Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 23:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha


Jij houdt echt niemand voor de gek hiermee gezien jouw geschiedenis hier. :lol:

En dan waarschijnlijk bij een gefaald seizoen zelf in de slachtofferrol duiken dat iedereen meer blij is dat PSV geen kampioen is dan blij zijn voor de kampioen terwijl je het zelf hiermee uitlokt.

Maar goed voor die zelfde 52000 stoeltjes ging PSV keihard af dit seizoen. Dus wel of niet publiek, Ajax was nog steeds beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha


Jij houdt echt niemand voor de gek hiermee gezien jouw geschiedenis hier. :lol:

En dan waarschijnlijk bij een gefaald seizoen zelf in de slachtofferrol duiken dat iedereen meer blij is dat PSV geen kampioen is dan blij zijn voor de kampioen terwijl je het zelf hiermee uitlokt.

Maar goed voor die zelfde 52000 stoeltjes ging PSV keihard af dit seizoen. Dus wel of niet publiek, Ajax was nog steeds beter.


Waren veel Ajacieden vorig jaar erg goed in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Haha bizar idd, 12 van de 14 bekerwedstrijden thuis. Al was het over een span van de afgelopen 10 jaar zo'n 54% thuis voor Feyenoord. Maar de kans op zo vaak thuis is wel bizar klein en opvallend natuurlijk :P. Mij hoor je niet klagen. Ook al is Feyenoord thuis dit seizoen ook geen garantie voor 3 punten zoals vorig seizoen.


Als PSV'er zijnde heb ik nooit zo'n vertrouwen in Feyenoord uit, vooral gezien de resultaten de laatste jaren, het zal mij dus benieuwen hoe het gaat verlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt van beide kanten inderdaad, maar beiden met het vingertje wijzen natuurlijk. Dan zijn beide kampen geen haar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha

Standaard argument van PSV-supporters als ze niks anders meer weten te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha


Ben afgelopen zondag geweest. Moet bekennen dat de sfeer er wel goed in zat. Na de 0-1 werd er harder gezongen en ging het publiek er wel echt achter staan. Is niet altijd zo bij ajax. (of bij elke grote club)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso de discussie over wiens stadion vol zit of wie er eerder vandoor gaat slaat kant nog wal. Overal heb je supporters die alleen bij de topwedstrijden komen en in succestijden een seizoenskaart kopen. Vorig jaar de gehele Europa League campagne geweest, omdat daar altijd meer sfeer is en dan zit het wel ram vol.
Ik zelf ben daar ook aan schuldig. Als fcdb ooit eredivisie speelt, sta ik vooraan bij het kopen van een seizoenskaart.

Arena is vaak minder vol, omdat de seizoenskaarthouders over het land zijn verspreid. Die komen niet voor elke wedstrijd naar Amsterdam, zeker als het kerstavond is. Losse kaarten zijn bijna altijd uitverkocht

PSV, Feyenoord & Ajax barsten van de successupporters en dat is niet erg. NAC supporters by far trouwste aanhang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NAC is super leuke club.. en ja die B-Side is fanatieker dan welke aanhang heb ik het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
rakkietakkie schreef:
Ik vind het gewoon heerlijk om jullie te kutten... en blijkbaar lukt dat vrij aardig...

Maarre 52000 toeschouwers in de Arena? Verkleed als stoeltjes... man wat is het daar leeg zeg haha


Ben afgelopen zondag geweest. Moet bekennen dat de sfeer er wel goed in zat. Na de 0-1 werd er harder gezongen en ging het publiek er wel echt achter staan. Is niet altijd zo bij ajax. (of bij elke grote club)


Teringjood, niet ff melden he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En basisspeler nummer 6 weg bij Heracles. 6 belangrijke spelers weg in een half jaar tijd. Niet heel chill.
Wel mooie stap voor Pelupessy. En uiteraard gaan uitgaande transfers bij Heracles altijd wel goed. Verdienen aardig afgelopen seizoenen. Met wat weg is gegaan kun je aardig teampje bouwen nu.

Tannane, Armenteros, Weghorst, Bel Hassani, Gosens, Hoogma, Bruns en nu Pelupessy.
En Te Wierik, maar die schaal ik toch wat lager in. :$

En straks natuurlijk Kuwas ook nog weg...

Toch krijgt Heracles het toch vaak weer voor mekaar om weer een leuk team te bouwen: Monteiro, Niemeijer, Vermeij, Van den Buijs.

Het filmpje van Asito over het vertrek van Pelupessy is trouwens wel goud. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag de klassieker.. Altijd weer ijdele hoop dat we dit jaar eens winnen daar, maar heb er een hard hoofd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle transfers tot nu toe:

https://www.nu.nl/voetbal/5065289/overz ... visie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Feyenoord Ajax pakt zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hopen dat Ajax Feyenoord alweer pakt zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reageert nooit in dit topic, maar nu wel, om even de tegenovergestelde edgy mening te geven. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha dus Sander is voor ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite

Even een reactie op de transfer van Locadia. 16 miljoen is een prima bedrag voor PSV, het is een middelmatige voetballer met regelmatig een opleving, te weinig vind ik. Het gemis kan prima opgevangen worden met bijvoorbeeld deze voorhoedes: Lozano - De Jong/Maxi - Mauro/Malen/Bergwijn/Gudmonsson. Kijken wie er het snelst opstaat. Is dit niet Bergwijn, verwacht ik ook een vertrek bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.


echt he :lol:

Wat denken we van ajax - feye?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Parvuz schreef:
Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.


echt he :lol:

Wat denken we van ajax - feye?


dat feyenoord ajax maar even wat mag afremmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Wat denken we van ajax - feye?

Oprollen die havenarbeiders
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:
Wat denken we van ajax - feye?

Oprollen die havenarbeiders


Juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Hopen op een mooie zondag, met PSV en Feyenoord als winnaars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Hopen op een mooie zondag, met Heracles en Ajax als winnaars.


Ik ben benieuwd met de nieuwe trainert aan het roer. Ik ga ervan uit dat de 3 punten in Amsterdam blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:
Wat denken we van ajax - feye?

Oprollen die havenarbeiders

Ik sluit mij hierbij aan
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic