Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeluk zit in een klein zakkie :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook een keer die fout gemaakt, snel even een puntje pep pakken, valt toch vies tegen met flink wat alcohol of G op >.< .
Zetten nu met een watervaste stift een P of K op het zakje om dit soort taferelen te voorkomen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn 6-apb is binnen en is licht bruin, ziet er uit als salmiak (zo ruikt het niet btw)

Normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Ook een keer die fout gemaakt, snel even een puntje pep pakken, valt toch vies tegen met flink wat alcohol of G op >.< .
Zetten nu met een watervaste stift een P of K op het zakje om dit soort taferelen te voorkomen :).


Haha, dit doe ik de laatste tijd ook wat vaker ja. Andersom lijkt me ook niet super trouwens, als je laat op je after nog even een dikke punt pep pakt ipv keta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk je nooit naar je poeder dan voordat je het snuift :P. Ik zie in een oogopslag of er ket of speed op Mn sleutel ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:38 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Mijn 6-apb is binnen en is licht bruin, ziet er uit als salmiak (zo ruikt het niet btw)

Normaal?

Ja is normaal, mijne ziet er ook lichtbruin/wittig uit (net als salmiak inderdaad). Voor de zekerheid zou je een zuurtest kunnen doen om te kijken welke psychoactieve stof er in zit (al weet ik niet of die bestaat voor 6-apb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Kijk je nooit naar je poeder dan voordat je het snuift :P. Ik zie in een oogopslag of er ket of speed op Mn sleutel ligt

Soms is het lastig om te zien, bijvoorbeeld in een donkere tent of zaal. Laat staan wanneer je met je linker oog in je rechter broekzak kijkt en met je laatste krachten nog een punt wenst te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RoyAPO schreef:
Kijk je nooit naar je poeder dan voordat je het snuift :P. Ik zie in een oogopslag of er ket of speed op Mn sleutel ligt

Soms is het lastig om te zien, bijvoorbeeld in een donkere tent of zaal. Laat staan wanneer je met je linker oog in je rechter broekzak kijkt en met je laatste krachten nog een punt wenst te pakken.


En met die gewassen pep is het helemaal lastig te onderscheiden als je in een wat donkere zaal staat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon als je vaag bent, een klein testertje nemen. Het verschil voelen en proeven doe je zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Of gewoon als je vaag bent, een klein testertje nemen. Het verschil voelen en proeven doe je zeker


Dit kan dus erg verkeerd uitpakken als je een klein testertje keta neemt als je net een ballonnetje op hebt :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:11 
 
Hardtraxxer

Denken dat je pep hebt terwijl het 4f is is ook echt super bad, voelt net als glasscherven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Denken dat je pep hebt terwijl het 4f is is ook echt super bad, voelt net als glasscherven


4f is echt een hel inderdaad. 2cb poeder ook.. nooit meer

Btw: goede ontwikkelingen
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/17/ee ... n-a1606928
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mijn 6-apb is binnen en is licht bruin, ziet er uit als salmiak (zo ruikt het niet btw)

Normaal?


Tjaa, ik gok dat je maar moet vertrouwen dat SA geen fout maakt. Naar mijn weten hebben ze dat pas 1x gedaan. Alweer 5 jaar terug ofso. Iemand hier was dat toen die de fout ervaarde.....staat ergens een verslagje van. :x Denken dat het 4fa was, maar het was MXE. Zelf ook een keer die fout gemaakt met meph en mxe. Geen pretje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Iemand hier was dat toen die de fout ervaarde.....staat ergens een verslagje van. :x Denken dat het 4fa was, maar het was MXE. Zelf ook een keer die fout gemaakt met meph en mxe. Geen pretje

O ja :lol: . Iemand die met Koningsdag een bommetje 4fa maakte maar dat bleek verwisseld te zijn met MXE. Die kon toen uiteindelijk naar de EHBO. Gelukkig liep dat goed af maar je zou maar door zo'n fout van een vendor in het ziekenhuis belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar hebben we dus het testcentrum voor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
mitch0162 schreef:
Ook een keer die fout gemaakt, snel even een puntje pep pakken, valt toch vies tegen met flink wat alcohol of G op >.< .
Zetten nu met een watervaste stift een P of K op het zakje om dit soort taferelen te voorkomen :).


Haha, dit doe ik de laatste tijd ook wat vaker ja. Andersom lijkt me ook niet super trouwens, als je laat op je after nog even een dikke punt pep pakt ipv keta.


Been there done that -.- vorig jaar Defqon op de vrijdagnacht, meteen niet geslapen dus die eerste nacht :lol: en had pas op zondag door wat er aan de hand was.

Inderdaad de zakkies nu gemarkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin-Raw schreef:
Iemand hier was dat toen die de fout ervaarde.....staat ergens een verslagje van. :x Denken dat het 4fa was, maar het was MXE. Zelf ook een keer die fout gemaakt met meph en mxe. Geen pretje

O ja :lol: . Iemand die met Koningsdag een bommetje 4fa maakte maar dat bleek verwisseld te zijn met MXE. Die kon toen uiteindelijk naar de EHBO. Gelukkig liep dat goed af maar je zou maar door zo'n fout van een vendor in het ziekenhuis belanden.


3 mensen naar de EHBO, waarvan een iemand uiteindelijk naar het ziekenhuis moest ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Ik ben gisteren middag out gegaan op supersized Kingsday door vervuilde 4fmp of een andere stof die als 4fmp verkocht is. Daardoor heb ik heel het feest bij de EHBO gezeten. Normaal koop ik altijd bij een dealer maar nu had ik voor de eerste keer 1 gram via internet gekocht omdat ik dacht dat dit veiliger was dan bij een dealer. 2 andere die uit het zelfde zakje '4fmp' een capsule hadden gemaakt en genomen zijn ook out gegaan en een moest er zelfs naar het ziekenhuis.

Het ging om de vendor CM (Ik mag de volledige naam van de site/vendor hier waarschijnlijk niet neer zetten dus ik gebruik de afkorting) Voordat ik ging bestellen heb ik eerst commentaren o.a partyflock en drugs fora gelezen om te kijken hoe betrouwbaar deze vendor was en CM was een van de bekendste sites.

Gelukkig ziet het er naar uit dat er geen blijvende schade is en dat alles uiteindelijk goed komt. Ik heb mijn lesje wel geleerd en met deze post zou ik jullie willen waarschuwen dat je niet de zelfde fout maakt als ik door je drugs niet te laten testen omdat je het via een legaal 'betrouwbaar' bedrijf koopt ipv bij een dealer. Ook zou ik geen 4fmp meer bij de vendor CM bestellen omdat is gebleken dat deze site niet betrouwbaar is.

Hier de post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist, die bedoelde ik. :x ahh dacht dat het SA was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag op Defqon voor de eerste keer 6apb genomen, leuk goedje! :D Rond 13:30 een capsule van 150mg genomen, die rond 14:30 geleidelijk aan op kwam zetten. Ik werd eerst een beetje misselijk en had wat last van zware benen, dus eventjes naar de wc gegaan en na een half uurtje was ik weer het mannetje! Ik was heel euforisch, heb de hele tijd met een lach op m’n gezicht gestaan en heb volgens mij nog nooit zo veel geouwehoerd als toen. :lol: De piek bleef constant op hetzelfde level voor ongeveer een uurtje of vier en kon heel goed sturen of ik flink waus of wat scherper wilde zijn.

Van te voren had ik me ingelezen over licht psychedelische effecten en dat heb ik wel geweten toen ik een bezoekje aan de wc bracht en ik in dat hokje zat, spacey shit is het wel hoor! :lol: Verder miste ik wel wat energie die ik normaal met X wel krijg, dus besloot ik rond een uurtje of 7, toen de piek een beetje minder werd, wat M te nemen, die ongeveer net voor de set van Tatanka & Activator in sloeg. Toen die in sloeg was ik opeens in de zevende hemel en het leek alsof ik voor het eerst aan de pillen zat. Ik ging echt als een raket voor de rest van de avond. :bomb: Heb in totaal over de rest van de avond/nacht nog ongeveer 1 pil op, waar ik uiteindelijk (zeker door de combi met 6apb) wel flink vaag van werd, maar dat boeide me niet zo veel omdat er na Mind Dimension niet echt meer iets spannend op het programma stond. :P

Het is niet een drug die ik elk feest wil gebruiken, maar misschien wel 1 of 2 keer per jaar. Ook de combi met X is echt machtig, maar vast niet heel gezond. Een aanrader dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zaterdag op Defqon voor de eerste keer 6apb genomen, leuk goedje! :D


Klinkt erg goed, begin nu zelf ook wel nieuwsgierig te raken naar dit goedje :)

Iedereen al een beetje bekomen van Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel. Jij hoefde vast niet bij te komen? Jij bent niet geweest toch, aangezien ik je niet heb gezien? :lol:
Ik dacht daar gisteren nog aan dat ik van jouw groep gewoon helemaal niemand gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag mephedrone neusspray geprobeerd. Beviel eigenlijk wel. Het enige nadeel vond ik dat ik weinig had opgelost (1 gram in 10ml) wat betekende dat ik wel een keer of 4 / 5 moest sprayen voor 1 dosis. Indien ik daarna een loopneus kreeg omdat het best 'veel' vloeistof is liep er ook wat meph mee uit zodat er steeds witte korreltjes uit liepen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice. Miwer was hier.
Die hebben Ramon en ik nog random gespot op zondagnacht. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik wel. Jij hoefde vast niet bij te komen? Jij bent niet geweest toch, aangezien ik je niet heb gezien? :lol:
Ik dacht daar gisteren nog aan dat ik van jouw groep gewoon helemaal niemand gezien heb.


Van onze groep is er idd niemand gegaan, alleen de jongere garde (die ook mee waren met DB weekend). Baalde er allemaal enorm van, maar het was even niet anders door tentamens en sommige die net een nieuwe baan hadden :( .

Waarom de keuze gemaakt om er neusspray van te maken in plaats van het normaal te gebruiken?
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic