Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ dit. Cafeïne brandt, pep niet.


Bron? Of is dit uit eigen ervaring? Want heb het nu drie keer gedaan en bij alle keren had ik geen last van een brandende neus. Dus dat zou dan moeten zeggen dat er iig geen of nauwelijks caffeïne in zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kijk, my man. Zo denk ik er ook over.

Speed wassen is echt easy. Ik volg altijd deze link:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html


Thanks maat, ga ik ook eens proberen! :thumbup: Moet de pep droog of nat zijn, of maakt dat niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Remi schreef:
^ dit. Cafeïne brandt, pep niet.


Bron? Of is dit uit eigen ervaring? Want heb het nu drie keer gedaan en bij alle keren had ik geen last van een brandende neus. Dus dat zou dan moeten zeggen dat er iig geen of nauwelijks cafeïne in zit?

Ik heb mijn eerste post maar even een edit gegeven: 'schone' pep is natuurlijk alsnog niet lekker voor je neus (het branden is in principe het irriteren van je neusslijmvliezen) maar minder erg dan cafeïne.

mitch0162 schreef:
Thanks maat, ga ik ook eens proberen! :thumbup: Moet de pep droog of nat zijn, of maakt dat niet uit?

Nat werkt ook maar droog betekent in principe dat delen van aceton al verdampt zijn. Ga je het wassen dan gooi je er aceton bij (en wordt het dus nat), is het op voorhand al nat dan zit er hooguit wat meer aceton e.d. in waardoor je afvalproduct wat vuiler zal zijn.
Correct me if I'm wrong..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

Door die schoonmaak tips van Pep krijg ik eigenlijk wel de neiging om het na 4 jaar weer een kans te geven een avondje op de pep.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Door die schoonmaak tips van Pep krijg ik eigenlijk wel de neiging om het na 2 weken weer een kans te geven een avondje op de pep.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
RTM93 schreef:
Door die schoonmaak tips van Pep krijg ik eigenlijk wel de neiging om het na 2 weken weer een kans te geven een avondje op de pep.. :cool:

:lol: :lol: :lol: (L)

Het is dat ik me heb voorgenomen om op Intents mephedrone een kans te geven anders zou dat ook fijn een pepje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:
RTM93 schreef:
Door die schoonmaak tips van Pep krijg ik eigenlijk wel de neiging om het na 2 weken weer een kans te geven een avondje op de pep.. :cool:

:lol: :lol: :lol: (L)

Het is dat ik me heb voorgenomen om op Intents mephedrone een kans te geven anders zou dat ook fijn een pepje worden.


Welke dag(en) ga je naar Intents? Ik wacht denk ik nog even met mephedrone omdat ik het met Rebirth al heb gedaan. Maar nog niet zeker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:

Welke dag(en) ga je naar Intents? Ik wacht denk ik nog even met mephedrone omdat ik het met Rebirth al heb gedaan. Maar nog niet zeker :$

Vooralsnog alleen zaterdag. Maar mocht ik zondag nog gaan dan wordt het niks (als ik maandag moet werken) of pep (als ik vrij ben of als ik maandag moet werken :lol:). Dus beter doen we dan zaterdag samen :cool:. Kom oopppppp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Spobbertiet schreef:
Zo raar dat mensen janken over 'troep' in pep :lol:


Ik moet vooral lachen om mensen die zeggen dat de pep goed is als het brand. Maak je pep schoon met aceton en het gaat je neus in zonder branden als alle troep eruit is gewassen


Pijn is fijn!!!1!!!1!1!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mitch0162 schreef:

Welke dag(en) ga je naar Intents? Ik wacht denk ik nog even met mephedrone omdat ik het met Rebirth al heb gedaan. Maar nog niet zeker :$

Vooralsnog alleen zaterdag. Maar mocht ik zondag nog gaan dan wordt het niks (als ik maandag moet werken) of pep (als ik vrij ben of als ik maandag moet werken :lol:). Dus beter doen we dan zaterdag samen :cool:. Kom oopppppp...


Als dat je eerste keer mephedrone wordt, heb ik eigenlijk geen keuze :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk is het niet de eerste keer, dat is denk ik 5 jaar geleden geweest maar toen had ik te weinig om het goed genoeg te ervaren

Top, afgesproken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Remi ik verwachtte je eigenlijk ook gewoon zondag. :thumbup: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Eigenlijk is het niet de eerste keer, dat is denk ik 5 jaar geleden geweest maar toen had ik te weinig om het goed genoeg te ervaren

Top, afgesproken dan :thumbup:


Gaat het dan eindelijk gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Remi ik verwachtte je eigenlijk ook gewoon zondag. :thumbup: :cool:

Misschien slaap ik bij vrienden in de buurt op een vakantiepark en dan kom ik zondag ook nog wel even, ja. Anders kom ik je v/d zomer wel heel weinig tegen.

Kevin-Raw schreef:
Gaat het dan eindelijk gebeuren?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook helemaal om. Mephedrone, wat een top spul. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tell me, neef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik ben ook helemaal om. Mephedrone, wat een top spul. :worship:


Oh oooooohhhhhhhhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tell me, neef.


Ja, ik heb het wel vaker gehad, maar afgelopen zaterdag voor het eerst echt een dagje alleen daarop geleefd. Echt fantastisch, lang geleden dat ik de hele dag zo goed ben gegaan op drugs. Continu ontzettend scherp in m'n hoofd geweest, maar toch heerlijk euforisch met super veel energie. Echt precies wat ik op een feest zoek eigenlijk. Gewoon het XTC gevoel, maar dan zonder al die vage hallucinaties op het einde en dat vage gebeuren.

Enige nadeel zou zijn is dat het voor mijn gevoel wat schadelijker zou zijn voor de neus dan andere middelen, maar dat nemen we dan maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Remi schreef:
Tell me, neef.


Enige nadeel zou zijn is dat het voor mijn gevoel wat schadelijker zou zijn voor de neus dan andere middelen, maar dat nemen we dan maar voor lief.


Een optie is een neusspray maken ervan. Neusspray kopen, leegsmijten. 10ml kokend water en dan lekker bergje mephedrone (ik deed 2,5gram).
Maar tegenwoordig is mijn neus toch al gevoelloos van binnen xd Dus heb geen last meer. En wat leuk om te zien dat eindelijk de vraag naar Mephedrone vergroot in NL, ben godver al 6 jaar bezig met promoten hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
yannickvk schreef:
Remi schreef:
Tell me, neef.


Enige nadeel zou zijn is dat het voor mijn gevoel wat schadelijker zou zijn voor de neus dan andere middelen, maar dat nemen we dan maar voor lief.


Een optie is een neusspray maken ervan. Neusspray kopen, leegsmijten. 10ml kokend water en dan lekker bergje mephedrone (ik deed 2,5gram).
Maar tegenwoordig is mijn neus toch al gevoelloos van binnen xd Dus heb geen last meer. En wat leuk om te zien dat eindelijk de vraag naar Mephedrone vergroot in NL, ben godver al 6 jaar bezig met promoten hier :lol:


Hopelijk wordt het aanbod ook groter, waar ik het haal kost het me al een stuk meer moeite om het te regelen dan bij de plaatselijke dealers te halen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er ook wel redelijk benieuwd naar. Verbruikt alleen wel redelijk wat serotonine toch? Dacht dat hier wel eens een grafiekje van gepost was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxxer

Is het ook niet zo dat mephedrone een stuk meer inwerkt op (/schadelijker is voor) het hart/bloedvatenstelsel? Die verhalen hier klinken veelbelovend alleen dit houdt mij wel een beetje tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf ook wel benieuwd hoe dit zit ja. Heb nu namelijk zoiets van de aankomende keren dat ik drugs ga gerbruiken weer lekker aan de miauw. Wel goed om te weten in hoevere dit wel wel, of juist niet schadelijk(er) voor je lijf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb snel wat Google werk gedaan maar er is weinig/niks te vinden over lange termijn gebruik. Eén van de redenen is dat deze drug niet eerst beschikbaar was als medicijn, zoals dat bij vele andere drugs wel het geval is, maar in een 'ondergronds' laboratorium ontwikkeld is. Hierdoor zijn er geen wetenschappelijke menselijke testen uitgevoerd of de korte/lange termijn effecten van deze drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit last van blauwe plekken gehad, wel het gevoel van vernauwing, dat alles begon te trekken, althans zo'n gevoel was het, vooral na flink gebruik.
Vorige  1 ... 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic