Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel relaxed, voor af en toe. Voordeel is dat het vrij lang werkt op één plateau, dus als je op je piek zit houdt dit vrij lang aan. Kun je het daarna eventueel nog combineren met wat je wilt. Ik ervaar zelf helemaal geen kater zoals in dat filmpje of die van Spuiten en Slikken (weet even niet welke, heb die hierboven niet gekeken), zelfs niet nadat ik nog wat xtc er bij nam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vortraxx schreef:
Best 'n domme vraag ..
Maar kan je bijv gwn 1 pilletje (Xtc of 2cb) nemen en het daar bij laten ?
Of ga je dan echt een enorme emoput in ?

Op Tomorrowland bijv, ga ik voor het eerste een Psytrance stage bezoeken ( waar ik overigens echt weg van ben), maar daar sta ik hooguit 2uurtjes en dat is het dan ook.


Waarom niet is mijn vraag dan? Als het je 1e keer is dan heb je aan kwartjes sowieso genoeg, op 3 kwartjes red je het makkelijk een dag

Less is more in jouw geval!


Thanks. Maar ik bedoel, stel dat ik zo'n kwartje neem in 't begin van die set .
Dan kom ik de gehele set door met zo'n kwartje, maar als ik na die set niets meer in neem , ga ik den down zijn en de rest van mijn dag verkloot hebben ?

Of valt dat allemaal wel mee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Van 1 kwartje zit je de komende 3-4 sets wel goed ;) en nee je bent niet down daarna
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stof an sich werkt een x aantal uur. De dosering bepaald voornamelijk hoe sterk je het voelt, correct me if wrong maar volgens mij voel je een kwartje ongeveer net zo lang als wanneer je een hele zou pakken, het verschil is alleen dat je van een hele gewoon veel meer van de kaart bent. Uiteraard kun je het gewoon rekken door om de zoveel tijd een kwartje bij te pakken (het beste is op gevoel, niet met tijden gaan zitten kloten, je voelt zelf wanneer je weer een kwartje bij kunt pakken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel erg benieuwd geworden naar 6APB. Lijkt me wel lachen voor op Defqon. Wat is de gemiddelde dosering ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat je meestal leest is een dosering van 150mg. Wil je iets meer dan 175mg maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, thanks! Ik lees ook verschillende ervaringen m.b.t. slapen. De een kan wel slapen, de ander niet. Stel je dropt hem rond een uurtje of 2, kun je dan rond een uurtje of 5/6 's nachts prima slapen, of wordt dat een flinke klus? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grootste probleem bij doseren van 6apb is dat het testcentrum het niet kan kwantificeren. Je weet dus nooit exact hoe zuiver je spul is. Een zuiverheid van 50% of 70% geeft toch een best groot verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
[Haha had deze dus al gisteren zitten kijken, maar heb ook echt verhalen gehoord dat je compleet uit je panfluit bent.


Hier staan wat verhalen van HT'ers tijdens DQ vorig jaar:
off-topic/drugs-offtopic-t16216-25775.html?hilit=6apb#p1715525
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven. Iemand verder nog ervaring met het bijnemen van X als het effect van de 6apb begint te minderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Dit was mijn reportje toendertijd op Defqon vorig jaar.
Kon me al niet meer voorstellen van het gevoel, maar na dit gelezen te hebben weet ik het wel weer een beetje.

Zaterdag ook voor het eerst 6-apb genomen. Rond 15.00 uur ingenomen, duurde zeker 2 uur voordat ik wat begon te voelen, kreeg er wel een aardig verotte kop van volgens m'n vrienden. Kon gelukkig wel een beetje zelf bepalen of ik nu vaag wilde zijn of helder. Had wel gehoopt dat ik wat meer energie zou krijgen, kreeg op sommige momenten echt een boost van een kwartier, en dan was het weer een half uur spacen. En zo golfde dat een beetje op en neer tot een uurtje of 8. Toen begon het uit te werken, pep werd me af geraden om bij te nemen dus maar geaccepteerd dat ik geen energie meer zou krijgen haha, dus maar twee keer een kwartje X bij gepakt en lekker kunnen genieten van alles.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar op een groot festival waar je veel moet lopen tussen de stages, maar op een festival waar 1 of 2 stages zijn zou ik het nog wel eens willen doen. Het slapen ging ook wel redelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 16:30 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven. Iemand verder nog ervaring met het bijnemen van X als het effect van de 6apb begint te minderen?



Had vorig jaar een kwartje bijgenomen 1 uur voor het einde, klapte er toch harder in dan ik dacht. Werd er echt ontzettend vaag van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje hetzelfde als met 4F dus. Ook eens een kwartje (of een halfje, weet niet meer precies) bijgenomen na de 4F piek, godver wat knalde die er op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 19:01 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven. Iemand verder nog ervaring met het bijnemen van X als het effect van de 6apb begint te minderen?

XTC na de 6-APB kan prima, imo lijken de effecten erg op elkaar dus wat dat betreft gaan ze goed samen. Die XTC knalt er alleen wel goed op (dus je hoeft niet een volledige startdosis erbij te gooien) dus iets van 50-60mg zou wel genoeg moeten zijn.

Indy schreef:
Top, thanks! Ik lees ook verschillende ervaringen m.b.t. slapen. De een kan wel slapen, de ander niet. Stel je dropt hem rond een uurtje of 2, kun je dan rond een uurtje of 5/6 's nachts prima slapen, of wordt dat een flinke klus? :$

Het duurt sowieso al even voordat ie inkickt (2 uur is niet uitzonderlijk) dus als je hem om 2:00 inneemt dan werkt ie vaak pas rond 4:00. Dan heb je nog 3-5 uur lang het plateau, 2-3 uur afbouw en dan nog de nastimulatie. Er zijn er maar weinig die dan om 5:00/6:00 weer kunnen slapen zo vol in de rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, ik was een beetje onduidelijk met de tijd. Ik bedoel rond 14:00 's middags nemen en rond 06:00 's nachts weer slapen ongeveer, haha! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
ik wil graag friet met een frikandel


Pffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 20:53 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Sorry, ik was een beetje onduidelijk met de tijd. Ik bedoel rond 14:00 's middags nemen en rond 06:00 's nachts weer slapen ongeveer, haha! :$

Ik vond het al zo kort :lol:

Maar dat zou zeker wel moeten lukken, denk eigenlijk dat je vanaf een uurtje of 1 al prima kan slapen mits je geen hoge dosis hebt (bij)genomen/niet super gevoelig bent voor nastimulatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 07:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven. Iemand verder nog ervaring met het bijnemen van X als het effect van de 6apb begint te minderen?



Had vorig jaar een kwartje bijgenomen 1 uur voor het einde, klapte er toch harder in dan ik dacht. Werd er echt ontzettend vaag van.


Blijf het jammer vinden dat ik jou toen niet heb gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ kan ik me ook weinig bij voorstellen :P
Laatste 2 keer waren op Tomorrowland en Return of Headhunterz. Ik had je via app al wat tips gegeven maar ik vind het wel erg fijn spul. Ik nam rond de 180mg en dan kun je zelf wel een beetje sturen of je wat wilt trippen of wilt los gaan, zoals Hard4Us al zei. Ik vind het vrij stuurbaar. Zeker indoor met lichten krijg ik er wel wat visuals bij.
Opkomst duurt (minstens) een uur, ik raak er in het begin ook heel duf van. Begin onwijs te gapen en als hij dan eenmaal in slaat >> :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 10:26 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Blijf het jammer vinden dat ik jou toen niet heb gezien :lol:


Ik ben hier stiekem een beetje blij mee, anders had ik hier het einde niet meer van gehoord :P
Denk een beetje aan het niveau van jou op last world
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier toevallig ervaring met Hawaiian Baby Woodrose zaadjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand tips voor mn eerste keer ket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 20:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iemand nog ervaring met hoe veel er gecontroleerd werd op de zondagavond op de weg met o.a. speekseltesten e.d.? (er gaat niet gebruikt worden op de dag dat we rijden voor alle meteen triggered mensen).

Vooral vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

debaron schreef:
iemand tips voor mn eerste keer ket?

Gewoon harken. Maar heel veel serieuze tips heb je niet. Ikzelf vind het prettiger om kleine puntjes bij te nemen tot ik op een bepaald level zit i.p.v. er direct een hele dikke lijn in te jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iemand nog ervaring met hoe veel er gecontroleerd werd op de zondagavond op de weg met o.a. speekseltesten e.d.? (er gaat niet gebruikt worden op de dag dat we rijden voor alle meteen triggered mensen).

Vooral vorig jaar.

Vorig jaar niks gezien op zondag, wij zijn toen rond kwart over 10 vanaf die priority parking weg gereden. Sowieso heb ik eigenlijk wel het idee dat het allemaal wel mee valt. Af en toe lees ik wel dat er hier in de buurt random overdag mensen gepakt zijn na een speekseltest. Maar die reden dan met een deur open, geen voorruit en een leuke band en zaten dan zo waus als een deur in de auto. Bij wijze van, dan. Dan vraag je er wel om.
Vorige  1 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic