Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje doet die hard werkt.

Dit is zo true. Jezus wat ben ik altijd oprecht fucking blij als het vrijdagmiddag 4 uur is. Vrijdagavond ook 9 vd 10 keer na de Vrijmibo naar de kroeg omdat ik er dan zo'n zin in heb :P En zaterdag dan altijd stappen of naar een feestje. Zondag lekker uitbrakken en dan vanaf maandag weer aftellen naar de volgende vrijdagmiddag 4 uur om het allemaal weer over te doen xd Hier komt wel het uitkijken naar een feest bij kijken, want als ik een hele lange tijd niks op de planning heb en dit de enige soorten weekenden zijn waar ik naar uit kan kijken word ik daar een beetje naar van. Moet wel wat vooruitzichten hebben (maar dit kunnen bijv ook vriendenweekenden zijn ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.


Dit heb ik ook fucking erg inderdaad. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vice heeft hier nog wel eens een leuk artikel over gepubliceerd. Heeft niet veel met drugs te maken, maar is wel (pijnlijk) treffend/herkenbaar wat betreft bovenstaande:

https://www.vice.com/nl/article/dpnn5x/ ... r-werkt811
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
RTM93 schreef:
Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.


Dit heb ik ook fucking erg inderdaad. xd

Zo erg herkenbaar dit, hele week opladen voor het weekend om op maandag weer kneiter verrot op je werk te zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje doet die hard werkt.


Van weekend tot weekend ja en zeker in de tijd dat ik veel drugste. Tegenwoordig kijk niet per se meer uit naar elk weekend, aangezien ik niet of nauwelijks meer drugs doe. Qlimax pas weer en dan is het exact een jaar geleden dat ik voor het laatst wat drugs gedaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
RTM93 schreef:
Ik leef niet perse van feest tot feest maar wel van weekend tot weekend.
Ik denk dat iedereen dat wel een beetje doet die hard werkt.


Van weekend tot weekend ja en zeker in de tijd dat ik veel drugste. Tegenwoordig kijk niet per se meer uit naar elk weekend, aangezien ik niet of nauwelijks meer drugs doe. Qlimax pas weer en dan is het exact een jaar geleden dat ik voor het laatst wat drugs gedaan heb.

Dus je kijkt niet meer uit naar het weekend omdat je amper nog drugs gebruikt? Beetje gekke redenatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik het zo zeggen toen keek ik uit naar het weekend om drugs te gebruiken (echt ja), terwijl nu niet meer vanwege drugsgebruik reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraagje. Ik wil zondag dus gaan 2 cb' en op awakenings. Hebben jullie tips op het gebied van bijpakken? Ik denk dat ik gewoon rond een uurtje of 12 begin met 1(van 14 mg ofzo?) en dan telkens bijpak met hele, zou dat werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:00 
 
Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Vraagje. Ik wil zondag dus gaan 2 cb' en op awakenings. Hebben jullie tips op het gebied van bijpakken? Ik denk dat ik gewoon rond een uurtje of 12 begin met 1(van 14 mg ofzo?) en dan telkens bijpak met hele, zou dat werken?


Hoeveel wil je bijpakken en ga je er alcohol bij nuttigen? Ik weet niet wat je tolerantie is, maar zodra ik wat bier op heb en 1 2cb pak ben ik voor 8 uur zoet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is jullie ervaring met sos op een feest als je het vergelijkt met speed? Ik vind speed namelijk erg kut in de come down en ik slaap er niet van. Afgelopen zaterdag heb ik van drie punten totaal helemaal niet kunnen slapen en heb ik uiteindelijk alleen maar 6 dronken uurtjes slaap gehad dat weekend. Heeft er tot deze woensdag wel ingehakt.
Heb zelf wel eens sos gebruikt om het te proberen maar ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Voordelen van sos zijn dus vooral beter kunnen slapen en het veroorzaakt significant minder hersenschade dan speed dus daarom wil ik t vooral eens gaan proberen op een feest. Puur voor later op de dag/avond dan want anders blijf je bezig de hele dag en dat werkt voor mij niet heb ik vaak zat gemerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat is jullie ervaring met sos op een feest als je het vergelijkt met speed? Ik vind speed namelijk erg kut in de come down en ik slaap er niet van. Afgelopen zaterdag heb ik van drie punten totaal helemaal niet kunnen slapen en heb ik uiteindelijk alleen maar 6 dronken uurtjes slaap gehad dat weekend. Heeft er tot deze woensdag wel ingehakt.
Heb zelf wel eens sos gebruikt om het te proberen maar ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Voordelen van sos zijn dus vooral beter kunnen slapen en het veroorzaakt significant minder hersenschade dan speed dus daarom wil ik t vooral eens gaan proberen op een feest. Puur voor later op de dag/avond dan want anders blijf je bezig de hele dag en dat werkt voor mij niet heb ik vaak zat gemerkt

Lijkt mij vrij kut, aangezien je elk half uur weer mag bij pakken om in de roes te blijven. Ben je haast meer bezig met de drugs dan het feest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon in de energieke flow blijft zitten van die ene dosis voor 1,5 uur. Ik wil het vooral gebruiken als ik al wat biertjes op heb en gewoon even inkak. Ja die combinatie is slecht, cocaethyleen enzo, maar dat acht ik wat minder erg dan de hersenschade van de speed zelf en het slaapgebrek dat je ervan krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:39 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon in de energieke flow blijft zitten van die ene dosis voor 1,5 uur. Ik wil het vooral gebruiken als ik al wat biertjes op heb en gewoon even inkak. Ja die combinatie is slecht, cocaethyleen enzo, maar dat acht ik wat minder erg dan de hersenschade van de speed zelf en het slaapgebrek dat je ervan krijgt :P


Ga je spijt van krijgen, dacht dat eerst ook te moeten gebruiken als speed vervanger. Maar ik voelde me er het eerste uurtje lekker bij, maar je wilt dat vasthouden en dat is onmogelijk. Je blijft maar pakken maar je komt niet meer op dat fijne moment van in het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sos op feesten zou ik je niet aanraden. Leuk voor in de kroeg of een avondje zuipen met vrienden maar 1. je krijgt een tering dure dag want je moet continue blijven bijpakken en 2. als ik een redelijke hoeveelheid sos had genomen dan sliep ik ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 06:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat is jullie ervaring met sos op een feest als je het vergelijkt met speed? Ik vind speed namelijk erg kut in de come down en ik slaap er niet van. Afgelopen zaterdag heb ik van drie punten totaal helemaal niet kunnen slapen en heb ik uiteindelijk alleen maar 6 dronken uurtjes slaap gehad dat weekend. Heeft er tot deze woensdag wel ingehakt.
Heb zelf wel eens sos gebruikt om het te proberen maar ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Voordelen van sos zijn dus vooral beter kunnen slapen en het veroorzaakt significant minder hersenschade dan speed dus daarom wil ik t vooral eens gaan proberen op een feest. Puur voor later op de dag/avond dan want anders blijf je bezig de hele dag en dat werkt voor mij niet heb ik vaak zat gemerkt


Zonde van je geld. Je bent met sos met maar aan het snuiven om een gevoel te bereiken die je nooit zal bereiken. Daarnaast zal je niet de energie krijgen wat je van pep krijgt om lekker te gassen. Beste vervanger zou ik zeggen mephedrone ;) En trouwens, voor slaapproblemen kan je toch gewoon een slaappil pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
MeneerEend schreef:
Vraagje. Ik wil zondag dus gaan 2 cb' en op awakenings. Hebben jullie tips op het gebied van bijpakken? Ik denk dat ik gewoon rond een uurtje of 12 begin met 1(van 14 mg ofzo?) en dan telkens bijpak met hele, zou dat werken?


Hoeveel wil je bijpakken en ga je er alcohol bij nuttigen? Ik weet niet wat je tolerantie is, maar zodra ik wat bier op heb en 1 2cb pak ben ik voor 8 uur zoet haha.



serieus 8 uur ja? Ik weet dat alcohol het effect versterkt, maar het duurt dus ook langer? Ik drink van tevoren ook wel wat biertjes ja, dus miss heb ik dan aan eentje wel genoeg. Anders later nog eentje bijpakken, komt wel goed denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
RoyAPO schreef:
Wat is jullie ervaring met sos op een feest als je het vergelijkt met speed? Ik vind speed namelijk erg kut in de come down en ik slaap er niet van. Afgelopen zaterdag heb ik van drie punten totaal helemaal niet kunnen slapen en heb ik uiteindelijk alleen maar 6 dronken uurtjes slaap gehad dat weekend. Heeft er tot deze woensdag wel ingehakt.
Heb zelf wel eens sos gebruikt om het te proberen maar ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Voordelen van sos zijn dus vooral beter kunnen slapen en het veroorzaakt significant minder hersenschade dan speed dus daarom wil ik t vooral eens gaan proberen op een feest. Puur voor later op de dag/avond dan want anders blijf je bezig de hele dag en dat werkt voor mij niet heb ik vaak zat gemerkt


Zonde van je geld. Je bent met sos met maar aan het snuiven om een gevoel te bereiken die je nooit zal bereiken. Daarnaast zal je niet de energie krijgen wat je van pep krijgt om lekker te gassen. Beste vervanger zou ik zeggen mephedrone ;) En trouwens, voor slaapproblemen kan je toch gewoon een slaappil pakken?

Kevin voor jou is Mephedrone voor alles een vervanger of niet? :lol:


Ik heb wel eens sos gebruikt op de vrijdag van het weekend festival.
Het is leuk voor in het begin en bij de tent . Maar eenmaal op het terrein zelf merk je pas hoeveel je bezig bent met bijnemen om een gevoel te bereiken wat je niet meer gaat bereiken. Het is daarom voor mij ook een no go voor op een feest. Zonde geld en tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik wil niet zo vaak mijn serotonine een klap geven. Ik vind sos wel te doen voor 1-2 x per maand omdat dit misschien wel de minst schadelijke drug is die er is bij dit soort recreatief gebruik. Verslaving dan daar gelaten :P

Maarja, het lijkt er niet op dat ik er iets aan ga hebben haha. Slaappillen twijfel ik over. Daarnaast gaat het niet alleen om slaapgebrek maar ook om een hartslag van 110-130 voor 12 uur lang. Heel vervelend

Ga zondag tegen het einde van de avond op Reaktor eens een klein beetje ket proberen. Ga altijd wel lekker op dat soort muziek met ket en moet t toch een keer gedaan hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maarja, het lijkt er niet op dat ik er iets aan ga hebben haha. Slaappillen twijfel ik over. Daarnaast gaat het niet alleen om slaapgebrek maar ook om een hartslag van 110-130 voor 12 uur lang. Heel vervelend


Slaappil/kalmeringspil verlaagt je hartslag. Dus daar los je het probleem al mee op. Ik zou niet zonder kunnen na een feest.

RTM93 schreef:
Kevin voor jou is Mephedrone voor alles een vervanger of niet? :lol:


Ja, in mijn ogen nog steeds de beste upper mits je de echte hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je gelijk in :P. Dan moet ik eens aan wat oxazepam zien te komen aangezien dit een kortwerkende benzo is en ik niet de hele dag slaperig wil zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.


Blowen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.

Waar haal je dat precies vandaan van je hart? Ik hoor dat niet vaak. Als je moet combineren kan je beter een upper met downer combineren dan combineren van upper/upper en downer/downer. Upper/upper is pas slecht voor je hersenen/hart. Ik zie ook ff niet in waarom een benzo voor het slapen gaan na het gebruik van speed schadelijk voor je hart zou zijn :P

Mja combinatiegebruik blijft niet geheel zonder risico’s natuurlijk

Neee blowen en speed wordt m bij niet. Ik ga daar niet goed op. Krijg ik een nog hogere hartslag van. Xtc en later een jointje vind ik dan wel weer chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Elite

Ik zou niet aan de slaappillen gaan beginnen. Neem dan gewoon voordat je naar huis gaat niks meer en drink wat sterke alcohol voordat je gaat slapen. Ook ff n film opzetten helpt bij mij dan. Of als je de mogelijkheid hebt, je vriendin uitnodigen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want drugs en seks is een top combo..want dat gaat dan zo goed..toch..toch?

Of is jouw vriendin gewoon heel vermoeiend?
Vorige  1 ... 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic