Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het na origins dat ik op het werk was en opeens helemaal niet goed werd. Als ik niet zou wezen zitten, had ik flauwgevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik had het na origins dat ik op het werk was en opeens helemaal niet goed werd. Als ik niet zou wezen zitten, had ik flauwgevallen


Dit gevoel heb ik dus ook wel eens gehad. Dat ik dan bang ben dat het echt helemaal niet goed gaat. Heb ook wel eens bij de kapper gezeten, toen zag ik mezelf in de spiegel helemaal wit wegtrekken. Dat is echt geen prettig idee. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?

Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Meer snuiven > geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?

Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Meer snuiven > geen probleem.


Helaas wil ik dat niet meer doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?


Eet je voldoende die avond en de dag erna? Vroeger ook wel eens last van gehad, maar nu ik gewoon eet voor, tijdens en na gebruik heb ik daar nooit meer last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?


Eet je voldoende die avond en de dag erna? Vroeger ook wel eens last van gehad, maar nu ik gewoon eet voor, tijdens en na gebruik heb ik daar nooit meer last van gehad.


Eet in de avond wel, maar de volgende dag eigenlijk wel een stuk minder inderdaad. Ik krijg die dag erna nauwelijks iets weg eigenlijk. In de avond gaat het vaak wel weer beter. Wat eet je eigenlijk als je gebruikt hebt die dag ervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
mitch0162 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?


Eet je voldoende die avond en de dag erna? Vroeger ook wel eens last van gehad, maar nu ik gewoon eet voor, tijdens en na gebruik heb ik daar nooit meer last van gehad.


Eet in de avond wel, maar de volgende dag eigenlijk wel een stuk minder inderdaad. Ik krijg die dag erna nauwelijks iets weg eigenlijk. In de avond gaat het vaak wel weer beter. Wat eet je eigenlijk als je gebruikt hebt die dag ervoor?


Voor een festival/feest vaak een stevig ontbijt en wat fruit en op de heenweg vaak deze pastasalade https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ittige-kip
Tijdens gebruik (op festivals) een burger of broodje sate o.i.d.
Vaak pak ik xanax of temazepam na speedgebruik en heb ik de dag erna nergens last van en kan ik gewoon evenveel eten als normaal. Maar als ik niet slaap is de eetlust een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de tip! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heeft hier iemand ook wel eens dat als je na een zaterdagavond snuiven (pep) je de volgende dag soms zo ineens licht voelt? Dat houdt dan ongeveer 2 minuten aan en je hart gaat even snel te keer. Ik had dit eerder nooit, terwijl ik toen nog wel regelmatig gebruikte. Nu gebruik ik minder en krijg ik dat soort dingen ineens. Iemand hier ervaring mee?


De halfwaardetijd van amfetamine bedraagt (afhankelijk van de zuurgraad van de urine) 8 tot 20 uur. Het is dus niet meer dan logisch dat jij de volgende dag nog effecten ervan kan hebben. Het zit namelijk ook gewoon nog in je lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessantste feit van het Unity college. Je kan na het gebruik van uppers beter een beetje G nemen dan een benzo aangezien G niet met je slaappatroon in je hersenen fuckt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Interessantste feit van het Unity college. Je kan na het gebruik van uppers beter een beetje G nemen dan een benzo aangezien G niet met je slaappatroon in je hersenen fuckt haha


Bron? Van een beetje G slaap ik dus niet na het gebruik van uppers (speed) en weet niet wat slechter is, niet slapen of een benzo pakken en wél slapen. Voel me in ieder geval een stuk beter bij dat laatste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon bijpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dan kan je beter een benzo nemen. Heb ook gehoord dat de eerste 3/4 uur het belangrijkste zijn van je slaap. Dus al slaap je na een feest of op een festival maar 4 uur, heb je iedergeval het belangrijkste deel van je slaap gehad.

Maar stel je slaapt van G net zo goed, kan je beter G nemen omdat je slaapkwaliteit dan wss beter is

Verder verschilt het per antidepressivum hoe gevaarlijk het is om XTC te gebruiken. MAO remmers en xtc gebruik is een echte No-go. Paroxetine combineren met xtc is gevaarlijker dan met citalopram bijvoorbeeld. Maar beter gewoon niet combineren natuurlijk. Tijdens een depressie gebruiken is al niet zo verstandig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hmm dan kan je beter een benzo nemen. Heb ook gehoord dat de eerste 3/4 uur het belangrijkste zijn van je slaap. Dus al slaap je na een feest of op een festival maar 4 uur, heb je iedergeval het belangrijkste deel van je slaap gehad.

Maar stel je slaapt van G net zo goed, kan je beter G nemen omdat je slaapkwaliteit dan wss beter is

Een 'G-slaapje' is in mijn ogen niet anders dan een overdosis G waarvan je k.o. gaat. Ik ken wel mensen die het op die manier doen / deden op festivals om even een tijdje buiten westen te zijn maar echt lekker is het natuurlijk niet, als je er goed over nadenkt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens xanax gebruik nadat ik amfetamine heb gebruikt, ik hou er dan wel rekening mee dat ik het niet 3 of 4 uur na mijn laatste punt doe omdat je hart dan een klap kan krijgen. Maar eigenlijk moet je gewoon op de blaren zitten na gebruik. Je weet dat het er bij hoort .. Toch is het wel lekker om even een paar uurtjes slaap te pakken.
Mitch, heb jij ook dat je vaak weer ontwaakt, 3 of 4 uurtjes nadat je met xanax in slaap gevallen bent? Ik weet dat xanax i.t.t. andere benzo's niet zo lang werken maar ik slaap er over het algemeen niet langer dan 3 a 4 uurtjes mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Remi zegt, je kan het beter uitzitten, daar kies je zelf voor.
Je probeert de drugs te verminderen met meer drugs, kan op termijn nooit goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. In mijn ogen is het ook prima te doen om dat uit te zitten, mits je geen verplichtingen hebt de dag erna natuurlijk. Bijvoorbeeld als ik op een nachtfeest uppers gebruik waarvan slapen hem niet gaat worden is het gewoon prima te doen om bijvoorbeeld lekker op zondagmiddag iets relaxt te doen. Uit eigen ervaring ben ik ook 10x fitter zonder slaap, dan met een uurtje of drie-vier. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens xanax gebruik nadat ik amfetamine heb gebruikt, ik hou er dan wel rekening mee dat ik het niet 3 of 4 uur na mijn laatste punt doe omdat je hart dan een klap kan krijgen. Maar eigenlijk moet je gewoon op de blaren zitten na gebruik. Je weet dat het er bij hoort .. Toch is het wel lekker om even een paar uurtjes slaap te pakken.
Mitch, heb jij ook dat je vaak weer ontwaakt, 3 of 4 uurtjes nadat je met xanax in slaap gevallen bent? Ik weet dat xanax i.t.t. andere benzo's niet zo lang werken maar ik slaap er over het algemeen niet langer dan 3 a 4 uurtjes mee.


Ik heb inderdaad dat ik meestal rond de 4 a 5 uurtjes slaap. Word dan wel met een goed gevoel wakker en ga dan vrij relaxed de dag door. Ik hou er ook rekening mee dat ik geen Xanax (of andere benzo) pak vlak na gebruik. Meestal op een festival de laatste punt rond 20:00 en dan Xanax tussen 02:00/03:00.

Ik gebruik wel de vloeibare Xanax die in druppels gedoseerd wordt, welke Xanax gebruik jij?

RoyAPO schreef:
Hmm dan kan je beter een benzo nemen. Heb ook gehoord dat de eerste 3/4 uur het belangrijkste zijn van je slaap. Dus al slaap je na een feest of op een festival maar 4 uur, heb je iedergeval het belangrijkste deel van je slaap gehad.

Maar stel je slaapt van G net zo goed, kan je beter G nemen omdat je slaapkwaliteit dan wss beter is


Ik weet vrijwel zeker dat de slaapkwaliteit met G een stuk minder is dan de slaapkwaliteit met Xanax of een andere Benzo. Zal hier zo wat proberen over op te zoeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Eens met bovenstaande. In mijn ogen is het ook prima te doen om dat uit te zitten, mits je geen verplichtingen hebt de dag erna natuurlijk. Bijvoorbeeld als ik op een nachtfeest uppers gebruik waarvan slapen hem niet gaat worden is het gewoon prima te doen om bijvoorbeeld lekker op zondagmiddag iets relaxt te doen. Uit eigen ervaring ben ik ook 10x fitter zonder slaap, dan met een uurtje of drie-vier. :thumbsup:


Na een nachtfeest vind ik het ook een stuk minder erg om niet te slapen dan na een festival, puur omdat als ik slaap na een nachtfeest, ik helemaal uit mn ritme ben. Als ik heel de nacht wakker lig, voel ik me de dag erna juist mega slecht. Weinig eetlust en vaak een vies laagje op mn lichaam, wat vrijwel direct terugkomt na het douchen.

Trouwens erachter gekomen dat jij een maat van Toon bent :P zit bij hem in de klas haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een festival is het dan meer een kwestie van op tijd stoppen natuurlijk. Als ik de laatste punt rond een uur of 8-9 neem, kan ik meestal wel een paar uurtjes slapen vanaf een uurtje of 6 en dan word ik gewoon topfit wakker rond 11 ofzo.

mitch0162 schreef:
Trouwens erachter gekomen dat jij een maat van Toon bent zit bij hem in de klas haha.


Hahaha sick! Is inderdaad een maat van mij ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:

Ik gebruik wel de vloeibare Xanax die in druppels gedoseerd wordt, welke Xanax gebruik jij?

Heb het daar al eens met Jos over gehad, ik heb ook die druppels. Volgens mij ben ik via hem zelfs op het spoor gekomen daarvan. :)
Ik voel me, nadat ik ben ontwaakt, ook altijd wel chill. Soort van afterglow nog, maar niet zo loom als na bijvoorbeeld valium. Dat werkt ook wel wat langer door natuurlijk maar dan heb ik over het algemeen niet zoveel aan mijn (zon)dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:

Ik gebruik wel de vloeibare Xanax die in druppels gedoseerd wordt, welke Xanax gebruik jij?

Heb het daar al eens met Jos over gehad, ik heb ook die druppels. Volgens mij ben ik via hem zelfs op het spoor gekomen daarvan. :)
Ik voel me, nadat ik ben ontwaakt, ook altijd wel chill. Soort van afterglow nog, maar niet zo loom als na bijvoorbeeld valium. Dat werkt ook wel wat langer door natuurlijk maar dan heb ik over het algemeen niet zoveel aan mijn (zon)dag.


Haha oke, dan zal het dezelfde zijn! Afterglow (Xanaxwalm noemen wij het ook) is er inderdaad altijd wel, zeker bij meer druppels dan normaal. De werkzaamheid ligt volgens mij rond de 8 uur, dus is ook logisch als je daarvan maar de helft slaapt. Na een douche is dat al wel een stuk minder en heb je veel meer aan je dag dan bij diazepam :)

Merk overigens zelf wel dat ik tolerantie opbouw, dus probeer het gebruik sowieso te beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Xanax :love: Heb ze in tabletvorm. Lekker spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topspul. Gebruik het eigenlijk alleen op vrijdagen tijdens weekendfestivals na een lading bier (en dus geen drugsgebruik) om die broodnodige slaap te pakken aan het begin van het weekend. Zonder lukt me dat absoluut niet op zo'n camping en met pak ik gewoon altijd wel rond de 7 - 8 uurtjes :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 23:54 
 
Hardtraxx Elite

Had wel weer zin in een keer 4F, maar dat is dus gewoon nergens meer te verkrijgen... HMU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Had wel weer zin in een keer 4F, maar dat is dus gewoon nergens meer te verkrijgen... HMU.


Ja vaag he :mad: Vrienden in regio Amsterdam hebben het in tablet vorm maar ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dit 4-FMA is en geen 4F. Kan dit niet onderbouwen met testuitslag maar onderbuik gevoel aangezien het online totaal niet meer te verkrijgen is ;)
Vorige  1 ... 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic