P

PS: uitzonderingen als XQ BFront, Return of HHZ en Qlimax 2016 daargelaten, als het iets heel speciaals is wil ik nog wel gaan, maar dan moet ik hoe dan ook vrij hebben die maandag.


Volledig met bovenstaande eens (zelfs de genoemde voorbeelden in de laatste zin), al neem ik zelf op maandag geen vrij van mijn werk na een nachtfeest. Ik vind het dan ook een fijne ontwikkeling dat er steeds meer feesten overdag zijn in de winter in tegenstelling tot een aantal jaar geleden (ik denk in ieder geval dat het er nu meer zijn). Nachtfeesten beperk ik dit indoorseizoen tot 2 á 3 (HHZ, Qlimax en mogelijk nog ergens een 3e). Zeker nu in de week na VWAB heb ik het er wel mega zwaar mee dat ik de komende maand geen feest heb, want het is al lang geleden dat er zo lang tussen twee feesten in zat. Ik weet dat het ook wel eens een keer goed is, omdat ik dan ook weer tijd heb voor andere dingen, maar het blijft wel klote.

Lang verhaal kort: nu al weer zin in het festivalseizoen, zodat we weer bijna elke week overdag op pad kunnen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Pommer schreef:
Oke nu serieus dan: een paar jaar geleden moest ik overal bij zijn en ging ik ook naar bijna elk (groot) feest, maar ik hoef nu echt niet meer de hele nacht op een feest te staan. Met de nadruk op nacht, want festivals of dagfeesten zoals VWAB zie ik mezelf nog wel jaren doen en kan ik ook idd niet zonder, die horen bij de mooiste dagen van het jaar.

Maar ik heb geen zin meer om om 9 uur thuis te komen van een feest en de hele week fucking brak te zijn, waarbij vooral de maandag echt een pure hel is altijd. Vroeger vond ik dat niet zo erg toen ik nog makkelijk een vrij dagje kon nemen. Dus wie weet komt dat bij jou ook nog :P

PS: uitzonderingen als XQ BFront, Return of HHZ en Qlimax 2016 daargelaten, als het iets heel speciaals is wil ik nog wel gaan, maar dan moet ik hoe dan ook vrij hebben die maandag.


Volledig met bovenstaande eens (zelfs de genoemde voorbeelden in de laatste zin), al neem ik zelf op maandag geen vrij van mijn werk na een nachtfeest. Ik vind het dan ook een fijne ontwikkeling dat er steeds meer feesten overdag zijn in de winter in tegenstelling tot een aantal jaar geleden (ik denk in ieder geval dat het er nu meer zijn). Nachtfeesten beperk ik dit indoorseizoen tot 2 á 3 (HHZ, Qlimax en mogelijk nog ergens een 3e). Zeker nu in de week na VWAB heb ik het er wel mega zwaar mee dat ik de komende maand geen feest heb, want het is al lang geleden dat er zo lang tussen twee feesten in zat. Ik weet dat het ook wel eens een keer goed is, omdat ik dan ook weer tijd heb voor andere dingen, maar het blijft wel klote.

Lang verhaal kort: nu al weer zin in het festivalseizoen, zodat we weer bijna elke week overdag op pad kunnen :D .

Dit doe ik ook zelden. In ieder geval niet ziek melden. Mocht ik nog ATV of Vakantiedagen over hebben gehad dan wilde ik nog wel eens een maandag vrij nemen na een feest.
Nou moet ik zeggen dat ik ook lang niet zo brak ben op maandag als de meesten hier, als ik het zo lees.
Vermoeidheid is wellicht het enige wat iets meer aanwezig is icm met spierpijn. Maar dat mag de naam brak eigenlijk niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb na een nachtfeest eigenlijk nergens last van op maandag, ik kan dan gewoon normaal werken :D Ik heb ook veel liever nachtfeesten, omdat ik dan op de zaterdagmiddag veel productiever ben (oa dingen als boodschappen halen, zondag is niet alles open). Dus dan sta ik liever niet smiddags op een feest eigenlijk :$

Ik heb juist wel extra veel moeite met volhouden als ik daarvoor heb gewerkt, dus nachtfeesten van vrijdag op zaterdag als ik die vrijdag gewerkt heb. Dan moet ik echt mn best doen om niet halverwege het feest zelf al in slaap te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke nu serieus dan: een paar jaar geleden moest ik overal bij zijn en ging ik ook naar bijna elk (groot) feest, maar ik hoef nu echt niet meer de hele nacht op een feest te staan. Met de nadruk op nacht, want festivals of dagfeesten zoals VWAB zie ik mezelf nog wel jaren doen en kan ik ook idd niet zonder, die horen bij de mooiste dagen van het jaar.

Maar ik heb geen zin meer om om 9 uur thuis te komen van een feest en de hele week fucking brak te zijn, waarbij vooral de maandag echt een pure hel is altijd. Vroeger vond ik dat niet zo erg toen ik nog makkelijk een vrij dagje kon nemen. Dus wie weet komt dat bij jou ook nog :P

PS: uitzonderingen als XQ BFront, Return of HHZ en Qlimax 2016 daargelaten, als het iets heel speciaals is wil ik nog wel gaan, maar dan moet ik hoe dan ook vrij hebben die maandag.

Net zoals wat Ramon al zegt: precies dit. De indoors heb ik, bij nachttijden, wel gezien tenzij er iets heel diks is zoals de voorbeelden die je noemt. Waar ik vroeger vrijwel standaard specifieke events ging (Loudness, Reverze, Hard Bass etc.) skip ik deze tegenwoordig allemaal zonder moeite. Mocht ik nog wel gaan dan pak ik de maandag vaak wel (deels) vrij, ik kan dit op mijn werk makkelijk regelen.
Festivals of dagfeesten zie ik mezelf ook nog wel de komende jaren met regelmaat doen. Misschien wat minder frequent dan nu maar het blijft voor mij toch een 'verslaving' aan het gehele gebeuren: festival, muziek, ontmoeten van bekenden en daar hoort meestal ook drank en drugs bij.

Volgend jaar hoop ik 30 te worden. Ik merk soms om me heen wel dat bekenden zoiets hebben van: "ga je nu wéér naar een feest?". Sommigen zien het als iets wat 'kan' als je jonger bent, begin 20, maar nu verwacht men dat je volwassen bent en je je gedraagt naar je leeftijd. Maar ja, fuck dat. *schreeuwende, hoge stem*: this is who I really am (TUUUU TUUUU TUUUUUU TUDUDUDU. cc Vazard.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben sinds een klein jaar ook vort een stuk selectiever qua feesten. Ga zaterdag naar Delete the System en het feest ervoor was Fatality. En 3 maanden ertussen is heeeeeel lang geleden voor me.

Eerst waren feesten als Loudness, Hardbass enz ook altijd zekerheidjes, maar nu ga ik pas naar een feestje als ik er ECHT zin in heb en de line-up me ook erg bevalt. Ik weet dat ik me anders ook prima vermaak, maar ik wil iets hogere eisen stellen aan mn feestjes selectie. Daarom twijfel ik nu zo erg over Qlimax, vorig jaar zo'n topfeest en nu zo'n karige line-up. Twijfel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen dat die verslaving voor iedereen wel zo’n beetje geldt :P. Ik heb zelf altijd al als ik 1,5 maand geen feest heb gehad, dat mijn humeur ook een beetje daalt. Het lijkt daarnaast ook een beetje alsof ik van feest tot feest leef. Het is elke keer weer ‘Nog x weken tot dat, duuurt lang’. Ik had afgelopen zomer Decibel eigenlijk geen eens op de planning staan maar om nou vanaf eind juli tot eind september te wachten op een feest :x. Werd erg ongelukkig van die gedachte haha

Ik hoop gewoon dat mijn passie met dezelfde gang op een gegeven moment verdwijnt, als dat is gebeurt met mijn passie voor AZ. Vroeger best fanatiek fan met seizoenskaart en af en toe een uitwedstrijd maar toen ik eenmaal steeds meer hardstyle begon te luisteren, kon dat voetbal me eigenlijk geen ruk meer schelen. En dat doet het nu nog steeds niet meer

Conclusie, ik denk zelf dat veel mensen behoefte hebben aan een passie, iets waarvoor ze kunnen leven ofzo. De kunst is alleen om die passie onder controle te houden en het niet teveel van invloed te laten zijn op je dagelijkse leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Goed om te horen dat die verslaving voor iedereen wel zo’n beetje geldt :P. Ik heb zelf altijd al als ik 1,5 maand geen feest heb gehad, dat mijn humeur ook een beetje daalt. Het lijkt daarnaast ook een beetje alsof ik van feest tot feest leef. Het is elke keer weer ‘Nog x weken tot dat, duuurt lang’. Ik had afgelopen zomer Decibel eigenlijk geen eens op de planning staan maar om nou vanaf eind juli tot eind september te wachten op een feest :x. Werd erg ongelukkig van die gedachte haha

Ik hoop gewoon dat mijn passie met dezelfde gang op een gegeven moment verdwijnt, als dat is gebeurt met mijn passie voor AZ. Vroeger best fanatiek fan met seizoenskaart en af en toe een uitwedstrijd maar toen ik eenmaal steeds meer hardstyle begon te luisteren, kon dat voetbal me eigenlijk geen ruk meer schelen. En dat doet het nu nog steeds niet meer

Conclusie, ik denk zelf dat veel mensen behoefte hebben aan een passie, iets waarvoor ze kunnen leven ofzo. De kunst is alleen om die passie onder controle te houden en het niet teveel van invloed te laten zijn op je dagelijkse leven


Geloof me Roy leeftijd en levensfase hebben hier ook absoluut mee te maken ;) Ben nu 30, ga 13 jaar naar feesten en afgelopen 2 jaar doet het me niet zoveel meer (de feesten zelf, gezelligheid niet meegeteld) Heb allee feesten wel een keer gehad/gezien

Heb zelfs dit jaar mijn Qlimax en Thunderdome kaarten verkocht omdat ik denk: Meh laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje doet die hard werkt.
Vorige  1 ... 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic