Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 14:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

3-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 00:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Locadia, 16 miljoen. De wereld is echt kapot.

Ben het er totaal niet mee eens dat ze een belangrijke speler (veel gescoord) in de winterstop verkopen. Blijkbaar hebben ze niet geleerd van het Lazovic-incident. Aan de andere kant, 16 miljoen voor een speler die je zelf opgeleid hebt, je hebt een gat van 5 miljoen in je begroting vanwege het mislopen van Europees voetbal en je hebt 8 miljoen verlies geleden op Maher... Prima deal denk ik dan, goed werk van Brandts :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meer dan prima bedrag voor Locadia. Alleen om nou geen verdediger aan te trekken terwijl je 10miljoen te besteden hebt, vind ik raar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slechte pot zeg. Blij met de winst, maar mooi was het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat het nog zo kan in de laatste 15 seconden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kampioenen! Heuy! Kampioenen!
Feest zal weer in het zuiden zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carnaval is idd bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Kampioenen! Heuy! Kampioenen!
Feest zal weer in het zuiden zijn!

Vandaag op het nippertje gewonnen en maar 5 punten verschil op de nummer 2 en tóch jezelf al kampioen noemen. Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een afschuwelijke wedstrijd van Feyenoord. Ajax speelde niet groots en dan zelf zo weinig potten kunnen breken, beschamend.. Dit is weer het typische Feyenoord seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 00:41 
 
Hardtraxx Elite

Mensen,die rakietakkie serieus nemen, ga weg jezus. Wat een sfeer in het uitvak.

Dik verdiende 3 punten haha. Komaaaaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 00:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mensen,die rakietakkie serieus nemen, ga weg jezus. Wat een sfeer in het uitvak.

Dik verdiende 3 punten haha. Komaaaaan

Juist omdat ie alleen maar reacties uit wil lokken is het sneu. Hoe oud ben je :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wij kunnen er ook weer 3 punten aan toe voegen. Staan op een heerlijke 4e plek. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten


Oh hij doet dit dus ik moet het nu ook doen. Ja dan ben je best wel een klein kind ja. Maar dat was al bekend.

Robert het speciale sneeuwvlokje mensen. Laten we hem allemaal even de aandacht geven die hij nodig heeft. Hij moet toch wat doen voor hij weer bloemetjes kan plukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 10:26 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten


Is ook heerlijk haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Mooi dat het nog zo kan in de laatste 15 seconden :worship:

Wat ongelooflijk kut was dat zeg. We hadden de 2-1 een paar keer op de schoen. Vooral Darri. Maar die is het scoren helemaal verleerd.

Natuurlijk had PSV ook genoeg kansen op 1-2 maar als je zo dicht bij 1-1 bent, schiet die bal gewoon de 2e ring in. Gladon... man man man. Trouwens, Jakubiak en Monteiro speelden prima samen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
sonnebloem schreef:
Mooi dat het nog zo kan in de laatste 15 seconden :worship:

Wat ongelooflijk kut was dat zeg. We hadden de 2-1 een paar keer op de schoen. Vooral Darri. Maar die is het scoren helemaal verleerd.

Natuurlijk had PSV ook genoeg kansen op 1-2 maar als je zo dicht bij 1-1 bent, schiet die bal gewoon de 2e ring in. Gladon... man man man. Trouwens, Jakubiak en Monteiro speelden prima samen. :thumbup:


Het had inderdaad net zo goed de kant van heracles op kunnen vallen, eerlijk is eerlijk. Ergerde me vooral aan de Jong dat hij die kopkansen niet goed afmaakte en kon elke keer opgelucht adem halen als heracles er niet nog 3 had ingeschoten. Heerlijk wedstrijdje van Zoet wel. De 1-2 hing wel in de lucht de laatste minuten gezien de kansen (van beide partijen ook).

En over de pingel valt ook nog te twijfelen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Mensen die zo serieus op mij ingaan en mij dan als "klein kind" bestempelen. Zelf ben je dan toch ook zo happerig als een goudvis naar voer in een vissenkom.

Ik doe nu precies wat menig succesclubjood doet als ze wat winnen... WZAWZDB syndroom, calimero petje op en roepen dat ze kampioen zijn. Arrogante gedrag.. bleh.. heerlijk om jullie daarmee terug te kutten

Infantiel persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: haters gonna hate, kom maar door met die aandacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou je nu opeens wel van cadeautjes? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens, Van Persie terug bij Feyenoord is wel echt leuk voor de competitie. Ben benieuwd hoe makkelijk het hem af kan gaan tegen Roda JC of zo. Hij moet toch op basis van zn kwaliteit nog makkelijk mee kunnen komen en prachtige goals kunnen maken. Uiteraard niet te vergelijken met de inbreng die Kuyt bracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
:lol: haters gonna hate, kom maar door met die aandacht...


Christus man heeft je moeder je op de grond gesmeten toen je klein was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Trouwens, Van Persie terug bij Feyenoord is wel echt leuk voor de competitie. Ben benieuwd hoe makkelijk het hem af kan gaan tegen Roda JC of zo. Hij moet toch op basis van zn kwaliteit nog makkelijk mee kunnen komen en prachtige goals kunnen maken. Uiteraard niet te vergelijken met de inbreng die Kuyt bracht.

Denk eerlijk gezegd niet dat het een succes gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het ook niet of die zich aan kan passen aan het nederlandse niveau, gaan het zien. Wel tof dat er een grote naam terug is in het nederlandse voetbal :corn:
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic