Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:47 
 

ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik val de trap op, ipv af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongeveer zo? :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/1428181 ... oesj_.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hidde schreef:


Haha

Als ik trap op ga, en wil te snel zijn, 'doe ik iets raar met mijn voeten' en dan val ik zo paar treden omhoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in september 2010 een zware stemmingsstoornis ontwikkeld, nou das ook absoluut geen pretje. Nog steeds dagelijks last van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leg eens uit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Leg eens uit ?

Nou in augustus 2010 had ik met een paar vrienden spacecake geprobeert, het was mijn 1e keer dus ik was me niet bewust van de normale dosis bij de eerste keer :doh: Had dus teveel genomen. Die nacht meteen helemaal de weg kwijt, duizelig,overgeven & in de war. Volgende dag ook helemaal de weg kwijt in mijn hoofd, snapte er niks van. Mijn ouders waren op vakantie en had geen zin om hun ongerust te maken + ik dacht het gaat vanzelf wel over. De dagen erop ging het al ietsje beter en probeerde er geen aandacht aan te geven. De week daarop ben ik op vakantie gegaan naar Lloret, ook daar een jointje gerookt :doh: Nou toen ik terug kwam van vakantie ging het helemaal fout, constant paniekaanvallen, hyperventileren,zelfmoordneigingen en noem maar op. Zo is ongeveer mijn zware depressie ontstaan, maanden lang van hele dagen binnen zitten, geen zin in muziek, geen zin in vrienden, niet naar school gaan, niet naar buiten gaan, hellemaal niks :thumbdown: Krijg er nog steeds dagelijks therapie voor. Het is nu gelukkig aan het overgaan maar heb er nog wel last van.

Had ff zin om dit te delen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo dat is wel heftig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Apart :oh:

Hoezo apart? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
katamaran schreef:
Apart :oh:

Hoezo apart? :P

Nouja, dat zoiets zo'n impact kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Mr Lellebel schreef:
katamaran schreef:
Apart :oh:

Hoezo apart? :P

Nouja, dat zoiets zo'n impact kan hebben.

Ja idd, weet nu wel waar ik voorlopig van af blijf :x Maar het zat sowieso al in me zegmaar, zie het meer alsof die wiet het ''getriggerd'' heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, klote! Sterkte ermee :)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxxer

Heavy shit Lellebel, neem zelf ook nog wel is een jointje spacecake nooit geprobeerd maar wist niet dat, dat zo ver kan gaan :oh: Heb zelf wel is dat ik de trap¨te snel op loop en da wel is een stap verkeerd zet en dan verkeerd terecht komt is niet echt fijn of bijvoorbeeld dat het spatbord van me fiets los gaat zitten en dan lijkt het nog wel mee te vallen maar dan flikkert dat ding eraf en ga ik op me bek, al genoeg meegemaakt :$ Maar toch blijf ik fietsen, al ga ik er ook regelmatig mee op me plaat als ik dronken ben. Zo heb ik nog wel meer dingen, maar heb veel meegemaakt als kleine jongen: van de trap geflikkert, van kinderstoeltjes geflikkert, saltos gemaakt met me fiets, tegen een auto aangereden met me fiets.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:19 
 

Ik ben van mezelf al een malloot.. Heb al zoveel meegemaakt, ben al een hele hoop vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 08:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vanmorgen toen ik uit bed stapte heb ik mijn dikke teen gestoten tegen mijn nachtkastje.
wat deed dat machtig zeer zeg, was wel gelijk goed wakker.
heb nu mijn halve nagel blauw :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x


16 en 'lam' zijn is sws al een fail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
hidde schreef:
Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x


16 en 'lam' zijn is sws al een fail.


*huillachpoppetje* waarom dit nou weer, je bent 16 jaar je mag eindelijk uitgaan en alcohol drinken. Tuurlijk komt het dan wellis voor dat je "lam" bent.
Of je moet een kluizenaar zijn en niet uitgaan. Toen ik 16 was lekker naar Renesse in de zomer, nou dagelijks lam. Is dat dan een fail? tuurlijk het is niet goed voor je. maar om het gelijk een fail te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Dakpan schreef:
hidde schreef:
Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x


16 en 'lam' zijn is sws al een fail.


*huillachpoppetje* waarom dit nou weer, je bent 16 jaar je mag eindelijk uitgaan en alcohol drinken. Tuurlijk komt het dan wellis voor dat je "lam" bent.
Of je moet een kluizenaar zijn en niet uitgaan. Toen ik 16 was lekker naar Renesse in de zomer, nou dagelijks lam. Is dat dan een fail? tuurlijk het is niet goed voor je. maar om het gelijk een fail te noemen.


Tuurlijk mag je wel uitgaan, je ziet mij ook niet anders beweren. Maar moet dat dan gepaard gaan met lam zijn? Je kan dan duidelijk de verantwoordelijkheid niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ja idd, weet nu wel waar ik voorlopig van af blijf :x Maar het zat sowieso al in me zegmaar, zie het meer alsof die wiet het ''getriggerd'' heeft.

Aanleg voor bipolaire/unipolaire stoornissen kan inderdaad worden getriggerd door psychoactieve middelen zoals wiet en lsd.

Opletten man :)
Als je perse iets zou willen gebruiken, houd het dan bij stimulanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ja idd, weet nu wel waar ik voorlopig van af blijf :x Maar het zat sowieso al in me zegmaar, zie het meer alsof die wiet het ''getriggerd'' heeft.

Aanleg voor bipolaire/unipolaire stoornissen kan inderdaad worden getriggerd door psychoactieve middelen zoals wiet en lsd.
Opletten man :)

Je hebt er verstand van zo te zien :)
Citaat:
Als je perse iets zou willen gebruiken, houd het dan bij stimulanten.

Tsja naja denk dat ik dat voorlopig sowieso niet aandurf maar wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:58 
 

veel heftigs heb ik niet mee gemaakt. het ergste over een steen struikelen en tegen muur knallen :evil: en mijn arm breken daardoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
hidde schreef:
Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x


'lam' zijn is sws al een fail.

Heb 't even aangepast voor je...

Tuurlijk was dat een fail, maar hé als je al aardig aangeschoten bent en een vriend zegt dat ik ''hier maar eens een shotje van moet proberen''(en nog een...)... Dat was dus whiskey en dat was een normaal drinkglas... :x En ik dacht blij ''jaaa waarom nieeet!??? :woot: :woot: :woot: ''

Liep dus niet zo goed af...

Maarja als je uitgaat en er is alcohol in het spel is er natuurlijk altijd wel kans dat je teveel drinkt zonder dat je dat echt door hebt. Ik heb dat niet echt volledig onder controle ofzo... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 22:32 
 

ben een keer bijna aangereden ik was op een rotonde en stopte net optijd voor 1 die scheit had aan haaien tanden bij een rotonde als ik 1 fietswiel verder had gestaan was ik geschept :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic