Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hi Drugsnewbie here ..
Ik wil graag op Intents voor de eerste keer eens lekker uit m'n dak gaan .
Ik heb al enkele keren MDMA gebruikt in vriendelijke kring (dus niet op een feest) en had telkens heel weinig nodig om maximaal te genieten. Ook heb ik 2Cb getest, maar dat was een teleurstelling .

Nu twijfel ik om XTC te proberen op intents, alleen vind ik het enorm kut dat als je begint , je moet doorpakken .
Ik wil bijv op een zaterdag uit m'n dak gaan maar op zondag gewoon zonder feesten, kan dat ?

Of is het aangeraden om ook op zondag te pakken ?

of zijn er evt andere voorstellen (behalve keta xd ) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alles kan natuurlijk :)

Als je zaterdag rustig aan doet moet je zondag echt wel doorkomen zonder X of iets anders. Meestal komt de dip wel iets later dan de zondag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier ervaring met 6apb (benzofury)?

Best wel wat over gelezen maar benieuwd naar ervaringen van forumleden hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 23:53 
 
Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Iemand hier ervaring met 6apb (benzofury)?

Best wel wat over gelezen maar benieuwd naar ervaringen van forumleden hier


Op Defqon vorig jaar voor het eerst gehad. Vond het wel een leuke drug, kan het me allemaal niet heel goed meer herinneren, maar buiten dat het lang duurde met inwerken heb ik niet echt iets negatiefs kunnen ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 07:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ben er ook wel redelijk benieuwd naar. Verbruikt alleen wel redelijk wat serotonine toch? Dacht dat hier wel eens een grafiekje van gepost was.


Yes, slurpt harder dan XTC volgens onderzoeken. Maar qua dip merk ik dat niet.

"'Mephedrone administration caused about a 500% increase in dopamine, and about a 950% increase in serotonin'
'In comparison, MDMA caused a roughly 900% increase in serotonin at 40 minutes, with an insignificant increase in dopamine.'"

Sjaakie P schreef:
Is het ook niet zo dat mephedrone een stuk meer inwerkt op (/schadelijker is voor) het hart/bloedvatenstelsel? Die verhalen hier klinken veelbelovend alleen dit houdt mij wel een beetje tegen


Yes, werkt bloedvatvernauwend. Maar dit is ook persoonsgebonden en de hoeveelheid die je neemt. Blauwe plekken heb ik nooit gehad. Soms koude handen en voeten, maar dan praat ik over misbruik van het spul een avond.

Vortraxx schreef:
Nu twijfel ik om XTC te proberen op intents, alleen vind ik het enorm kut dat als je begint , je moet doorpakken .
Ik wil bijv op een zaterdag uit m'n dak gaan maar op zondag gewoon zonder feesten, kan dat ?

Of is het aangeraden om ook op zondag te pakken ?

of zijn er evt andere voorstellen (behalve keta xd ) ?


Je weet dat XTC, gewoon MDMA is? In een XTC pil zit in 99% van de gevallen alleen MDMA/bindmiddel en kleurstof. Mensen voelen hier verschil in omdat zij met poeder te grote hoeveelheden nemen en omdat in poedervorm sneller wordt opgenomen in het bloed. Maar het is exact hetzelfde stofje wat erin zit. 48 uur XTC gebruiken heeft niet echt zin, je serotonine is gewoon op een gegeven moment op en dan voel jij je echt niet beter als je maar steeds bijpakt. Je zou er voor kunnen kiezen om op de zondag wat speed te gebruiken om door te feesten.

Scotty018 schreef:
Iemand hier ervaring met 6apb (benzofury)?

Best wel wat over gelezen maar benieuwd naar ervaringen van forumleden hier


Voor het eerst gebruikt in 2011 (tering ik word oud), het eigenaardige aan 6-apb dat de werking bij iedereen best wel erg verschilt is mijn ervaring. Als ik het moet uitdrukken wat ik voelde was het een combinatie tussen amfetamine en klein beetje 2cb. Ik had volop energie, maar kleuren/geluid werd allemaal wat intenser. Wel vond ik de werkingsduur extreem lang. Slapen ging echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Ook heb ik 2Cb getest, maar dat was een teleurstelling .

Nu twijfel ik om XTC te proberen op intents, alleen vind ik het enorm kut dat als je begint , je moet doorpakken .
Ik wil bijv op een zaterdag uit m'n dak gaan maar op zondag gewoon zonder feesten, kan dat ?

Of is het aangeraden om ook op zondag te pakken ?

of zijn er evt andere voorstellen (behalve keta xd ) ?


Als je het een probleem vindt om te doorpakken of als je denkt dat je snel meer gebruikt dan je lief is zorg dan gewoon dat je zaterdag niet te vroeg start. Zondag heerlijk brak met een pilsje in je hand op de Relive stage gaan staan (of net wat jij het leukst vindt) en je bent zo weer op festival sterkte.

Bij 2cb heb je grote kans te weinig mg gehad, anders vind ik het raar dat het een teleurstelling was haha. Weet je toevallig hoeveel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R_vd schreef:

Als je het een probleem vindt om te doorpakken of als je denkt dat je snel meer gebruikt dan je lief is zorg dan gewoon dat je zaterdag niet te vroeg start. Zondag heerlijk brak met een pilsje in je hand op de Relive stage gaan staan (of net wat jij het leukst vindt) en je bent zo weer op festival sterkte.

Bij 2cb heb je grote kans te weinig mg gehad, anders vind ik het raar dat het een teleurstelling was haha. Weet je toevallig hoeveel?


Het enige dat ik weet is dat het 'n volledig pilletje was.
Het enige dat ik had was een "verliefd" gevoel en toch een resem aan tintelingen .
Maar niet het effect waar mijn vrienden mij voor warm maakte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6apb vind ik ook wel wat weg hebben van iets stimulerends (amfetamine) en het visuele van 2c-b. Zeker als je je daar wat op focust zie ik kleuren en en patronen altijd wel nice. Ik vind 6apb heel chill, ik vind het na een uurtje of 5 - 6 ook wel lekker combineren met een pilletje dus daar trek ik het dan nog mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2cb heeft wel een 'treshold' dosis die je wel over moet om wat te voelen. Ik begin ook altijd met méér dan 1. Ik heb inderdaad wel eens bij anderen gezien dat ze de eerste keer begonnen met één pil maar het 'net niet' was.
Als je op zaterdag xtc wilt nemen zou ik op voorhand even uitrekenen hoeveel je ongeveer wilt nemen en hoe laat je moet doseren. Zondag zou je dan niks kunnen doen (zal op zich wel gaan als je niet te gek doet) of inderdaad een puntje speed. Of zaterdag niks nemen en zondag wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Het enige dat ik weet is dat het 'n volledig pilletje was.
Het enige dat ik had was een "verliefd" gevoel en toch een resem aan tintelingen .
Maar niet het effect waar mijn vrienden mij voor warm maakte xd


Ja het bekende XTC light effect waar ik mensen wel eens over hoor. Te lichte dosis gehad dan. Vanaf 5 tot 10 mg ga je wat dingen voelen maar pas tussen de 15 a 20 mg ga je trippen. Boven de 20 wordt het gewoon steeds heftiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6apb is voor mij meer een soort xtc, maar dan met een minder intense piek, en werkt dan bijna 2x zo lang :P 2cb-achtige effecten heb ik er echt nog nooit mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben er ook wel redelijk benieuwd naar. Verbruikt alleen wel redelijk wat serotonine toch? Dacht dat hier wel eens een grafiekje van gepost was.


Yes, slurpt harder dan XTC volgens onderzoeken. Maar qua dip merk ik dat niet.


Dip is bij mij juist minder dan bij XTC en ik kan er gewoon van eten wat bij XTC moeilijk gaat.

Vraag aan jullie: Wat is de heftigste/leukste combi die je ooit hebt gedaan? Mijn heftigste: GHB + Keta, leukste: GHB + Meph (of GHB + speed :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duidelijk. Eens afwachten wat mijn bruuder er van vindt op Intents volgende week.

mitch0162 schreef:
Vraag aan jullie: Wat is de heftigste/leukste combi die je ooit hebt gedaan? Mijn heftigste: GHB + Keta, leukste: GHB + Meph (of GHB + speed :drool: )


4-FA en Methylone, a.k.a. de godencombi. Machtig. Om het speciaal te houden doe ik het maar twee keer per jaar (en omdat het combineren gewoon mokerschadelijk is natuurlijk). Over precies een maand op Defqon eindelijk weer, nadat Decibel de laatste keer was :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best 'n domme vraag ..
Maar kan je bijv gwn 1 pilletje (Xtc of 2cb) nemen en het daar bij laten ?
Of ga je dan echt een enorme emoput in ?

Op Tomorrowland bijv, ga ik voor het eerste een Psytrance stage bezoeken ( waar ik overigens echt weg van ben), maar daar sta ik hooguit 2uurtjes en dat is het dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Mijn heftigste: GHB + Keta

Lekker spauwen :cool: .
Ik denk wel veel bier, LSD en 2C-B op de pre-party op Defqon, aantal jaar geleden. Geloof niet dat ik er nog veel van weet :cry:

Leukste / "hardste" dat ik gegaan ben:
RomanAnthony schreef:
4-FA en Methylone, a.k.a. de godencombi
met een paar ballonnetjes GHB op het einde, afgelopen Decibel zaterdag + nightparty en blokhut. Moest zondag even kijken of die blokhut nog overeind stond na Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vortraxx schreef:
Best 'n domme vraag ..
Maar kan je bijv gwn 1 pilletje (Xtc of 2cb) nemen en het daar bij laten ?
Of ga je dan echt een enorme emoput in ?

Op Tomorrowland bijv, ga ik voor het eerste een Psytrance stage bezoeken ( waar ik overigens echt weg van ben), maar daar sta ik hooguit 2uurtjes en dat is het dan ook.


Waarom niet is mijn vraag dan? Als het je 1e keer is dan heb je aan kwartjes sowieso genoeg, op 3 kwartjes red je het makkelijk een dag

Less is more in jouw geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Lekker spauwen :cool: .
Ik denk wel veel bier, LSD en 2C-B op de pre-party op Defqon, aantal jaar geleden. Geloof niet dat ik er nog veel van weet :cry:


Haha nee niet spauwen, maar wat was dit heftig. Wist van voren niet meer dat van achteren leefde. Overigens duurt die ultieme vaagheid maar 30 minuten ongeveer en is dit toch wel leuk telkens :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Vraag aan jullie: Wat is de heftigste/leukste combi die je ooit hebt gedaan?


off-topic/drugs-offtopic-t16216-26025.html#p1735148 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Mijn heftigste combi was denk ik vorig jaar zaterdagnacht op Defqon, 6APB 1 punt pep en 3 punten ket. Was overigens de enige keer dat ik lekker ging op keta dat weekend. Voor de rest is het niet mijn ding.

De leukste keer was de eerste keer 4F met X op hardshore, óf 6 pils plus mn eerste halfje 2cb, over die laatste staan genoeg verhalen in het drugs topic. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mijn heftigste combi was denk ik vorig jaar zaterdagnacht op Defqon, 6APB 1 punt pep en 3 punten ket. Was overigens de enige keer dat ik lekker ging op keta dat weekend. Voor de rest is het niet mijn ding.

De leukste keer was de eerste keer 4F met X op hardshore, óf 6 pils plus mn eerste halfje 2cb, over die laatste staan genoeg verhalen in het drugs topic. :lol:


Hoor veel verhalen over 6APB. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Hoor veel verhalen over 6APB. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Vraag aan jullie: Wat is de heftigste/leukste combi die je ooit hebt gedaan?

Heftigste : 2CB + bier (zie Hard4Us hierboven) of 4F + methylone op Intents 2015.
Leukste: 2CB + keta + 4F + xtc + pep, dat was zo' n bizar ongezonde maar geweldige nacht :lol: Denk nog nooit zo'n sterke euforie ervaren. Zwaar euforisch aan het hallucineren en tegelijkertijd ontploffen van de energie, beter kon het gewoon niet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
mitch0162 schreef:
Vraag aan jullie: Wat is de heftigste/leukste combi die je ooit hebt gedaan?

Heftigste : 2CB + bier (zie Hard4Us hierboven) of 4F + methylone op Intents 2015.
Leukste: 2CB + keta + 4F + xtc + pep, dat was zo' n bizar ongezonde maar geweldige nacht :lol: Denk nog nooit zo'n sterke euforie ervaren. Zwaar euforisch aan het hallucineren en tegelijkertijd ontploffen van de energie, beter kon het gewoon niet haha.


ik wil graag friet met een frikandel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Hoor veel verhalen over 6APB. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?




Haha had deze dus al gisteren zitten kijken, maar heb ook echt verhalen gehoord dat je compleet uit je panfluit bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ook heel benieuwd eigenlijk, lijkt me leuk voor de DefQon zaterdag
Vorige  1 ... 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic