Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wetenschappelijk aan het bewijzen dat het hoge gebruik van uppers in Nederland komt door de vele dance feesten. Is nog best een uitdaging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:02 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
hardstyle007 schreef:
RTM93 schreef:
Ik ben opener geworden, en heb ontzettend veel zelfvertrouwen gekregen door mijn gebruik. Kijk ook andere tegen bepaalde dingen aan waar ik 5-10 jaar geleden anders over dacht.


Ook heeft het mijn verleden helpen verwerken. Aangezien ik vroeger ontzettend veel gepest ben.


In welk opzicht heeft drugs dit verholpen? Door het verhoogde zelfvertrouwen?

Hier kom ik op terug, maar dan op de desktop. Typt wat makkelijker om mij goed te verwoorden. (ik kijk HT normaal vrijwel altijd op de telefoon.)

Het is voor mensen die nooit drugs hebben gehad lastig te begrijpen, maar ik ben vroeger gewoon veel gepest op uiterlijk en het feit dat ik een makkelijk doelwit was. Want ik was zo'n persoon die overal op in ging en boos werd. Ontzettend makkelijk op de kast te krijgen. En IPV mijn fouten toe te geven werd ik nog bozer.

In de tijd dat ik nog wel eens X en pep gebruikte heb ik eindeloze gesprekken gehad en ook mensen leren kennen op een andere manier. Dit soort gesprekken ga je echt nooit van je leven nuchter krijgen. Ik denk zelfs niet met alcohol. Als je nooit X hebt gehad zul je het niet kunnen begrijpen. Het mooie is dat ik een goede band heb met 1 van de pesters nu en we samen door het gebruik gesprekken hebben gehad die we anders nooit hadden. Dit en het verhoogde zelfvertrouwen hebben mij mijn verleden beter doen accepteren en voor een groot gedeelte ook gewoon vergeten.

Ik snap ook wel waarom men vroeger depressie wilde bestrijden met MDMA. En tegenwoordig worden militairen met PTSD ook op kleine schaal behandeld met MDMA. Ik vind niet dat je dit goedje zo maar kan afserveren als simpele 'drugs'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het is voor mensen die nooit drugs hebben gehad lastig te begrijpen, maar ik ben vroeger gewoon veel gepest op uiterlijk en het feit dat ik een makkelijk doelwit was. Want ik was zo'n persoon die overal op in ging en boos werd. Ontzettend makkelijk op de kast te krijgen. En IPV mijn fouten toe te geven werd ik nog bozer.

In de tijd dat ik nog wel eens X en pep gebruikte heb ik eindeloze gesprekken gehad en ook mensen leren kennen op een andere manier. Dit soort gesprekken ga je echt nooit van je leven nuchter krijgen. Ik denk zelfs niet met alcohol. Als je nooit X hebt gehad zul je het niet kunnen begrijpen. Het mooie is dat ik een goede band heb met 1 van de pesters nu en we samen door het gebruik gesprekken hebben gehad die we anders nooit hadden. Dit en het verhoogde zelfvertrouwen hebben mij mijn verleden beter doen accepteren en voor een groot gedeelte ook gewoon vergeten.

Ik snap ook wel waarom men vroeger depressie wilde bestrijden met MDMA. En tegenwoordig worden militairen met PTSD ook op kleine schaal behandeld met MDMA. Ik vind niet dat je dit goedje zo maar kan afserveren als simpele 'drugs'.


Je roept dit nu wel alsof het zo is dat drugs je hiermee kan helpen, maar ik vind het best wel kwalijk als je dit zo gaat adverteren. Het hielp voor jou, dat betekent niet dat dit ook voor iedereen gelijk op gaat. Vind het geen reden om regelmatig gebruik goed te praten.

Ik ben vroeger ook gepest, 3/4e van de klas waar ik in zat waren mensen die pesten, en heb nooit echt zelfvertrouwen gehad. Maar heb, om goede gesprekken te hebben en zo goede vrienden maken en over mijn zelf vertrouwensproblemen heen te komen, echt niks nodig gehad.

Dit lag puur aan het feit dat ik, en anderen, gewoon volwassen werden (in b4 garp) en meer volwassen met elkaar om gingen en ik zodoende ook alleen met mensen omging waar ik ook een goede klik mee had, geen oppervlakkige ik moet veel facebookvriendjes hebben vriendschap dus. Daar zie je gewoon het grote verschil ook tussen een basis, middelbare en een vervolgopleiding.

Ik snap dat jij dat hebt gehad en dat dat jou heeft geholpen, maar dit is 100% geen indicatie dat dit voor de meerderheid werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij zegt toch nergens dat het voor iedereen werkt, hij vertelt alleen dat het hem geholpen heeft. Genoeg studies hebben aangetoond dat MDMA kan helpen in de geestelijke gezondheidszorg, betekend nog niet dat het voor iedereen werkt natuurlijk. Medicijnen werken ook niet voor iedereen, betekent nog niet dat je het niet kan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Hij zegt toch nergens dat het voor iedereen werkt, hij vertelt alleen dat het hem geholpen heeft. Genoeg studies hebben aangetoond dat MDMA kan helpen in de geestelijke gezondheidszorg, betekend nog niet dat het voor iedereen werkt natuurlijk. Medicijnen werken ook niet voor iedereen, betekent nog niet dat je het niet kan gebruiken.


Hij insinueert in veel zinnen wel van "dit kan je niet voltooien/hebben zonder drugs."

En zoals ik zei, het kan helpen bij iemand met mentale problemen. Maar PTSD en zware Depressie e.d. zijn imo wel een stuk heviger dan iemand die weinig zelfvertrouwen heeft. Het pesten vroeger kan natuurlijk tot depressie leiden, maar hoe slecht pesten ook is, veel mensen groeien er over heen naar mate ze ouder worden.

Maar men wil nog wel eens zichzelf een mentale ziekte aanpraten terwijl dit niet het geval is, wat alleen maar schadelijker is imo voor de mensen die het wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij heeft drugs gebruik een positieve invloed op mijn leven gehad. Ik ben opener geworden, weer echt kunnen genieten ipv alleen maar aan carrière denken. Ook heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt en door het veel naar feesten gaan heb ik ook meer tijd besef gekregen zoals je dat vroeger hebt uitkijken naar je verjaardag, vakantie etc. iets wat ik nu weer heb met uit kijken naar feesten.

Ik ben begonnen met drugs gebruik op een periode in me leven waar heel sterk was en alles voor elkaar had zodoende heeft het wat ik al had alleen maar verrijkt. Voor mij was het dus geen middel om de werkelijkheid te ontsnappen.

Maar ik ben absoluut van mening als het even niet lekker gaat in je leven en je gaat gebruiken om de werkelijkheid te ontsnappen dat het je allemaal verder in de problemen helpt. Alleen al de eerste week na keer gebruik xtc ben je al heel de week niet 100% jezelf, slechtere gedachtes als je in bed ligt enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat afgelopen weken ook slecht in mijn vel maar nadat ik afgelopen zaterdag weer eens het echte mdma gevoel heb ervaren (eens een keer netjes 3 maanden gewacht met gebruik en likjes is toch beter doseren dan een pil), voel ik me echt weer een stuk beter en ben ik al sinds maandag erg gemotiveerd bezig met de studie. In tijden niet zoveel uur in drie dagen besteed aan de studie xd

Edit: @stinson. Bij mij werkt dit dus vaak anders. Ik zit juist beter in mijn vel en heb meer energie. Maar het is dan wel echt van belang dat je voldoende tijd er tussen houdt. Heb ik van oktober-december 2017 niet gedaan en uiteindelijk verpest dat je hele ervaring. Ben wel een keer goed depressief geweest na intents vorig jaar (tot donderdag). Ik kwam de vriendinnen van Mn ex tegen en haar niet terwijl ik haar nooit meer heb gezien sinds het uitging. Zat er toen nog wel mee dus dat heeft veel invloed gehad op mijn dip de week erna. Man wat voelde ik me kut xd

Ik merk zelf wel dat ik verslaafd ben aan het feesten want man wat kon ik het slecht hebben dat ik 2 feesten moest missen deze maand haha. Maar ik voel me soms best eenzaam en dat gevoel verdrijft de feesten een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
likjes is toch beter doseren dan een pil

Not sure if.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RoyAPO schreef:
likjes is toch beter doseren dan een pil

Not sure if.

Je gooit er kleinere doses in ipv meteen 60-100 mg. Heb t idee dat dat veel gunstiger is voor een langer effect omdat je niet meteen je serotonine dr uit knalt met een halfje. Ik ben zo’n 6 uur in de wolken geweest afgelopen zaterdag. Dat is me zelden gebeurd. Less is toch vaak more bij mij met drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:22 
 
Hardtraxx Elite

Less is zeker more bij drugs in mijn geval. Vroeger dacht ik altijd hoe meer hoe beter, dan nam ik 2 á 3 pillen en wat snuifgoed mee, dat moest allemaal op. Eindstand: als een verdwaalde zombie er bij lopen, bijna niks meer van het feest herinneren en een 3 dagen lang durende kater.

Inmiddels al zeker 2 jaar gewoon nuchter naar feesten of met 3 á 4 puntjes pep over de hele nacht. Op een buitenfeest gebruik ik toch anders, dan wil ik ook ander spul dan pep.

Heeft het bij jullie invloed of het feest buiten/binnen is of overdag/snachts op jullie drugsgebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt van toepassing geweest. Ik gebruik altijd speed of xtc, nooit gecombineerd. Ik gebruik eigenlijk elk feest wel een beetje speed en dan op z’n tijd xtc. Xtc bewaar ik voor de speciale feestjes meestal. Ik wil, nu het festivalseizoen begint, wel stoppen met elke keer maar weer speed gebruiken. Ben het namelijk wel zat door die amandelontsteking waar ik na een maand nog steeds een beetje last van heb. Festival in de buitenlucht gaat prima samen met een biertje. Het is ff doorzetten want bij een inkakker ben ik wel echt geneigd om speed te gaan gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hunto schreef:
Hij zegt toch nergens dat het voor iedereen werkt, hij vertelt alleen dat het hem geholpen heeft. Genoeg studies hebben aangetoond dat MDMA kan helpen in de geestelijke gezondheidszorg, betekend nog niet dat het voor iedereen werkt natuurlijk. Medicijnen werken ook niet voor iedereen, betekent nog niet dat je het niet kan gebruiken.


Hij insinueert in veel zinnen wel van "dit kan je niet voltooien/hebben zonder drugs."

En zoals ik zei, het kan helpen bij iemand met mentale problemen. Maar PTSD en zware Depressie e.d. zijn imo wel een stuk heviger dan iemand die weinig zelfvertrouwen heeft. Het pesten vroeger kan natuurlijk tot depressie leiden, maar hoe slecht pesten ook is, veel mensen groeien er over heen naar mate ze ouder worden.

Maar men wil nog wel eens zichzelf een mentale ziekte aanpraten terwijl dit niet het geval is, wat alleen maar schadelijker is imo voor de mensen die het wel hebben.

Je kent mij niet. Je weet niets van mijn verleden. Toch doe je die aannames. Dat maakt jou dan net zo slecht als dat ik zgn insinueer dat je bepaalde gesprek hoogte alleen kan bereiken onder invloed.


EDIT: Is verder ook niet erg, niemand verwacht hier dat je elkaar door en door kent. Hoeft ook verder niet want ik ga niet in detail treden. Ik hoef ook niet zielig gevonden te worden.

Is alleen maar goed dat jij dat wel zonder drugs kan BB. Maar zo te lezen zijn hier wel genoeg mensen die dit anders ervaren.

Verder verwoord Hunto prima wat ik bedoelde.
Citaat:
Hunto schreef:
Hij zegt toch nergens dat het voor iedereen werkt, hij vertelt alleen dat het hem geholpen heeft. Genoeg studies hebben aangetoond dat MDMA kan helpen in de geestelijke gezondheidszorg, betekend nog niet dat het voor iedereen werkt natuurlijk. Medicijnen werken ook niet voor iedereen, betekent nog niet dat je het niet kan gebruiken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoef jou toch helemaal niet te kennen om te zeggen dat als het voor jou wel werkt (het bevestigen van jouw verhaal) betekent niet dat het voor iedereen die een mentaal probleem heeft wel werkt? Zoals heel duidelijk in mijn eerste post staat..

En je roept genoeg "Als je dit niet het gedaan dan kan je dit niet" en "Mensen die dit niet gebruiken zullen het niet begrijpen". Dat is insinueren dat mensen moeten gebruiken voordat ze jouw punt snappen.

Eveneens is de waarschijnlijk beknopte omschrijving die je geeft over de redenen (het pesten, boos worden e.d.) een hele goede beschrijving van vrienden die ik had in de tijd dat ik gepest werd die eveneens slachtoffer waren. Er kunnen extra redenen aan vast zitten bij jou natuurlijk, maar ik ken het type persoon heel goed.

En de dikgedrukte tekst die je pakt gaat niet eens over jou, dat is gewoon in het algemeen bedoelt. Ik wou daar eigenlijk nog een stuk tussen zetten met niet op jou gemikt, maar mogelijk dat ik dat dan per ongeluk weggehaald heb.

Zoals ik het bedoel is dat je onder geen enkel benul drugs voorop moet stellen bij het herstellen van jezelf, want het kan werken, leuk. Maar dat komt dan meer door de afbraak van je hersenen dan het repareren. Daarom denk ik dat doktoren eerder een vriendelijke versie voor je hersens aanraden, mocht dat op niks uitlopen, dan kun je het aanraden inderdaad en zelfs dan heel erg gemonitord en niet op een feest. En zoals gezegd, voor het gros van de mensen werken andere redenen ook.

In essentie wat Stinson in het laatste deel zegt ben ik het 100% mee eens, en daarom vind ik het een slecht advies om voor dat doeleinde "drugs te promoten".

Stinson schreef:
Maar ik ben absoluut van mening als het even niet lekker gaat in je leven en je gaat gebruiken om de werkelijkheid te ontsnappen dat het je allemaal verder in de problemen helpt.


Je kan beter de oorzaak aanpakken dan de gevolgen blijven onderdrukken, want dat laatste ga je uiteindelijk zelf ten onder, en dat slaat niet alleen op drugs trouwens.

Ik veroordeel niemand hier op. Maar hoe meer excuses je kan verzinnen om te gaan gebruiken, deste meer je richting verslaving gaat. De excuses zijn in jouw ogen dan altijd rechtvaardig terwijl er tig alternatieven zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buitenfestivals gaan voor mij vaak gepaard met zonnig, gezellig, euforisch en blij en dan pak ik eventueel eerder naar iets wat daar bij past (xtc, 4fa, 6-apb). Binnen, en dan zeker nachtfeest, is het toch gevoelsmatig eerder pep & co.

Als ik bijvoorbeeld een dagje euforische muziek in het vooruitzicht heb zou ik daar ook eerder mijn dope op aanpassen. Same voor bijvoorbeeld techno, bij wijze van. Pak ik ook wat anders voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Remi schreef:
RoyAPO schreef:
likjes is toch beter doseren dan een pil

Not sure if.

Je gooit er kleinere doses in ipv meteen 60-100 mg. Heb t idee dat dat veel gunstiger is voor een langer effect omdat je niet meteen je serotonine dr uit knalt met een halfje. Ik ben zo’n 6 uur in de wolken geweest afgelopen zaterdag. Dat is me zelden gebeurd. Less is toch vaak more bij mij met drugs

Als je het hebt over doseren kun je toch beter pillen pakken die licht gedoseerd zijn waar je vervolgens kwartjes van pakt? Een kwart pil van 150mg is, laten we zeggen, 40 mg. Dat is een lage dosis.
Als je likjes pakt op het blote oog kun je daar toch juist verschrikkelijk naast mee zitten? Als je zo vaag bent als een ui en het is donker en je dompelt heel je pink t/m de nagel er in heb je toch een 'probleem'? :lol:

Ik zou het anders vinden als je op voorhand capsules vult met afgewogen mdma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pillen zijn per definitie niet geschikt om exact/nauwkeurig te doseren, aangezien je te maken hebt met spreidingen, dus bijvoorbeeld 140-160 (wat nog een best nette, kleine spreiding zou zijn), voor een pil van 150mg.

Ook binnen een pil zelf zal het nooit helemaal gelijkmatig verdeeld zitten, dus met een pil van 150mg, als je die exact doormidden weet te breken, is de kans alsnog aanwezig dat in de ene helft slechts 60mg zit en in de andere helft 90mg.

Enige optie is inderdaad van tevoren afwegen en capsules vullen, als je echt zekerheid wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

@bb

Citaat:
En je roept genoeg "Als je dit niet het gedaan dan kan je dit niet" en "Mensen die dit niet gebruiken zullen het niet begrijpen". Dat is insinueren dat mensen moeten gebruiken voordat ze jouw punt snappen.

Ik heb nooit de bedoeling gehad om mensen maar aan de drugs te adviseren, maar feit is wel dat mensen die het nooit hebben gedaan geen idee hebben hoe wij dat als gebruikers bedoelen.

En als ze niet willen gebruiken moeten ze dat zelf weten uiteraard, maar sommige dingen kun je gewoon niet begrijpen aan MDMA als je het nooit gedaan hebt. En dat zal denk ik 90% beamen.

Ik denk dat jij het misschien zo in ziet, maar een gemiddelde mens snapt best dat als ik dat zeg, ik niet direct bedoel dat ze maar eerst pillen moeten vreten alvorens ze me snappen.

We drijven sowieso te ver door trouwens. We zijn sowieso als persoon te verschillend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Pillen zijn per definitie niet geschikt om exact/nauwkeurig te doseren, aangezien je te maken hebt met spreidingen, dus bijvoorbeeld 140-160 (wat nog een best nette, kleine spreiding zou zijn), voor een pil van 150mg.

Ook binnen een pil zelf zal het nooit helemaal gelijkmatig verdeeld zitten, dus met een pil van 150mg, als je die exact doormidden weet te breken, is de kans alsnog aanwezig dat in de ene helft slechts 60mg zit en in de andere helft 90mg.

Enige optie is inderdaad van tevoren afwegen en capsules vullen, als je echt zekerheid wil hebben.

Exactum! Maar met pinkjes neem je nooit zoveel dus dat vind ik wel prettig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
@bb

Citaat:
En je roept genoeg "Als je dit niet het gedaan dan kan je dit niet" en "Mensen die dit niet gebruiken zullen het niet begrijpen". Dat is insinueren dat mensen moeten gebruiken voordat ze jouw punt snappen.

Ik heb nooit de bedoeling gehad om mensen maar aan de drugs te adviseren, maar feit is wel dat mensen die het nooit hebben gedaan geen idee hebben hoe wij dat als gebruikers bedoelen.

En als ze niet willen gebruiken moeten ze dat zelf weten uiteraard, maar sommige dingen kun je gewoon niet begrijpen aan MDMA als je het nooit gedaan hebt. En dat zal denk ik 90% beamen.

Ik denk dat jij het misschien zo in ziet, maar een gemiddelde mens snapt best dat als ik dat zeg, ik niet direct bedoel dat ze maar eerst pillen moeten vreten alvorens ze me snappen.

We drijven sowieso te ver door trouwens. We zijn sowieso als persoon te verschillend :P


Je kan prima lezen wat MDMA doet, met de persoon zelf, het effect maar ook fysiek met je. Ik, zoals jij en bijna iedereen die in dit topic komt, gebruikt wel.

Maar hoe iets voelt e.d. verandert dit niet:

Citaat:
Je kan beter de oorzaak aanpakken dan de gevolgen blijven onderdrukken, want dat laatste ga je uiteindelijk zelf ten onder, en dat slaat niet alleen op drugs trouwens.

Ik veroordeel niemand hier op. Maar hoe meer excuses je kan verzinnen om te gaan gebruiken, des te meer je richting verslaving gaat. De excuses zijn in jouw ogen dan altijd rechtvaardig terwijl er tig alternatieven zijn.


Het kan nog zo goed voor je voelen, maar het is niet goed voor je (medisch gezien) om MDMA in dit geval als remedie hiervoor gebruiken. Ik weet niet of je "genezen" bent of niet, maar iets onderdrukken betekent namelijk niet dat het weggaat. Ik vind dat je dat ook niet alleen aan MDMA moet toeschrijven, jij als persoon ontwikkelt over al die jaren ook, met of zonder drugs. Dat heeft dat goedje niet alleen voor je gedaan.

Ik zou als ik jou was oppassen met het verheerlijken van drugs ;) Niet dat je niet moet gaan gebruiken o.i.d., maar het kan mensen de kop kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik ben gelukkig genezen! Niemand maakt mij de kop nog gek. :lol: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 15:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ja ik ben gelukkig genezen! Niemand maakt mij de kop nog gek. :lol: :cool:


Ja kon het woord even niet vinden, dus daarom tussen aanhalingstekens.

Bedoel natuurlijk of het nog aanwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, die gevoelens en gedachten zijn al jaren niet meer aanwezig. Ik kijk vooruit met een gezonde dosis positiviteit en realisme. En voel me super gelukkig ook.

Dus, nu maar weer ontopic:


Iemand nog keta ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KETAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
KETAAAAAAAA


Nu we het toch over keta hebben. Vroeger had je altijd keta wat leek op suiker. Tegenwoordig krijg ik het vaak in grote kristallen. Schijnt een andere manier te zijn van produceren. Alleen wat ik merk dat deze veel heftiger is dan de oude manier. Het neigt meer naar de MXE kant op, maar is het niet. Meerdere die dit ervaren van de huidige keta op de markt?
Vorige  1 ... 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic