Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit heb ik de laatste paar keer ook wel ervaren ja! Normaal word ik altijd een beetje loom en gaat lopen wat lastiger, maar ervaar nu steeds meer het 'trippende' effect. Best vet, maar soms wel heftig ja. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook niet nee. Vind t altijd wel komisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit toch niet lekker man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar :lol:

Kijk je normaal in third person view dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar :lol:

Kijk je normaal in third person view dan?

Nee dat is het gekke. Je kijkt al van jezelf in first person natuurlijk maar met ket ben je er meer van bewust ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UFO-view. Die eerste GTA Herinneringen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Het heeft me net als hardstyle alleen maar dieper in de put gebracht.

Hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rip Nera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar :lol:


Bij mij wordt mijn mobiel vaak heel erg curved. Ik heb gewoon een Samsung Galaxy S6, maar dan lijkt het net alsof er zo'n grote holling in zit (vanaf de onderkant zou dat dus zo zijn: \_/ ). Dan moet ik de A en de L bijna scheef typen. Is leuk. Vooral als ik met mijn vriendin app en ik zo nuchter mogelijk over wil komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de uitzending zelf gemist maar recent was er bij Spuiten en Slikken een uitzending over de speekseltest in het verkeer. Wellicht interessant.
https://www.npo.nl/spuiten-en-slikken-l ... _101387189
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor trouwens verhalen over Defqon dat niks in Nederland de EHBO meldingen daar overtreft. Geen idee of dat al bekend was maar enkele jaren terug moest er zelfs deel van de nachtprogrammering gecancelled worden door een overvolle ehbo post :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hoor trouwens verhalen over Defqon dat niks in Nederland de EHBO meldingen daar overtreft. Geen idee of dat al bekend was maar enkele jaren terug moest er zelfs deel van de nachtprogrammering gecancelled worden door een overvolle ehbo post :lol:


Dat vind ik wel een beetje sterk verhaal. Welk deel van de nachtprogrammering dan? De afterparty? Dat zijn toch wel dingen die het landelijke nieuws halen lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Mij is even het verband met de afterparty en de EHBO ontgaan. Want incidenten doen zich nog het meest voor op het camping gedeelte. Verder heb ik dit ook nog nooit online gelezen. Dus je verteld mij in ieder geval wat nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me van al die jaren ook niet herinneren dat er plots iets was geschrapt van het programma. Wel dat er 2 (of 3?) jaar geleden een tent was afgesloten waar nog een after zou plaats vinden, volgens mij de bioscoop. Maar dat was geloof ik omdat die vol water stond. :lol:

Wat wél zo is, is dat er altijd erg veel mensen k.o. lagen in de paden naar de 24 uurs-tenten, toen die er nog stonden. Als je daar dan zondagnacht naar toe liep / terug naar je tent liep lagen ze overal in de greppels en reden de karretjes af en aan, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het niet zo zijn dat die 24 uurs tent afgesloten was dan? Of ik heb t verkeerd begrepen en de 24-uurstenten worden nu niet meer neergezet vanwege de vele ehbo meldingen.

Maarja, waar het dus voornamelijk om ging is dat defqon altijd veel aandacht nodig heeft qua voorlichting over drugs en vooral slapen. Destijds waren er zoveel problemen doordat mensen gewoon geen slaap pakten. Probleem schijnt nergens zo groot te zijn als op Defqon

En Job ik denk niet dat Q dat op het nieuws wilt hebben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Kan het niet zo zijn dat die 24 uurs tent afgesloten was dan? Of ik heb t verkeerd begrepen en de 24-uurstenten worden nu niet meer neergezet vanwege de vele ehbo meldingen.

Maarja, waar het dus voornamelijk om ging is dat defqon altijd veel aandacht nodig heeft qua voorlichting over drugs en vooral slapen. Destijds waren er zoveel problemen doordat mensen gewoon geen slaap pakten. Probleem schijnt nergens zo groot te zijn als op Defqon

En Job ik denk niet dat Q dat op het nieuws wilt hebben haha

Je kan veel als organisatie uit de pers houden. Maar wanneer het over de volksgezondheid gaat en er een melding bij de de overheidsinstanties is gemaakt (politie/brandweer/ambulance) kan een journalist dit gewoon opvragen (correct me if I'm wrong) en hierover gaan schrijven. Daarom geloof ik die spookverhalen over doden op festivals ook nooit zonder een nieuwsbericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 07:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee? :)


Mits je echte mephedrone (4mmc) hebt, dan moet je deze niet combineren :) De drug op zichzelf is leuk genoeg om heel de avond mee te doen. Als je het toch combineert dan in ieder geval altijd beginnen met Mephedrone. De beste combi vind ik met GHB.

Remi schreef:
Ik heb de uitzending zelf gemist maar recent was er bij Spuiten en Slikken een uitzending over de speekseltest in het verkeer. Wellicht interessant.
https://www.npo.nl/spuiten-en-slikken-l ... _101387189


Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
mitch0162 schreef:
Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee? :)


Mits je echte mephedrone (4mmc) hebt, dan moet je deze niet combineren :) De drug op zichzelf is leuk genoeg om heel de avond mee te doen. Als je het toch combineert dan in ieder geval altijd beginnen met Mephedrone. De beste combi vind ik met GHB.


Thanks, heb het tot nu toe alleen nog maar i.c.m. GHB gebruikt. Zaterdag eens kijken hoe het is zonder andere middelen erbij te gebruiken. Ben benieuwd, de combinatie G + meph was al echt zeer goed bevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven :sleep:

Ik redeneer altijd anders.: Als je tentamen afhangt van 1 dag leren heb je het sowieso al verneukt.

In principe zou de stof voor het weekend al vast in je hoofd moeten zitten.

Ik weet niet waar je een tentamen over krijgt maar ik ga er van uit dat je al een tijdje met de stof werkt. Als je goed hebt opgelet zou ik als ik jou was je geen zorgen maken . :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PEPii schreef:
Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven :sleep:

Ik redeneer altijd anders.: Als je tentamen afhangt van 1 dag leren heb je het sowieso al verneukt.

In principe zou de stof voor het weekend al vast in je hoofd moeten zitten.

Ik weet niet waar je een tentamen over krijgt maar ik ga er van uit dat je al een tijdje met de stof werkt. Als je goed hebt opgelet zou ik als ik jou was je geen zorgen maken . :thumbup:


Haha thanks voor de info. Het blok duurt 10 weken, dus ik heb al een tijdje met de theorie gewerkt en deze week heb ik geleerd. Dus dat zit wel goed ;) Het enige wat ik hoop is dat ik maandag nog in staat ben om de stof een beetje te herhalen.
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic