Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
Had wel weer zin in een keer 4F, maar dat is dus gewoon nergens meer te verkrijgen... HMU.


Ja vaag he :mad: Vrienden in regio Amsterdam hebben het in tablet vorm maar ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dit 4-FMA is en geen 4F. Kan dit niet onderbouwen met testuitslag maar onderbuik gevoel aangezien het online totaal niet meer te verkrijgen is ;)


Same here, ook alleen tablet vorm. Maybe even keertje naar testcentrum brengen. Zelfs op het darknet is het niet te krijgen. Verbaasd mij ook echt, want grote vraag in NL.

https://www.bloomberg.com/amp/news/arti ... ound-world
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar er zijn toch 'bekende' tabletten 4-fa / 4-fmp? Zijn die niet in je regio te vinden? Goed, zonder test weet je niks zeker natuurlijk maar van de bekende batches kun je er wel vanuit gaan dat je safe zit.

S.W.I.M. heeft gelukkig nog wat in poedervorm dus dat gaat hij van de zomer nog eens doen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf nog 13 gram 4fmp poeder en dan is het ook op. Een ander familielid heeft nog een kleine 100gram maar is de enige waarschijnlijk in de regio nog. (batch stamt af van 2016 toen die een halve kilo kocht).
We verkopen beiden dan ook niet meer maar het is meer een persoonlijke voorraad en voor inner circle friends.
Ik denk dat ik de laatste 5 gram bewaar voor hele speciale omstandigheden en ik ook langzaam maar zeker gewoon meer en meer feesten 'nuchter' ga ervaren. Ik vind pre workout ook een hele fijne manier om goed veel energie te krijgen en me goed te voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier is het nog wel te verkrijgen, poeder (losse capsules) en in pilvorm, grijze flugels. Je betaalt er alleen wel veel meer voor dan een jaar terug bijvoorbeeld. Weet ook niet of het echt 4fmp is, iemand ervaring met grijze flugels? Vind 4fmp sowieso een overrated drug, snap niet wat iedereen er zo fijn aan vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat het best of both worlds is, energie van pep, geluksgevoel van mdma. Relatief kleine dosis kan je 6 uur voelen. Je krijgt geen scheve bek en de coming down is subtiel. Het stijgt langzaam in gevoel en piekte een langere periode. Daarna gestaag naar beneden.
Je weet wat je kan verwachten. Alleen het slapen is lastig. Maar eenmaal geslapen heb je nergens meer last van. Kater is er niet en je serotonine waardes zijn al na 48 uur hersteld.
Zolang je het bij 1 dose houdt is het voor mij echt by far de beste party drug. Zou jammer zijn als er nooit meer wat gemaakt wordt. Maar ik zou me best er in willen verdiepen om het zelf te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

‘Serotonine waardes na 48 uur hersteld’. Daarvoor wil ik wel een bronvermelding zien :P

En kijk je uit met wat je zegt met zelf maken hahah

Ik kan trouwens van speed net zo’n geluksgevoel ervaren als bij MDMA. En het voordeel daaraan is ook nog eens dat ik daar 0 tolerantie voor opbouw en vaak de dosis laag hou. Bij M heb je die tolerantie in no-time
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
‘Serotonine waardes na 48 uur hersteld’. Daarvoor wil ik wel een bronvermelding zien :P


U vraagt, ik draai :

Citaat:
All three 4-haloamphetamines reduced the activity of tryptophan hydroxylase and lowered the levels of serotonin and 5-hydroxyindoleacetic acid in the whole brain initially. With 4-chloroamphetamine and 4-bromoamphetamine, the depletion lasted for at least a week. 4-fluoroamphetamine, in contrast, lowered serotonin and 5-hydroxyindole acid levels for only short times (2-6 hr) after drug injection, and 5-hydroxyindole levels were essentially back to normal within 24 hr. [..] The failure of 4-fluoroamphetamine to produce a long-lasting depletion of brain serotonin like that produced by 4-chloroamphetamine or 4-bromoamphetamine may reflect the inability of the fluoro-compound to be metabolized in the same way."

En tevens, daaropvolgend:

"4-fluoroamphetamine lowers serotonin initially to about the same degree as 4-chloro-amphetamine at the 0.1 mmol/kg dose, but the effect is transient. This finding indicates that 4-fluoroamphetamine shares with the 4-chloroamphetamine the action that is responsible for the short term [serotonin] depletion but lacks the property required for the long term effect. Perhaps a neurotoxic metabolite can be formed from 4-chloro and 4-bromo amphetamines but not from 4-fluoroamphetamine."

Beide uit de volgende studie:

R.W. Fuller, J.C. Baker, K.W. Perry, B.B. Molloy, Comparison of 4-chloro-, 4-bromo- and 4-fluoroamphetamine in rats: Drug levels in brain and effects on brain serotonin metabolism, Neuropharmacology, Volume 14, Issue 10, October 1975, Pages 739-746, ISSN 0028-3908, http://dx.doi.org/10.1016/0028-3908(75)90099-4.
(http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 0875900994)

Met andere woorden, er is 1) zeer waarschijnlijk een gebrek aan neurotoxische metabolieten in 4fa. In tegenstelling tot bijvoorbeeld mdma, waar we wéten dat er genoeg schadelijke metabolieten zijn. Maar ook 2) wederom i.t.t. mdma, zorgt 4fa totaal niet voor een lange termijn depletie van serotonine (na 24u waren de niveaus weer volledig hersteld) en is de verlaging in serotonine niveaus veel minder (de exacte cijfers of het volledige onderzoek kan ik hier plaatsen indien gewenst). Over de gevoeligheid van de receptoren en axonen wordt geen woord gerept, maar je kan beredeneren dat dit flink lager ligt. We weten ook dat 4fa niet zo erg werkt op serotonine (sterker nog, bij de 0.1 mmol/kg dosering is er geen statistisch significante verlaging tov de controle groep, die dus überhaupt geen 4fa kreeg). Er is dus ook geen reden om aan te nemen dat het de receptoren en axonen naar de klote helpt.

Anecdotaal kan ik ook stellen dat om de week 4fa 180/200mg gebruik geen tolerantie met betrekking tot het 'blije gevoel' geeft. De speedy effecten worden wel iets minder, maar goed, dat is inherent aan amfetamine tolerantie en heeft geen drol te maken met serotonine
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Omdat het best of both worlds is, energie van pep, geluksgevoel van mdma. Relatief kleine dosis kan je 6 uur voelen. Je krijgt geen scheve bek en de coming down is subtiel. Het stijgt langzaam in gevoel en piekte een langere periode. Daarna gestaag naar beneden.
Je weet wat je kan verwachten. Alleen het slapen is lastig. Maar eenmaal geslapen heb je nergens meer last van. Kater is er niet en je serotonine waardes zijn al na 48 uur hersteld.
Zolang je het bij 1 dose houdt is het voor mij echt by far de beste party drug. Zou jammer zijn als er nooit meer wat gemaakt wordt. Maar ik zou me best er in willen verdiepen om het zelf te maken.


Zo wordt het door wat vrienden ook omschreven. Heb het zelf pas 2x gedaan, capsule van 180mg. Vond het beide keren ‘net niet’, wel redelijk wat energie maar niet echt een geluksgevoel van mdma. Beide keren ook misselijk geworden. Doe mij maar G of meph :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks! Interessant. Het valt ook wel farmacologisch te verklaren opzich. Amfetamine zelf grijpt namelijk ook aan op de SERT (serotonine) transporter. Vandaar dat ik ook die geluksgevoelens bij speed kan beleven (alleen icm goeie muziek dan). Denk dat de affiniteit van 4F gewoon wat hoger ligt voor de transporters en je dus een sterker effect behaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op jaarbasis gebruik ik het niet veel. Ik denk zo'n 1 a 2 keer per jaar, meestal neem ik er daarna methylone bij. Zónder methylone, dus met 1 of een tweede, kleine re-dose 4-fa, vind ik het best 'saai'. Ik drink er niet bij, wat ik bij pep wel doe. Als ik daarom moet kiezen vind ik het over het algemeen toffer om bier en pep te doen, bijvoorbeeld.

Ik zit er wel aan te denken om het binnenkort eens te proberen met wat ghb, over die combinatie hoor ik ook positieve verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 08:26 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Op jaarbasis gebruik ik het niet veel. Ik denk zo'n 1 a 2 keer per jaar, meestal neem ik er daarna methylone bij. Zónder methylone, dus met 1 of een tweede, kleine re-dose 4-fa, vind ik het best 'saai'. Ik drink er niet bij, wat ik bij pep wel doe. Als ik daarom moet kiezen vind ik het over het algemeen toffer om bier en pep te doen, bijvoorbeeld.

Ik zit er wel aan te denken om het binnenkort eens te proberen met wat ghb, over die combinatie hoor ik ook positieve verhalen.

Ik gebruik zelf geen ghb. Maar dat familie lid waar ik het over had, zweert erbij. Hij vindt dat de beste combinatie die je met drugs kon maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat 4FMP zo schaars is geworden ja. Hier in de buurt is het ook bijna niet meer te verkrijgen, alleen in pilvorm, wat ik overigens veel minder fijn vind dan in een cap. Weet niet of dat iets is wat tussen m'n oren zit, maar de piek lijkt veel korter te duren in pilvorm dan in een capsule. :$ Daarom hier ook wel mee eens:

Remi schreef:
vind ik het over het algemeen toffer om bier en pep te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Remi schreef:
vind ik het over het algemeen toffer om bier en pep te doen


Heb zelf alleen vaak met pep dat ik veel meer bier kan en ga drinken en de pep eruit zuip, dus als ik aangeschoten raak en ik gebruik pep dan ben ik gevoelsmatig weer nuchter. Maar dan kan ik nog meer bier aan en ben ik zo weer aangeschoten xd

Kan nog steeds niet begrijpen dan mensen G gebruiken, sorry. Ben zelf geen heilige, alles behalve maar een middel dat zo verslavend is en waar je zo snel over het randje kan gaan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Remi schreef:
vind ik het over het algemeen toffer om bier en pep te doen

Kan nog steeds niet begrijpen dan mensen G gebruiken, sorry. Ben zelf geen heilige, alles behalve maar een middel dat zo verslavend is en waar je zo snel over het randje kan gaan :sick:


Het wordt altijd erg slecht naar voren gebracht door de media. Het verschilt natuurlijk per persoon, maar als je het goed doseert en weet waar je mee bezig bent kan er niets gebeuren. Ik snap best dat veel mensen er zo over denken, maar ik vind het juist een stuk minder heftig dan vrijwel alle andere soorten drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GHB is toch wel de grootste troep die er is imo. Ja als je dr mee om kan gaan, zal t wel meevallen. Maar dr is genoeg G problematiek In Brabant en als ik zie in wat voor psychose/delier mensen terecht kunnen komen als ze een OD nemen, blijf ik er lekker ver vandaan. Ik drink wel gewoon bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
GHB is toch wel de grootste troep die er is imo. Ja als je dr mee om kan gaan, zal t wel meevallen. Maar dr is genoeg G problematiek In Brabant en als ik zie in wat voor psychose/delier mensen terecht kunnen komen als ze een OD nemen, blijf ik er lekker ver vandaan. Ik drink wel gewoon bier


Zeker waar, maar dat is met andere soorten drugs (vooral coke) ook het probleem. Psychoses vooral met speed. Dat is pas echt rommel, maargoed, doe het zelf ook :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speed is ook troep ja, alleen OD je daar niet zo snel op. Het effect van G lijkt me ook gewoon niet zo interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Speed is ook troep ja, alleen OD je daar niet zo snel op. Het effect van G lijkt me ook gewoon niet zo interessant


Verschilt ook per persoon, hoeveel je hebt geslapen, gegeten, andere drugs hebt gebruikt etc. Heb tijdens een weekendfestival bij bekenden vrij heftige dingen gezien. Daarom erg voorzichtig met zijn met dat spul, less is more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met ghb heb ik een beetje het gevoel van: óf je bent tegen óf je bent voor, een tussenweg is er niet. Mijn mening is wellicht gekleurd, misschien net zoals die van Mitch :P , maar als je uit kijkt / je verstand gebruikt kan er weinig mis gaan. En geloof me, mocht het een keer mis gaan dan kijk je écht wel uit.
En ja, ghb is enorm verslavend. Ik ben daar vrij hard in maar ik vind dat je het zelf in de hand hebt. Indien je verslaafd aan ghb raakt zit er toch ergens iets in je bovenkamer al niet helemaal lekker. Mocht je ghb gebruiken dan mag ik aannemen dat je de gevaren van verslaving kent en dat je er niet 4 dagen op moet door gaan omdat je al snel afhankelijk raakt, geestelijk en lichamelijk.

Mits goed gebruikt ken ik weinig soorten drugs waar je zo'n boost van krijgt.
Ik vind de combinatie van pep en ghb (vrijwel) boven alle andere soorten (combi) drugs staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met ghb heb ik een beetje het gevoel van: óf je bent tegen óf je bent voor, een tussenweg is er niet. Mijn mening is wellicht gekleurd, misschien net zoals die van Mitch :P , maar als je uit kijkt / je verstand gebruikt kan er weinig mis gaan. En geloof me, mocht het een keer mis gaan dan kijk je écht wel uit.
En ja, ghb is enorm verslavend. Ik ben daar vrij hard in maar ik vind dat je het zelf in de hand hebt. Indien je verslaafd aan ghb raakt zit er toch ergens iets in je bovenkamer al niet helemaal lekker. Mocht je ghb gebruiken dan mag ik aannemen dat je de gevaren van verslaving kent en dat je er niet 4 dagen op moet door gaan omdat je al snel afhankelijk raakt, geestelijk en lichamelijk.

Mits goed gebruikt ken ik weinig soorten drugs waar je zo'n boost van krijgt.
Ik vind de combinatie van pep en ghb (vrijwel) boven alle andere soorten (combi) drugs staan.


Precies dit inderdaad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als we het toch over combi's hebben, hoe is pep met x of x met pep? Vriend van me heeft nog pep over die we meehadden naar Rebirth, nu gaan we vrijdag naar Kingsland en daarna nog een dikke after bij een maat van mij. En ik weet niet of ik op Kingsland met z'n scheve kop wil lopen, op die after vind ik x geen probleem. Lekker spacen met ze allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
GHB is toch wel de grootste troep die er is imo. Ja als je dr mee om kan gaan, zal t wel meevallen. Maar dr is genoeg G problematiek In Brabant en als ik zie in wat voor psychose/delier mensen terecht kunnen komen als ze een OD nemen, blijf ik er lekker ver vandaan. Ik drink wel gewoon bier


Nou mijn inbreng in dit topic is altijd minimaal, lees graag mee :P maar als je één keer iemand met een overdosis G hebt gezien ben je er nog meer van overtuigd wat een troep het moet zijn.

Kronkelend op de grond, kermen, kreunen, schreeuwen, tering heftig.

Kerel was naar eigen zeggen altijd mega voorzichtig en wist precies wat hij moest doen qua doseren maar dronk uit het verkeerde glaasje... ook extreem dom natuurlijk, maar kan de beste overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Als we het toch over combi's hebben, hoe is pep met x of x met pep?

Teringlekker! Nice nickname trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pep en x en x en pep zijn aanraders
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De pep overheerst dan een beetje bij mij. Normaal klapt een halve er altijd moeilijk hard in en word ik zo skeef als een deur, met pep op heb ik dat beide niet, dan voel ik me gewoon heel chill.
Vorige  1 ... 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic