Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:08 
 
Donateur

Dakpan schreef:
hidde schreef:
Tegen auto's aanrijden ben ik ook schuldig van, vooral in minder nuchtere staat ben ik daar koning in. :x

Laatst echt bijna dood gereden, ik ging bij een meisje aan de scooter hangen(zij drinkt niet, ik was lam) en ik liet effe los, zwenkte naar links, komt er auto aan. Iedereen: ''HIDDE WTF AUTOO!!!!'' ik gauw naar rechts, scheelde niks volgens mij. Reed volgens mij ook best hard. :x


16 en 'lam' zijn is sws al een fail.

ach ik zat vanaf me 14e een beetje te experimenteren met stiekem drinke enzo
pas toen ik bijna 18 was had ik een beetje in de gaten hoeveel ik kon drinken om mezelf nog in de hand te houden
maar af en toe heb je gewoon zo'n avond dat je lekker gek wil doen en dan gaan de nodige liters er wel in uiteraard
maar fail als iemand van 16 lam is? nee joh... heeft iedereen wel is gehad toen die 16 was lijkt me?
tis fail als kindjes van 14 doen alsof ze dronken zijn en heletijd nep lopen te bellen voor je huis langs :P

spacecake ga ik dus sowieso nooit doen als ik dat van lellebel lees
hoogstens een keer een joint verder ben k niet zo van de drugs alhoewel ik wel zin heb om is een keer los te gaan met een pilletje op :woot:

OT:
wou gister de bal ff van t dak af halen en dan klim ik altijd ff snel via de schutting t dak op, maar goed we hadden een BBQ dus de stemming was al wat losser
dus ik wou voor de gein ff hakken op t dak maar struikelde op 1 of andere manier over me eigen benen heen en kwam wonder boven wonder met me kop tegen de muur en knalde over de kop PRECIES op de schutting met ene been aan de ene kant en andere been aan de andere kant
nu nog steeds last van het gedeelte wat OP de schutting kwam...
maarjah ik ben er goed van af gekomen voor t zelfde geld lag ik dit nu in een ziekenhuis te typen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:28 
 
Hardtraxxer

Gewoon mooi doorzoepen, ben nu 17 en drink me nog elke zaterdag avond dikke.

Als je zondags wakker word en je hebt allemaal zwarte gaten van de avond ervoor is die geslaagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
Gewoon mooi doorzoepen, ben nu 17 en drink me nog elke zaterdag avond dikke.

Als je zondags wakker word en je hebt allemaal zwarte gaten van de avond ervoor is die geslaagd ;)

Als je niet meer weet wat er de vorige avond gebeurd is, kan je er zeker van zijn dat het goed was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ongeveer 4 maanden geleden salto geprobeerd met mijn auto die ik toen net 2 maanden had.
Te hard door een bocht willen en grip verliezen, over de kop geslagen 3 maal en 1m langs elektriciteits kast gevlogen en in de sloot beland. Eigen schuld, verzekering keerde natuurlijk 0,0 uit. Zelf had ik niet veel, lichte hersenschudding was even paar minuten buiten bewustzijn. Auto lag op zijn kop en begon hevig te roken, hebben paar mensen mij uit auto getrokken. Toch nog erg geluk gehad! :P

Resultaat: Total loss. 500 euro voor terug gekregen.
Auto: Seat ibiza 6k2 1.8 20VT
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roells schreef:
ongeveer 4 maanden geleden salto geprobeerd met mijn auto die ik toen net 2 maanden had.
Te hard door een bocht willen en grip verliezen, over de kop geslagen 3 maal en 1m langs elektriciteits kast gevlogen en in de sloot beland. Eigen schuld, verzekering keerde natuurlijk 0,0 uit. Zelf had ik niet veel, lichte hersenschudding was even paar minuten buiten bewustzijn. Auto lag op zijn kop en begon hevig te roken, hebben paar mensen mij uit auto getrokken. Toch nog erg geluk gehad! :P

Resultaat: Total loss. 500 euro voor terug gekregen.
Auto: Seat ibiza 6k2 1.8 20VT

Shit happens when you party naked :P maar klinkt idd zo dat je aardig wat geluk hebt gehad vrind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag:

Ik wil struukeduuken, ik jump over prikkelbosjes heen.
Wat denk je?
De struik waar ik in dook was ook een prikkelbosje, waarna ik later ook nog met mijn hand vol in een prikkelbosje greep :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jazeker :lol:

Had 2 doorns in mijn linkermiddelvinger zitten, en stuk of 10 doorns in de rest van mijn hand :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic