Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.

Waar haal je dat precies vandaan van je hart? Ik hoor dat niet vaak. Als je moet combineren kan je beter een upper met downer combineren dan combineren van upper/upper en downer/downer. Upper/upper is pas slecht voor je hersenen/hart. Ik zie ook ff niet in waarom een benzo voor het slapen gaan na het gebruik van speed schadelijk voor je hart zou zijn :P

Mja combinatiegebruik blijft niet geheel zonder risico’s natuurlijk

Neee blowen en speed wordt m bij niet. Ik ga daar niet goed op. Krijg ik een nog hogere hartslag van. Xtc en later een jointje vind ik dan wel weer chill


Ga maar even naar je dokter.

Uppers versnellen je hartslag. Slaaptabletten verlagen je hartslag.
Google anders even op hartritmestoornis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ik zou niet aan de slaappillen gaan beginnen. Neem dan gewoon voordat je naar huis gaat niks meer en drink wat sterke alcohol voordat je gaat slapen. Ook ff n film opzetten helpt bij mij dan. Of als je de mogelijkheid hebt, je vriendin uitnodigen haha.

Ik ga alleen naar feesten met mijn vriendin. Het helpt de tijd te doden inderdaad. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.



Ik begrijp je ook niet helemaal hierin. Het is zeker niet goed om te combineren. Maar mijn hart vind het ook niet leuk om 20 uur lang 160 slagen per minuut te maken.
Dus jij bent ook tegen alcohol + upper en GHB + upper etc?

Een kortwerkende inslaper zorgt voor een goede nachtrust. Je bent dan ook een stuk minder naar de klote maandag op werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
RTM93 schreef:
Goed man! Uppers en downers combineren. Zal je hart echt leuk vinden... :/
Of je neemt de bij-effecten als slapeloosheid voor lief of je neemt geen uppers..

Tenminste, dat is hoe ik er in sta.


Ik begrijp je ook niet helemaal hierin. Mijn hart vind het minder leuk om 20 uur lang 160 slagen per minuut te maken.
Dus jij bent ook tegen alcohol + upper en GHB + upper etc?

Een kortwerkende inslaper zorgt voor een goede nachtrust. Je bent dan ook een stuk minder naar de klote maandag op werk.

Ik ben sowieso tegen GHB. En ja ik ben niet perse tegen Uppers en bier. Maar wel met mate.
Wat is beter voor de motor van de auto ? Constant 1 tempo rijden of de hele tijd harder en zachter gaan.
Simpelere vergelijking kan ik niet maken.

Goed als jij doet wat je wil, dat maakt me verder ook niet uit. Maar het adviseren er van vindt ik eigenlijk niet kunnen. Dat is wat ik er mee wil zeggen. Want er is aanzienlijk meer kans op hartritmestoornissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel puur suggestief dat je er hartritmestoornissen van krijgt. Ik geloof je pas bij wetenschappelijk bewijs :P. Volgens mij geeft speed ook van zichzelf al hartproblemen. Af en toe krijg ik echt van die hartkloppingen. Misschien dat benzo’s dit juist kunnen verminderen

Afgelopen zaterdag heb ik dus 3 punten genomen en om 10 uur savonds de laatste dacht ik en uiteindelijk sliep ik gewoon helemaal niet terwijl ik wel echt moe zou moeten zijn want ik was vrijdag ook naar een huisfeestje. Ben vrij gevoelig blijkbaar voor speed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ik ook Roy! Paar puntjes, en ik kan gewoon niet meer slapen. Opzich wel goed, want dan laat ik die pep al snel zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:23 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Ja want drugs en seks is een top combo..want dat gaat dan zo goed..toch..toch?

Of is jouw vriendin gewoon heel vermoeiend?


Uhm, seks met speed op is t beste wat er is imo. Zodra mn grote kleine vriend staat, valt ie ook moeilijk weer om en kunnen we de hele nacht samen door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Heb ik ook Roy! Paar puntjes, en ik kan gewoon niet meer slapen. Opzich wel goed, want dan laat ik die pep al snel zitten.


Ik ook. Als ik er alleen nog maar naar kijk kan ik al niet meer slapen ongeveer. Echter neem ik dat altijd maar voor lief en ik stel mezelf er van te voren ook op in. Gebruik het er in ieder geval niet minder door op een feest. Neem zelf ook alleen maar een slaapmiddeltje (Xanax) op de vrijdag van een weekendfestival. Ik gebruik nooit iets op die vrijdag, maar zonder een slaapmiddel kom ik dan gewoon niet in slaap in zo'n tentje. Hierdoor slaap ik rond de 8 uur lang en 'begin' ik dat weekend gewoon veel uitgeruster.

Hard4Us schreef:
Uhm, seks met speed op is t beste wat er is imo. Zodra mn grote kleine vriend staat, valt ie ook moeilijk weer om en kunnen we de hele nacht samen door :P


Haha, volledig mee eens. En wanneer je dan uiteindelijk je hoogtepunt bereikt dan komt het tot het plafond ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind seks na xtc gebruik wel chiller eigenlijk. Moet je alleen niet teveel xtc gebruiken want anders heb je te weinig dopamine/serotonine om klaar te komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
MeneerEend schreef:
Heb ik ook Roy! Paar puntjes, en ik kan gewoon niet meer slapen. Opzich wel goed, want dan laat ik die pep al snel zitten.


Ik ook. Als ik er alleen nog maar naar kijk kan ik al niet meer slapen ongeveer. Echter neem ik dat altijd maar voor lief en ik stel mezelf er van te voren ook op in. Gebruik het er in ieder geval niet minder door op een feest. Neem zelf ook alleen maar een slaapmiddeltje (Xanax) op de vrijdag van een weekendfestival. Ik gebruik nooit iets op die vrijdag, maar zonder een slaapmiddel kom ik dan gewoon niet in slaap in zo'n tentje. Hierdoor slaap ik rond de 8 uur lang en 'begin' ik dat weekend gewoon veel uitgeruster.

Hard4Us schreef:
Uhm, seks met speed op is t beste wat er is imo. Zodra mn grote kleine vriend staat, valt ie ook moeilijk weer om en kunnen we de hele nacht samen door :P


Haha, volledig mee eens. En wanneer je dan uiteindelijk je hoogtepunt bereikt dan komt het tot het plafond ook.


Oh, en 'het' kan in dit geval zowel de sperma als je vriendin zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat er hier nog geen seks topic bestaat op het forum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nou dan is mijn gebruik timing niet goed want met zowel speed als xtc gaat het echt niet worden :huh:

(tot grote frustratie van mijn vriendin, ze wil daarom ook niet dat ik gebruik als ze mee is naar een feest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Dat er hier nog geen seks topic bestaat op het forum xd

Mag niet van de boze amerikanen. Iets met google ads volgens onze moderatoren.

RoyAPO schreef:
Ik geloof je pas bij wetenschappelijk bewijs

Voor iemand met zo'n avatar als jij had ik wel verwacht dat je meer onderzoek had gedaan dan. Ik heb de rapporten zo 1,2,3 niet bij de hand. Maar begin maar eens met zoeken in de rapportages van ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport afdeling rijksinstituut voor volksgezondheid en milieu met betrekking tot drugs en drugs doden.

Hier een begin. Veel lees plezier! :kiss2:

http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Moet je alleen niet teveel xtc gebruiken want anders heb je te weinig dopamine/serotonine om klaar te komen :x

Werkt dat echt zo ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik ook. Als ik er alleen nog maar naar kijk kan ik al niet meer slapen ongeveer. Echter neem ik dat altijd maar voor lief en ik stel mezelf er van te voren ook op in.


Throwback naar vwab :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie zo 1, 2, 3 nergens (bij kopje benzo’s en amfetamine) staan dat benzo’s icm speed hartritmestoornissen kunnen verergeren vergeleken met het alleen gebruiken van speed. Je opmerking is nog steeds nergens op gebaseerd. Ik ken dit onderzoek ook wel haha

Ik kan vanuit mijn farmaceutische kennis ook niet zeggen of de combinatie slechter is voor het hart. De hersenen zijn namelijk vrij complex :P. Kan dr wel in komen als je zou zeggen dat benzo’s zeer verslavend zijn want dit kan een best groot probleem worden als je vaak feest en afhankelijk wordt van benzo’s

Oh ja dat harder en zachter gaan van de motor heb je inderdaad gelijk in maar wie zegt dat dat gebeurt? Wie weet stelt zich wel gewoon een evenwicht in tussen de activiteit van de neuronen en word je hartslag lager en misschien zelfs wel stabieler. Maar adviseren doe ik niet en mag ik ook niet. Kritisch kijken naar zaken wel. En ik weet ook nog niet alles haha

Als ik tijd/zin heb, ga ik dit weekend zelf wel even op onderzoek uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie de laatste tijd hier veel voorbij komen van Benzofury en Miauw (4mmc). Beetje bij mijn vrienden en dealer rondgevraagd, maar die shit is gewoon bijna niet te krijgen hier in mijn regio (Breda - Tilburg). Heeft dat een reden? Is er maar beperkte productie van? Aangezien ik nu best wel benieuwd ben naar beide middelen. Alleen van 4mmc weet ik maar bar weinig (en eigenlijk van Benzofury ook). Iemand die mij snel even wat info over beide kan geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
verhaal


Als ik het goed heb begrepen is de jongen die dit jaar overleden is op DefQon aan deze combi bezweken.

In zijn tent vonden ze een grote hoeveelheid lege blikjes energiedrank (upper qua hartslag) en hij is daarna gaan blowen (downer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik zie de laatste tijd hier veel voorbij komen van Benzofury en Miauw (4mmc). Beetje bij mijn vrienden en dealer rondgevraagd, maar die shit is gewoon bijna niet te krijgen hier in mijn regio (Breda - Tilburg). Heeft dat een reden? Is er maar beperkte productie van? Aangezien ik nu best wel benieuwd ben naar beide middelen. Alleen van 4mmc weet ik maar bar weinig (en eigenlijk van Benzofury ook). Iemand die mij snel even wat info over beide kan geven?


Over Benzo:


Persoonlijk vind ik het top filmpjes van Drugslab, veel goede info maar ook het daadwerkelijke gebruik goed in beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
verhaal


Als ik het goed heb begrepen is de jongen die dit jaar overleden is op DefQon aan deze combi bezweken.

In zijn tent vonden ze een grote hoeveelheid lege blikjes energiedrank (upper qua hartslag) en hij is daarna gaan blowen (downer)

RoyAPO schreef:
Je opmerking is nog steeds nergens op gebaseerd. Ik ken dit onderzoek ook wel haha

Wat een aanname ook dat mijn opmerking nergens op is gebaseerd.

Maargoed,

Je kent het gezegde, bij twijfel bij pakken, en outgaan is ook gaan.

Laten we verder niet te heftig gaan discussiëren. Het is bijna tijd voor de vrijmibo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja klopt, en ze pakken ook niet van die pussy doseringen. erg informatief :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:00 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Ik zie de laatste tijd hier veel voorbij komen van Benzofury en Miauw (4mmc). Beetje bij mijn vrienden en dealer rondgevraagd, maar die shit is gewoon bijna niet te krijgen hier in mijn regio (Breda - Tilburg). Heeft dat een reden? Is er maar beperkte productie van? Aangezien ik nu best wel benieuwd ben naar beide middelen. Alleen van 4mmc weet ik maar bar weinig (en eigenlijk van Benzofury ook). Iemand die mij snel even wat info over beide kan geven?

6-APB (Benzofury)
6-APB (ook wel bekend als 'Benzofury') staat nog niet op de lijst van de Opiumwet en is dus (voorlopig) makkelijk te verkrijgen online (voorlopig want ik voorspel dat 6-apb in ongeveer 2-3 jaar tijd hetzelfde lot zal ondergaan als 4-FA, namelijk retepopulair worden en vervolgens veel ongevallen wegens gebrek aan kennis). Ik mag hier geen namen/links geven van webshops volgens mij, maar als je letterlijk alleen al '6-APB' intypt op Google, dan vind je al 'interessante' resultaten.

Inname
Na inname van 6-APB duurt het vrij lang voordat je iets begint te voelen, varieert tussen 0.5-1.5 uur. Daarna klapt het er niet in zoals MDMA/XTC, maar bouwt het rustig op, elke 5 minuutjes net iets sterker, en dit duurt zo'n 15-45 minuten. In het ergste geval duurt het dus 2 uur (of langer) voordat je het effect pas volledig voelt, maar het kan ook in een uur al (beide gevallen zelf meegemaakt).

Effect
Het effect zelf lijkt sprekend op die van MDMA/XTC, echter heb je met 6-APB veel meer controle over jezelf; je voelt je redelijk normaal (wel minder normaal/scherp dan bij bijvoorbeeld pep/4-fa), dus praten lukt prima en je kan aardig helder nadenken over dingen, maar als je volledig uit je pan wil gaan, dan komt ineens zowat hetzelfde gevoel als MDMA/XTC naar boven: lekker energiek, giga euforisch, heerlijk love-gevoel en het voelt alsof je op wolken loopt.

Verder heb je bij dit middel ook het gevoel alsof het effect in golven gaat, en het leuke is van 6-APB, is dat het niet 'piekt' zoals MDMA/XTC, maar meer een plateau is. Ongeveer 3-5 uur lang voel je bovenstaand effect even sterk, in plaats van dat het heel even heel sterk is en daarna afbouwt. Na dit plateau bouwt het rustig af, en na zo'n 2-3 uur voelt het weer alsof je mentaal gezien nuchter bent, lichamelijk heb je wel nog een paar uur durende nastimulatie (dus fysiek gezien nog erg energiek zijn terwijl je mentaal weer normaal bent). Ik ben hier zelf vrij gevoelig voor (vaak na gebruik heb ik een goeie plafonddienst) maar gek genoeg kan ik prima slapen na gebruik van 6-APB.

Herdoseren
Bijnemen met 6-APB zorgt ervoor dat je dit alles helemaal opnieuw ervaart, oftewel opnieuw een plateau van 3-5 uur en daarna pas de afbouw van 2-3 uur, met een sterkere nastimulatie. Toen ik dit zelf op een weekendje Defqon uitprobeerde, nam ik om 10:30 de eerste dosis in (160mg poeder, verdeeld over 2 capsules, sterkte is niet bekend). Om 12:30 was het volledig werkzaam, rond 16:30 een redose van 50mg poeder en om 18:30 was die ook volledig werkend. Daarna, tot ver na de eindshow, was ik nog goed onder invloed, tot 1:30 zat ik met lichte hallucinaties in de tent (toen maar geprobeerd te gaan slapen). Herdoseren met 6-APB raad ik dan ook af tenzij je echt de tijd hebt, maar kleine beetje XTC/MDMA werken beter. Nadruk op klein, want het kickt echt veel harder in dan je denkt. Ik heb normaal 100-120mg MDMA nodig om iets te voelen (natuurlijke tolerantie), en toen ik een keer ~50mg MDMA bijnam tijdens de 6-APB ging ik net zo hard als een uur eerder.

Gebruik
6-APB maakt ook zwaar gebruik van serotonine, daarom zou ik persoonlijk ook aanraden om (net als bij XTC/MDMA) 2-3 maanden pauze te houden tussen gebruik, zodat je serotoninevoorraad weer kan worden bijgevuld en, ook best wel belangrijk, de serotonine receptoren (de dingen in je hersenen die de serotonine opvangen en jou dat lekkere gevoel geven) weer kunnen bijkomen/herstellen (de gehele reden dat die pauze zo verdomde lang is). Gebruik van dit middel geeft dezelfde tolerantie als XTC/MDMA, je kan het dus niet gebruiken in de XTC pauze. De dinsdagdip van 6-APB is minder zwaar dan van MDMA/XTC, met kans op het geheel uitblijven van zo'n dip (natuurlijk heb je wel nog de standaardkater, zoals vermoeidheid).

Ik kan niet veel vertellen over een dosis aangezien testen bij het testcentrum niet (altijd) een sterkte meegeeft (toen ik het voor het laatst in februari testte, gaven ze alleen aan welke werkzame stoffen erin zitten), maar aangezien het een research chemical betreft, is het poeder vaak erg puur wanneer je dit online koop. Alsnog raad ik aan het te testen zodat je zeker weet welke stoffen je hebt gekocht, als het bij de webshop namelijk per ongeluk wordt omgewisseld met een ander middel dan kan dat erg gevaarlijk zijn (genoeg verhalen online te vinden over dit soort fouten, soms zelfs met dodelijke afloop). Van ervaringen online heb ik gelezen dat 80-120mg 6-APB de sweetspot is. Van meer dan 160mg 6-APB ga je vaak hallucineren. 6-APB poeder kan maximaal 83% pure 6-APB bevatten, dus voor 100mg pure 6-APB heb je ten minste 120,5mg 6-APB poeder nodig.

Wanneer je 6-APB poeder haalt (pillen zijn niet/nauwelijks te vinden), is deze zeer vaak vermengd met 5-APB. Hier hoef je je geen zorgen over te maken, voor zover mij bekend is, is dat een bijproduct van de productie. De effecten van 5-APB zijn nagenoeg hetzelfde, alleen heeft die een zwaardere bodyload en is die minder energiek. Pure 6-APB komt nauwelijks voor, en bovenstaande beschrijving geldt dan ook voor deze 'standaard' combi.

4-MMC (Miauw miauw/Mephedrone)
4mmc weet ik echt niks over
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Ik zie de laatste tijd hier veel voorbij komen van Benzofury en Miauw (4mmc). Beetje bij mijn vrienden en dealer rondgevraagd, maar die shit is gewoon bijna niet te krijgen hier in mijn regio (Breda - Tilburg). Heeft dat een reden? Is er maar beperkte productie van? Aangezien ik nu best wel benieuwd ben naar beide middelen. Alleen van 4mmc weet ik maar bar weinig (en eigenlijk van Benzofury ook). Iemand die mij snel even wat info over beide kan geven?



Kevin-raw kan je hier alles over vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Hekzitter schreef:
Ik zie de laatste tijd hier veel voorbij komen van Benzofury en Miauw (4mmc). Beetje bij mijn vrienden en dealer rondgevraagd, maar die shit is gewoon bijna niet te krijgen hier in mijn regio (Breda - Tilburg). Heeft dat een reden? Is er maar beperkte productie van? Aangezien ik nu best wel benieuwd ben naar beide middelen. Alleen van 4mmc weet ik maar bar weinig (en eigenlijk van Benzofury ook). Iemand die mij snel even wat info over beide kan geven?



Kevin-raw kan je hier alles over vertellen.


Mr. Meph ook wel. In de UK is mephedrone een van de populairdere drugs. Rond 2008 was de xtc/speed markt van slechte kwaliteit in de UK en 4mmc legaal. 4mmc heeft toen vele harten gewonnen. In NL heeft het door het goede aanbod van overige bekendere middelen. In NL wordt het niet geproduceerd. Meeste aanbod komt uit de UK en is alleen via darknet te bestellen. Ik denk dat het in NL maar niet populair wordt omdat mensen 3mmc/4mec voorgeschoteld krijgen onder de naam meph, wat maar mwhah is in vergelijking met echte 4mmc. Zelf doe ik meph al sinds 2011 en is in mijn mening de beste upper. Vanavond weer lekker scheppen op ADE
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind discussiëren hierover wel leuk. Niks tegen jou :P

Met hartproblemen is geen een drugs veilig te gebruiken nee. Maar om nou te zeggen dat de combinatie bij een gezond persoon voor een nog groter risico op hartproblemen kan zorgen. Daarvoor wil ik wel een bron zien

En wiet kan wel als een ‘downer’ gezien worden, alleen het is een upper voor je hart. Een hartslag van 140 bij mij na het blowen komt wel eens voor. En als je dan ook nog eens oppeppend cafeïne gaat drinken in misschien wel grote hoeveelheden.. ja dan kan je er pittig slecht op gaan. Dat is ook dus de reden dat ik de combi speed + wiet totaal niet chill vind

Hier nog een linkje die zegt dat er geen interacties bekend zijn. Alleen natuurlijk dat combineren nooit wordt aangeraden maar ik raad het ook zeker niet aan: https://www.drugsinfo.nl/publiek/risico ... ug=9&med=3

Hier een minder betrouwbare bron maar die haalt jouw suggestie ook onderuit als je de reactie over een psychiater op de eerste pagina leest: https://drugsforum.nl/threads/benzodiaz ... tie.31803/
Vorige  1 ... 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic