Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, prima. Maar dan zou ik eventueel wel gewoon een puntje pep kunnen doen ipv mdma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Nee, prima. Maar dan zou ik eventueel wel gewoon een puntje pep kunnen doen ipv mdma?


Niet met elkaar te vergelijken qua schadelijkheid aan je lichaam (ja beide is niet goed voor je) dus ja dat kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep is altijd een goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 00:50 
 
Hardtraxxer

Iemand een idee hoe goede pep te krijgen? Dit is zeker niet een verzoek voor een hook-up of wat dan ook maar feit is dat ik niet in nederland woon.. wel veel op feesten ben.. shit is oneerlijk! :lol:

Heb het niet vaak gedaan maar via de connecties die ik nog wel heb is t gewoon kut, kan je een gram van wegwerken en nog heb je niet veel effect. Hoe doen jullie dat?

Ben soms jaloers als ik andere op een feest zie :lol:. Darkweb shit misschien? Lijkt wel alsof alles van de kleinere contactpersonen gewoon kut is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Iemand een idee hoe goede pep te krijgen? Dit is zeker niet een verzoek voor een hook-up of wat dan ook maar feit is dat ik niet in nederland woon.. wel veel op feesten ben.. shit is oneerlijk! :lol:

Heb het niet vaak gedaan maar via de connecties die ik nog wel heb is t gewoon kut, kan je een gram van wegwerken en nog heb je niet veel effect. Hoe doen jullie dat?

Ben soms jaloers als ik andere op een feest zie :lol:. Darkweb shit misschien? Lijkt wel alsof alles van de kleinere contactpersonen gewoon kut is....


Kwaliteit van pep is vaak drama, kost gelukkig geen tering. Gewoon wassen met aceton (0% vocht). Pep in een koffiefilter gooien en dan de aceton eroverheen. De meeste extra stoffen verdwijnen en goede zuivere pep hou je over.

Daarnaast is darkweb voor alle drugs een goede source, koop daar zelf ook alles. Vendors zijn bijna verplicht goede kwaliteit en hoeveelheid te leveren. Slechte feedback willen ze namelijk niet krijgen. Ze willen die 5 sterren behouden. Super systeem. Weet niet in welk land je woont. Maar je kan selecteren op een vendor in jouw land. Dan heb je ook geen stress dat het wordt gepakt bij de douane ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik wil ook wel eens iets op het Dark Web kopen. Hoeveel risico zit daar eigenlijk aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komend weekend eerste keer LSD op de planning, nog weinig ervaring met psychedelica maar ben wel erg benieuwd. Iemand tips/tricks wat wel en wat niet te doen tijdens zo'n ervaring? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Komend weekend eerste keer LSD op de planning, nog weinig ervaring met psychedelica maar ben wel erg benieuwd. Iemand tips/tricks wat wel en wat niet te doen tijdens zo'n ervaring? :)


Probeer met psychedelica altijd in een veilige, rustige omgeving te doen (in de bossen is altijd gaaf, als het mooi weer is althans, anders gewoon lekker thuis). Zorg ook altijd voor een tripzitter. Psychedelica zijn best heftige middelen als je het voor de eerste keer doet, er komt veel op je af en dat wil je vaak delen. Ook als het fout gaat, dan heb je iemand die je kan kalmeren etc. Zorg ook altijd dat je iets van een zoet drankje voor handen hebt, dit kan verlichtend werken als je te hard aan het trippen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de dosis kan de trip ook behoorlijk lang duren, hier moet je wel rekening mee houden. De dag erna kun je nog een soort van afterglow voelen. Ik weet nog dat ik de dag erna wel redelijk 'leeg' was door alles wat ik toen heb meegemaakt. Ik zou het in ieder geval niet op een dag nemen wanneer je er na moet werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin, kun je anders keer een PM doen met een .onion naar een goeie marketplace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jaa ik wil ook wel eens iets op het Dark Web kopen. Hoeveel risico zit daar eigenlijk aan?


Weinig, zorg dat je een Nederlandse vendor zoekt. Nooit je eigen naam opgeeft op de briefpost. Binnen NL geen controles. En als het wordt onderschept is het voor eigen verbruik, dus geen onderzoek waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick. Want toppa stond al op pagina 2 en dat kan natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga sinds mijn 16e (ben nu 20) naar feesten en heb nog nooit drugs gebruikt (bier en wiet tellen niet mee). Ik heb gewoon nooit de behoefte gehad om te gebruiken.
Maar sinds kort begint het toch wel wat te kriebelen. Misschien probeer ik het wel op een van m'n volgende feestjes. Ik weet er alleen bijna niks van af.
Wat is een goed begin punt voor iemand die nog nooit gebruikt heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 01:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik ga sinds mijn 16e (ben nu 20) naar feesten en heb nog nooit drugs gebruikt (bier en wiet tellen niet mee). Ik heb gewoon nooit de behoefte gehad om te gebruiken.
Maar sinds kort begint het toch wel wat te kriebelen. Misschien probeer ik het wel op een van m'n volgende feestjes. Ik weet er alleen bijna niks van af.
Wat is een goed begin punt voor iemand die nog nooit gebruikt heeft?


De meeste mensen beginnen voor het eerst met XTC. Lees je goed in over de dosering, effecten, voor-en nadelen op bijvoorbeeld unity.nl
Mijn advies voor een beginneling die XTC wil proberen is om het om het eerst een keer thuis te doen. In een vertrouwde omgeving met goede vrienden kennismaken met het gevoel. Beginnen met een kwartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mijn advies voor een beginneling die XTC wil proberen is om het om het eerst een keer thuis te doen. In een vertrouwde omgeving met goede vrienden kennismaken met het gevoel.


Kan hier wel inkomen maar ik denk dat dit ontzettend veel van de beleving van "je eerste keer" verminderd. Mijn eerste keer XTC was ook op een feest en ik zou er grof geld voor over hebben om dat nog eens te mogen meemaken. Ik weet wel zeker als ik eerst een keer thuis XTC had gedaan en op het feest de tweede keer was dat het lang niet zo memorabel was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou de eerste keer XTC juist aanraden op een feest. Die beleving van de eerste keer XTC maak je oprecht maar één keer mee en dit was zo goud op 'n feest. Nou moet je die beleving natuurlijk wel goed gedoseerd mee maken, dus zou zeker inderdaad beginnen met kwartjes. Uiteraard ook even langs het testcentra om er zeker van te zijn dat je goede pillen hebt en weet je ook gelijk de sterkte van de pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat hun zeggen ja, zeker gewoon op een feestje doen. het is geen psychedelia, dus je hoeft je niet bang te maken dat je echt "bad" gaat of dergelijke. Ik vind het zelf altijd fijn om mezelf even beetje in te lezen op internet voordat ik een nieuwe drugs uitprobeer. Wat doet het in je lichaam, waar moet je op letten, ervaringen van anderen etc. Eerste keer is altijd spannend, dus zorg dat je bent voorbereid. Vertel je vrienden dat je voor de eerste keer gaat gebruiken, en doe het niet als je jezelf er niet goed bij voelt. Doe ook niet te gek, begin gewoon met een kwartje en pak bij op gevoel, niet wanneer je vrienden pakken of op een bepaald tijdstip. En geniet er vooral van, eerste keer maak je maar 1 keer mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand die hier een flauwe grap over maakt?
LV1 schreef:
punt


Ligt er ook aan wat hij wilt, he. Als hij graag een biertje drinkt, hard wilt knallen en gewoon scherp wilt blijven zou ik lekker zeggen: puntje pep. Ik ken meerdere mensen die wel drugs gebruiken maar liever wel scherp en helder willen blijven en daarom nog nooit mdma hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niemand die hier een flauwe grap over maakt?
LV1 schreef:
punt


Ligt er ook aan wat hij wilt, he. Als hij graag een biertje drinkt, hard wilt knallen en gewoon scherp wilt blijven zou ik lekker zeggen: puntje pep. Ik ken meerdere mensen die wel drugs gebruiken maar liever wel scherp en helder willen blijven en daarom nog nooit mdma hebben gedaan.


Helemaal mee eens. Ik zelf vind het ook totaal niet fijn om 'van de kaart' te zijn. Als ik naar een feest ga dan neem ik meestal heel iets mdma en dat voeg ik dan samen door pep. Pep zorgt ervoor dat ik het lang vol houdt en dat ik scherp ben op een feestje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niemand die hier een flauwe grap over maakt?
LV1 schreef:
punt


Punt intented

Maar dus toch wel XTC? Hoor daar namelijk behoorlijk gemengde verhalen over, de een vindt het troep, de ander vindt het fantastisch.
Trouwens over wat Remi hierboven zegt, ik wil niet om 2 uur al tussen de Italianen liggen idd :lol: . Gwn een keer voor het gevoel, kijken of het net zo goed bevalt als een biertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 14:26 
 
Hardtraxxer

Als je niet meteen van de kaart wilt zijn, kan je ook 4-fa proberen. Blijf je nog goed helder bij, maar wordt je wel euforisch/energiek van. Lees je alleen wel een beetje in over doseren enzo, in tegenstelling tot MDMA/pep kan je 4-FA niet eindeloos bijnemen (wat veel mensen dus wel deden en waardoor het overal dus werd neergezet als gevaarlijk spul).

Als je iets meer vdk wil zijn en echt het MDMA gevoel wilt tijdens het losgaan en tussendoor wat scherper zijn (bij gesprekken met anderen ofzo), zou je ook 6-APB kunnen proberen. Doseren daarvan is alleen kut omdat het nog redelijk onbekend is en testcentra niet een precieze sterke meegeven soms, maar als je het goed doet, heb je echt een geweldige ervaring.

MDMA zelf kan ook gewoon, zolang je niet meer dan 200mg in je mik douwt, zou je nog redelijk helder kunnen blijven. Voordeel is dat het makkelijk te verkrijgen is en testcentra een XTC pil vaak al herkennen.

Pep snuiven kan ook, maar veel mensen willen liever niet snuiven en een bommetje valt imo wel redelijk tegen qua effect.


Wat je ook doet: lees je in, test je stuff, en verwacht er vooral niet veel van, dan kan het alleen maar meevallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want iedere dealer heeft nog 4fa tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is het gewoon nog te verkrijgen, in pil- en poedervorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niemand die hier een flauwe grap over maakt?
LV1 schreef:
punt



Heb er even over nagedacht maar kon nergens fatsoenlijk op komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Niemand die hier een flauwe grap over maakt?
LV1 schreef:
punt



Heb er even over nagedacht maar kon nergens fatsoenlijk op komen :(

Hoop houden en in jezelf blijven geloven, vriend. Komt vanzelf goed. Ik zal de komende dagen deze toppa in de gaten houden zodat ik je flauwe grap vanzelf te lezen krijg.
Vorige  1 ... 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic